Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Insignia B Sports Tourer
Ultima postare: mai 12 2024 20:58, Inițiat de
t-balt
, apr 11 2021 10:50
·
3
#73
Publicat: 01 februarie 2024 - 19:18
ODO: 49. 9XX
Marți a primit un volan nou, retapitat. Lucrarea a fost pe garantie/gest Comercial. Rezultatul e ok, arata bine. Motivul: pielea veche se decojea stratul superficial de vopsea și rămânea pielea de dedesubt. Procesul a durat 3 luni, 2 luni sa îmi spună ca accepta sa mi-l retapiteze, 2-3 săptămâni a fost cu sărbători și 2 săptămâni am stat fără mașina (trebuia o săptămână) dar cam greu cu transportul (24 ianuarie între). Volanul a fost trimis la o firma externa. Ce urmează: Plăcuțele față + spate se aproprie de limita și se cer schimbate. Pe spate au fost schimbate la 30k, astea Ate vad ca duc max 25k. Cele pe fata is originale. Am făcut comanda de plăcute ebc Yellowstuff, dar cei de la Brakeshop se mișcă greu. Odată cu asta am sa schimb și lichidul de frână cu ATE TYP200. Aveam in plan și alte lichide cu punct de fierbere mai sus decât ate, dar din ce am citit, e nevoie de schimb mai des de lichid, cam odată pe an, ca trag mai tare apa. Cum nu fac raliu/circuit cu ea am zis pas. La primăvară probabil ca am sa pun Goodyear eagle F1 asymmetric 6. Ma mai uitam la sport contact 7 și la ps5, dacă sport contact e pe la același preț, parca pt ps5 nu sunt sigur ca justific 800 de lei extra, cand in teste e tot pe acolo. 20240130_183530.jpg 320,35K 51 download-uri 20240130_183520.jpg 325,99K 46 download-uri Editat de t-balt, 01 februarie 2024 - 19:19. |
#74
Publicat: 19 martie 2024 - 22:30
50800
Au venit piesele, urmează montajul: Goodyear asymetric 6 - 244/45/r18 100y - Dot 5223 (proaspete) - 2750 lei 4 buc minus 300 lei voucher eMAG (trebuie sa îl primesc) = 2450 Plăcute frână fata: Ebc Yellowstuff - cod DP42351R - diametru disc 321mm - 560 de lei Plăcute spate: OE 13517515 - 288mm disc - 380 de lei. Am vrut și pe spate EBC, dar deși apăreau în stoc, după 1 luna de aștept și 3 ori comandate din UK am renunțat (eroare de sistem, ca nu erau în stoc). Pt cei interesați cod: DP43074R. Nu am luat ATE, Textar sau alte firme pt ca de regula is mai slabe vs OE și vroiam sa nu fie asa mare diferență între fata și spate. Lichid frână: ATE Typ 200 - 70 de lei. Am mai luat și de la Sonax o soluție de curățat rotile, a ajuns, urmează sa o recuperez și sa o testez peste 2 weekenduri. Curat jantele și montez pe ele pneurile noi. Le voi pune pe mașină spre final de aprilie. Nu am mai menționat dar pt schimbat roti mi-am luat un cric special de pe Amazon. Unitec 10008 hydraulic trolley car jack 2 t, Hydraulic shunt car jack https://amzn.eu/d/hIkGM5p + https://amzn.eu/d/fThTs3U Am dat in noiembrie 2023 47e pe ambele, 40e jack + suport 7e. Pe eMAG ce am văzut păreau de calitate proasta și erau minim 350 de lei. Acum ceva ani am luat și cheie dinamometrica de kaufland + un set de chei tubulare cu protecție janta https://www.emag.ro/..._medium=android |
#75
Publicat: 30 martie 2024 - 20:45
51.222 km
Montat plăcute + schimb lichid frână- la următorul schimb pe spate trebuie obligatoriu și discuri, iar mecanicul recomanda sa schimb și pe fata discurile, au 26 mm vs minim 25mm și 28 din fabrica, tot atunci. Pus rotile de vara, par ușor mai confortabile vs cele vechi, se anunță - 28-30grade La asta se adaugă casco 700e (17x) pe trimestru dar am păstrat valoarea asigurata la 18150e (plătit 5% extra vs anul trecut) altfel scădea la 16k RCA 1 an - 1488 de lei, luat direct de pe site la Allianz, brokerul îmi dădea 1600 și nu putea sa îmi dea același preț. Urmează: 1. Schimb ulei intermediar - Mobil 1 esp 5w-30 probabil. Am aproape 10k km de la revizie și urmează vreo 6000 km prin Europa. Aștept sa îmi dea voucher ul pentru anvelope pt asta 2. Ștergătoare parbriz noi - încă am cele originale ce au 4 ani - șterg decent, nu lasă dare, dar parca nu curata cum trebuie. Originale is 300 de lei (exagerat) asa încât am sa le iau de la producătorul lor, Denso:DUR-050L și DUR-060L. Scumpa luna - cost aprox 7000 RON, inclusiv manopera 20240320_080606.jpg 282,08K 15 download-uri 20240330_163228.jpg 460,79K 21 download-uri 20240330_150240.jpg 670,89K 18 download-uri 20240328_175833.jpg 359,42K 21 download-uri 20240320_214016.jpg 472,77K 16 download-uri Fișiere atașateEditat de t-balt, 30 martie 2024 - 20:51. |
#76
Publicat: Ieri, 20:58
ODO: 58.300 KM
2 săptămâni și 5900 km prin Europa, 7.0 consum, 87 km/h viteza medie, din care aproximativ 4800km doar pe autostrăzi, 800km prin România, vreo 300km prin Franța pe naționale/europene. Pe extern 70% am mers pe ploaie, pe alocuri find nevoit sa merg și cu 60-70km/h dat find apa de pe drum și intensitatea ploii. Plecarea nu a fost lipsita de peripetii, sâmbăta trebuia sa plec, iar luni am zis sa parchez mașina într-o parcare exterioara ce nu o mai folosisem de foarte mult timp. Din păcate întrarea era foarte ingustă, bordura nu se vedea și împreună cu f mulți alții am lovit-o. Din nefericire am ciupit anvelopa dreapta fata suficient încât sa trebuiască sa o inlocuiesc pt siguranță. A ajuns joi, iar vineri am montat-o. Cost 800 de lei: 760 anvelopa + transport, 40 montaj . Prin Monaco am parcat la parcarea gării. Dacă la urcare, a fost ok, la coborâre a fost distracție. Rampele erau în spirala și abia am avut loc sa cobor. Am coborât un etaj în vreo 7 minute. Efectiv în fata aveam 2-4 cm pana pocneam cu spoilerul, iar cu roata spate de vreo 2 ori a trebuit sa dau ușor în marșarier ca altfel ma urcam pe bordura / zgâriam jantele. Mega stresant și printre singurele dati când as fi vrut mașina mai mica sau sa vireze și rotile spate. In rest mașina s-a comportat impecabil. Viteza de croaziera unde s-a putut a fost 140-150 cu ACC activ 95% din timp pe autostrăzi, dar atingând accelerația când vroiam sa accelerez mai repede, mai ales pe zonele unde tirurile jucau prinsa și se depășeau încontinuu. Cred ca 70-80% din timp nu am atins pedalele, a făcut sa fie foarte confortabil drumul și relaxant. Cel mai mult am făcut 900km in o zi (10h cu pauze) și nu m-am resimțit deloc. Masina e un cruiser excelent:) Pe Germania m-am jucat cu o Octavia 4 VRS (probabil diesel) și un GLC 300DE (plug in diesel de 313 cp). Era clar ca sunt cel mai slab dar ce m-a frapat a fost cât de slab trăgea GLC-ul, pe reprize 120-200km/h (el gol) abia se distanta, punea maxim 50m între noi iar eu eram plin . După vreo 30 km și eu și el am întrat la un popas pe autostrada. El sa încarce bateria ca a rămas fără ) pt distracția asta am văzut uleiul pe la 120c, vs 105 cât sta normal la viteze de 140-150. Am prins multe lucrări pe Ungaria, Austria și Germania pe autostrada, iar pe ultimele 2 uneori banda 2 scădea la 2.2 - 2.1m și odată chiar la 2m. Mașina are 2.1m cu oglinzi. Pe alocuri am mers cu tirurile ca era prea îngust pt mine sau trebuia sa fiu foarte atent și nu renta pt 3km/h in plus la viteza Apropo de consum. Am mers 150km cu viteza medie de 150km/h iar consumul a fost de 7.8l/100 km pe drum plin de urcușuri și coborâșuri. Pe Ungaria unde e drept consumul mediu scade la 7 sau sub la viteza aia. Ar mar fi multe de povestit dar, ce merita de menționat e piatra ce mi-a spart parbrizul la întoarcere în România. Trebuie sa deschid dosar pe Casco, alți 500 de lei. Nu am calculat exact costurile de transport, dar Groso modo între 700-800e motorina și 200e taxe de autostrada și vignete. Foarte mulțumit de cauciucuri, acuma problema e ca îmi arata ca am nevoie de amortizoare mai tari . Frânele au fost foarte bune, doar o singura data le-am folosit mai intens pe o frânare. Dupa 3 ani de exploatare am doar 2 nemulțumiri cu ea: 1) sticla de la instrumentele de bord nu e bine prinsa și de la 300 km tot scoate zgomote pe drumuri rele. Am rezolvat o buna perioada de timp cu ceva sub instrumentarul de bord, acum cred ca voi pune ceva între rama de plastic și sticla sa nu mai vibreze. 2) copertina de portbagaj se poate ridica în sus (ca la A6/e class etc, doar ca manual) sau are ghidaje pentru a se retrage către scaune. De fiecare data când sunt plin de bagaje și e strânsă la spatele scaunelor, ghidajele alea nu permit sa o tragi înapoi dacă bagajele îs ușor mai înalte. Trebuie sa ma chinui sa găsesc o metoda sa o pun pieziș în ghidajele de sus ca să o pot inchide. La skoda aveau o porțiune sa o poți trage pe sus. In rest sunt super mulțumit de ea și de alegere. As vrea poate sa ii duc puterea la 200cp și sa scot limitările de cuplu de pe cutie ( doar 2 și 6) au cuplu maxim de 400 nm, restul is castrate din motive de consum. Se observa la viteze de 120+ unde trage muult mai bine vs reprize între 70-120. 20240506_203953.jpg 291,22K 10 download-uri 20240512_100514.jpg 754,33K 7 download-uri 20240421_101730.jpg 510,02K 7 download-uri 20240503_093205.jpg 300,79K 11 download-uri 20240415_174913.jpg 319,27K 13 download-uri IMG-20240501-WA0050.jpg 342,28K 10 download-uri 20240501_124026.jpg 485,75K 6 download-uri 20240430_161149.jpg 532,93K 5 download-uri 20240430_142936.jpg 454,52K 6 download-uri 20240430_142953.jpg 546,21K 6 download-uri 20240429_151804.jpg 592,71K 5 download-uri Fișiere atașateEditat de t-balt, Ieri, 21:13. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi