Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
pareri H4L Holban
Ultima postare: aug 30 2023 15:10, Inițiat de
mlegs
, mar 27 2021 20:20
·
14
#1
Publicat: 27 martie 2021 - 20:20
Salut,
Am observat ca inca nu exista topicuri dedicate ansamblurilor rezidentiale dezvoltate de H4L development (Home 4 Life) Daca imi permiteti sa creez un nou topic legat de unul din cele 7 ansambluri create de acest dezvoltator (5 in bucuresti si 2 in brasov) Mi-a atras atentia in mod deosebit ansambul din Baneasa denumit "H4L Holban" La prima vedere pare ok ca amplasament, suprafete si preturi, avand in vedere ca noua statie de metrou Tokio de pe magistrala 6 (1 Mai - Otopeni) va fi amplasata chiar in zona respectiva, asta daca se va mai face vreodata bineinteles. Momentan tot se discuta de 10 ani despre ea, dar anul asta am inteles ca Romania va primi fondurile de la Uniunea Europeana pentru a incepe lucrarile la aceasta magistrala. In fine, si statia STB este destul de aproape de ansamblu Dupa ce m-am documentat putin despre H4L development pe web am observat ca sunt cateva probleme : 1) unul din cei doi proprietari ai companiei H4L development, pe nume Dragoș Bîlteanu, a cam avut probleme cu legea in trecut si a fost condamnat la 3 ani de inchisoare in 2019. Ce nu inteleg este cum de mai poate sa dezvolte afaceri din moment ce a fost condamnat. Din moment ce o persoana are antecedente penale cu greu se mai poate angaja pentru ca are fapta trecuta in cazierul judiciar, dar pai sa mai ai propria companie unde sa angajezi tu insuti oameni.. Intrebarea este, din punct de vedere legal, ce se intampla cu cei care achita avansul si platesc partial apartamentul iar dezvoltatorul nu mai poate continua proiectul din motivul de mai sus ? Isi pot recupera avansul plus transele platite daca actionarul intra la parnaie? Sunt acoperiti de lege in vreun fel ca cumparatori ? 2) proiectul H4L Holban pare sa aibe o problema urbanistica, sau poate inteleg eu gresit legislatia in urbanism Conform PUG Bucuresti, care este intr-adevar destul de vechi (elaborat in 2000), parcela de teren pe care se va construi H4L Holban se incadreaza la subzona M3 - zona mixta situata in afara limitelor zonei protejate, având regim de construire continuu sau discontinuu şi înălţimi maxime de p+4 niveluri https://www2.pmb.ro/...ism/pug/pug.php - Planul Urbanistic General (harta) - Unităţi Teritoriale de Referinţă Totusi in PUZ sector 1, elaborat mai recent, in 12.2018, terenul se incadreaza la M (destul de vag, dupa mine) https://www.primaria...URBANISTICE.pdf Mi se pare destul de vag sa fie trecuta zona M in PUZ, pentru ca sunt mari diferente intre subzonele M2 si M3. M2, spre deosebire de M3, permite un regim de inaltime de maxim P+14, iar M nu specifica deloc regimul de inaltime In conditiile astea, voi ce intelegeti ? Credeti ca se poate construi P+7+8R+9R acolo, avand in vedere ca este si Aeroport Baneasa in apropiere ? Apreciez raspunsurile voastre Va multumesc, Toni Fișiere atașateEditat de mlegs, 27 martie 2021 - 20:26. |
#3
Publicat: 27 martie 2021 - 21:24
mlegs, on 27 martie 2021 - 20:20, said:
2) proiectul H4L Holban pare sa aibe o problema urbanistica, sau poate inteleg eu gresit legislatia in urbanism Conform PUG Bucuresti, care este intr-adevar destul de vechi (elaborat in 2000), parcela de teren pe care se va construi H4L Holban se incadreaza la subzona M3 - zona mixta situata in afara limitelor zonei protejate, având regim de construire continuu sau discontinuu și înălțimi maxime de p+4 niveluri https://www2.pmb.ro/...ism/pug/pug.php - Planul Urbanistic General (harta) - Unități Teritoriale de Referință Totusi in PUZ sector 1, elaborat mai recent, in 12.2018, terenul se incadreaza la M (destul de vag, dupa mine) https://www.primaria...URBANISTICE.pdf Mi se pare destul de vag sa fie trecuta zona M in PUZ, pentru ca sunt mari diferente intre subzonele M2 si M3. M2, spre deosebire de M3, permite un regim de inaltime de maxim P+14, iar M nu specifica deloc regimul de inaltime In conditiile astea, voi ce intelegeti ? Credeti ca se poate construi P+7+8R+9R acolo, avand in vedere ca este si Aeroport Baneasa in apropiere ? Omul de afaceri de care spui este unui dintre băieții deștepți din energie și alte domenii. Adică dacă firma ar da faliment, probabilitatea este că cei ce au rezervat să piardă rezervarea, iar antreprenorul să nu pățească mai nimic. Legat de metrou, conducerea actuală a transporturilor prioritizează liniile din interiorul orașelor în defavoarea M6 spre aeroport. |
