Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Frauda bancara.
Last Updated: Sep 21 2019 10:44, Started by
CIP03
, Sep 13 2019 09:51
·
0
#127
Posted 16 September 2019 - 09:29
Nu, nu e simplu, mai sînt niște pași de făcut dar esența e aia de mai sus.
|
#128
Posted 18 September 2019 - 02:18
CIP03, on 13 septembrie 2019 - 09:51, said:
Salut Am facut o plata de 20.000 euro intr-un cont gresit intr-o alta tara dn UE acum un an! Ma pot indrepta asupra bancii din Romania sa-mi recuperez paguba daca: 1. Pe langa contul bancar, banca mai cere si " Denumire completa beneficiar:" si nu este optional, aceasta informatie a fost corecta si banca nu a verificat daca la acel cont bancar exista firma respectiva. De ce aceasta informatie este obligatorie daca ea nu este verificata! Pe mine personal ma dus in eroare, furnizand datele corecte am crezut ca exista o plasa de siguranta! 2. Am anuntat banca in 4 ore de eroare, in aceste ore era imposibil ca banii sa fie in contul respectiv. Banca din Romania nu a fost capabila in 4 ore sa repare eroarea comisa de mine. Cel mai probabil banii au ajuns in contul respectiv in 2-3 zile! 3. Banca din Romania (este si cea mai mare din Romania) nu are sedii in UE, si pentru transferurile internationale apeleaza la banci corespondente, banca nu ma anuntat ca banii mei ca sa ajunga in contul de la banca X a folosit serviciile unei alte banci Y! 4. este aceasta un caz GDPR? Banca nu-si informeaza clientii ca datele acestora ajung la un intermediar fara sa fie informati! 5. Cum se face ca in Romania daca cineva are o problema cu niste placute de inmatriculare dintr-o alta tara din UE autoritatiile sa se ocupe de asta in cateva ore si eu pentru o frauda sa astept un raspuns la DIICOT de 18 luni si inca mai astept! Nu e frauda, e eroare materiala. 1) Acea informatie e solicitata de SEPA. Nu banca din RO se ocupa de asta, ei doar trimit solicitarea de creditare (transmitere bani) catre banca partenera din acea tara sau o banca partenera a partenerei. In mod normal daca ibanul si denumirea nu se "pupa", sistemul blocheaza suma. Dar sunt si exceptii, foarte multe. 2) Daca au ordonat deja creditarea, e prea tarziu. Pot face doar cerere de retur prin SEPA iar banca finala+destinatarul decid daca accepta returul. 3) E vorba de BT, inteleg. Ca altfel BCR, Raiff si BRD au sedii in UE. Nu te anunta, e sistemul SEPA. Inainte sa faci transfer SEPA, te documentezi. Acum mai vrei si GDPR? 4) Repet, e vorba de SEPA, adica e lege europeana. GDPR nu se aplica si in cazurile folosirii informatiilor in scopul respectarii legii. 5) Acolo e vorba de sistemul integrat SIS II, aici e SEPA. Doua sisteme distincte. Ce cauta diicot-ul in ecuatie? |
#129
Posted 18 September 2019 - 08:26
Thuraya_123, on 18 septembrie 2019 - 02:18, said:
Ce cauta diicot-ul in ecuatie? Păi ar cam avea ce să caute în cazul expus aici nu e vorba de o greșeală ci de o infracțiune, evident ca să poată fi posibilă această infracțiune cineva a avut acces la comunicarea dintre furnizor și client și chiar a intervenit asupra ei trimițând datele unui cont fals pentru a extrage banii din circuit. Din toată discuția prezentată aici înțeleg că accesul la acele date necesare furtului sau făcut accesând corespondența deci ar ieși din cercul de suspecți banca și rămân doar persoanele din ambele firme plus eventual, deoarece comunicarea nu a fost criptată a putut avea acces la ea și persoane de la firmele care asigură comunicațiile electronice și respectiv găzduirea emailului la ambele firme. Poliția în mod natural dacă începe o anchetă va cere date despre traseul banilor băncii, e un principiu în cercetarea judiciară "follow the money". Edited by eugeniusro, 18 September 2019 - 08:27. |
#130
Posted 21 September 2019 - 08:15
CIP03, on 13 septembrie 2019 - 10:19, said:
Colaboram cu acea firma de 7 ani, pana intr-o zi cand m-au anuntat ca si-au schimbat contul bancar. Se pare ca altcineva a trimis acel email. Eu am schimbat apoi contul bancar la banca pastrand datele firmei... Dacă era de pe adresa oficiala a firmei și nu un phishing ai o șansă. |
#131
Posted 21 September 2019 - 10:44
Exista mail spoofing, prin care ai iluzia ca ai primit mailul de la o adresa, iar in realitate e cu totul alta adresa.
Fara un certificat digital sau semnatura electronica, mailul nu e o metoda sigura de comunicatie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users