Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Asociație de Proprietari car...

La multi ani de Sfantul Nicolae&#...

Problema grupe bms
 Windows 8.1 Error Code: 0x800

Recomandare router wifi

Clapeta soc L200 ?

Caut o aplicatie android / windows
 Solutie functionare Ridesharing U...

Adobe Acrobat Reader RdrCEF consu...

chimie ex

Problema soft htc u ultra
 Unde pot gasii un pinion rizzato ?

Ori nu stie sa numere, ori nu sti...

Austria - confiscarea masinii pen...

Licenta Windows 10
 

Porsche Taycan

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1013 replies to this topic

#55
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,272
  • Înscris: 23.07.2014

View Postfigo1988, on 06 septembrie 2019 - 12:42, said:

Model 3 Performance a scos 9:12 cu un Gigel la volan si in timpul unei sesiuni de circuit deschisa publicului.

Aia scoate in jur de 8.00 sau un picutz sub, cu pilot si circuit inchis.

7:42-ul Taycanului va fi foarte greu de batut. Nu stiu daca S poate fi la fel de buna pe circuit ca Model 3.

Edited by SorinGT, 06 September 2019 - 13:05.


#56
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 25.11.2018
Eficienta motorului Tesla era pe undeva pe net iar Porsche se lauda de mult cu eficienta motorului lor dar nu au spus cu cat ci mai degraba ce soluții si faptul ca motorul se incinge mai putin desi e mai mic...asta inseamna mai multa energie mecanica daca aia termica e mai putina...oricum ar fi trist ca Porsche sa nu ofere ceva mai bun la 10ani de Tesla.
Pentru un record eu as alege Tesla 3 nu S dar ei stiu mai bine ce fac. Taycan nu e imbatabil la 2,3t...Tesla S are probleme pe circuit....e un clip cu Tiff Needell care testeaza un S preparat pt circuit si nu are nici o sansa desi e mai usor cu 500kg decat cel standard
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2nkqMZBR-ak?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Tesla S preparata a rezistat 8km in regim de circuit :))...pana la 23 mai sunt cativa km

#57
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007
Noul Model S Raven are o baterie cu arhitectura noua (seria E, se vede pe o eticheta lipita pe sasiu dupa roata din dreapta fata) si motoare noi derivate de pe Model 3 (mai eficiente si nu au vechea problema cu incalzirea rotorului). Cu racirea la maxim si cu un pilot pregatit pe masina respectiva este posibil sa faca un timp foarte bun, poate sa bata  timpul Taycanului. Nu cred ca s-ar fi hazardat degeaba Musk daca nu avea ceva sigur.

Edited by inuendo0, 06 September 2019 - 18:03.


#58
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017
Ce contează care mașină e mai rapidă pe circuit? Vorbim, totuși, despre mașini normale. Pentru circuit există alte mașini inclusiv electrice (Rimac, Nio, Tesla Roadster).

#59
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postpersona695, on 05 septembrie 2019 - 14:48, said:

oare pretul de 185.000 de dolari este pentru ca nu au reusit sa reduca,costurile de productie sau e pretul brandului Porsche?
Tesla e 105.000 de dolari
Corvette e 60.000 iar o europeana similara e minim dublu. Cam asa si aici. De ce ar costa o Tesla cat un Porsche?

#60
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Am și eu o întrebare: Unde e tripleta de aur, 3T, valitudor, kroghy?
De ce nu critică și scumpăciunea asta de mașină la fel cum au criticat toate modele Tesla?

A reușit Porsche să se apropie de Tesla, dar la preț aproape dublu.
Nasol pentru voi, p0stacilor.

Edited by ericmario, 06 September 2019 - 20:46.


#61
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 25.11.2018
Aaaa...pai Taycan detine recordul pe Nordschleife...iar Musk zice ca le arata el cine e seful...noi doar discutam si ne uitam nu decidem noi...si vorbim de masini de serie altfel VW ID detine recordul absolut la electrice.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8m31EgQkswg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#62
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postericmario, on 06 septembrie 2019 - 20:42, said:

A reușit Porsche să se apropie de Tesla, dar la preț aproape dublu.
Nasol pentru voi, p0stacilor.
Bănuiesc că scopul celor de la Porsche nu a fost să fie ieftină. Unii oameni bogați vor alege Taycan în loc de Model S, asta e tot ce contează. În curând se va lansa VW ID 3, care e mai ieftină, dacă nu îți permiți un Taycan. :)

#63
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,272
  • Înscris: 23.07.2014

View PostMr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 20:07, said:

Ce contează care mașină e mai rapidă pe circuit? Vorbim, totuși, despre mașini normale. Pentru circuit există alte mașini inclusiv electrice (Rimac, Nio, Tesla Roadster).

Alea sunt hyper cars. Iar S, T3, Taycan sunt high performance sedans (nu tocmai masini normale).

#64
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,076
  • Înscris: 17.09.2007

View Postfigo1988, on 06 septembrie 2019 - 12:42, said:

Cica duc astia Model S pe Nurburgring saptamana viitoare si incearca sa bata recordul lui Taycan. Nu au nici o sansa cu masina stoc, dar cu ea modificata, circuitul inchiriat in intregime si pilot au toate sansele. Model 3 Performance a scos 9:12 cu un Gigel la volan si in timpul unei sesiuni de circuit deschisa publicului.

Parerea mea e ca Model S nu are nici o sansa contra lui Taycan in varianta stoc, Porschele e construit ca masina sport, Model S nu prea. Dar, cu niste modificari destul de simplu de facut pentru o companie auto, cred ca pot sa-i bata timpul de circuit.
Din ce știu nu sunt recunoscute decât rezultatele cu mașini stock. La Tesla principala problemă vor fi din ce am înțeles frânele stock, prin urmare sunt sceptic că vor combate cu succes timpul lui Taycan.

#65
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,750
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfigo1988, on 05 septembrie 2019 - 16:17, said:

Poate esti amabil sa gasesti unde am scris eu ca etron se va vinde prost. Pentru ca ceea ce spui tu e cam minciuna si eu nu am scris nicaieri ca o sa se vanda prost. Am spus, la fel ca si acum, ca are specificatii inferioare. Era logic ca o sa se vanda ok, e Audi, are in spate numele si toata reteaua de dealeri si service-uri Audi. Ce ar trebui observat e ca nu se vinde totusi exceptional. Adica bucuria celui mai mare concern auto din lume e ca bat in Europa un model de acum 5 ani al unui startup auto?  Posted Image
Ai spus ca e-tron are specificatii foarte slabe in comparatie cu Model X si un pret asemanator si ca e rusinos pentru Audi. Eu iti raspund ca nu e, alegerea unei masini (sau a oricarui lucru) nu se face exclusiv dupa specificatii. Vanzarile de anul acesta din Europa confirma spusele mele: e-tron se vinde dublu fata de Model X

Daca ma acuzi de minciuna, iti arat eu doua foarte clare doar de pe acesta pagina:
figo: Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016.
inuendo0: 2013


Ambele sunt minciuni sfruntate. Tesla Model S cu 2.4 0-60, 100 kwh, 545 mi, adica cu toate astea combinate, nu a aparut nici in 2013 si nici in 2016, ci prin anul 2019. Hai, tie iti acord circumstante atenuante, dar inuendo0 sa nu stie...? Hmmm

Revenind la specificatii:
Modes S are raportul specifcicatii/pret net superior lui Taycan. Da totul se invarte in jurul specificatiilor? Eu zic ca nu.
Tot va placeau voua analogiile cu Nokia vs Apple. Uite, iti propun alta

Raportul specificatii/pret la Android este mult mai mare decat la iPhone/IOS, vanzarile mai mari sunt la Android, insa 70% din profitul total merge la Apple, si doar 30% la producatorii de pe Android, combinat
Este o rusine pentru Apple ca ofera iPhone cu specificatii reduse fata de Android la pret mult mai mare?
Acelasi lucru s-ar putea intampla si cu Porsche Taycan...

View PostMr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 21:21, said:

Unii oameni bogați vor alege Taycan în loc de Model S, asta e tot ce contează. În curând se va lansa VW ID 3, care e mai ieftină, dacă nu îți permiți un Taycan. Posted Image
Eu zic ca e destul de nasol pentru Tesla, chiar daca Taycan nu are cum sa se vanda mai bine decat Model S.
Odata cu aparitia lui Taycan, Tesla pierde titlul de cea mai cool/misto/senzationala masina din lume. Nu e vorba de vanzari, statistica, lucruri obiective, ci doar de subiective: Pierde imagine...

#66
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,750
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfigo1988, on 05 septembrie 2019 - 16:11, said:

Da, toti migreaza spre ecrane si scoaterea tuturor butoanelor, probabil tot ca sa reduca costurile, ca si Tesla. Posted Image
Stai putin, tu vrei sa spui ca interiorul lui Taycan reprezinta o tendinta aparuta odata cu interiorul Model 3? Adica tie ti se pare ca Taycan a fost inspirat din Model 3?
Interiorul din stanga a aparut datorita tendintei create de cel din dreapta?

Posted Image Te rog, spune-mi ca erai ironic

Attached File  Taycan_interior.jpg   72.87K   26 downloads  Attached File  Model3_interior.jpg   92.12K   24 downloads

#67
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,272
  • Înscris: 23.07.2014

View Postvalitudor, on 07 septembrie 2019 - 09:07, said:

Eu zic ca e destul de nasol pentru Tesla, chiar daca Taycan nu are cum sa se vanda mai bine decat Model S.
Odata cu aparitia lui Taycan, Tesla pierde titlul de cea mai cool/misto/senzationala masina din lume. Nu e vorba de vanzari, statistica, lucruri obiective, ci doar de subiective: Pierde imagine...

Eu zic ca tot bine e pentru "consumatorii" de Tesla, pentru ca rivalitatea de imagine (sau daca vrei pierdere...), impinge compania sa plusesze, sa lupte sa fie cu un pas (macar) inainte. Chestie de cursa pe piata, de concurenta. Parerea mea e ca cine a avut Porsche pina acum, va lua Taycan, oricat ar putea fi raportul pret calitate in favoarea celeilalte. Cam asa cred eu ca e si cu E-Tron vs X in Europa.

A mai ramas Model 3 fara rival. Ramane de vazut daca va fi i4.

Edited by SorinGT, 07 September 2019 - 12:12.


#68
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,768
  • Înscris: 16.02.2002

View PostSorinGT, on 07 septembrie 2019 - 12:10, said:


A mai ramas Model 3 fara rival. Ramane de vazut daca va fi i4.
Până la i4, vine Polestar 2

#69
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,750
  • Înscris: 18.10.2003

View PostSorinGT, on 07 septembrie 2019 - 12:10, said:

A mai ramas Model 3 fara rival. Ramane de vazut daca va fi i4.
Ok, sunt de acord cu ce ai spus.
Intr-adevar, Model 3 nu are rival deocamdata. Insa eu nu cred marja de profit pe care o trambiteaza Musk pentru Model 3. Daca ar fi asa, Tesla ar fi avut profit in 2019 pentru ca vanzarile au crescut semnificativ.

#70
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,272
  • Înscris: 23.07.2014

View Postcata, on 07 septembrie 2019 - 12:33, said:

Până la i4, vine Polestar 2

da, si ala.

View Postvalitudor, on 07 septembrie 2019 - 12:52, said:

Intr-adevar, Model 3 nu are rival deocamdata. Insa eu nu cred marja de profit pe care o trambiteaza Musk pentru Model 3. Daca ar fi asa, Tesla ar fi avut profit in 2019 pentru ca vanzarile au crescut semnificativ.

Aia ii priveste...

Edited by SorinGT, 07 September 2019 - 12:59.


#71
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,436
  • Înscris: 13.11.2017

View PostMr_nobody_, on 06 septembrie 2019 - 21:21, said:


Bănuiesc că scopul celor de la Porsche nu a fost să fie ieftină. Unii oameni bogați vor alege Taycan Ă®n loc de Model S, asta e tot ce contează.

Cred ca ai vrut să zici că in zona aia de preț "unii oameni bogați vor alege Taycan in loc de Panamera Turbo, asta e tot ce contează" că vor fi mai puține ICE-uri pe drum.
Până și ei când au pus Turbo în denumirea la o electrică au recunoscut ce vor sa înlocuiască :) !

#72
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cu Taycan Porsche își canibalizeaza vânzările ICE și atât (mai ales ca Porsche are clienți fideli, sunt pe 3 după Lexus și Tesla la afinitatea fata de brand). Eu nu cred ca un client de Tesla va cumpăra un Porsche, nu are motive (performante identice la preturi duble doar pentru ca este un alt Audi cu materiale puțin mai bune).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate