Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Depanero nu poate repara un laptop
Last Updated: Jun 08 2022 14:44, Started by
redsnake74
, Jun 04 2022 22:53
·
0
#1
Posted 04 June 2022 - 22:53
warranty_8666389247699937-1 2.pdf 94.73K
37 downloadsAm achizitionat un laptop de la Emag in 28.02.22 . Am observat ulterior ca bateria se descarca in timp ce laptopul este inchis ( cu shutdown , nu hybernate sau altceva ) . Pe 13.05.22 l-am dus la Depanero pentru reparatii . Mi l-au inapoiat tocmai pe 31.05.22 cu statusul reparat , afirmand ca au schimbat placa de baza . In realitate produsul are acelasi defect ( se descarca bateria in timp ce laptopul este inchis ) si a mai aparut ceva in urma interventiei Depanero bateria se incarca acum doar 98 % . Intrucat nu mi-au reparat produsul sunt indreptatit sa cer inlocuirea acestuia sau banii inapoi ? Au depasit si termenul maxim in care trebuiau sa faca reparatia , acesta fiind de 15 zile si n-au facut nici o reparatie de fapt . Cum sa procedez ? Cred ca vor sa ma plimbe pana trece garantia acumulatorului - 6 luni .
Anexez conditiile de garantie . |
#2
Posted 04 June 2022 - 23:02
Buna seara!
Va rog frumos sa specificati marca laptopului si modelul exact! In cat timp vi se descarca bateria? In cate zile de la inchidere, observati scaderea accentuata a acesteia? Eventual procentual daca ati putea specifica. Suspectez o eroare in utilizarea laptopului! Alta intrebare: Windows-ul este instalat corect? Este licentiat (este de MARE importanta corectitudinea configurarii sistemului de operare si licentierea acestuia!!!) Folositi LINUX? Daca DA, ce distributie? |
#3
Posted 04 June 2022 - 23:27
E o practica veche asta. Duci in produs in garantie, le dai lux de informatii cu ce probleme are, iar ei ti-l returneaza in aceasi stare, ori justificand care s-a schimbat x sau ca defectul nu s-a manifestat.
Daca nu te poti intelege cu ei pe cale amiabila, faci reclamatie la ANPC si te rezolva ei. Poti cere banii inapoi. |
#4
Posted 04 June 2022 - 23:45
E reformatat?
Are ultimul update de BIOS? Stiu ca acuma deja iti vezi banii inapoi dupa ce l-ai folosit nu stiu cat timp, da nu merge asa. Daca insisti o sa iti tot dea defectul semnalat nu se manifesta si te saturi sa ti-l plimbe. Trebuie trimis de 3 ori in garantie si cand e cazul a 4-a oara il trimiti, doar ceri inlocuire produse, abea daca nu se poate inlocui vei primii banii. Se vede intentia ta ca vrei banii si cam atat, daca ti-l repara maine si merge, strambi din nas putin. |
#5
Posted 04 June 2022 - 23:55
ASUS TUF Gaming F17 FX706HEB-HX085 - modelul laptopului .
20% / 48 h Are ultimul update de bios . Ce eroare in utilizare ? Depanero nu a negat ca este defect . Doar au mintit ca l-au reparat . |
#6
Posted 05 June 2022 - 00:17
redsnake74, on 04 iunie 2022 - 23:55, said:
ASUS TUF Gaming F17 FX706HEB-HX085 - modelul laptopului . 20% / 48 h Are ultimul update de bios . Ce eroare in utilizare ? Depanero nu a negat ca este defect . Doar au mintit ca l-au reparat . Bun, incarca bateria 100%, dezactiveaza din Windows "Fast Startup" si lasa-l nepornit 48 de ore. Verifica dupa asta! |
#7
Posted 05 June 2022 - 01:10
Ne arati si noua ce apare daca rulezi powercfg /a intr-un cmd?
Vezi: https://www.asus.com...rt/FAQ/1035447/ |
#8
Posted 05 June 2022 - 03:29
redsnake74, on 04 iunie 2022 - 23:55, said:
ASUS TUF Gaming F17 FX706HEB-HX085 - modelul laptopului . 20% / 48 h Are ultimul update de bios . Ce eroare in utilizare ? Depanero nu a negat ca este defect . Doar au mintit ca l-au reparat . Si e mult 20% in 2 zile ? Vrei sa nu se descarce deloc sau cum ? Al meu nu tine nici atat. Problema e la tine, nu la Depanero. |
#9
Posted 05 June 2022 - 07:15
#10
Posted 05 June 2022 - 09:00
|
#11
Posted 05 June 2022 - 09:01
routerboard71, on 04 iunie 2022 - 23:02, said:
Buna seara! Va rog frumos sa specificati marca laptopului si modelul exact! In cat timp vi se descarca bateria? In cate zile de la inchidere, observati scaderea accentuata a acesteia? Eventual procentual daca ati putea specifica. Suspectez o eroare in utilizarea laptopului! Alta intrebare: Windows-ul este instalat corect? Este licentiat (este de MARE importanta corectitudinea configurarii sistemului de operare si licentierea acestuia!!!) Folositi LINUX? Daca DA, ce distributie? Cum naiba sa afirmi ca "este de MARE importanta corectitudinea configurarii sistemului de operare si licentierea acestuia!!!" Comportamentul este la fel ca doar este acelasi sistem de operare, cu sau fara o licenta. De fapt, si ala piratat are licenta, doar ca e generata. |
#12
Posted 05 June 2022 - 09:38
Daca laptopul e oprit (shut down) si descarca bateria e o problema. Si cred ca problema ar fi de la baterie nu de la placa de baza. Sunt baterii care au anomalii in BMS care descarca bateria in timp. Am patit-o eu. Bine, nu in cateva zile dar in 10 zile, cu bateria scoasa, bateria este moarta.
Cum la colegul bateria este integrata in laptop, si uitandu-ma la cum arata pinii bateriei as crede ca BMS_ul este integrat in placa de baza, nu in baterie. Deci cel mai probabil e un defect la placa de baza. |
#13
Posted 05 June 2022 - 09:56
Repara Depanero de nu se mai poate. Sunt vai de steaua lor, nici nu le pasa.
TruculMagic, on 05 iunie 2022 - 03:29, said: Si e mult 20% in 2 zile ? Vrei sa nu se descarce deloc sau cum ? Al meu nu tine nici atat. Problema e la tine, nu la Depanero. Nici pe sleep nu se descarca asa de repede. |
#14
Posted 05 June 2022 - 10:51
Problema este la Windows, care, deși computerul este oprit, funcționează, monitorizând porturile. La w10, deși oprit, porturile USB rămân alimentate, la un 8.1, nu.
|
#15
Posted 05 June 2022 - 11:20
Eu am avut o problema cu o imprimanta foto. Am trimis-o, am primit-o inapoi exact cu acelasi defect, am repetat procedeul, acelasi rezultat Am trimis-o si a treia oara, cred ca mi-au restituit-o la fel. Cert e ca dupa 3 astfel de experiente emag-ul mi-a dat banii inapoi. In intervalul asta in care am tot plimbat-o, fiindca au fost depasite termenele in care trebuia efectuata reparatia, am primit si un voucher sau ceva de genul asta de la emag. Vezi in lege, sunt trecute chestiile astea. A fost frustrant, a trecut ceva timp, dar trebuie sa recunosc ca, in final, emag-ul a facut ce trebuie. Mult succes!
|
|
#16
Posted 05 June 2022 - 11:25
O descarcare usoara e normala la orice are o baterie - telefon, laptop...
Eu le inchid noaptea si a doua zi am cu 1-2% mai putin. O descarcare completa sau cu 50% peste noapte e buba. Dar poate tine si de altceva - poate il tii in sleep Nu i-ai dat shut-down. Asta vezi ce face butonul cand te uiti in Control Panel - Power option. In sleep e normal sa scada ma imult - componentele sunt inca alimentate. La fel, o scadere mai mare poate fi daca ai hibrid shutdown. - Incepand cu Windows 8 parca cand dai shut-down nu se ma iichide complet- face un fel de hibernare, ca la pornire sa porneasca ma irapid. Pe de alta parte, de obicei Depanero nu prea repara laptopuri. Mai mult verifica si daca e buba le du la service-ul reprezentatntei. Asta fiind un ASUS, in mod normal ar fi trimis de ei la service-ul ASUS la reparat. |
#17
Posted 05 June 2022 - 11:42
Nu este defect în sine, dar ține de diverse setări, astăzi unele fiind chiar și imposibil de oprit. Este o problemă foarte greu de eliminat. N-am mai lucrat cu niciun laptop în ultimii 6-8 ani care să nu fi avut o descărcare de genul ăsta. Inițial am crezut că Asus a făcut ceva. Apoi am lucrat cu Dell și MSI și erau la fel. Implementarea vine din altă parte, hardware/software.
Cu 98% bănui că cei din service au activat o protecție la încărcare în bios. Tu nu ai acces la setările respective. 20% este destul de mult în 2 zile, dar plauzibil. Cele mai severe cazuri întâlnite de mine terminau bateria în 7-8 zile. Cele mai puțin problematice, cam în 30-40 de zile. |
#18
Posted 05 June 2022 - 11:49
Prea multe defecte sa fie de la windows si ei au semnat deviz ca i-au schimbat placa de baza.
Chiar am observat cateva mesaje ciudate, zici ca sunt scrise de angajati la vreun service i.t. A trimis laptopul in garantie, l-au "reparat", au confirmat defectul si au schimbat placa de baza. A ajuns produsul tot defect cu o noua problema, nu mai incarca pana la 100%. Laptop pe care daca vrei sa-l vinzi trebuie sa precizezi defectul ca zice ala de l-a cumaprat ca i-ai dat teapa ca nu se incarca 100%. Laptop cumparat anul asta, laptop nou care nu are ce cauta sa aiba atatea defecte. El are tot dreptul sa-l trimita in garantie, service, poate sa ceara returnarea banior si o plangere la anpc. Edited by -ARA-, 05 June 2022 - 11:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users