Volvo limiteaza viteza maxima la 180kmph din 2020
Last Updated: Mar 13 2019 17:46, Started by
abac
, Mar 10 2019 10:13
·
0
#55
Posted 10 March 2019 - 14:39
Hansolo, pe 10 martie 2019 - 13:36, a scris:
La vehiculele de marfa/pasageri am aratat aici ca exista deja reglementare europeana privind limita de viteza https://forum.softpe...0#entry24246107 Daca se doreste e simplu de implementat. Sa oblige producatorii ca in manualul masinii pe prima pagina sa spuna ca orice interventie neautorizata/tampering conduce la anularea garantiei, politei Casco. Dupa care producatorii pot face simplu un sistem online care in cazul in care umbla cineva neautorizat sa puna in modul bricked ECU. Daca la telefoane pentru unii nu e mare nenoricire sa aibe o caramida moarta dupa resoftare, la o masina peste 20000 euro cred ca multi s-ar gandi daca vor sa riste asta. asta pana incepi sa pierzi clienti. si cand vinzi masini de 30,40,50+ de mii de euro nu stiu zau daca iti arde de limitari din astea. da, Dacia, Fiat, Renault probabil nu o sa aiba probleme. dar daca BMW sau Mercedes iti bricuieste un clasa E sau seria 5 in următoarea zi au pierdu 50% din potentiali clienti. |
#56
Posted 10 March 2019 - 14:45
the_northpole, pe 10 martie 2019 - 14:39, a scris: asta pana incepi sa pierzi clienti. si cand vinzi masini de 30,40,50+ de mii de euro nu stiu zau daca iti arde de limitari din astea. da, Dacia, Fiat, Renault probabil nu o sa aiba probleme. dar daca BMW sau Mercedes iti bricuieste un clasa E sau seria 5 in următoarea zi au pierdu 50% din potentiali clienti. Asta e din aceeasi categorie cu "daca se interzice fumatul raman restaurantele fara clienti"? |
#57
Posted 10 March 2019 - 14:48
the_northpole, pe 10 martie 2019 - 14:39, a scris:
asta pana incepi sa pierzi clienti. si cand vinzi masini de 30,40,50+ de mii de euro nu stiu zau daca iti arde de limitari din astea. da, Dacia, Fiat, Renault probabil nu o sa aiba probleme. dar daca BMW sau Mercedes iti bricuieste un clasa E sau seria 5 in următoarea zi au pierdu 50% din potentiali clienti. Daaa, pierd clienti pentru ca pun limitare la 180. E recunoscut apetitul pentru viteza al posesorilor de Volvo...sunt pline circuitele de masinile lor. Cineva mentiona ca si la 10km/h masina e mortala. Mi se pare retard sa vii cu acest argument, nu poti compara manevrabilitatea si consecintele unui impact la 10km/h fata de 180km/h. Imi aduce aminte de replica cu "interziceti cutitele" in discutiile despre controlul armelor de foc, de parca cu un cutit ai putea provoca acelasi carnagiu ca si cu o arma de foc. Edited by george_alexandru, 10 March 2019 - 14:52. |
#58
Posted 10 March 2019 - 15:16
#59
Posted 10 March 2019 - 15:18
Pai tu ai zis daca permite drumul nu daca permite traficul. Decide-te.
|
#60
Posted 10 March 2019 - 15:19
Voi o ardeti pe maxim 1.5 dizal si ii condamnati pe aia ce pot prinde 200 la ora...
Problema nu este ca ala prinde 200, ci ca tu nu poti. O alta problema este ca "de ce merge asa tare", negandindu-te nicio clipa ca esti pe banda II-a si abia te misti. Clientii Volvo nu sunt d'aia care nu isi mai iau Volvo pentru ca e limitata la 180 Km/h. Clientii lor se mandresc ca si-au luat tanc sigur, ca merg incept (pt ca in general nu ii ajuta mintea/reflexe/varsta). Nu veti vedea BMW/Mercedes/Audi ca limiteaza masinile la 180-200Km/h! |
#61
Posted 10 March 2019 - 15:20
#62
Posted 10 March 2019 - 15:22
Ce anume e complicat la aia 200 de nu poti sa-i prinzi? 90% din masini de la compacta in sus prind viteza asta. Ca unii n-o fac, e pentru ca au alte prioritati in viata.
|
#63
Posted 10 March 2019 - 15:24
#64
Posted 10 March 2019 - 15:26
abac, pe 10 martie 2019 - 13:52, a scris:
Du-te de curiozitate pe strada si vezi cati soferi sunt cu telefonul in mana, atat opriti la semafor cat si in timp ce conduc. Ai sa intelegi atunci de ce trebuiesc limitari. De ce bobul de nisip are IQ de cateva zeci de ori mai mare decat neuronul singuratic. george_alexandru, pe 10 martie 2019 - 14:48, a scris:
Cineva mentiona ca si la 10km/h masina e mortala. Mi se pare retard sa vii cu acest argument, nu poti compara manevrabilitatea si consecintele unui impact la 10km/h fata de 180km/h. Imi aduce aminte de replica cu "interziceti cutitele" in discutiile despre controlul armelor de foc, de parca cu un cutit ai putea provoca acelasi carnagiu ca si cu o arma de foc. Ai politie, ai legi, nu te arde pe tine grija ca am viteza de decolare pe o autostrada pustie si nu pun in pericol decat viata mea. |
|
#65
Posted 10 March 2019 - 15:29
ccf_cristi, pe 10 martie 2019 - 13:47, a scris:
Limitari! Uraaaaaaaaaaaaaaaa striga cativa in cor! Cate accidente se intampla intr-un an la +180km/h?...dar hai sa ne bucuram de limitari! Masina e periculoasa si la 10 km/h! Cautati desteapta care a reusit sa rastoarne o Skoda cand o baga in curte. O sa ajungem ca niste legume carora le curge saliva din gura pentru ca a ajuns un bob de nisip sa gandeasca pentru noi! Pt cei cu vechime in trafic da, vom ajunge niste legume, nu vom putea digera noile reguli si limitari. Pt generatiile care vor veni, li se va parea normal si nu le va vine a crede ce a fost in anii 2020. Ganditi-va ca acu 60-70 ani semnalizarea se facea cu mana, sau cu portiera masinii, nu era nimic ciudat. Si politaiu iti dadea amenda pt viteza pt ca te-a vazut ca mergi cu iuteala (asa era marcat in trecut viteza max = iuteala max ) . |
#66
Posted 10 March 2019 - 15:36
Cu aceasta stire Volvo a reusit sa scoata la suprafata multe frustrari ale unor persoane care isi doresc pedepsirea celorlalti indivizi.
Acesti oameni de bine nu militeaza pentru educare si imbunatarirea conditiilor de trai, ei isi doresc masuri totalitariste. Volvo este oricum un producator neimportant iar masinile sale sunt neinteresante. Marketingul sau arata ca este axat mai mult pe politica decat pe auto iar clientii vizati sunt tinerii SJW. |
#67
Posted 10 March 2019 - 15:38
ericmario, pe 10 martie 2019 - 13:38, a scris:
Ce treabă are producătorul cu polița Casco? In Uk daca te prind ca ai anulat DPF ti se anuleaza asigurarea http://www.theaa.com...iculate-filters Removing a DPF could also invalidate any insurance cover because it makes the vehicle illegal for road use. Idem acea indepartare a limitarii, daca e stipulata legal ca viteza maxima atunci masina nu mai e road legal. |
#68
Posted 10 March 2019 - 15:54
Octavian___, pe 10 martie 2019 - 15:29, a scris:
Ganditi-va ca acu 60-70 ani semnalizarea se facea cu mana, sau cu portiera masinii, nu era nimic ciudat. Si politaiu iti dadea amenda pt viteza pt ca te-a vazut ca mergi cu iuteala (asa era marcat in trecut viteza max = iuteala max ) . Nu s-a gasit un destept sa limiteze sau sa interzica masina pentru ca nu aveam semnalizare, s-a gasit un destept(in adevaratul sens al cuvantului) care sa inventeze semnalizarea. Nu limitarile ne-au adus "bobul de nisip" la picioare sa gandeasca pentru noi! |
#69
Posted 10 March 2019 - 15:58
|
#70
Posted 10 March 2019 - 16:34
terratec, pe 10 martie 2019 - 15:36, a scris:
Cu aceasta stire Volvo a reusit sa scoata la suprafata multe frustrari ale unor persoane care isi doresc pedepsirea celorlalti indivizi. Acesti oameni de bine nu militeaza pentru educare si imbunatarirea conditiilor de trai, ei isi doresc masuri totalitariste. Cam asa ar suna o reformulare Revenind, ce face Volvo e o reclama, evident. Limite maxime de viteza exista deja si la alti producatori https://www.quora.co...the-speed-limit https://en.wikipedia...i/Speed_limiter Parerea mea e ca producatorul limiteaza viteza din considerente de marketing, fiabilitate sau tehnic. O autoritate de reglementare poate impune o limita maxima (asa cum a facut la camioane), alta decat viteza maxima legala. La autoturisme e ceva mai complicat cu limitele. La 180km/h altfel se comporta/franeaza sa spunem un BMW seria 5 cu cauciucuri de performanta fata de un Polo cu cauciucuri resapate. Grosso-modo insa daca viteza maxima legala intr-o tara e 130km/h nu vad de ce legal nu se poate pune limita electronica la 160 sau 180 sa spunem (decat ca producatorul ala ar trebui eventual sa vanda fara limitare in Germania). Edited by Hansolo, 10 March 2019 - 16:34. |
#71
Posted 10 March 2019 - 16:49
Mdeah, deci un neica-nimeni limiteza viteza maxima la niste cotete. Dupa care da-i nenica discutii despre nemurirea sufletului...
|
#72
Posted 10 March 2019 - 16:59
ccf_cristi, pe 10 martie 2019 - 15:26, a scris:
Interzice si telefoanele!...mergem pana la capat, mama lor de incostienti...indraznesc sa butoneze telefonul cat timp asteapta culoarea verde la semafor?! Pentru cultura ta generala, este interzis de codul rutier sa folosesti telefonul in timp ce conduci. Asteptatul la semafor este condus. Asteptand blocat in trafic este condus. Edited by abac, 10 March 2019 - 17:08. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users