Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
#55
Publicat: 06 septembrie 2019 - 12:59
figo1988, on 06 septembrie 2019 - 12:42, said:
Model 3 Performance a scos 9:12 cu un Gigel la volan si in timpul unei sesiuni de circuit deschisa publicului. Aia scoate in jur de 8.00 sau un picutz sub, cu pilot si circuit inchis. 7:42-ul Taycanului va fi foarte greu de batut. Nu stiu daca S poate fi la fel de buna pe circuit ca Model 3. Editat de SorinGT, 06 septembrie 2019 - 13:05. |
#56
Publicat: 06 septembrie 2019 - 14:28
Eficienta motorului Tesla era pe undeva pe net iar Porsche se lauda de mult cu eficienta motorului lor dar nu au spus cu cat ci mai degraba ce soluții si faptul ca motorul se incinge mai putin desi e mai mic...asta inseamna mai multa energie mecanica daca aia termica e mai putina...oricum ar fi trist ca Porsche sa nu ofere ceva mai bun la 10ani de Tesla.
Pentru un record eu as alege Tesla 3 nu S dar ei stiu mai bine ce fac. Taycan nu e imbatabil la 2,3t...Tesla S are probleme pe circuit....e un clip cu Tiff Needell care testeaza un S preparat pt circuit si nu are nici o sansa desi e mai usor cu 500kg decat cel standard [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2nkqMZBR-ak?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tesla S preparata a rezistat 8km in regim de circuit )...pana la 23 mai sunt cativa km |
#57
Publicat: 06 septembrie 2019 - 18:02
Noul Model S Raven are o baterie cu arhitectura noua (seria E, se vede pe o eticheta lipita pe sasiu dupa roata din dreapta fata) si motoare noi derivate de pe Model 3 (mai eficiente si nu au vechea problema cu incalzirea rotorului). Cu racirea la maxim si cu un pilot pregatit pe masina respectiva este posibil sa faca un timp foarte bun, poate sa bata timpul Taycanului. Nu cred ca s-ar fi hazardat degeaba Musk daca nu avea ceva sigur.
Editat de inuendo0, 06 septembrie 2019 - 18:03. |
#59
Publicat: 06 septembrie 2019 - 20:13
persona695, on 05 septembrie 2019 - 14:48, said:
oare pretul de 185.000 de dolari este pentru ca nu au reusit sa reduca,costurile de productie sau e pretul brandului Porsche? Tesla e 105.000 de dolari |
#60
Publicat: 06 septembrie 2019 - 20:42
Am și eu o întrebare: Unde e tripleta de aur, 3T, valitudor, kroghy?
De ce nu critică și scumpăciunea asta de mașină la fel cum au criticat toate modele Tesla? A reușit Porsche să se apropie de Tesla, dar la preț aproape dublu. Nasol pentru voi, p0stacilor. Editat de ericmario, 06 septembrie 2019 - 20:46. |
#61
Publicat: 06 septembrie 2019 - 20:49
Aaaa...pai Taycan detine recordul pe Nordschleife...iar Musk zice ca le arata el cine e seful...noi doar discutam si ne uitam nu decidem noi...si vorbim de masini de serie altfel VW ID detine recordul absolut la electrice.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8m31EgQkswg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#62
Publicat: 06 septembrie 2019 - 21:21
ericmario, on 06 septembrie 2019 - 20:42, said: Bănuiesc că scopul celor de la Porsche nu a fost să fie ieftină. Unii oameni bogați vor alege Taycan în loc de Model S, asta e tot ce contează. În curând se va lansa VW ID 3, care e mai ieftină, dacă nu îți permiți un Taycan. |
#63
Publicat: 07 septembrie 2019 - 00:18
Mr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 20:07, said:
Ce contează care mașină e mai rapidă pe circuit? Vorbim, totuși, despre mașini normale. Pentru circuit există alte mașini inclusiv electrice (Rimac, Nio, Tesla Roadster). Alea sunt hyper cars. Iar S, T3, Taycan sunt high performance sedans (nu tocmai masini normale). |
#64
Publicat: 07 septembrie 2019 - 08:56
figo1988, on 06 septembrie 2019 - 12:42, said:
Cica duc astia Model S pe Nurburgring saptamana viitoare si incearca sa bata recordul lui Taycan. Nu au nici o sansa cu masina stoc, dar cu ea modificata, circuitul inchiriat in intregime si pilot au toate sansele. Model 3 Performance a scos 9:12 cu un Gigel la volan si in timpul unei sesiuni de circuit deschisa publicului. Parerea mea e ca Model S nu are nici o sansa contra lui Taycan in varianta stoc, Porschele e construit ca masina sport, Model S nu prea. Dar, cu niste modificari destul de simplu de facut pentru o companie auto, cred ca pot sa-i bata timpul de circuit. |
|
#65
Publicat: 07 septembrie 2019 - 09:07
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 16:17, said:
Poate esti amabil sa gasesti unde am scris eu ca etron se va vinde prost. Pentru ca ceea ce spui tu e cam minciuna si eu nu am scris nicaieri ca o sa se vanda prost. Am spus, la fel ca si acum, ca are specificatii inferioare. Era logic ca o sa se vanda ok, e Audi, are in spate numele si toata reteaua de dealeri si service-uri Audi. Ce ar trebui observat e ca nu se vinde totusi exceptional. Adica bucuria celui mai mare concern auto din lume e ca bat in Europa un model de acum 5 ani al unui startup auto? Daca ma acuzi de minciuna, iti arat eu doua foarte clare doar de pe acesta pagina: figo: Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016. inuendo0: 2013 Ambele sunt minciuni sfruntate. Tesla Model S cu 2.4 0-60, 100 kwh, 545 mi, adica cu toate astea combinate, nu a aparut nici in 2013 si nici in 2016, ci prin anul 2019. Hai, tie iti acord circumstante atenuante, dar inuendo0 sa nu stie...? Hmmm Revenind la specificatii: Modes S are raportul specifcicatii/pret net superior lui Taycan. Da totul se invarte in jurul specificatiilor? Eu zic ca nu. Tot va placeau voua analogiile cu Nokia vs Apple. Uite, iti propun alta Raportul specificatii/pret la Android este mult mai mare decat la iPhone/IOS, vanzarile mai mari sunt la Android, insa 70% din profitul total merge la Apple, si doar 30% la producatorii de pe Android, combinat Este o rusine pentru Apple ca ofera iPhone cu specificatii reduse fata de Android la pret mult mai mare? Acelasi lucru s-ar putea intampla si cu Porsche Taycan... Mr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 21:21, said:
Unii oameni bogați vor alege Taycan în loc de Model S, asta e tot ce contează. În curând se va lansa VW ID 3, care e mai ieftină, dacă nu îți permiți un Taycan. Odata cu aparitia lui Taycan, Tesla pierde titlul de cea mai cool/misto/senzationala masina din lume. Nu e vorba de vanzari, statistica, lucruri obiective, ci doar de subiective: Pierde imagine... |
#66
Publicat: 07 septembrie 2019 - 09:41
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 16:11, said:
Da, toti migreaza spre ecrane si scoaterea tuturor butoanelor, probabil tot ca sa reduca costurile, ca si Tesla. Interiorul din stanga a aparut datorita tendintei create de cel din dreapta? Te rog, spune-mi ca erai ironic Taycan_interior.jpg 72,87K 26 download-uri Model3_interior.jpg 92,12K 24 download-uri |
#67
Publicat: 07 septembrie 2019 - 12:10
valitudor, on 07 septembrie 2019 - 09:07, said:
Eu zic ca e destul de nasol pentru Tesla, chiar daca Taycan nu are cum sa se vanda mai bine decat Model S. Odata cu aparitia lui Taycan, Tesla pierde titlul de cea mai cool/misto/senzationala masina din lume. Nu e vorba de vanzari, statistica, lucruri obiective, ci doar de subiective: Pierde imagine... Eu zic ca tot bine e pentru "consumatorii" de Tesla, pentru ca rivalitatea de imagine (sau daca vrei pierdere...), impinge compania sa plusesze, sa lupte sa fie cu un pas (macar) inainte. Chestie de cursa pe piata, de concurenta. Parerea mea e ca cine a avut Porsche pina acum, va lua Taycan, oricat ar putea fi raportul pret calitate in favoarea celeilalte. Cam asa cred eu ca e si cu E-Tron vs X in Europa. A mai ramas Model 3 fara rival. Ramane de vazut daca va fi i4. Editat de SorinGT, 07 septembrie 2019 - 12:12. |
#69
Publicat: 07 septembrie 2019 - 12:52
SorinGT, on 07 septembrie 2019 - 12:10, said:
A mai ramas Model 3 fara rival. Ramane de vazut daca va fi i4. Intr-adevar, Model 3 nu are rival deocamdata. Insa eu nu cred marja de profit pe care o trambiteaza Musk pentru Model 3. Daca ar fi asa, Tesla ar fi avut profit in 2019 pentru ca vanzarile au crescut semnificativ. |
|
#70
Publicat: 07 septembrie 2019 - 13:01
cata, on 07 septembrie 2019 - 12:33, said:
Până la i4, vine Polestar 2 da, si ala. valitudor, on 07 septembrie 2019 - 12:52, said:
Intr-adevar, Model 3 nu are rival deocamdata. Insa eu nu cred marja de profit pe care o trambiteaza Musk pentru Model 3. Daca ar fi asa, Tesla ar fi avut profit in 2019 pentru ca vanzarile au crescut semnificativ. Aia ii priveste... Editat de SorinGT, 07 septembrie 2019 - 12:59. |
#71
Publicat: 07 septembrie 2019 - 14:45
Mr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 21:21, said: Bănuiesc că scopul celor de la Porsche nu a fost să fie ieftină. Unii oameni bogați vor alege Taycan Ăźn loc de Model S, asta e tot ce contează. Cred ca ai vrut să zici că in zona aia de preț "unii oameni bogați vor alege Taycan in loc de Panamera Turbo, asta e tot ce contează" că vor fi mai puține ICE-uri pe drum. Până și ei când au pus Turbo în denumirea la o electrică au recunoscut ce vor sa înlocuiască ! |
#72
Publicat: 07 septembrie 2019 - 17:06
Cu Taycan Porsche își canibalizeaza vânzările ICE și atât (mai ales ca Porsche are clienți fideli, sunt pe 3 după Lexus și Tesla la afinitatea fata de brand). Eu nu cred ca un client de Tesla va cumpăra un Porsche, nu are motive (performante identice la preturi duble doar pentru ca este un alt Audi cu materiale puțin mai bune).
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi