Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Repararea bicicletei
Ultima postare: apr 14 2024 23:54, Inițiat de
shumilica
, mai 22 2006 14:27
·
15
#1
Publicat: 22 mai 2006 - 14:27
Am inceput repararea bicicletei mele acum o saptamana, cand mi-am gasit pe holul blocului roata sparta pe fata (cineva mi-a spart-o intrucat taietura era in lateral ). Ei bine daca credeti ca schimbarea unei camere nu inseamna repararea unei biciclete, apoi mi-am schimbat si camera pe spate pentru ca am luat o groapa si a facut fas.
Daca nici 2 camere schimbate nu inseamna repararea unei biciclete ei bine mi-am schimbat si schimbatorul de pinioane intrucat rotita din mijloc era rupta la 3 zimti. Daca doreste cineva sa ii explic cum se schimba schimbatorul asta ii voi explica cu placere. Apoi schimb si manerul schimbatorului de viteze deoarece celuilalt i s-a rupt de vreun an si ceva manerul. Acum 10 minute dau sa schimb si schimbatorul de foi. Stupoare nu pot sa-l bag pe lant, nu are nici un surub sunt numai un fel de capse mai lungi, iar dispozitiv de deschis lantul nici nu am si nici nu stiu cum as putea face asta (in schimb stiu ca se poate) . Ce-i de facut in cazul asta? Desigur, topicul nu se refera numai la aceasta problema particulara, ci daca se iveste ceva ce nu stiti sau stiti si vreti sa dati share sunteti invitati sa postati aici Editat de shumilica, 22 mai 2006 - 14:28. |
#2
Publicat: 25 mai 2006 - 10:05
pai... dispozitiv de deschis lantul?? lantul se poate desface fara sa-l deteriorezi . Trebuia sa cauti o zala diferita de celalalte( in sensul ca nu are acea forma de 8 si are doua "intreruperi" > care impinsa cu o surubelnita va iesi .Teoretic asa ar trebui sa fie dar cine stie , depinde de lant . gandestete ca daca te duci la un magazin specializat si doresti sa cumperi un lant , implicit va trebui sa-l introduci prin schimbatorul de foi so... .
M-am uitat la bicicleta lui frate-meu care e un DHS( ) si n-am gasit acea particularitate a lantului. Ce bicicleta ai? |
#3
Publicat: 20 iulie 2006 - 13:23
din descrierea pe care ai facut-o si problemele "minore" pe care le-ai intampinat, se pare ca ai o bicicleta foarte buna... lantul se desface cu ajutorul unuei tije de fier, cu diametru putin mai mic decat al nitului(sau cum se numeste) ce prinde doua sale intre ele. Bati frumos in el cu ciocanul, si a iesit pana la urma. Dupa ce ai trecut noul lant peste foi, prin schimbatorul de foi, peste pinioane si prin schimbatorul de pinioane, bagi la loc un nit, si te asiguri ca nu iese.
Am atasat o schema, cu modul in care trebuie sa vina lantul prin schimbatorul de pinioane Fișiere atașate |
#4
Publicat: 30 august 2006 - 22:04
foarte amuzante sfaturile colegilor de forum.
Totusi.... iti recomand sa desfaci lantul la un atelier specializat sau daca vrei sa o faci de unul singur cumpara sau imprumuta o presa speciala de lant. Daca scoti nitul cu ajutorul ciocanului poti avea surprize diverse Oricum..pana acum cred ca ai rezolvat problema. Sa ne povestesti si noua cum au evoluat lucrurile Editat de rainbow, 30 august 2006 - 22:05. |
#5
Publicat: 01 septembrie 2006 - 04:08
o metoda ar mai fi pt k si eu ma ocup de biciclete :
o piulita destul de mare (o prinzi intr`o menghina dak vrei ) , pui lantul (orice za ) pe cercul piulitei si cu o tija , unealta , ceva de diametrul nitului o pui pe nit (recomand sa o tii pe nit cu un patent ) si cu un ciocan bati in tija (trebuie sa bati mai tare ) de aceea iti recomand sa ai un prieten cu tine sa tina tija pe nit (poate sa iasa nitul din prima sau nu , dar dak tii tija corect pe nit iese ) . k sa bagi zaua innapoi sa legi lantul , strangi nitul cu un patent pana se aude un click .. succes |
#6
Publicat: 14 septembrie 2006 - 17:05
sorry ca ma bag peste topicul altuia dar am si eu o problema la a mea bicicleta. nu imi mai tine frana pe spate. adica imi aluneca sabotii pe janta oricat de tare i-as strange. am observat niste urme de cauciuc pe ambele parti ale jantei. ma gandeam sa curat cu ceva urmele de cauciuc dar nu stiu cu ce. imi poate da cineva un sfat?
|
#7
Publicat: 16 septembrie 2006 - 09:28
1. ori s-au tocit sabotii si trebuie sa ii inlocuiesti , urmele probabil ca sunt de la sabotii tociti , daca ai si un fel de zgaraieturi pe janta inseamna ca deja au dat de fier.
2. sterge suprafetele jentii cu benzina , si sabotii sterge-i cu benzina , cu o bucata de material curata. 3. aplica pe suprafetele jetii niste liniute trase cu o bucata de smoala (sigur iti va tine) dar dupa ce urmezi pasii de mai sus. Bafta. |
#12
Publicat: 26 mai 2007 - 06:53
Cand vine vorba de lant, eu am gasit o solutie(as zice perfecta) ce curatare: cumperi un spry de curatat carburatoare si il faci luna. Nu costa mult aprox 6-7 ron, are presiune foarte mare, vine si cu un furtunas de dirijare a jetului si se evapora. Poate fi folosit la toate componentele de angrenaj a bicicletei si, off topic, curata si cel mai jepat motor(bine vreo 4-5 tuburi).
|
#14
Publicat: 30 septembrie 2007 - 16:07
Prese de lant se gasesc la magazinul pe pe Berzei (cum vi dinspre Eroilor pe Stirbei VOda, la intersectia cu Berzei faci stanga). E 300 de mii si iti faci treaba cu el, are si inbusuri, surubelnita prostii dastea ..
Cu scoaterea lantului cu piulita e mai greu .. in primul rand pentru ca nu prea merge sa urci bicla pe banc sa prinzi lantu in menghina .. Bafta |
#16
Publicat: 07 ianuarie 2009 - 16:50
sal
mai uite am s eu nevoie de ajutor au un bike d trial tucana magellan s am o problema l pniane...............am piniane pe caseta s vrea s le schimb cu unele p filet........am cumparat cheie speciala pt look-rink parka s nu reusesc s desfac pinianele pe carcasa................puteti s am ajutati scz daca s mai discutat p forum asta dar acum mi_am facu cont :*:*:*:* |
#18
Publicat: 11 ianuarie 2009 - 22:36
zala speciala de la lant se gaseste in special pe lanturile de la sram se numeste powerlink
ia ti presa de lant, si nu uita sa nituiesti lantul la loc daca un lant s a rupt undeva e mai bine sa il schimbi, este pasibil sa se rupa si in alte parti apeleaza cu incredere la un service specializat service specializat= service in care ii vezi ca au unelte, nu lucreaza pe genunchi, si nu vanzatarul iti face service ci au un mecanic sepcializat= magazinele assport de pe pantelimon si de langa himalaya.restu inclusiv bebe...lasa i in ale lor. ce iti zice foca despre smoala este normal la trial, ceea ce el face, ce nu spune este ca smoala nu iti mai permite sa ai control pe frana ci ingheata frana bai foca, esti un copilas care face trial dupa cate imi dau semana, nu mai da sfaturi ca isi rupe omu capu, si 2 daca face ce zici tu la lant, o sa isi rupa capu si asa. deci te rog nu mai da sfaturi, sunt satul de trialisti care vin pe la magazine cu bicle facute varza pe genunchi....bicicletele nu se repara in parc sau pe genunchi si nu cu smoala si cu prieteni care tin bicla nu mai stiu cum pentru siguranta voastra, apelati la un mecanic de cateva ori si daca doriti sa dobanditi cunostinte aruncati un ochi la ce face omu ala.. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi