Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Frauda bancara.
Ultima postare: sep 21 2019 10:44, Inițiat de
CIP03
, sep 13 2019 09:51
·
0
#1
Publicat: 13 septembrie 2019 - 09:51
Salut
Am facut o plata de 20.000 euro intr-un cont gresit intr-o alta tara dn UE acum un an! Ma pot indrepta asupra bancii din Romania sa-mi recuperez paguba daca: 1. Pe langa contul bancar, banca mai cere si " Denumire completa beneficiar:" si nu este optional, aceasta informatie a fost corecta si banca nu a verificat daca la acel cont bancar exista firma respectiva. De ce aceasta informatie este obligatorie daca ea nu este verificata! Pe mine personal ma dus in eroare, furnizand datele corecte am crezut ca exista o plasa de siguranta! 2. Am anuntat banca in 4 ore de eroare, in aceste ore era imposibil ca banii sa fie in contul respectiv. Banca din Romania nu a fost capabila in 4 ore sa repare eroarea comisa de mine. Cel mai probabil banii au ajuns in contul respectiv in 2-3 zile! 3. Banca din Romania (este si cea mai mare din Romania) nu are sedii in UE, si pentru transferurile internationale apeleaza la banci corespondente, banca nu ma anuntat ca banii mei ca sa ajunga in contul de la banca X a folosit serviciile unei alte banci Y! 4. este aceasta un caz GDPR? Banca nu-si informeaza clientii ca datele acestora ajung la un intermediar fara sa fie informati! 5. Cum se face ca in Romania daca cineva are o problema cu niste placute de inmatriculare dintr-o alta tara din UE autoritatiile sa se ocupe de asta in cateva ore si eu pentru o frauda sa astept un raspuns la DIICOT de 18 luni si inca mai astept! |
#3
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:01
Sistemul bancar este opac si tampit.
Swift este un sistem privat cladit pe reguli cretine, la care clientii (bancile) au foarte putin acces, de aceea UE a fost nevoita sa infiinteze SEPA. Ce zici tu e corect, intrebarea este totusi unde au ajuns banii, si daca au fost cheltuiti/retrasi. Ca fapt divers, la suma mari, eu ma duc cu hartiuta la banca, sa scrie ei OP-ul Nu se poate verifica numele automat, ca nu ai acces in sistemul altei banci. |
#6
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:02
Pai unde este frauda?
Tu cu mana ta ai trimis banii CUIVA. Ca ai gresit contul, este problema ta pe care trebuia ATUNCI s-o rezolvi cu banca. Si ce treaba are GDPR-ul aici? Si ai vrea ca Politia sa-ti rezolve tie neatentia TA? Tare imi pare mie TROLL! Ridici problema pe forum-ul Softpedia DUPA UN AN!!! Editat de viceroy56, 13 septembrie 2019 - 10:09. |
#9
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:10
este 100% greseala ta. banca se spala pe maini
intr-adevar poti sa te legi de detalii neimportante precum necesitatea numelui recipientului (acolo poti sa scrii orice, si "Usama Bin Laden" ca nu conteaza) dar reala ta sansa de a fi recuperat banii este cu beneficiarul (ala gresit) trebuia contactat si sa iti faca transfer inapoi.. daca era om sau firma de buna credinta daca nu va trebui sa apelezi la justitie, pentru ca evident acel beneficiar are in cont niste bani aiurea ast daca nu i-a cheltuit pana acum 20k intr-un an se fac nevazuti usor |
#11
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:14
Adm, on 13 septembrie 2019 - 10:01, said:
Ce zici tu e corect, intrebarea este totusi unde au ajuns banii, si daca au fost cheltuiti/retrasi. on-topic, ce ai scris nu are nicio relevanta. relevant ar fi fost ce a raspuns banca si ce pasi ai intreprins intre timp pentru a recupera banii. Editat de born2lose, 13 septembrie 2019 - 10:15. |
#12
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:16
#13
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:19
Este o faruda.
Colaboram cu acea firma de 7 ani, pana intr-o zi cand m-au anuntat ca si-au schimbat contul bancar. Se pare ca altcineva a trimis acel email. Eu am schimbat apoi contul bancar la banca pastrand datele firmei. De la politia din tara respectiva am primit raspuns in 30 zile, ei nu ma pot ajuta cu nimic in mod direct. Din Romania nu am primit nici-o veste de la DIICOT , sesizare e de 18 luni. Am scris acum pentru ca m-am saturat sa astept si cred ca Banca are partea ei de vina, undeca este o problema daca cineva poate primii niste bani in spatiul UE fara ca acel cineva sa fie firma repsectiva. Repet plata a plecat impreuna cu datele firmei, cu nr facturii. La celalalt capat banca nu a vazut ca datele nu corespund? Si la celalalt capat banca a fost anuntat de frauda inainte sa ajunga banii in cont. Aici nu mai inteleg nimic, eu anunt banca ca este vorba de o frauda in 4 ore dar respectivul incaseaza banii fara nicio problema dupa 2 zile... |
#18
Publicat: 13 septembrie 2019 - 10:39
Eu consider banca vinovata, intre timp am inteles ca banca e de rahat, ea este cea mai mare din Romania, dar e de rahat la servicii externe. Cineva de la o alta banca din Romania (internationala) mi-a zis ca ei au servicii dedicate si ca la ei daca anuntam frauda asa rapid, banii erau recuperati!
Daca imi ceri 2 date in mod obligatoriu, consider ca plata nu trebuia facuta daca cele doua date nu se potrivesc. Eu plata nu o pot face doar trecand IBAN. Dar plata a plecat de la mine doar pe baza IBAN-ului! + Banca avea obligatia sa-mi zica ca nu are relatii cu banca destinatara si ca vor apela la o banca corespondenta. Transferul nu s-a facut gratis, asa ca pentru comision trebuia sa se asigure ca bani ajung in contul indicat si la firma indicata (pe care banca ma obligat sa o trec in ordinul de plata). Intre timp m-am mutat la o banca mai serioasa! viceroy56, on 13 septembrie 2019 - 10:28, said:
OK. Si noi cu ce te putem ajuta? Daca ai deschise caile de recuperare sau cel putin de incercare de recuperare, orice sfat primesti aici nu stiu in ce masura te ajuta. Si un proces cu banca are sanse infime de reusita si te va costa ceva bani. Pai nu ma poti ajuta cu nimic, dar ma gandesc ca mai sunt avocati care citesc si se pricep, si as vrea sa stiu daca exista vreo sansa sa obtin ceva de la banca! Eu am apelat la un serviciu conditionat de 2 cereri, iar banca a realizat acel serviciu folosind doar o cerere! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi