Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Compensatii zbor amanat 12 ore?

* * * - - 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
43 răspunsuri în acest subiect

#19
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.643
  • Înscris: 12.12.2006
Situatiile de overbnooking se rezolva civilizat cautand voluntari dispusi sa zboare cu alt orar de zbor/ruta contra 250 euro si vreun voucher de mancare, cazare, etc, daca e cazul. La Wizz se pare ca se rezolva numai cu scandal, si cu politie.

Pe de alta parte oamenii se bucura ca de multe ori au tarife mai mici (nu intotdeauna!) si ca au zboruri point to point si nu trebuie sa schimbe avioane prin hub-uri, ca la companiile de linie. Astea-s beneficiile, astea-s riscurile, fiecare alege.

Editat de mdt, 31 iulie 2023 - 23:15.


#20
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 35.530
  • Înscris: 19.04.2009
Pai daca zborul a fost amanat 12 ore nu e overbooking...

Ce se intampla s-a intamplat anul trecut cu Southwest in US.

Wizz & Co sunt point to point. Adica Merg din A in B, din B in C, din C in D, din D in E si la finalul zilei din E in A. Chestia asta are beneficii atat pentru companie (aeronava e rulata constant fara timpi morti, nu au nevoie de hoteluri pentru personal la destinatie seara ca toate-s facute in asa fel incat sa se intoarca la baza) cat si pentru pasageri (sunt zboruri directe de oriunde pana oriunde). Dar fereasca sfantul aviatiei sa fie o problema pe parcurs cu aeronava aia ca se da totul peste cap. Si cam asta se intampla la wizz, apar mici probleme pe parcursul traseului si apar anulari pentru toata lumea. Si nu doar tehnic, dar daca sunt intarzieri din cauza vremii sau alte motive ce nu tin musai de ei, tot sunt afectati.

La southwestanul trecut a fost un dezastru, fix de craciun.

Editat de Lex404, 31 iulie 2023 - 23:17.


#21
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.252
  • Înscris: 15.01.2014

View Postmdt, on 31 iulie 2023 - 23:13, said:

Situatiile de overbnooking se rezolva civilizat cautand voluntari dispusi sa zboare cu alt orar de zbor/ruta contra 250 euro si vreun voucher de mancare, cazare, etc, daca e cazul. La Wizz se pare ca se rezolva numai cu scandal, si cu politie.

Pe de alta parte oamenii se bucura ca de multe ori au tarife mai mici (nu intotdeauna!) si ca au zboruri point to point si nu trebuie sa schimbe avioane prin hub-uri, ca la companiile de linie. Astea-s beneficiile, astea-s riscurile, fiecare alege.

Da, pentru că wizz nu vor să compenseze cu nimic.
Statistic, mereu se găsește cineva care să fie de acord să ia alt zbor dacă i s-ar oferi hotel/bani/masă.

Editat de pexCom, 31 iulie 2023 - 23:16.


#22
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.643
  • Înscris: 12.12.2006
Sunt situatii diferite - cea cu overbooking-ul dintr-un articol/reportaj, cea cu intarziere 12 ore. Wizz le rezolva la fel, cu ignore.

#23
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.487
  • Înscris: 05.04.2023
Praf în ochi, astfel de tactici se lasă cu compensarea costurilor de aeroport, nimic nu e gratuit...

#24
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 35.530
  • Înscris: 19.04.2009
De ex Wizz planifica aeronava pentru maine:
Lisabona - Madeira - Paris - Oslo - Lisabona.
Vine o furtuna in Madeira, aeronava ramane acolo 3 zile. Oamenii de pe zborurile Paris-Oslo si Oslo - Lisabona sunt acoperiti de lege, ca furtuna nu-i la ei. Legea nu-i iarta pe wizz ca e victima colaterala, zice ca trebuie sa se descurce sa-si rezolve operatiunile. Doar pasagerii de pe zborul Madeira - Paris nu sunt acoperiti din motive de vreme.

In realitate insa, in industrie, point to point asa functioneaza si wizz & co cad de prosti cateodata. Si nu doar la wizz & co ci la toate, si mai sunt si unele companii de linie care incep point to point si si-o iau si ei peste ochi cu asta.

Editat de Lex404, 31 iulie 2023 - 23:21.


#25
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.728
  • Înscris: 16.08.2010

View PostLex404, on 31 iulie 2023 - 21:45, said:

Si ca sa te judeci cu ei sau sa apelezi la ANPC tre sa mergi in Ungaria

S-au judecat/câștigat procese în România, au fost executate conturile din România ale javrelor ăstora. Google is free...

#26
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.546
  • Înscris: 21.10.2009
Wizzair ar trebui redenumit in Mizzair.

Prea multe probleme in ultima vreme cu ei, nu merita sa te zgarcesti si apoi sa iti strici vacanta.

Eu zic sa nu iti bati capul cu ei si sa apelezi la o firma specializata, ca sa eviti sa pierzi timpul si sa faci alte cheltuieli.
Stiu ca era un euro si ceva minutul la customer support la Mizzair... mai bine dai comision 20-30% si ii lasi pe altii sa isi bata capul cu ei.

#27
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.453
  • Înscris: 28.10.2018

View PostLex404, on 31 iulie 2023 - 23:07, said:

Nu prea zbor pe banii corporatiei, si acolo nu aleg eu biletele anyway.

My point exactly.

#28
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.649
  • Înscris: 30.08.2017

View PostLex404, on 31 iulie 2023 - 22:43, said:

Problema cea mai mare e ca astia nu ofera nicio alternativa in aceiasi zi. Te p**i pe ei 170 EUR daca tre sa ajungi in ziua aia si un zbor last minute la alta companie e 1000 EUR.

Tocmai de aceea evit wizz. Dau niște euro în plus la alții și stau liniștit.
Altfel, airhelp e ok pentru ceva bani acolo și pentru a-i mai taxa pe nesimțiții ăia.

Editat de george_alexandru, 01 august 2023 - 08:19.


#29
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.809
  • Înscris: 12.01.2018
AIR CLAIM.cauți birou sau pe  net

Editat de EMPP, 01 august 2023 - 08:58.


#30
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.744
  • Înscris: 05.09.2005
Pe cont propriu, este posibil sa recuperezi ceva...sau nu, pur si simplu te ignora si nu merge decat daca ii dai in judecata.

Prin third-party, companii gen airhelp, air claim etc, se ocupa ei de toate, DAR: Handling assigned claims generate additional cost for Us. According to the Hungarian Civil Code 6:200. §*such costs shall be covered by You and the third party to which You assigned your claim.
If the compensation for the assigned claim is due, to cover the abovementioned costs, we are going to deduct the Assignment Administration Fee from the compensation payment.
The amount of the Assignment Administration Fee is 50 EUR. It is also listed in the All services and fees.
  • Third party ,company are si ea taxele ei. Spre exemplu, eu am folosit AirHelp si au 35% tax
Ca exemplu de calcul, eu trebuia sa recuperez 800 euro (2 persoane) pentru un zbor intarziat 10 h, scazi 100 de euro taxa WIZZ, 35% din restul de 700 euro = 245 euro taxa Airhelp, mai primesc 455 euro.

Editat de mynameismada, 01 august 2023 - 09:22.


#31
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.649
  • Înscris: 30.08.2017
Wizz percepe taxă pentru că alocă timp reclamației tale? Ce javre...

#32
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 35.530
  • Înscris: 19.04.2009

View Postmynameismada, on 01 august 2023 - 09:20, said:

Handling assigned claims generate additional cost for Us. According to the Hungarian Civil Code 6:200. §*such costs shall be covered by You and the third party to which You assigned your claim.
If the compensation for the assigned claim is due, to cover the abovementioned costs, we are going to deduct the Assignment Administration Fee from the compensation payment.
The amount of the Assignment Administration Fee is 50 EUR. It is also listed in the All services and fees.

Wtf, e legala chestia asta? Gen, 3rd party poate fi si un simplu avocat...

#33
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.105
  • Înscris: 07.11.2006
Credeti ca WIZZ au inventat toate astea? Asa-i in capitalism, vorba aia "daca publicul cere", i se ofera. Atata timp cat jeguri ca WIZZ, RYAN, etc. sunt solicitate de calatori vor face exact ce vrea muschiuletul lor si vor aplica cate taxe, ascunse sau nu, doresc.
Solutia, care nu se va aplica niciodata, ar fi ca nimeni sa nu mai apeleze la ei.

Editat de adisz, 01 august 2023 - 09:42.


#34
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.649
  • Înscris: 30.08.2017
Lângă mine, în momentul ăsta, o colegă de birou e pe site-ul wizz, caută un bilet pentru zbor la Oradea. Zice că știe de probleme, dar sunt ieftini, semnificativ mai ieftini decât Tarom pe aceeași rută. Din păcate, nici nu prea e concurență, în special pe rute interne unde Blu Air s-a dus.

Editat de george_alexandru, 01 august 2023 - 09:51.


#35
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.744
  • Înscris: 05.09.2005

View PostLex404, on 01 august 2023 - 09:37, said:


Wtf, e legala chestia asta? Gen, 3rd party poate fi si un simplu avocat...

Probabil, conform codului din Ungaria. Asta e mesajul primit de la Airhelp, deci daca nici ei nu pot recupera fee-ul asta....

Important: While transferring us your compensation Wizz Air Malta will
subtract from it a processing fee equal to the amount of €50 per each
claimant included in the claim. Unfortunately, we will not be pursuing
the outstanding amount.

#36
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.152
  • Înscris: 17.01.2012

View PostTehCube, on 31 iulie 2023 - 22:40, said:

Sunt o gramada de siteuri care se ocupa de d-astea. A facut un prieten recent, zbor din milano in bucuresti, intarziat vreo 8 ore cu wizz.
Au primit fiecare 250 eur, din care taxe comsioane etc bla bla vreo 80 de persoana, deci au primit de fapt 170 each.

Tot e bine decat deloc. Si asta dupa doar 3 minute de completat formulare pe airhelp.

chiar nu contează comisionarea, atât timp cât toți păgubiții ar duce procesul pân'la capăt
în acest fel companiile cu probleme înțeleg că nu mai e de glumă.

dacă toți trecem biletele alea la pierderi, companiile vor râde în continuare de noi.

View PostLex404, on 31 iulie 2023 - 23:07, said:

De ex in ultimul concediu Ryan era 250 EUR dus intors chel, LOT era 250 EUR dus intors cu bagaj de cala inclus. Ca verific si eu preturile Posted Image

2017
se-nființase wizz, bucale-tenerife S
800 euro dus-întors, cu bagaj de cală

am luat tarom bucale-londra, apoi londra-tenerife S
600 euro!!!

despre ce vb aici? :o

cine are internet, să-l folosească!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate