Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Intretinere baterie auto iarna
Last Updated: Feb 04 2022 11:18, Started by
Bursul
, Dec 03 2021 10:53
·
0
#73
Posted 07 December 2021 - 20:08
#75
Posted 08 December 2021 - 10:25
Te rog frumos sa nu mai compari niciodata baterie OE cu baterie de la raft , sunt cu totul si cu totul sub alte standarde - sunt produsi de aceeasi fabrica dar triati la sange , datele le am exact din fabrica.
Daca o baterie de la raft te tine 4 ani sa spui multumesc , daca tine 5 e bonus . Edited by ldpe, 08 December 2021 - 10:25. |
#77
Posted 08 December 2021 - 20:10
Depinde de pretul platit pe baterie , daca dai 700 pe un agm atunci nu , daca dai 250 pe un pb acid clasic de 60Ah da , merita .
|
#78
Posted 12 January 2022 - 13:56
PiticVerde, on 03 decembrie 2021 - 11:43, said:
Tatal meu a cumparat un redresor inteligent cu afisaj alectronic din Lidl ,care opreste incarcarea automat atunci cand acumulatorul ajunge la tensiunea si amperajul corespunzator al bateriei.A costat in jur de 120 lei.Avantajul la el ca sta la casa. Am si eu un "inteligent" din ala, de 5A. Cam atat e de destept: 1. Daca bateria e sub 11V, nu porneste incarcarea. 2. Daca are 7V (din 12V), porneste incarcarea, dar pe 6V 3. Daca bateria descarcata are totusi 12,6V fara consumatori, el "baga" 12,8V, si astept langa el cate 2-3 ore ca sa pot porni motorul. Il folosesc mai mult in service, ca stabilizator in momentul in care fac diagnoze lungi cu motorul oprit. Iar ca bonus, o data l-am avut montat pentru incarcare pe o masina sub care lucram, si mi-a dat un pic de 220V in momentul in care am atins cadrul motor si placa de beton. Superba marfa Luati transformatoare pana in 10A si supravegheati-le, nu va bazati pe jucariile astea digitale. |
#79
Posted 12 January 2022 - 15:27
petit_christian, on 03 decembrie 2021 - 19:54, said:
Masina parcata afara, bateria am descarcat o de 3 ori complet, (din vina mea, de 2 ori uitat pozitiile aprinse si odata statia radio cb) si cu toate astea a tinut 8 ani, deci ce cacat de bataie de cap cu incarcarea, dusul in casa, samd. Bine ca nu dormiti cu ea in pat. Bateria a fost marca Rombat. Rombat am si eu acuma pe a mea (Mazda, 2 litri, diesel). Fix in ziua in care a implinit 3 ani pe masina, adica duminica dimineata, nu mai invartea deloc, desi seara am facut cativa km buni cu masina. Nah asta e, s-a dus zic, indicatorul negru pe ea. Pornesc pana la urma masina cu curent de la alta, ma plimb cel putin o ora prin oras si autostrada, sa se incarce cat de cat sa am pe luni dimineata. Dupa o ora ajung acasa, opresc si incerc sa pornesc. Se chinuie sa invarta si moare. Luni dimineata pornesc din nou cu curent de la alta masina, merg pana in oras sa las pe cineva, vin inapoi acasa (deja comandasem baterie noua, o asteptam), opresc, dau la automat, o ia la sfert. Mai incerc dupa cateva ore, din nou, la sfert. Pana si azi dimineata la minus 9 grade a luat-o la sfert, si acuma e indicatorul pe verde din nou. Incarcarea la masina e in parametri, a fost primul lucru verificat. Fac cativa km zilnic cu masina, chiar nu e zi in care sa stea. Ciudat cum s-a comportat. Oricum ma astept sa se duca din nou, asa ca cea noua e pregatita. |
#80
Posted 12 January 2022 - 21:38
Problema e ca o baterie rece se incarca greu iar tensiune trebuie sa fie putin mai mare decat vara.
De aia drumurile scurte cu porniri reci ii mananca zilele ca pana apuca sa se incalzeasca ai ajuns la destinatie. Daca nu faci drumuri lungi, pus redresorul de 2 ori pe iarna cand e bateria calda (adica dupa un drum) o incarca complet si face si un top balance care pe cat de important e, pe atat e de ignorat. Asta mai ales la Pb clasic. La AGM ii faci intretinerea din butonul de S/S, ca in rest are tot ce-i trebuie. Daca nu sta mult, nu ai nevoie de redresor. ldpe, on 08 decembrie 2021 - 10:25, said:
Te rog frumos sa nu mai compari niciodata baterie OE cu baterie de la raft , sunt cu totul si cu totul sub alte standarde - sunt produsi de aceeasi fabrica dar triati la sange , datele le am exact din fabrica. Daca o baterie de la raft te tine 4 ani sa spui multumesc , daca tine 5 e bonus . Originala m-a tinut 6 ani. A 2a face 7 ani in curand. Tot originala e ai asta dar de la raft, nu de prim montaj. Pb chior. PSA benzina. Mai am o masina dar acolo e alta poveste. Edited by underb, 12 January 2022 - 21:32. |
#81
Posted 13 January 2022 - 12:24
"Depinde.
Originala m-a tinut 6 ani. A 2a face 7 ani in curand." Exista exceptii nu zic nu dar aceasta este 1 la 75286 de topicuri citite In general toti si pe emag sau alte discutii vezi " am luat x baterie pentru ca prima m-a tinut 25 de ani" pe altul 10, pe altul 8 samd Sunt anumite modele care vin cu baterii la limita ex: Megane 1.6 benzina acc de 40 Ah, Logan anumite serii de 1.6 si 1.4 cu 40-45Ah aici da, normal ca daca vine din start subdimensionata cade sub 8 ani cat am vazut ca merg in general cu echipare OE. PSA a echipat cu Fiamm si TAB , baterii foarte bune . |
#83
Posted 16 January 2022 - 19:11
"Rombat 60ah 600A. Au rezistat 8-9ani fără prea multa întreținere."
60 cu 600 ...asta e vis , gama premium , numai cauta cate gasesti la 60Ah cu 600 , deja fac trecerea catre EFB si AGM la asa amperaj de pornire . Si o baterie OE e tot o baterie pana la urma si daca sta in parc pana la vanzare peste 1 an ...o afecteaza iremediabil avand in vedere ca este montata pe masina iar acolo permanent cineva consuma , 20-30-40 miliamperi dar se aduna , se sulfateaza si e terminata . Au fost ANUMITE serii care au venit cu 40 Ah echipate , a fost lipsa stoc la fabrica 55 si 60 Ah si asta au avut asta au pus ... era perioada cand se vindeau si la noi si la export ca painea calda, vorba aia , veneau cu vopseaua cruda pe ele Bateria mea de prim montaj a fost 62Ah cu 540A , foarte buna , 6 ani a stat pe masina iar la soh 60% am dat-o jos si am montat noua , motorizare 1.6 mpi 8v. Edited by ldpe, 16 January 2022 - 19:15. |
#84
Posted 17 January 2022 - 13:49
"Bateria mea de prim montaj a fost 62Ah cu 540A , foarte buna , 6 ani a stat pe masina iar la soh 60% am dat-o jos si am montat noua , motorizare 1.6 mpi 8v."
Eu zic ca le cam incurci cu Rombat Calciu care intradevar are 62Ah si 540AEN si nu a fost niciodata montata pe Dacia Logan Mpi Bateriile alea 62Ah au prostul obicei pe la 1,8-2ani cad. Nu mai tine curentul in ele,probabil se sulfatau. Scrie pe forumul monomarca. |
#85
Posted 17 January 2022 - 19:46
"Eu zic ca le cam incurci"
Eu spun ca nu le incurc deloc , daca intram in domeniu acumulatori auto cred ca te voi plictisi , o lasam asa . Edited by ldpe, 17 January 2022 - 19:47. |
#86
Posted 17 January 2022 - 22:18
Dupa cum ai zis si tu,
ldpe, on 13 ianuarie 2022 - 12:24, said:
Exista exceptii nu zic nu dar aceasta este 1 la 75286 (...) Parerea mea, si mi-am format-o in copilarie cand unii aveau pegasul bun tot timpul fara sa ii faca nimic deosebit iar altii il aveai numai stricat, e ca durabilitatea tine si de lucru care poate fi bun sau prost dar si de omul de care-l stapaneste si care, la fel, poate fi bun sau... nu. Chestie de simt bun in exploatare as zice. Lucruri marunte care se aduna sau se scad, fc de situatie... Ca tot am dat-o in din astea personale, un lucru mi-a fost urat toata viata. Sa stric ceva din ignoranta, fara sa castig nimic stricandu-l. Edited by underb, 17 January 2022 - 22:15. |
#87
Posted 18 January 2022 - 07:39
"62Ah si 540AEN si nu a fost niciodata montata pe Dacia Logan Mpi"
Asest acumulator a venit in doatarea seriei ambition si prestige din 2005 pana in 2008 , este gama "calciu" care a fost inlocuita de cyclon iar acest amperaj NU exista la raft numai in echpare OE . Gama de 62Ah cu 510A exista si a existat la raft . Bateria Renault cu 600A la 60Ah este gama premium care este echivalent cu Premier de la Rombat, bateria renault este destul de slaba fata de alte marci , nu o recomand atat ca pret cat si ca fiabilitate , la acelasi pret TAB sterge pe jos cu ea . "Sa stric ceva din ignoranta, fara sa castig nimic stricandu-l." Moartea acumulatorului este la porniri dese si distante scurte fara a asigura o minima mentenanta , respectiv incarcare de minim 2 ori pe an . O pornire se "rearmeaza" cam la 15-30 minute circulat cu masina , in viata de zi cu zi rar se poate respecta in oras . Spun circulat cu masina nu la relanti in parcare . Edited by ldpe, 18 January 2022 - 07:51. |
|
#88
Posted 19 January 2022 - 08:00
underb, on 17 ianuarie 2022 - 22:18, said:
Dupa cum ai zis si tu, Parerea mea, si mi-am format-o in copilarie cand unii aveau pegasul bun tot timpul fara sa ii faca nimic deosebit iar altii il aveai numai stricat, e ca durabilitatea tine si de lucru care poate fi bun sau prost dar si de omul de care-l stapaneste si care, la fel, poate fi bun sau... nu. Chestie de simt bun in exploatare as zice. Lucruri marunte care se aduna sau se scad, fc de situatie... Ca tot am dat-o in din astea personale, un lucru mi-a fost urat toata viata. Sa stric ceva din ignoranta, fara sa castig nimic stricandu-l. ha ha ha mi ai amintit ( scuze de off dar e funny) de pagasul meu cu "Coarne" care era tanc! am mers cu el ani de zile, sarit trepte, etc. copil nebun maica iar al amicilor erau mereru cu probleme (de atunci ma pasiona "surubareala"si ma ocupam de ele) si toata ziua in vacante le reparam. al meu a "decedat" dupa ce i-am rupt cadrul sarind de pe o parcare subterana ( De pe acoperisul ei) dar si asa am mai mers 1 an cu el (ruptura era in zona in care cadrul era dublat, in spate). acum cred ca daca as face 10 % din ce faceam la 12 ani..n-ar tine biclele astea 1 saptamana |
#89
Posted 27 January 2022 - 06:41
Tocmai am schimbat o baterie Rombat Premier după 7ani. Singura întreținere primită a fost circulatul cu mașina aproape zilnic.
Deci cam asta e întreținerea de care are nevoie o baterie. Edited by PoeOvidiu, 27 January 2022 - 06:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users