Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Ultima postare: mai 14 2024 10:13, Inițiat de
Phonyx
, sep 16 2020 06:31
·
93
#2236
Publicat: 15 februarie 2022 - 21:27
dan97, on 14 februarie 2022 - 21:04, said:
Nu conduc la modul economic, dar ieri s-a intamplat a doua oara, mi s-a aprins martorul GPF. Prima data am rezolvat problema in service, cu toate ca am urmat instructiunile din manual. Am condus min 30 min, cu o turatie minima de ....bla, bla, bla...nu s-a intamplat nimic. Ieri am fortat nota, am iesit pe autostrada si am tinut masina cat mai constant in treapta a patra cu min 4000 rot/min. Abia dupa aproape 40 km, nici nu mai credeam, dar minunea s-a produs: martorul din bord s-a stins. Din cele ce postati pe forum, vad ca nu sunt un caz singular, dar nu e bine ce se intampla, acest fenomen apare mult prea usor Cum spuneam, nu conduc la modul economic insa ce-i drept, fata de perioada de vara-toamna, cand vremea era mai buna, acum nu prea am avut iesiri mai lungi, de aceea cred ca motorul nu are timp sa ajunga la parametrii necesari incat sa elimine depunerile generate in functionare. Cam asta zic ca ar fi cauza, este doar parerea mea. Daca aveti si alte pareri.... Salut, Daca nu este cu suparare câți km are masina |
#2237
Publicat: 15 februarie 2022 - 21:52
In septembrie anul trecut cand am dat comanda la Tucson,am sunat la majoritate dealerilor si rasunsul lor era ca nu mai preiau comenzi si ca ma vor contacta ei cand vor avea un raspuns. Asa cu noroc am sunat la Hyundai Di-Bas,unde am gasit configuratia dorita Di-Basul avand deja masina comandata la fabrica. Asteptarea find doar de o luna si jumatate din momentul in care am dat avansul. Din curiozitate la momentul respectiv l-am intrebat pe dealer dacă doresc aceasi configuratie dar hibridă cat dureaza,raspunsul lui find de min 9 luni.
|
#2239
Publicat: 16 februarie 2022 - 13:49
tarkon, on 16 februarie 2022 - 10:01, said:
Manualul este generic si daia intrebam cum se comporta la style+ N-am Style+ insa ma gandeam ca daca sunt rabatabile electric si fiind Hyundai poate ca sunt si automate la armare/dezarmare, chit ca nu are keyless. Poate te lamureste Dan97. |
#2241
Publicat: 16 februarie 2022 - 19:32
Cris-Cab, on 15 februarie 2022 - 21:27, said:
Salut, Daca nu este cu suparare câți km are masina 6200 km dgfx, on 16 februarie 2022 - 13:49, said: N-am Style+ insa ma gandeam ca daca sunt rabatabile electric si fiind Hyundai poate ca sunt si automate la armare/dezarmare, chit ca nu are keyless. Poate te lamureste Dan97. Da, oglinzile se pliaza automat in momentul in care inchid masina din telecomanda. |
#2242
Publicat: 17 februarie 2022 - 10:49
recent am fost sunat si programat de Hyundai Colina Popesti pentru inlocuirea butoanelor de pe volan si garniturile de la manere. am fost informat ca "zgomotul" pe care il aud in interior cand rulez peste 130Km/ora provine de la garniturile manerelor. iar referitor la butoane s-a constatat o decolorare ( la cei 7500km ai mei inca nu e vizibila). Daca refuz servisul lor cand sunt chemat nu mai pot solicita pe garantie aceeasi problema. voi cum ati procedat?
Editat de cdn77, 17 februarie 2022 - 10:50. |
|
#2246
Publicat: 17 februarie 2022 - 11:58
Ca tor vorbiram despre ce se întâmplă pe la alții, în Pakistan primești o revizie gratuita pentru rabdare:
https://propakistani...tion-to-buyers/ trica, on 17 februarie 2022 - 11:44, said: Adică, mai concret ? https://anpc.ro/arti...-voluntare-2022 Campanie de rechemare Hyundai Tucson (NX4e si NX4e (HEV, PHEV)- verificare si/sau inlocuire etrier dreapta spate - pentru campania de rechemare lansata in data de 17.12.2021 producatorul a informat ca a suplimentat lista cu autovehiculele afectate. Astfel, numarul total de VIN-uri a crescut de la 174 la 266 |
#2248
Publicat: 17 februarie 2022 - 16:27
@Phonyx, HEV-ul l-ai achizitionat de la Tiriac Bucuresti? In ianuarie, la Tiriac Bucuresti sosisera doar 2 buc.
Pe procesul verbal predare-primire ce data de fabricatie au mentionat? Ai primit cartea de identitate a masinii? Editat de ATA1, 17 februarie 2022 - 16:28. |
#2249
Publicat: 17 februarie 2022 - 16:50
Qimistu, on 17 februarie 2022 - 11:58, said:
Ca tor vorbiram despre ce se întâmplă pe la alții, în Pakistan primești o revizie gratuita pentru rabdare: https://propakistani...tion-to-buyers/ https://anpc.ro/arti...-voluntare-2022 Campanie de rechemare Hyundai Tucson (NX4e si NX4e (HEV, PHEV)- verificare si/sau inlocuire etrier dreapta spate - pentru campania de rechemare lansata in data de 17.12.2021 producatorul a informat ca a suplimentat lista cu autovehiculele afectate. Astfel, numarul total de VIN-uri a crescut de la 174 la 266 Si eu am avut masina pe lista, am fost in service, au dat roata jos ca sa citeasca seria etrierului si au constatat ca nu este din cele afectate, au montat totul la loc si am plecat. |
#2250
Publicat: 17 februarie 2022 - 18:52
ATA1, on 17 februarie 2022 - 16:27, said:
@Phonyx, HEV-ul l-ai achizitionat de la Tiriac Bucuresti? In ianuarie, la Tiriac Bucuresti sosisera doar 2 buc. Pe procesul verbal predare-primire ce data de fabricatie au mentionat? Ai primit cartea de identitate a masinii? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi