Intretinere baterie auto iarna
Ultima postare: feb 04 2022 11:18, Inițiat de
Bursul
, dec 03 2021 10:53
·
0
#56
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:27
Agm are rezistenta interna intre 2 si 3 miliohmi vs 5-8 la pb acid clasic de aici rezulta o incarcare mult mai rapida , testat agm preia pierderea dupa pornire dupa 10-15 minute mers, clasica 20-30 minute pe benzinar , pe diesel posibil sa fie mai prelungita durata cu vreo 10 minute .
Daca se descarca la 0 se incarca pe redresor si gata , trece ca rata prin apa, la clasica dupa 3 descarcari i-ai omorat 30% din sanatate , scade soh dramatic . |
#58
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:36
Neaceasca85, on 03 decembrie 2021 - 15:25, said:
Cele originale tin cel mai mult, alea de schimb mor repede. Dar daca o iei de la un service si a stat descarcata luni de zile cred pana la sau sub pragul minim , patesti ca mine , o baterie de fite din...cred 2019 care e mai proasta ca una din 2015 . |
#59
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:39
Am un unchi care nu a lucrat niciodata intr-un service (e paznic) desi este extrem de pasionat de mecanica auto si mestereste la masinile personale. A avut si motocicleta in tinerete, asa si-a cucerit sotia. Si cand am luat bateria, am luat-o cu el dintr-un magazin de piese auto.
|
#60
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:39
ldpe, on 03 decembrie 2021 - 15:27, said:
Agm are rezistenta interna intre 2 si 3 miliohmi vs 5-8 la pb acid clasic de aici rezulta o incarcare mult mai rapida , testat agm preia pierderea dupa pornire dupa 10-15 minute mers, clasica 20-30 minute pe benzinar , pe diesel posibil sa fie mai prelungita durata cu vreo 10 minute . Daca se descarca la 0 se incarca pe redresor si gata , trece ca rata prin apa, la clasica dupa 3 descarcari i-ai omorat 30% din sanatate , scade soh dramatic . Descarcarea la 0 e pentru litiu sau LiPO si nici ala nu e un 0 absolut . |
#64
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:44
|
#65
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:45
La masinile electrice sunt baterii pe Litiu ca la telefoane.
Pb Acid aveam la sistemul de alarma de la fostul magazin, baterie pentru penele de curent, acum am un sistem de alarma nou care are Ni-Mh Camelion. In rest nu folosesc baterii, nu am folosit UPS-uri. |
#66
Publicat: 03 decembrie 2021 - 15:57
BaXXXon, on 03 decembrie 2021 - 14:40, said:
Asta e din putul gandirii Asa zicea si un vecin cand i-am zis sa nu mai stea dimineata la relati cate 10 minute. A ras de mine. Dupa un an, surpriza, facea ca naiba masina. Nu-i mai pornea bine,stia tot blocul ca isi pornea masina. Un Passat din 2019. La un diesel stai o zis la relanti si tot nu iti ajunge la 90 de grade (vorbim de iarna aici). |
#69
Publicat: 03 decembrie 2021 - 19:14
Naijax, on 03 decembrie 2021 - 11:13, said:
Ce redresor mai baieti ? Prostii Cei mai mari dusmani ai bateriei sunt subincarcarea, supraincarcarea sau descarcarea pe termen lung. Redresoarele din supermarketuri sau benzinarii sunt niste porcarii care fac mai mult rau decat bine Cu sau fara ele = tot un drac |
|
#70
Publicat: 03 decembrie 2021 - 19:54
Masina parcata afara, bateria am descarcat o de 3 ori complet, (din vina mea, de 2 ori uitat pozitiile aprinse si odata statia radio cb) si cu toate astea a tinut 8 ani, deci ce cacat de bataie de cap cu incarcarea, dusul in casa, samd. Bine ca nu dormiti cu ea in pat.
Bateria a fost marca Rombat. |
#71
Publicat: 03 decembrie 2021 - 20:15
Bursul, on 03 decembrie 2021 - 10:53, said:
Nu mai am garaj subteran. Masina sta afara in ploaie, frig, inghet, ninge pe ea Pana acum nu m-a interesat de baterie. Masina statea la caldurica, mai putin de 5 grade nu vedea, oricat de inghet era afara. Tema discutiei ar fi: are rost sa ma preocupe pe timpul iernii bateria sau o las in plata Domnului? In ce conditii ar trebuie sa o punem la incarcat? Orice informatie e binevenita. BTW, masina e cu start stop (daca asta conteaza). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi