D,TD,HDI,JTD, CRD,TDDI,TDCI, D4D, DTI,CRDI,TDI...
Ultima postare: apr 12 2019 23:18, Inițiat de
MAK
, iun 13 2006 18:14
·
0
#1063
Publicat: 21 martie 2008 - 18:37
Pt benzinare este alt topic
http://forum.softped...p;#entry4220636 Daca motorul este fara turbo, nu se poate aplica teoria celor turbo, dar oricum la treptele mari si acolo trebuie si fii undeva pe linga cuplu, nu poti merge cu a 5-a ( ca ex ) la 1500 rpm, pt ca motorul nu va avea putere sa miste masina economic ci se va forta, va consuma mai mult decit daca ai merge cu aceeasi viteza ( km/h ) dar cu a 4-a. |
#1064
Publicat: 22 martie 2008 - 21:30
MAK, on Mar 10 2008, 22:09, said: Mai stii ? Cind facem un test la masinuta ta ? Sau daca tot simti un gol in stomac, mergem cu a mea vreo 30-40 km si pe urma mai vorbim. La urcare in masina, de obicei dau pungi la pasageri. stiu cum merg motoarele de 131cp, am cativa prieteni care au pe golf si Passat. azi ma mai plimbai in afara localitatii.... 121 km consum mediu de 5,2 cu depasiri si mers mai mereu in cuplu... cel mai tare ma distrai cu unu cu un cielo care vru de 5 ori sa ma depaseasca ), se vede clar diferenta de cuplu, ala veni de 2 ori lansat din spate si io doar dadui putin talpizta si il lasai in urma(cu semnalizarea stanga data drumu ) ) totusi ma cam roade un ciptuning ca as vrea sa il fac pe un amic cu passat de 131cp la o liniutza dar zic sa se mai rodeze putin masina. oricum s-a schimbat mult fata de cand am pus prima data piciorul in ea. ambreiajul este mult mai fin(inainte ori murea motorul ori plecam cu scartz), schimbatorul este mai moale si intra mai usor in viteze si parca si consumul a scazut(nu am mai sarit de mult de 8 la consum in oras in aglomeratie). daca tot esti din craiova, ia zimi, tu de unde bagi motorina, nu de alta da io am bagat asta iarna banzina de la staia de la hotel jiu si nu mi-a mai pornit masina ca inghetase pe furtunul de la carburator(in conditiile in care am bagat mereu benzina nu aiureli gen gazolina etc) si nu as vrea sa am probleme cu motorina la skoda. are cineva un grafic de cuplu si putere pt motorasul TDI de 105 cp? Editat de geopsi, 22 martie 2008 - 21:32. |
#1065
Publicat: 22 martie 2008 - 21:39
De la iesirea din oras catre Timisoara, este un Peco pe dreapta, Rompetrol parca ( era de pe vremea lui Ceasca ).
Numai de acolo bag, au mai fost cazuri in care bagam de sus de la Plai ( la iesirea din oras catre Buc ), dar de ceva vreme nu am mai bagat de acolo. Nu ca nu ar fi fost buna, dar este mai aproape de mine ( de unde locuiesc ) cea de la iesirea catre Timisoara. De la Jiul nu am mai bagat de multi ani, iar s-a intimplat sa bag de la Agip ( in Lapus ), dar rar. Eu bag numai de la Peco cu flux continuu, cu multi clienti, daca ar fi probleme se gaseste unul din miile de clienti sa faca plingere. |
#1067
Publicat: 24 martie 2008 - 10:33
batman, on Mar 21 2008, 14:14, said: Are dreptate MAK in privinta lui 1,36. "Un cal putere reprezinta cantitatea de energie necesara urcarii unei greutati de 75Kg la o inaltime de un metru in timp de o secunda. 1 HP = 745,7 Watts 1 HP = 1 kW x 1,36" Bun. Numai pentru că m-ați întrebat sursa ... Iaca ce scrie dl Joshua F. Madison despre conversia CP/kw: 1 Horsepower = 0.7456999 Kilowatts (a se vedea relația corectă dată de batman în citat: 745,7 Watts). Același individ spune: 1 Kilowatt = 1.341022 Horsepower. Sau altfel: 1 Horsepower = 745.6999 Watts și 1 Watt = 0.001341022 Horsepower. Dacă vreți să-l contraziceți, îi puneți scrie la: [email protected] sau http://home.dti.net/jmadison/software. Eu n-am făcut decît să citez această autoritate în materie. Sigur că și el poate fi supus greșelii, dar mă cam tare îndoi(esc). P.S. Și la urma urmelor, vorba lui Wellington, "who cares what the f... is a horsepower?" Important e să fie cît mai mulți ! |
#1069
Publicat: 29 martie 2008 - 13:28
#1071
Publicat: 29 martie 2008 - 13:35
GaiusBaltar, on Mar 29 2008, 13:30, said: Omul a vrut tipul de ulei si nu aditiv,iar METABOND e aditiv daca nu ma insel. [ http://www.metabond.biz/imagini_produse/9.5.10%20METABOND%20PD%20TDI%205W40%20ULEI%20DE%20MOTOR.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1073
Publicat: 29 martie 2008 - 17:10
Dan_2Fast4You, on Mar 29 2008, 13:41, said: salut baieti,da sa schimb cureaua de distributie,nu ma puteti indruma ca la service mie frica sa mai merg si oricum as vrea sa o schimb singur dar nu as vrea sa dau botul jos(asa am inteles ca trebuie,cik) Acum vin si eu cu cateva intrebari (probabil s-a mai raspuns la ele in acest thread... dar sunt prea multe pagini de studiat). 1. La motorul meu Y17DT (parca ceva de genul este codul ) de pe Opel Astra G, la ce turatie are cuplul maxim si la ce turatie are puterea maxima? 2. De obicei merg cu motorul putin turat chiar si cand plec de pe loc (il tin intre 1800-2200), are ceva? (eu spun ca nu, pentru ca in plaja asta ar trebui sa aiva cuplul cel mai mare, mai multi cunoscuti imi ziceau ca sunt nebun daca il tin mereu la turatia asta). 3. Cand sunt in fata la un semafor, in viteza 1,2 si cateodata 3 ajung cu motorul pana aproape de 4000rpm (calc pedala pana la fund, pentru a ajunge repede la viteza de "croaziera"), este sanatos? sau sa o accelerez usor si sa astept dupa ea pana urca turatia? 4. Cam la cati Km de schimba uleiul? Acum am ~20.000 Km de cand am facut ultimul schimb de ulei, si cand pun contactul imi arata pe ecran "INSP", dupa care dispare. Ce ulei este recomandat pe perioada verii? Acum am Castrol W.... (Ulei mineral, produs in Germania parca, avea bidonul verde). |
#1074
Publicat: 29 martie 2008 - 19:27
4.trebuia schimbat, numai daca ai ulei longlife poti sa il mai ti, daca nu trebuia sa il fi schimbat deja. baga ulei recomandat de producator cu vascozitatea respectiva, altfel poti avea anumite problemute(fie til mananca fie o sa fie prea gros).
3. nu e rau, dar nu vad rostul, si pana la 3000 rpm poti trage bine si nui nevoie sa o turezi atat. io in viteza 1 schimba pe la 2000-2500 rpm, apoi la 2500-3000 si peste 3000 numai daca sunt nevoit! |
#1075
Publicat: 29 martie 2008 - 19:39
darkangelbv, on Mar 29 2008, 17:10, said: Acum vin si eu cu cateva intrebari .... Tu esti criminal de motoare , tu trebuia sa-ti iei benzinara, daca tot iti place turatia la rosu. Nu stiu la cat ai cuplu, presupun ca la 2000 rpm, dar sa-l turezi pina la 4000 la schimbarea treptelor mici, e prea mult pt un diesel. Si 20.000 km cu uleiul si in halul in care mergi ? Neneee, cum mergi tu, nu tine uleiul nici 10.000 km, dar 20.000 km. Si de ce ai mineral in motor ? Hai semisintetic, dar mineral ? Pai e Dacia din 70 ? Uleiul mineral are proprietatea de a se depune prin motor, iar uleiul semisintetic si sintetic au rol si de detergent, deci este cam nasol sa bagi acum ulei sintetic. Deci, mai pe inteles : Sa zicem ca ai gropi in asfalt si cu timpul se astupa de praf ( cam asta este uleiul mineral ) si pe urma se pune ploaia si spala tot praful si gropile ies la suprafata ( cam asta este uleiul sintetic ), dar uleiul mineral ajuta la formarea gropilor, dar tot el le astupa. Gropile sint microscopice, dar sint destul de mari ca sa rupa filmul de ulei la turatii mari. Deci, daca masina ar fi a mea eu i-as baga, ori Metabond Gold, ori Duralube la primul schimb de ulei si as baga ceva semisintetic 10W-40, sau sintetic 5W-40. |
#1076
Publicat: 30 martie 2008 - 01:22
MAK, on Mar 29 2008, 19:39, said: Tu esti criminal de motoare , tu trebuia sa-ti iei benzinara, daca tot iti place turatia la rosu. Nu stiu la cat ai cuplu, presupun ca la 2000 rpm, dar sa-l turezi pina la 4000 la schimbarea treptelor mici, e prea mult pt un diesel. Si 20.000 km cu uleiul si in halul in care mergi ? Neneee, cum mergi tu, nu tine uleiul nici 10.000 km, dar 20.000 km. Si de ce ai mineral in motor ? Hai semisintetic, dar mineral ? Pai e Dacia din 70 ? Uleiul mineral are proprietatea de a se depune prin motor, iar uleiul semisintetic si sintetic au rol si de detergent, deci este cam nasol sa bagi acum ulei sintetic. Deci, mai pe inteles : Sa zicem ca ai gropi in asfalt si cu timpul se astupa de praf ( cam asta este uleiul mineral ) si pe urma se pune ploaia si spala tot praful si gropile ies la suprafata ( cam asta este uleiul sintetic ), dar uleiul mineral ajuta la formarea gropilor, dar tot el le astupa. Gropile sint microscopice, dar sint destul de mari ca sa rupa filmul de ulei la turatii mari. Deci, daca masina ar fi a mea eu i-as baga, ori Metabond Gold, ori Duralube la primul schimb de ulei si as baga ceva semisintetic 10W-40, sau sintetic 5W-40. Nu stiu exact daca e mineral... sau... Cel putin asa imi amintesc... tipul de la magazin a zis ca e cel mai recomandat pentru motorul meu (am fost cu talonul masinii la magazin). 5W-40 parca era... Pacat ca nu am pastrat bidonul... P.S. Daca vreti sa aflati cum merg eu intrebati-l pe avramseby Editat de darkangelbv, 30 martie 2008 - 01:23. |
#1078
Publicat: 30 martie 2008 - 10:13
darkangelbv, on Mar 30 2008, 02:22, said: Ajunge la 4000 in cazuri exceptionale si pentru perioade foarte scurte de timp ... Iar 5W-40 este bun si este sintetic, mai speriat cu mineralul. Dar cum mergi si turat si subturat in orasele noastre de rahat, nu te sfatuiesc mai mult de 10/12.000 km, mai ales ca se adauga si atmosfera noastra foarte curata, intr-o ora esti plin de praf de parca ai iesi dintr-o mina. |
#1079
Publicat: 30 martie 2008 - 11:36
MAK, on Mar 30 2008, 11:13, said: Asta este altceva, nu esti singurul care in astfel de cazuri se repede in acceleratie, si eu fac tot asa, doar n-o sa plec ca taximetristii, cind cineva imi da voie sa ma bag in fata lui, sau cind intru fortat si sa nu-l oblig pe cel caruia i-am taiat calea sa frineze. Iar 5W-40 este bun si este sintetic, mai speriat cu mineralul. Dar cum mergi si turat si subturat in orasele noastre de rahat, nu te sfatuiesc mai mult de 10/12.000 km, mai ales ca se adauga si atmosfera noastra foarte curata, intr-o ora esti plin de praf de parca ai iesi dintr-o mina. Cat a putut suferi motorul daca l-am dus o data pana la 4300+ rpm in viteza a 5-a? Motorul era incalzit bine, dupa 3 ore de mers la o viteza de ~120-140Kmph Si as mai avea o intrebare... Antigelul trebuie schimbat vara sau este ok sa mergi si cu cel de iarna? Editat de darkangelbv, 30 martie 2008 - 11:41. |
#1080
Publicat: 30 martie 2008 - 12:10
darkangelbv, on Mar 30 2008, 12:36, said: Si as mai avea o intrebare... Antigelul trebuie schimbat vara sau este ok sa mergi si cu cel de iarna? In primul rind antigelul este bun pt ca asigura ungerea pompei de circuit lichid racire, nu rugineste instalatia, nu face namol. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi