Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Limitarea vitezei. Propunere controversată UE

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#271
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 ericmario, on 12 februarie 2019 - 22:16, said:


Mind blowing!

#272
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 ericmario, on 12 februarie 2019 - 22:16, said:

Dacă citești mai mult de o jumătate de propoziție obosești?

Daca folosesti mai mult de jumatate de neuron obosesti ?
De unde stii cat am citit eu ?

#273
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sa-i ia dracu, de parca limitarea aia nu poate fi delimitata.

#274
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,898
  • Înscris: 20.10.2015

 MembruAnonim, on 12 februarie 2019 - 20:11, said:

Prin restricționarea vitezei maxime pe care o poate atinge o mașină nu aduci panaceul universal la problemă

Cum sa nu reduci?
In primul rand reduci riscul de a crapa foarte mult, apoi imbunatatesti rezultatul reactiei de a te feri de un accident

 ericmario, on 12 februarie 2019 - 21:25, said:

În Germania poți depășii viteza legală cu max 3 km/h.

Eroarea aparatului de masura la limita aia

 remvirg, on 12 februarie 2019 - 21:47, said:

Nu e depasire daca sunt 2 benzi.

Este ca ori n-ai carnet ori l-ai luat acum 100 de ani?
Cin' ti-a zis asta?
Ia de citeste regulamentul, ce scrie in el?

 GingisHan2015, on 12 februarie 2019 - 21:53, said:

Romanul in occident munceste si este serios fata de cel din tara .

Oh nu, sunt si in tara dar p-aia nu-i vezi.
Ii vezi p-aia de afara ca-s romani, si de regula pleaca cei seriosi sa faca treaba.

#275
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007

 Tsunnnami, on 13 februarie 2019 - 01:03, said:

Este ca ori n-ai carnet ori l-ai luat acum 100 de ani?
Cin' ti-a zis asta?
Ia de citeste regulamentul, ce scrie in el?

Art 45
(4) Nu constituie depasire, in sensul alin. (1), situatia in care un vehicul circula mai repede pe una dintre benzi decat vehiculele care circula pe alta banda in acelasi sens de circulati.
Codul Rutier 2018 - OUG 195/2002, actualizata 2018
http://www.euroavoca...ege&idItem=1295
E destul de nou 2018?

Se cheama devansare nu depasire.
Iti pun poze si filmuelete, vad ca e nevoie.
https://www.cursruti...pciv/depasirea/
Poate in sua o fi depasire desi ma indoiesc.

Edited by remvirg, 13 February 2019 - 06:20.


#276
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
De acord .Și in tara .

#277
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Well, cateva chestiuni succinte dupa ce am rasfoit putin studiul.
1. Exista o reglementare curenta Speed Limitation Directive referentiata la https://eur-lex.euro...92L0006&from=EN si modificata prin https://eur-lex.euro...02L0085&from=EN

Quote

Articolul 2
Statele membre iau măsurile necesare pentru ca autovehiculele din categoriile M2 și M3 prevăzute la articolul 1 să poată circula pe căi rutiere numai dacă sunt echipate cu un dispozitiv limitator de viteză reglat astfel încât viteza lor să nu poată depăși 100 de kilometri pe oră. Vehiculele din categoria M3 având o greutate maximă mai mare de 10 tone, înmatriculate înainte de 1 ianuarie 2005, pot continua să fie echipate cu dispozitive pe care viteza maximă este reglată la 100 de kilometri pe oră.
Articolul 3
(1) Statele membre iau măsurile necesare pentru ca autovehiculele din categoriile N2 ș i N3 să poată circula pe căi rutiere numai dacă sunt echipate cu un dispozitiv limitator de viteză reglat astfel încât viteza lor să nu poată fi mai mare de 90 de kilometri pe oră.
(2) Statele membre sunt autorizate să solicite, pentru dispozitivul limitator de viteză al vehiculelor înmatriculate pe teritoriul lor și destinate exclusiv transportului de mărfuri periculoase, un reglaj care să nu permită acestor vehicule să depășească o viteză maximă de 90 de kilometri pe oră.
Vehiculele in cauza sunt descrise la https://eur-lex.euro...70L0156&from=EN

Quote

Categoria M 2: vehicule destinate transportului de persoane care au mai mult de 8 locuri pe scaune în plus față de locul conducătorului auto și o masă totală care nu depășește 5 tone.
Categoria M 3: vehicule destinate transportului de persoane care au mai mult de 8 locuri pe scaune în plus față de cel al conducătorului auto și o masă totală care depășește 5 tone.
Categoria N 2: vehicule destinate transportului de marfă și care au o masă totală care depășește 3,5 tone, dar care nu depășește 12 tone.
Categoria N 3: vehicule destinate transportului transportul de marfă și care au o masă totală care depășește 12 tone.
Bun, deci e prevedere legala destul de veche in domeniu si nu cred ca sunt multi care se intreaba cum o putea depasi un TIR o biata Dacie care se taraie cu 88,8km/h, doar intra in limitarea de viteza...

