Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Compensatii zbor amanat 12 ore?

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
dreamtime

dreamtime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 03.01.2005
Salut, as dori daca exista compensatii pt un zbor amanat 12 ore. Compania este wizzair, zborul iasi- milano.

#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Legal, da.

Posibil? De la ieftiniciunii aia mai putin probabil. Si ca sa te judeci cu ei sau sa apelezi la ANPC tre sa mergi in Ungaria.. sau la agentia europeana pentru protectia consumatorului.

#3
dreamtime

dreamtime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 03.01.2005
Stiu ca exista tot felul de firme care se ocupa cu obtinerea de compensatii, chiar mi au aparut vreo doua reclame pe fb. Aveti vreo recomandare in acest sens?
Care ar fi primul pas? Contactez wizz? Daca nu-s cooperanti, contactez o firma ca cele de mai sus?

#4
bibolu

bibolu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 29.06.2023
acum vreo cativa ani tot asa o companie cu zbor spre grecia amanat si unii calatori s-au dus la un birou din aeroport si au depus niste hartii, au ajuns in instanta la bucuresti si fiecare persoana a luat cam vreo 1500 lei despagubiri

Edited by bibolu, 31 July 2023 - 21:58.


#5
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,481
  • Înscris: 05.04.2023
Ăștia nici nu au reprezentanță oficială în România, ți-ai găsit...

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
în eventualitatea întârzierilor prelungite (două ore sau mai mult, în funcție de distanța de zbor), pasagerilor li se oferă în toate cazurile mese și băuturi răcoritoare și dreptul la două apeluri telefonice gratuite sau la două mesaje telex, fax sau e-mail;
dacă ora de plecare este prevăzută pentru ziua următoare, pasagerilor li se oferă de asemenea cazare hotelieră și transportul până la locul de cazare și de la acesta la aeroport;
dacă întârzierea este de cel puțin cinci ore, pasagerii au posibilitatea să aleagă între rambursarea costului integral al biletului și, dacă este cazul, un zbor de retur la punctul de plecare inițial.
https://eur-lex.euro...led-flight.html

#7
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 05.03.2009
O lege de căcat. Adică după 5 ore de așteptare îmi dau banii înapoi și mă trimit la dracu. Ei nu pățesc nimic...

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
E putin mai complexa treaba. Citete tot articolul.

#9
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,951
  • Înscris: 17.03.2005

 Lex404, on 31 iulie 2023 - 21:45, said:

Legal, da.

Posibil? De la ieftiniciunii aia mai putin probabil. Si ca sa te judeci cu ei sau sa apelezi la ANPC tre sa mergi in Ungaria.. sau la agentia europeana pentru protectia consumatorului.
Nu au ce sa le faca Agentia Europeana pentru Protectia Consumatorilor, s-a sistat legatura ANPC Europeana cu cea din Ungaria, mie asa mi-au comunicat cei de la agentia Europeana tot pentru Wizz si mi-au comunicat sa ma inteleg cu ei (au numar cu suprataxa de 1,5 EUR / min ).

Singura solutie si sigura este prin alte firme sa recuperezi, nu te costa nimic, iti iau ei la final 30 % din suma daca au castig de cauza.

Gasesti pe Google firmele si completezi totul online.

99,9 % primesti compensatii prin firme care se ocupa de asta.

#10
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009

 dreamtime, on 31 iulie 2023 - 21:52, said:

Stiu ca exista tot felul de firme care se ocupa cu obtinerea de compensatii, chiar mi au aparut vreo doua reclame pe fb. Aveti vreo recomandare in acest sens?
Care ar fi primul pas? Contactez wizz? Daca nu-s cooperanti, contactez o firma ca cele de mai sus?

Iau comision destul de mare.

Eu la toate situatiile de genul m-am rezolvat rapid direct cu compania aeriana, dar nu calatoresc cu wizz/ ryan si restul din halta lor.

Cel mai misto e cand primesti varianta de zbor inlocuitoare care ajunge la aceiasi ora la destinatie (de fapt, ultimul tronson ramane neschimbat) si mai primesti si bani doar ca sa pierzi vremea de escala in alt aeroport decat in ala planificat initial :lol:

Edited by Lex404, 31 July 2023 - 22:28.


#11
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Sunt o gramada de siteuri care se ocupa de d-astea. A facut un prieten recent, zbor din milano in bucuresti, intarziat vreo 8 ore cu wizz.
Au primit fiecare 250 eur, din care taxe comsioane etc bla bla vreo 80 de persoana, deci au primit de fapt 170 each.

Tot e bine decat deloc. Si asta dupa doar 3 minute de completat formulare pe airhelp.

#12
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Problema cea mai mare e ca astia nu ofera nicio alternativa in aceiasi zi. Te p**i pe ei 170 EUR daca tre sa ajungi in ziua aia si un zbor last minute la alta companie e 1000 EUR.

#13
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
De acord dar n-ai ce face in situatii d-alea. Probabil obtii compensatie mai mare in caz de missed connection, etc., tot nu cat sa compenseze dar aia e.
Si nici nu te ajuta faptul ca mergi cu firme mai "serioase", am vazut delays si la companii mari. Zbor anulat n-am patit pana acum, din fericire.

#14
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
Care a fost motivul întârzierii?
Și ce scrie despre întârzieri pe site-ul Wizz?
De aici pornești.

Edited by pexCom, 31 July 2023 - 22:52.


#15
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Nu obtii nimic pe missed connection daca rezervarea nu e facuta in acelasi PNR, si wizz& co nu fac asa ceva. O sa zica ca aia nu-i problema lor.

La companiile de linie cand faci rezervarea din A in Z, via B, C, etc, iti da ruta alternativa macar, nu stai sa-ti bati capul cu asta. Delays si anulari se intampla la toti, diferenta majora e cum le trateaza fiecare. Nu am auzit ca LH sa te lase in aeroport fara nimic, ba din contra, m-au rutat cu KLM o data in aceiasi zi (KLM nici macar nu e ina ceiasi alianta) :lol:

#16
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,386
  • Înscris: 28.10.2018

 Lex404, on 31 iulie 2023 - 22:27, said:

dar nu calatoresc cu wizz/ ryan si restul din halta lor.


Cand n-o sa ma zbori pe banii corporatiei o sa zbori si tu cu haita.

#17
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Nu prea zbor pe banii corporatiei, si acolo nu aleg eu biletele anyway.

Also, in UE cel putin, LH e mai ieftin decat Wizz/ Ryan daca iau in calcul faptul ca am un bagaj de cabina normal, ma lasa pe un aeroport normal, si alte beneficii. De ex in ultimul concediu Ryan era 250 EUR dus intors chel, LOT era 250 EUR dus intors cu bagaj de cala inclus. Ca verific si eu preturile :)

Edited by Lex404, 31 July 2023 - 23:08.


#18
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,481
  • Înscris: 05.04.2023
Ca principiu, însă nerelevant la petiția invocată, ei pot fi acuzați de overbooking, iar scuza lor e că ruta e blocată dintr-un interes părtinitor de către o autoritate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate