Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Compensatii zbor amanat 12 ore?
#19
Posted 31 July 2023 - 23:13
Situatiile de overbnooking se rezolva civilizat cautand voluntari dispusi sa zboare cu alt orar de zbor/ruta contra 250 euro si vreun voucher de mancare, cazare, etc, daca e cazul. La Wizz se pare ca se rezolva numai cu scandal, si cu politie.
Pe de alta parte oamenii se bucura ca de multe ori au tarife mai mici (nu intotdeauna!) si ca au zboruri point to point si nu trebuie sa schimbe avioane prin hub-uri, ca la companiile de linie. Astea-s beneficiile, astea-s riscurile, fiecare alege. Edited by mdt, 31 July 2023 - 23:15. |
#20
Posted 31 July 2023 - 23:15
Pai daca zborul a fost amanat 12 ore nu e overbooking...
Ce se intampla s-a intamplat anul trecut cu Southwest in US. Wizz & Co sunt point to point. Adica Merg din A in B, din B in C, din C in D, din D in E si la finalul zilei din E in A. Chestia asta are beneficii atat pentru companie (aeronava e rulata constant fara timpi morti, nu au nevoie de hoteluri pentru personal la destinatie seara ca toate-s facute in asa fel incat sa se intoarca la baza) cat si pentru pasageri (sunt zboruri directe de oriunde pana oriunde). Dar fereasca sfantul aviatiei sa fie o problema pe parcurs cu aeronava aia ca se da totul peste cap. Si cam asta se intampla la wizz, apar mici probleme pe parcursul traseului si apar anulari pentru toata lumea. Si nu doar tehnic, dar daca sunt intarzieri din cauza vremii sau alte motive ce nu tin musai de ei, tot sunt afectati. La southwestanul trecut a fost un dezastru, fix de craciun. Edited by Lex404, 31 July 2023 - 23:17. |
#21
Posted 31 July 2023 - 23:15
mdt, on 31 iulie 2023 - 23:13, said:
Situatiile de overbnooking se rezolva civilizat cautand voluntari dispusi sa zboare cu alt orar de zbor/ruta contra 250 euro si vreun voucher de mancare, cazare, etc, daca e cazul. La Wizz se pare ca se rezolva numai cu scandal, si cu politie. Pe de alta parte oamenii se bucura ca de multe ori au tarife mai mici (nu intotdeauna!) si ca au zboruri point to point si nu trebuie sa schimbe avioane prin hub-uri, ca la companiile de linie. Astea-s beneficiile, astea-s riscurile, fiecare alege. Da, pentru că wizz nu vor să compenseze cu nimic. Statistic, mereu se găsește cineva care să fie de acord să ia alt zbor dacă i s-ar oferi hotel/bani/masă. Edited by pexCom, 31 July 2023 - 23:16. |
#22
Posted 31 July 2023 - 23:17
Sunt situatii diferite - cea cu overbooking-ul dintr-un articol/reportaj, cea cu intarziere 12 ore. Wizz le rezolva la fel, cu ignore.
|
#23
Posted 31 July 2023 - 23:18
Praf în ochi, astfel de tactici se lasă cu compensarea costurilor de aeroport, nimic nu e gratuit...
|
#24
Posted 31 July 2023 - 23:20
De ex Wizz planifica aeronava pentru maine:
Lisabona - Madeira - Paris - Oslo - Lisabona. Vine o furtuna in Madeira, aeronava ramane acolo 3 zile. Oamenii de pe zborurile Paris-Oslo si Oslo - Lisabona sunt acoperiti de lege, ca furtuna nu-i la ei. Legea nu-i iarta pe wizz ca e victima colaterala, zice ca trebuie sa se descurce sa-si rezolve operatiunile. Doar pasagerii de pe zborul Madeira - Paris nu sunt acoperiti din motive de vreme. In realitate insa, in industrie, point to point asa functioneaza si wizz & co cad de prosti cateodata. Si nu doar la wizz & co ci la toate, si mai sunt si unele companii de linie care incep point to point si si-o iau si ei peste ochi cu asta. Edited by Lex404, 31 July 2023 - 23:21. |
#25
Posted 31 July 2023 - 23:34
#26
Posted 31 July 2023 - 23:45
Wizzair ar trebui redenumit in Mizzair.
Prea multe probleme in ultima vreme cu ei, nu merita sa te zgarcesti si apoi sa iti strici vacanta. Eu zic sa nu iti bati capul cu ei si sa apelezi la o firma specializata, ca sa eviti sa pierzi timpul si sa faci alte cheltuieli. Stiu ca era un euro si ceva minutul la customer support la Mizzair... mai bine dai comision 20-30% si ii lasi pe altii sa isi bata capul cu ei. |
#27
Posted 31 July 2023 - 23:51
#28
Posted 01 August 2023 - 08:19
Lex404, on 31 iulie 2023 - 22:43, said:
Problema cea mai mare e ca astia nu ofera nicio alternativa in aceiasi zi. Te p**i pe ei 170 EUR daca tre sa ajungi in ziua aia si un zbor last minute la alta companie e 1000 EUR. Tocmai de aceea evit wizz. Dau niște euro în plus la alții și stau liniștit. Altfel, airhelp e ok pentru ceva bani acolo și pentru a-i mai taxa pe nesimțiții ăia. Edited by george_alexandru, 01 August 2023 - 08:19. |
|
#29
Posted 01 August 2023 - 08:56
AIR CLAIM.cauți birou sau pe net
Edited by EMPP, 01 August 2023 - 08:58. |
#30
Posted 01 August 2023 - 09:20
Pe cont propriu, este posibil sa recuperezi ceva...sau nu, pur si simplu te ignora si nu merge decat daca ii dai in judecata.
Prin third-party, companii gen airhelp, air claim etc, se ocupa ei de toate, DAR:
If the compensation for the assigned claim is due, to cover the abovementioned costs, we are going to deduct the Assignment Administration Fee from the compensation payment. The amount of the Assignment Administration Fee is 50 EUR. It is also listed in the All services and fees.
Edited by mynameismada, 01 August 2023 - 09:22. |
#31
Posted 01 August 2023 - 09:27
Wizz percepe taxă pentru că alocă timp reclamației tale? Ce javre...
|
#32
Posted 01 August 2023 - 09:37
mynameismada, on 01 august 2023 - 09:20, said:
If the compensation for the assigned claim is due, to cover the abovementioned costs, we are going to deduct the Assignment Administration Fee from the compensation payment. The amount of the Assignment Administration Fee is 50 EUR. It is also listed in the All services and fees. Wtf, e legala chestia asta? Gen, 3rd party poate fi si un simplu avocat... |
#33
Posted 01 August 2023 - 09:41
Credeti ca WIZZ au inventat toate astea? Asa-i in capitalism, vorba aia "daca publicul cere", i se ofera. Atata timp cat jeguri ca WIZZ, RYAN, etc. sunt solicitate de calatori vor face exact ce vrea muschiuletul lor si vor aplica cate taxe, ascunse sau nu, doresc.
Solutia, care nu se va aplica niciodata, ar fi ca nimeni sa nu mai apeleze la ei. Edited by adisz, 01 August 2023 - 09:42. |
|
#34
Posted 01 August 2023 - 09:50
Lângă mine, în momentul ăsta, o colegă de birou e pe site-ul wizz, caută un bilet pentru zbor la Oradea. Zice că știe de probleme, dar sunt ieftini, semnificativ mai ieftini decât Tarom pe aceeași rută. Din păcate, nici nu prea e concurență, în special pe rute interne unde Blu Air s-a dus.
Edited by george_alexandru, 01 August 2023 - 09:51. |
#35
Posted 01 August 2023 - 09:54
Lex404, on 01 august 2023 - 09:37, said: Wtf, e legala chestia asta? Gen, 3rd party poate fi si un simplu avocat... Probabil, conform codului din Ungaria. Asta e mesajul primit de la Airhelp, deci daca nici ei nu pot recupera fee-ul asta.... Important: While transferring us your compensation Wizz Air Malta will subtract from it a processing fee equal to the amount of €50 per each claimant included in the claim. Unfortunately, we will not be pursuing the outstanding amount. |
#36
Posted 01 August 2023 - 10:50
TehCube, on 31 iulie 2023 - 22:40, said:
Sunt o gramada de siteuri care se ocupa de d-astea. A facut un prieten recent, zbor din milano in bucuresti, intarziat vreo 8 ore cu wizz. Au primit fiecare 250 eur, din care taxe comsioane etc bla bla vreo 80 de persoana, deci au primit de fapt 170 each. Tot e bine decat deloc. Si asta dupa doar 3 minute de completat formulare pe airhelp. chiar nu contează comisionarea, atât timp cât toți păgubiții ar duce procesul pân'la capăt în acest fel companiile cu probleme înțeleg că nu mai e de glumă. dacă toți trecem biletele alea la pierderi, companiile vor râde în continuare de noi. Lex404, on 31 iulie 2023 - 23:07, said:
De ex in ultimul concediu Ryan era 250 EUR dus intors chel, LOT era 250 EUR dus intors cu bagaj de cala inclus. Ca verific si eu preturile 2017 se-nființase wizz, bucale-tenerife S 800 euro dus-întors, cu bagaj de cală am luat tarom bucale-londra, apoi londra-tenerife S 600 euro!!! despre ce vb aici? cine are internet, să-l folosească! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users