#4
Publicat: 27 martie 2021 - 23:05
Afroditu, on 27 martie 2021 - 20:35, said:
Vezi că nu o să mai fie niciun metrou Din ce spunea Drula, doar tronsonul Tokio - Otopeni va fi abandonat pentru ca nu a primit finantare , dar tronsonul 1 Mai - Tokio va primi fonduri anul asta. Dar da.. e bine sa nu ne mai bazam pe nicio informatie primita de la conducatorii nostri https://universul.ne...de-lei-in-2021/ bladhaund, on 27 martie 2021 - 21:24, said:
PUZ de sector au fost o aberație urbanistică pentru a facilita construcții mai mari și în locuri unde nu se putea construi. În prezent sunt toate suspendate și se aplică PUG. Situația e valabilă petru sectoarele 2-6. PUZ Coordonator Sector 1 nu a fost niciodată în vigoare, nu a apucat să producă efecte. Dacă dezvoltarea e în Sector 1, dezvoltatorul are nevoie de un PUZ care să-i acorde derogările de care spui de la zona M3. Caută pe urbanism.pmb.ro dacă există. Administrația actuală nu e favorabilă derogărilor, dacă nu există va avea de așteptat. Omul de afaceri de care spui este unui dintre băieții deștepți din energie și alte domenii. Adică dacă firma ar da faliment, probabilitatea este că cei ce au rezervat să piardă rezervarea, iar antreprenorul să nu pățească mai nimic. Legat de metrou, conducerea actuală a transporturilor prioritizează liniile din interiorul orașelor în defavoarea M6 spre aeroport. Multumesc de informatii Pe site-ul mentionat de tine am gasit in PUZ-ul metroului M6 si o inaltime maxima permisa de 27 M chiar pe lotul unde planuieste sa ridice H4L acele doua blocuri P+7+8R+9R La ce am mai citit pe site-uri se pare ca detinatorul H4L Development (bilteanu) baga ilegalitati una dupa alta, si inca are dreptul sa detina societati comerciale (cum e H4L) https://www.ancheteo...ectromontaj-sa/ In cazul asta, o sa zic pas ansamblului h4l Holban pentru ca 1) nu vreau sa le bag bani in buzunare unor mafioti si 2) e prea riscant: daca boschetarul ala a furat de 10000 de ori si a fost lasat in pace, de ce n-ar fura si a 10001-a oara. Gata ca m-am enervat O seara faina Editat de mlegs, 27 martie 2021 - 23:18. |
#6
Publicat: 29 martie 2021 - 18:31
Nu este acelasi Dragos Bilteanu care spala bani pe la SIF Banat Crisana ?
https://www.bursa.ro...initiv-82213839 |
#7
Publicat: 30 martie 2021 - 09:28
mlegs, on 27 martie 2021 - 23:05, said:
Din ce spunea Drula, doar tronsonul Tokio - Otopeni va fi abandonat pentru ca nu a primit finantare , dar tronsonul 1 Mai - Tokio va primi fonduri anul asta. Dar da.. e bine sa nu ne mai bazam pe nicio informatie primita de la conducatorii nostri https://universul.ne...de-lei-in-2021/ Nu prea are logica. Magistrala respectiva a fost adusa in discutie in principal pentru Aeroport. Daca nu ajunge la acolo, e inutila. |
#9
Publicat: 23 aprilie 2021 - 21:50
Mussettine, on 28 martie 2021 - 09:32, said:
Probabil e o confuzie, mai e un Dragoș bilteanu (dragos ionut) în jungla afacerilor, e posibil sa fie rude totuși. Dragoș b din societățile h4l nu este acel d b pe care îl știți din presa.(dragos mihai) Nu e nici o confuzie. Am fost la birourile lor de vanzari si nu s-a dorit a se comenta pe subiect. Ni s-a spus ca stim sa citim in presa... |
#10
Publicat: 25 aprilie 2021 - 20:50
Da, Dragos Bilteanu este sotul celebrei cantarete Cristina Rus, care este foarte fericita ca are un barbat atat de bogat si descurcaret
Dar tocmai a fost condamnat in februarie 2021 (acum doua luni) .. Nu inteleg cum mai poate sa ii dea inainte cu aceste proiecte H4L Am fost la ei la sediu sa ma interesez de proiectul de pe Holban, iar agentul de vanzari a recunoscut ca e vorba de Bilteanu pe care il stim din presa , cel cu dosare de coruptie . Si face cica " asa si ? Si Berlusconi a fost condamnat " ... ))))) la faza asta am ramas masca ... ce poti sa ii mai zici !? L-am intrebat ce se intampla cu proiectul daca ajunge la racoare fondatorul companiei.. a spus ca lucrarile merg mai departe si ca nu impacteaza cu nimic Evident .. aceleasi tehnici de 2 bani, ca la toti dezvoltatorii, sa te faca sa cumperi gen "plateste integral ACUM ca peste o luna e prea tarziu .. se vor scumpi si apartamentele si locurile de parcare" Dar mi-a mai spus ceva care m-a pus pe ganduri : L-am intrebat cum de pot construi ei acolo P+9 atat de aproape de aeroport, si altii nu .. La care raspunsul a fost : "datorita faptului ca detin terenul de 12 ani, au primit autorizatie de la Autoritatea Aeronautica Civila" - Mi se pare foarte dubios. Totusi aeroportul Baneasa era acolo si acum 12 ani ... Voi ce credeti ? Am trecut totusi zilele astea prin zona sa vad daca s-au inceput lucrarile la proiect. Lucrarile trebuiau incepute in martie, dar nu e nici un utilaj pe acolo. Nu a inceput santierul si e aproape luna mai. |
|
#14
Publicat: 29 aprilie 2021 - 12:50
mlegs, on 25 aprilie 2021 - 20:50, said:
Da, Dragos Bilteanu este sotul celebrei cantarete Cristina Rus, care este foarte fericita ca are un barbat atat de bogat si descurcaret Dar tocmai a fost condamnat in februarie 2021 (acum doua luni) .. Nu inteleg cum mai poate sa ii dea inainte cu aceste proiecte H4L Am fost la ei la sediu sa ma interesez de proiectul de pe Holban, iar agentul de vanzari a recunoscut ca e vorba de Bilteanu pe care il stim din presa , cel cu dosare de coruptie . Si face cica " asa si ? Si Berlusconi a fost condamnat " ... ))))) la faza asta am ramas masca ... ce poti sa ii mai zici !? L-am intrebat ce se intampla cu proiectul daca ajunge la racoare fondatorul companiei.. a spus ca lucrarile merg mai departe si ca nu impacteaza cu nimic Evident .. aceleasi tehnici de 2 bani, ca la toti dezvoltatorii, sa te faca sa cumperi gen "plateste integral ACUM ca peste o luna e prea tarziu .. se vor scumpi si apartamentele si locurile de parcare" Dar mi-a mai spus ceva care m-a pus pe ganduri : L-am intrebat cum de pot construi ei acolo P+9 atat de aproape de aeroport, si altii nu .. La care raspunsul a fost : "datorita faptului ca detin terenul de 12 ani, au primit autorizatie de la Autoritatea Aeronautica Civila" - Mi se pare foarte dubios. Totusi aeroportul Baneasa era acolo si acum 12 ani ... Voi ce credeti ? Am trecut totusi zilele astea prin zona sa vad daca s-au inceput lucrarile la proiect. Lucrarile trebuiau incepute in martie, dar nu e nici un utilaj pe acolo. Nu a inceput santierul si e aproape luna mai. 1. Dragos Ionut Bilteanu - asociat in H4L 2. Bîlteanu Dragoş George (https://www.zf.ro/bu...m-dupa-19535170) "a fost în perioada ianuarie 2010 – decembrie 2014 membru în consiliul de administraţie al SIF Banat-Crişana (SIF1)" @mlegs: cei de la H4L nu stiau chestia asta? Sau, am gresit eu si e fapt e una si aceeasi persoana: Dragos Ionut George Bilteanu. Articolul: https://www.puterea....te-din-pipera/ spune ca "Dragoș Bîlteanu, a cărui condamnare de trei ani cu suspendare a fost confirmată recent de justiție, va construi faza I a H4L Village Pipera ..." De aici rezulta ca Bîlteanu Dragoş fost membru de admin in SIF1 e acceasi persoana cu cel asociat H4L. |
#17
Publicat: 27 mai 2021 - 09:52
Toate proiectele H4l incep in vara aceasta, nu au nici un complex residential inceput sau terminat, acest dezvoltator este extrem de expus(multe riscuri), nu ai cum sa ma convingi ca tu ai o echipa atat de mare incat vei construii concomitent in toate cele 7 proiecte, din care 2-a se afla in Brasov.
Pare ca dezvoltatorul vrea sa dea un tun si bafta ... Achizitia unei locuinte nu ar trebuii sa fie atat de riscanta si stresanta intr-un “Stat Functional Democratic” din pacate cetatenii sunt cei care platesc. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi