![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#73
Posted 07 September 2019 - 17:34

altfel VW ID detine recordul absolut la electrice. VW IDR ....sa nu se inteleaga ca e vorba de acel golf ID ![]() ![]()
Da, nici asa nu se va intampla. Deci nici clienti Porsche nu va migra la Tesla, dar nici invers.
Cu Taycan Porsche își canibalizeaza vânzările ICE și atât Apropo, nu mai stiu ce clip vazusem se vorbea de Tesla vs peoducatori clasici care vor face si ei electrice. Spunea cam acelasi lucru, la ei e mai complicata un pic situatia, pentru ca orice advertising agresiv de o parte, suna ca ceva in detrimentul celelalte parti. Faci advertising la masinile tale pe combustie, il umbresti pe cel la electricele tale, faci la electricele pe care te-ai apucat sa le construiesti (gen "embrace the future, new level of performances, nu mai polua etc"), te pui in dificultate pe partea cealalta. Da, Taycan va lua clienti de la Porsche, in proportie covarsitoare. Si E-tron a luat de la Q7 in mod sigur. Edited by SorinGT, 07 September 2019 - 17:42. |
#74
Posted 07 September 2019 - 17:44

The heart of the Taycan is a 93.4 kilowatt-hour lithium ion battery, bookended by two electric motors, one on each axle. It is the first production vehicle capable of charging at 800 volts, double that of typical EVs. This reduces charging times and shrinks weight and installation space required for cabling.
https://www.autonews...e-least-one-way The battery: Sophisticated thermal management, 800-volt system voltage The Performance Battery Plus is located in the underbody of the Taycan, ensuring a low centre of gravity and thus sporty driving characteristics. The battery housing is a load-bearing component of the body structure, accommodating cooling and electronic components and protecting them from environmental influences. https://newsroom.por...tery-18557.html Edited by mihaipopm8, 07 September 2019 - 17:46. |
#75
Posted 07 September 2019 - 18:09

Ai spus ca e-tron are specificatii foarte slabe in comparatie cu Model X si un pret asemanator si ca e rusinos pentru Audi. Eu iti raspund ca nu e, alegerea unei masini (sau a oricarui lucru) nu se face exclusiv dupa specificatii. Vanzarile de anul acesta din Europa confirma spusele mele: e-tron se vinde dublu fata de Model X
Daca ma acuzi de minciuna, iti arat eu doua foarte clare doar de pe acesta pagina: figo: Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016. inuendo0: 2013 Ambele sunt minciuni sfruntate. Tesla Model S cu 2.4 0-60, 100 kwh, 545 mi, adica cu toate astea combinate, nu a aparut nici in 2013 si nici in 2016, ci prin anul 2019. Hai, tie iti acord circumstante atenuante, dar inuendo0 sa nu stie...? Hmmm 2017 Tesla Model S P100D First Test: A New Record -- 0-60 MPH in 2.28 Seconds! https://www.fuelecon...on=sbs&id=38525 315 mile EPA. Nici P90D din 2015 nu era departe https://www.motortre...st-test-review/ With Ludicrous mode engaged and using the new launch control feature, 60 mph in the Tesla comes in a staggeringly quick 2.6 seconds https://www.fuelecon...on=sbs&id=36787 253 EPA, tot mai bine decat 256 WLTP de la Taycan. Deci vreo 4 ani minim...
The heart of the Taycan is a 93.4 kilowatt-hour lithium ion battery, bookended by two electric motors, one on each axle. It is the first production vehicle capable of charging at 800 volts, double that of typical EVs. This reduces charging times and shrinks weight and installation space required for cabling. https://www.autonews...e-least-one-way The battery: Sophisticated thermal management, 800-volt system voltage The Performance Battery Plus is located in the underbody of the Taycan, ensuring a low centre of gravity and thus sporty driving characteristics. The battery housing is a load-bearing component of the body structure, accommodating cooling and electronic components and protecting them from environmental influences. https://newsroom.por...tery-18557.html However, the Taycan will only draw 50kW from a 400V DC fast charger unless it's optioned with the more powerful 150kW 400V DC onboard charger (a $460 add-on) Cu alte cuvinte incarcarea rapida doar la statiile Ionity din Europa sau EA din SUA. Ma rog, fata de pretul masinii optiunea aia de 460USD ar trebui sa nu lipseasca. Edited by Hansolo, 07 September 2019 - 18:05. |
#78
Posted 07 September 2019 - 19:11

Totusi l-ai acuzat pe figo de minciuna relativ la vanzarile Audi si nu ai dovedit cu un link. Ti se pare normal/regulamentar?
2017 Tesla Model S P100D First Test: A New Record -- 0-60 MPH in 2.28 Seconds! 315 mile EPA. Nici P90D din 2015 nu era departe 253 EPA, tot mai bine decat 256 WLTP de la Taycan. |
#79
Posted 07 September 2019 - 20:12

Odata cu aparitia lui Taycan, Tesla pierde titlul de cea mai cool/misto/senzationala masina din lume. Nu e vorba de vanzari, statistica, lucruri obiective, ci doar de subiective: Pierde imagine... Cei ce pierd imagine sunt Porsche. Parerea mea este ca odata ce nu si-au respectat promisiunea cu pretul anuntat de ani de zile de 80.000 parca, il puteau urca chiar mai mult, pentru ca nu este vorba de o masina de volum, dar macar sa vina cu niste specificatii de sa dea pe spate toti fanii chiar si pe aia Tesla. Dar, nu, s-au complacut sau poate chiar nu pot face mai mult de atat. Inca o chestie pe care o criticati toti cand este vorba de Tesla, dar in cazul Taycan nu se vede: greutatea: 2,3 tone la o masina mai mica decat Model S. |
#80
Posted 07 September 2019 - 20:34

Esti cam rupt de realitate cu afirmatia asta. Primul feed-back il poti lua direct de pe forumurile Porsche si Twitterul lor. Marea majoritate a fanilor sunt dezamagiti in special de pret, apoi de specificatii.
Am vazut pe Twitter si un poll pentru rezervisti: multi aveau de gand sa se retraga, dezamagiti.
Cei ce pierd imagine sunt Porsche. Parerea mea este ca odata ce nu si-au respectat promisiunea cu pretul anuntat de ani de zile de 80.000 parca,
Inca o chestie pe care o criticati toti cand este vorba de Tesla, dar in cazul Taycan nu se vede: greutatea: 2,3 tone la o masina mai mica decat Model S. De exemplu, Taycan ar putea sa cantareasca mai mult deoarece are cutie de viteze in plus, un sistem de racire mai performant decat Model S, alte frane, etc |
#81
Posted 07 September 2019 - 20:53

“Expect the Mission E to be priced between the Cayenne and Panamera and in the neighborhood of the least expensive Tesla Model S, so figure in the $75,000 to $80,000 range to start. “
https://www.google.c...erformance/amp/ Vezi data articolului. La restul nu ma mai obosesc sa-ti raspund, nu are rost. |
#82
Posted 07 September 2019 - 21:01

Aaaa, asadar nu Porsche a promis ca va costa intre $75,000 si $80,000, ci Electrek a spus asta.
Nasol, Porsche a ales sa nu respecte promisiunea facuta de Electrek. Pai daca asta era calitatea raspunusrilor tale nu e nicio pierdere ca nu-mi raspunzi. N-am nevoie de lucruri false, eram lamurit de mult |
#83
Posted 07 September 2019 - 21:07

Trolul tot trol pana la capat. Ai linkul la bot dar nu te-ai sinchisit sa-l deschizi sa vezi de fapt ca electrek cita un oficial Porsche, Stefan Weckbach parca.
Despre calitatea raspunsurilor ce sa mai zic, pot vedea colegii si fiecare decide pe cine crede: pe un troll care critica necontenit Tesla sau pe un proprietar. Atat. Sa am o sambata seara pe cinste. Ps: era vorba de chairmanul Oliver Blume, prin septembrie 2017 facea niste afirmatii demne de comparat cu rezultatul finar. Hint: departe. "Blume doesn’t provide details on the price. However, he tells CAR in an interview that the all-electric four-door sports car is designed to sit between the Panamera and the 911 in Porsche’s portfolio. And it will be priced like an entry-level Panamera, which is $85,000". https://techcrunch.c...porsche-taycan/ Edited by inuendo0, 07 September 2019 - 21:13. |
|
#84
Posted 07 September 2019 - 21:17

Trolul tot trol pana la capat. Ai linkul la bot dar nu te-ai sinchisit sa-l deschizi sa vezi de fapt ca electrek cita un oficial Porsche, Stefan Weckbach parca. ![]() Iata tot ce a spus mr. Stefan Weckbach "The production version is in essence a C-segment sedan with an almost D-size interior,” si, a mai adaugat cateva cuvinte: "visually, the car combines 911 overtones with fresh proportions and very good space utilization even though the Mission E is notably more compact than the Panamera." Asta e tot ce a spus ala. Promisiunile de pret sunt facute de ziaristi, nu de Porsche. Asadar inca niste lucruri neadevarte... Din acest motiv ti-am cerut link. Articolul il poate citi oricine si se poate lamuri. |
#85
Posted 07 September 2019 - 21:26

chairmanul Oliver Blume, prin septembrie 2017 facea niste afirmatii demne de comparat cu rezultatul finar. Hint: departe.
"Blume doesn’t provide details on the price. However, he tells CAR in an interview that the all-electric four-door sports car is designed to sit between the Panamera and the 911 in Porsche’s portfolio. And it will be priced like an entry-level Panamera, which is $85,000". https://techcrunch.c...porsche-taycan/ Despre cat i-a costat dezvoltarea Taycanului vreti sa stiti? Dar depre datoriile totale ale VW? Daca e sa jucam murdar ca trolii anti Tesla o putem face. Edited by inuendo0, 07 September 2019 - 21:25. |
#86
Posted 07 September 2019 - 21:34

A, acum e Blume. Nu vad interviul unde Blume ar fi spus ca va costa in jur de $85.000. Sunt doar cuvintele gratuie ale altui ziarist. In fine, sa zicem ca are dreptate.
Deci tu te astepti ca un Porsche electric cu 0-100 km/h in 2,8 secunde sa coste ca un alt Porsche, ICE, cu 0-100 km/h in 5,5 secunde? Astea este dezamagirea ta, nu-i asa? |
#87
Posted 07 September 2019 - 23:26

#88
Posted 08 September 2019 - 09:19

|
#89
Posted 08 September 2019 - 09:31

Esti dragut sa ma citezi unde "l-am acuzat pe figo de minciuna relativ la vanzarile Audi si nu am dovedit cu un link"? Nu de alta, dar nu-mi aduc aminte. Asadar doar pe aproape, dar nu acolo. Abia la inceputul lui 2019 Model S a ajuns la autonomia si performanta din primul link al topicului. Nu in 2016 si nici in 2013. Ei, Porsche a ajuns ceva mai in spate in doar cativa ani. Asta e. El a spus ,,Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016." Nu este deloc o minciuna, am aratat ca Tesla Model S P90D din 2015 avea performante similare cu Taycan.
A, acum e Blume. Nu vad interviul unde Blume ar fi spus ca va costa in jur de $85.000. Sunt doar cuvintele gratuie ale altui ziarist. In fine, sa zicem ca are dreptate. Deci tu te astepti ca un Porsche electric cu 0-100 km/h in 2,8 secunde sa coste ca un alt Porsche, ICE, cu 0-100 km/h in 5,5 secunde? Astea este dezamagirea ta, nu-i asa? “We’re expecting a price somewhere between a Cayenne and a Panamera,” said Robert Meier, the complete vehicle model line director for the Taycan. Including taxes, that would place the vehicle between 74,828 euros and 90,655 euros for its base version of the car in Germany. Ce-i drept contabilul a dat un pret mai mare pentru Turbo S However, Porsche Chief Financial Officer Lutz Meschke told reporters that he wants to offer higher-performance versions that could be priced as much as 200,000 euros, such as a Taycan Turbo S. Edited by Hansolo, 08 September 2019 - 09:31. |
#90
Posted 08 September 2019 - 10:43

Asadar moral e sa-i ceri scuze lui figo pentru ca ai lansat acuzatii fara acoperire. ![]() Eu zic ca a/au exagerat in mod evident. Sau gresesc eu si n-au exagerat amandoi? Altfel, comparand doar cu performantele Model S din 2015-2016, da, pot spune ca tu si figo aveti dreptate. Insa Taycan este evident mai evoluat decat Model S din 2016. Este aproape sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag
Iar acum e Meier https://www.autonews...ayenne-panamera “We’re expecting a price somewhere between a Cayenne and a Panamera,” said Robert Meier, the complete vehicle model line director for the Taycan. Including taxes, that would place the vehicle between 74,828 euros and 90,655 euros for its base version of the car in Germany. Ce-i drept contabilul a dat un pret mai mare pentru Turbo S However, Porsche Chief Financial Officer Lutz Meschke told reporters that he wants to offer higher-performance versions that could be priced as much as 200,000 euros, such as a Taycan Turbo S. Robert Meier a spus urmatoarele, mot a mot: “We’re expecting a price somewhere between a Cayenne and a Panamera” - remarci ghilimelele, da? De asemenea, el a mai spus in mod indirect: However, Porsche Chief Financial Officer Lutz Meschke told reporters that he wants to offer higher-performance versions that could be priced as much as 200,000 euros, such as a Taycan Turbo S Doar atat a spus Robert Meier. Afirmatia urmatoare nu este facuta de el: Including taxes, that would place the vehicle between 74,828 euros and 90,655 euros for its base version of the car in Germany. Hai sa vedem daca s-au tinut de cuvant: Pretul trebuie sa fie intre Cayenne si Panamera. Cat costa un Panamera? - de la 98.000 euro (baza) cu 330 CP si 5,5 s 0-100 km/h - pana la 204.000 euro pentru un hibrid de 550 CP si 3,5 s 0-100 km/h Acum spune-mi tu cat te asteptai sa coste un Porsche electric cu 2,8 s 0-100 km/ si 750 CP? Unde au mintit oficialii Porsche? Nu vrei sa trecem peste discutia asta stupida deschisa gratuit de inuendo0? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users