Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract UPC
Last Updated: May 31 2010 13:15, Started by
Bowser
, Dec 30 2006 22:34
·
0
#37
Posted 16 September 2009 - 08:59
Eu am rezolvat, au acceptat sa revin la vechiul abonament din contractul de acum fix 2 ani si cu aceeasi suma de plata...defapt chiar usor mai mica.
In caz contrar nu era nici o problema nu mai plateam nimic si inceta contactul prin neplata. Binenteles ca ii reclamam si la OPC cum am vazut ca sunt sute de reclamatii pentru modificarea pretului si a serviciilor oferite fara acordul meu. Oricum eram la un click distanta de RDS, blocul fiind cablat si conectarea dureaza cateva zile de la cerere. Un vecin chiar a aplicat la aceasta metoda nu a mai platit nimic la UPC fara nici o notificare sau cerere de reziliere si s-a conectat la RDS unde plateste mai putin de jumate si are canalele alea cu fotbal dupa care era disperat. |
#38
Posted 28 December 2009 - 14:17
Parintii mei au avut abonament la upc din 2007. Ei s-au mutat la tara si am ramas eu cu sotul. Am preluat abonamentul mamei si am luat si internet de la ei. Mare prostie ptr ca au un net de rahat.
Am luat pachetul internet si tv medium. Nu am beneficiat de nici o reducere la abonament sau scutirea de la neplata a 3 luni de abonament. Vreau sa stiu daca pachetul e considerat oferta si daca tre sa platesc taxa de reziliere de 600 ron ( cica tre platit separat 200 ron analogic, 200 ron digital si 200 ron internet, a intrebat sotul la ei). Daca ma poate ajuta si pe mine cineva. Mnetionez ca locuiesc in Buzau |
#39
Posted 08 February 2010 - 15:12
Pot rezilia un contract TV mai vechi de 1 an, in conditiile in care titularul contractului este fostul proprietar al locuintei? Daca nu mai dau de proprietar ce e de facut?
|
#40
Posted 08 February 2010 - 15:20
in mod normal nu ar trebui sa fie probleme
in cel mai rau caz nu mai platesti facturile si te deconecteaza pentru plata, tie personal n-au ce sa-ti faca ! |
#41
Posted 08 February 2010 - 23:48
Am semnat prelungire de contract pt 2 ani la UPC- care expira in iunie 2010.
Daca fac o suspendare de abonament pe 3 luni (martie-aprilie-mai), voi avea vreo problema sa reziliez in iunie? Nu am mai facut niciodata vreo suspendare. |
#42
Posted 09 February 2010 - 03:17
In mod normal (asa cred ca e la alt Operator), ..ai Dreptul sa Suspenzi timp de 3 Luni consecutive, intr-un an, 1 singura data, -si fara sa-ti afecteze Durata Contractuala.
Citeste cu atentie toate Clauzele Contractuale de cand ai semnat, sau du-te la Biroul Comercial din orasul tau si intreaba clar care sunt Conditiile Contractuale pt. Suspendare si ce tip de Consecinte produc. Cere sa ti se arate Expres, pe hartie, ce Model de Contract mai Vechi.. ti se aplica tie, si De Ce ti s-ar aplica si eventuale Reguli Noi, -Nu alte povesti, ori Pareri din burta ale vreunor Casieri ori Casierite pusi/puse pe Prosteli... Edited by Lopatar, 09 February 2010 - 03:19. |
#43
Posted 10 February 2010 - 18:54
eu am facut cererea de reziliere anul trecut in dec si de pe 08.01.2010 am fost deconectat.dar zilele trecute mi-a venit o factura ptr serviciul de cablu de la 06.01.2010-06.02.2010.ce trebuie facut...trebuie sa achit factura?
|
#44
Posted 10 February 2010 - 19:18
Vei avea de achitat doar pentru perioada 06-08.01.2010. Poti face o plata partial sau poti astepta sa se emita si factura pe februarie cu suma pe minus pentru restul perioadei lunii ianuarie.
Un prieten a platit toata luna deconectarii si a primit factura cu - pentru restul zilelor dupa deconectare, apoi si-a ridicat diferenta de bani de la o casierie luna urmatoare. Edited by smylle2u, 10 February 2010 - 19:18. |
#45
Posted 10 February 2010 - 19:48
smylle2u, on 10th February 2010, 19:18, said: Vei avea de achitat doar pentru perioada 06-08.01.2010. Poti face o plata partial sau poti astepta sa se emita si factura pe februarie cu suma pe minus pentru restul perioadei lunii ianuarie. Un prieten a platit toata luna deconectarii si a primit factura cu - pentru restul zilelor dupa deconectare, apoi si-a ridicat diferenta de bani de la o casierie luna urmatoare. |
#46
Posted 10 February 2010 - 20:11
soreen20, on 3rd September 2009, 20:12, said: pai tu poate trecusei de perioada aia obligatorie de contract...noi vorbeam de cazul in care inca nu ai un an dar esti nemultumit de servicii sau constati ca ei nu isi mai respecta prevederile contractuale florin64...esti reticient ca popa pe invers.....tu la toti ai cate un sfat sa le dai sau sa ii mustrii...da cine plm esti tu in final?..lasa-ne frate in plata domnului...nu te mai baga tu ca supozitorul in discutii de astea....esti fan upc...am inteles, gata...lasa-ne PS Cum poate fi acuzata o firma CATV ca a scos din grila programe ce nu mai exista? |
|
#47
Posted 11 February 2010 - 07:41
Netrecand usor peste Limbajul adesea Neadecvat al lui 'Soreen20', Nu vad nici un rost De Ce sa se dezgroape o Postare Veche de peste 5 Luni de zile...
Nu e platit de nimenea impotriva U.P.C.-ului, asa e felul lui, ..si contra R.C.S.-ului vorbea la fel de Drastic acum tot cateva Luni... |
#48
Posted 11 February 2010 - 09:59
Lopatar, on 11th February 2010, 07:41, said: Netrecand usor peste Limbajul adesea Neadecvat al lui 'Soreen20', Nu vad nici un rost De Ce sa se dezgroape o Postare Veche de peste 5 Luni de zile... Nu e platit de nimenea impotriva U.P.C.-ului, asa e felul lui, ..si contra R.C.S.-ului vorbea la fel de Drastic acum tot cateva Luni... Asta cam asa e.Lumea pe aici nu intelege ca noi suntem clientii si avem drepturi.Chiar acum am in mana niste ghiduri de la ANPC...ghidul consumatorului privind practicile comerciale incorecte si clauzele abuzive in contracte. Consultati legea nr 363 din 2007 si 193 din 2000.Duceti-va pe la sediile ANPC daca aveti nelamuriri.Baietii de abia astepta reclamatiile voastre sa mai dea si ei o amnda ceva. Din pacate toata lumea se plange, intreaba pe forumuri dar nimeni nu face nimic. Pe Lopatar il respect pentru el este unul dintre aceia care sunt insistenti in apararea drepturilor lui.Stie cum sa o faca si are "tupeul" de a reclama ceva(nu neaparat la opc). Sincer nu ma intereseaza parerile celor care lucreaza pe la operatorii de cablu pentru ca ei nu fac decat sa isi apere locul de munca...chiar daca asta inseamna sa minta cu nerusinare. PS.Draga macrobloc...iti multumesc pentru grija acordata dar pentru mesajul ala deja am luat suspend 20 de zile si warn vreo 20%.Poate daca stii asta o sa poti dormi linistit. Edited by soreen20, 11 February 2010 - 10:01. |
#49
Posted 12 February 2010 - 02:08
soreen20, on 11th February 2010, 09:59, said: [...] Chiar acum am in mana niste ghiduri de la ANPC...ghidul consumatorului privind practicile comerciale incorecte si clauzele abuzive in contracte. Consultati legea nr 363 din 2007 si 193 din 2000. Duceti-va pe la sediile ANPC daca aveti nelamuriri. In ce ma priveste, recunosc, am avut suficiente succese in privinta Sesizarilor Telefonice sau a celor cateva Reclamatii tip Mail, catre Operatorii pe care i-am folosit, R.C.S.&R.D.S., ORANGE, VODAFONE, chiar dincolo de regulile lor rigide / uneori ineficiente, -si fara sa fie nevoie sa ajung sa apelez la A.N.P.C., A.N.C.O.M., sau C.N.A. (caci Nu doream sa le creez probleme, ci sa se miste si sa faca), ..dar asta fiindca am un stil Non-conformist de a pune problemele. Nu sunt Tupeist, dar adesea reuseam sa-i conving pe angajatii lor sa se puna in situatia mea, stiind ca am dreptate, -iar daca Nu se rezolva, o sa apelez mai departe, si Nu cred ca le va conveni sa discrediteze realmente Imaginea Firmelor la care lucreaza, incercand sa ma invaluie si amane, fiindca Nu am de gand sa renunt, avand Dovezile si Realitatile in favoarea celor Sesizate/Reclamate. Asa ca cei mai multi faceau ce trebuie, si mai rapid... |
#50
Posted 12 February 2010 - 10:42
Lopatar, on 12th February 2010, 02:08, said: In ce ma priveste, recunosc, am avut suficiente succese in privinta Sesizarilor Telefonice sau a celor cateva Reclamatii tip Mail, catre Operatorii pe care i-am folosit, R.C.S.&R.D.S., ORANGE, VODAFONE, chiar dincolo de regulile lor rigide / uneori ineficiente, -si fara sa fie nevoie sa ajung sa apelez la A.N.P.C., A.N.C.O.M., sau C.N.A. (caci Nu doream sa le creez probleme, ci sa se miste si sa faca), ..dar asta fiindca am un stil Non-conformist de a pune problemele. Nu sunt Tupeist, dar adesea reuseam sa-i conving pe angajatii lor sa se puna in situatia mea, stiind ca am dreptate, -iar daca Nu se rezolva, o sa apelez mai departe, si Nu cred ca le va conveni sa discrediteze realmente Imaginea Firmelor la care lucreaza, incercand sa ma invaluie si amane, fiindca Nu am de gand sa renunt, avand Dovezile si Realitatile in favoarea celor Sesizate/Reclamate. Asa ca cei mai multi faceau ce trebuie, si mai rapid... Nu ma intelege gresit.TZiceam ca esti tupeist in sensul bun al cuvantului.Adica ai curajul si disponibilitatea de a le explica oamenilor de acolo care sunt adevaratele probleme. Edited by soreen20, 12 February 2010 - 10:43. |
#51
Posted 12 February 2010 - 18:10
Da, realizasem ca acuma Nu ai spus-o in sens Negativ, insa am vrut sa explic celorlalti care ar fi citit...
|
|
#52
Posted 18 February 2010 - 11:23
As avea si eu o intrebare legata de subiectul upc si rezilierea contractului cu ei. Mi-am reziliat contractul cu ei in luna decembrie si am platit atunci 47 de ron(cam pe acolo) pentru cele 2 luni care nu le-am platit(banuiesc ca noiembrie si decembrie, trebuie sa ma uit pe factura sa ma conving), si in momentul acela domnul de la ghiseu mi-a zis ca atat am de plata, asta este tot si ca tv cablu imi va fi deconectat pe data de 22 ianuarie. Insa astazi am primit o notificare cum ca mai am de plata la ei inca 23 de lei pentru ca m-am deconectat de la serviciile lor , eu sincer n-am inteles pt ce am primit notificarea, si deasemenea ma "ameninta" ca debitul respectiv trebuie platit in 7 zile altfel ma dau in judecata si trebuie sa platesc si cheltuielile de judecata. Am mai citit ceva asemanator in aceasta arie si as vrea sa stiu daca au dreptul sa faca asa ceva?
|
#53
Posted 18 February 2010 - 13:07
Mda...nu au dreptul sa faca asa ceva.
Apropo stiti ce scrie in ordinul 21?Articolul 10...litera h parca.Cautati si cititi toata legea...sa vedeti si voi care va sunt drepturile.Si ce sunt obligati sa faca operatorii economici. Sa vedeti si voi atunci ce jhapca fac operatorii de cablu..si cum baga ei in contract clauze abuzive. |
#54
Posted 18 February 2010 - 13:13
soreen20, on 18th February 2010, 13:07, said: Mda...nu au dreptul sa faca asa ceva. Apropo stiti ce scrie in ordinul 21?Articolul 10...litera h parca.Cautati si cititi toata legea...sa vedeti si voi care va sunt drepturile.Si ce sunt obligati sa faca operatorii economici. Sa vedeti si voi atunci ce jhapca fac operatorii de cablu..si cum baga ei in contract clauze abuzive. Pai chiar as vrea sa citesc legea oleaca sa ma informez si eu, ca sa le urez apoi ceva de "bine" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users