Revenind la studiu https://ec.europa.eu...aluation_en.pdf
Extrag ce cred ca e relevant din sumarul executiv

Quote

ISA: Intelligent Speed Assistance/Adaptation
The overall objective of this study is to assist the European Commission with the ex-post evaluation of the "Speed Limitation Directive" and to explore and assess options for revising the Directive (ex-ante evaluation). These options include changing the maximum speed applied for HCVs, extending the scope of the Directive to Light Commercial Vehicles (LCVs, including Light Goods Vehicles and small buses, respectively N1 and M1 vehicles) and/or introducing requirements for the installation of various types of ISA.

According to the survey carried out in this project, no particular problems have been encountered in the implementation of the Speed Limitation Directive with few exceptions related to administrative and technical costs. All Member States that replied to the questionnaire (63% of all EU Member States) applied the maximum speeds set out in the Directive and regularly check the vehicles' compliance. In most cases this is done during roadside inspections and/or during yearly roadworthiness tests.

This analysis showed that the Directive had a positive impact on traffic safety. Overall the impacts are estimated to be a reduction of 9% of fatal accidents on motorways with HCVs involved, 4% of serious injuries and 3% of injury accidents. The total reduction in the number of annual fatalities due to the Speed Limitation Directive is estimated at about 50 a year. These results should be regarded as indicative.

The analysis shows that overall the ISA scenarios have the highest reductions on road safety for both HCVs and LCVs, in particular when the system is not just informative but also gives active feedback (Voluntary ISA). For both HCVs and LCVs the scenario with such an ISA system shows a reduction in the number of accidents in the EU with HCVs/LGVs involved of about 25% for fatal accidents, 18-19% for seriously injury accidents and 11% for all injury accidents. This corresponds to a reduction in the number of fatalities per year of about respectively 150 (ISA for HCVs) and 600 (ISA for LCVs).

The results of the ex-ante evaluations suggest that there is no need to change the speed set with the speed limiters for HCVs. There is also not much support among stakeholders and Member States for doing so.
On the other hand, based on the ex-ante evaluations, there are several options for improving the effectiveness of the Speed Limitation Directive, in particular:
To improve traffic safety, requiring all commercial vehicles to be equipped with an ISA system that provides tactile feedback to the driver (for HCVs combined with the existing speed limiter).

In the evaluation carried out in this study it was not feasible to simulate scenarios with subsets of N1 or M1 vehicles covered by the Directive. However, to ensure a level playing field and to avoid unintended shifts, e.g. between N1 and M1 vehicles, policy options for including certain types of M1 vehicles could be considered. This topic is recommended as subject for further study.
Pe la pag. 35-39 prezinta si diferitele tipuri de ISA unde e clar ca OZN-urile vehiculate de Digi cu recunoasterea semnelor si viteza variabil dinamic sunt in faza de cercetare, nicidecum implementare, evident nefiind nici legiferate.

Edited by Hansolo, 13 February 2019 - 09:18.


#278
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Mă scuzați, dar…

OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice - Cudul Rutier said:

Art. 41. - (1) Vehiculele şi animalele, atunci când circulă pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, în sensul de circulaţie, cât mai aproape de marginea părţii carosabile, cu respectarea semnificaţiei semnalizării rutiere şi a regulilor de circulaţie.
(2) Numerotarea benzilor de circulaţie pe fiecare sens se efectuează în ordine crescătoare de la marginea din partea dreaptă a drumului către axa acestuia. În cazul autostrăzilor, banda de urgenţă nu intră în numerotarea benzilor de circulaţie.
Art. 42. - Când circulaţia se desfăşoară pe două sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de către conducătorii de vehicule în funcţie de intensitatea traficului şi viteza de deplasare, având obligaţia să revină pe prima bandă ori de câte ori acest lucru este posibil, dacă aceasta nu este destinată vehiculelor lente sau transportului public de persoane.
Art. 43. - (1) Dacă un drum este prevăzut cu o bandă destinată vehiculelor lente sau transportului public de persoane, semnalizată ca atare, acestea vor circula numai pe banda respectivă.
(2) Conducătorul de vehicul care circulă pe banda situată lângă marginea părţii carosabile trebuie să acorde prioritate de trecere vehiculelor care efectuează transport public de persoane numai atunci când conducătorii acestora semnalizează intenţia de a reintra în trafic din staţiile prevăzute cu alveole şi s-au asigurat că prin manevra lor nu pun în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.

Art. 101. - (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
16. nerespectarea regulilor privind circulaţia pe benzi;

Și se repetă, pentru aprofundare…

HG 1391/2006 - Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice said:

Art. 101. - Când drumul are două sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situată lângă acostament sau bordură. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stânga, dacă banda de circulaţie utilizată este ocupată, cu obligaţia de a reveni pe banda din dreapta atunci când acest lucru este posibil.
Art. 102. - Vehiculele grele, lente sau cu mase ori gabarite depăşite sau cele care se deplasează cu viteză redusă trebuie conduse numai pe banda de lângă acostament sau bordură, dacă în sensul de mers nu este amenajată o bandă destinată acestora.


#279
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Hansolo, on 13 februarie 2019 - 09:03, said:

Well, cateva chestiuni succinte dupa ce am rasfoit putin studiul.
1. Exista o reglementare curenta Speed Limitation Directive referentiata la https://eur-lex.euro...92L0006&from=EN si modificata prin https://eur-lex.euro...02L0085&from=EN

Vehiculele in cauza sunt descrise la https://eur-lex.euro...70L0156&from=EN

Bun, deci e prevedere legala destul de veche in domeniu si nu cred ca sunt multi care se intreaba cum o putea depasi un TIR o biata Dacie care se taraie cu 88,8km/h, doar intra in limitarea de viteza...

Revenind la studiu https://ec.europa.eu...aluation_en.pdf
Extrag ce cred ca e relevant din sumarul executiv

Pe la pag. 35-39 prezinta si diferitele tipuri de ISA unde e clar ca OZN-urile vehiculate de Digi cu recunoasterea semnelor si viteza variabil dinamic sunt in faza de cercetare, nicidecum implementare, evident nefiind nici legiferate.
se pare ca unii mai si citesc, bravo. Asta am zis si eu, nu trebuie sa ne inflamam repede ca a scris digi o stire

 Tsunnnami, on 13 februarie 2019 - 01:03, said:

Este ca ori n-ai carnet ori l-ai luat acum 100 de ani?
Cin' ti-a zis asta?
Ia de citeste regulamentul, ce scrie in el?
daca postai ceva gen "nu stiam, unde scrie asta?" ieseai cu fruntea sus din treaba asta...

#280
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Flat, on 12 februarie 2019 - 14:43, said:

si ce, scrie undeva cate ore trebuie sa faci de la Constanta la Arad? e o eternitate intre doua orase random, sunt ditamai muntii.
Nu zău?! Sunt ditamai munţii? Bine că nu avem vârfuri precum Everest în "ditamai munţii", că altfel nu mai ajungeam decât cu avionul de la CT la AR şi numai când permitea vremea!
Ce să mai zică austriecii şi nemţii, care au munţi mult mai înalţi, dar poţi ajunge pe distanţe comparabile CT-AR în timp mai scurt şi, culmea, mergând legal?
Avem şi noi câteva şosele la 2000 m altitudine şi nici alea nu sunt practicabile mai mult de 3 luni/an fără riscuri.
Nu scrie nicăieri timpul recomandat în parcurgerea distanţei CT-AR? Atunci, să se scrie!! Pe acest principiu avem orare ce trebuie respectate la trenuri şi avioane; de ce să nu avem un timp estimativ şi la rutier? De ce încă nu avem TMC în timp real şi trebuie să apelăm tot la Waze sau Google Maps pentru a şti unde avem un accident, o blocare, o aglomerare?

Problema, la noi, este că nu avem decât două soluţii:
- menţinerea infrastructurii rutiere existente, adică a şoselelor care trec prin sate, cu creşterea limitei de viteză maximă;
- modificarea infrastructurii rutiere existente, prin crearea de şosele ocolitoare, care să nu treacă prin localităţi şi cu menţinerea actualelor limite de viteză.
Se fac petiţii pentru tot felul de rahaturi, dar o petiţie pentru îmbunătăţirea infrastructurii rutiere, cu ameninţarea neplătirii rovinietei, pe când?

#281
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
[ https://infoiasionline.ro/wp-content/uploads/2019/02/uniti.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#282
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,898
  • Înscris: 20.10.2015

 unbrutus, on 13 februarie 2019 - 10:07, said:

daca postai ceva gen "nu stiam, unde scrie asta?" ieseai cu fruntea sus din treaba asta...

Daca conduci, eu zic sa revezi regulamentul ca altfel iei amendutza, si e pacat.
Eu tot timpul ies cu fruntea sus. Pentru ca eu stiu, tu, mai ai pana sa ajungi acolo
Regulamentul...

#283
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007

 Tsunnnami, on 13 februarie 2019 - 14:25, said:



Daca conduci, eu zic sa revezi regulamentul ca altfel iei amendutza, si e pacat.
Eu tot timpul ies cu fruntea sus. Pentru ca eu stiu, tu, mai ai pana sa ajungi acolo
Regulamentul...
Nu stii niciun regulament. Ti-am pus link catre regulamentul din 2002, link catre editia 2018, filmulete explicative. Tu o tii langa cu tampeniile.

#284
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,898
  • Înscris: 20.10.2015

 remvirg, on 13 februarie 2019 - 14:57, said:

Nu stii niciun regulament. Ti-am pus link catre regulamentul din 2002, link catre editia 2018, filmulete explicative. Tu o tii langa cu tampeniile.

Atunci inseamna ca esti analfabet functional
Pentru ca
1. Nu stii ce e ala regulament (tu ai pus un link cu intrebari facute pe un site de ambliopi)
2. Nu intelegi ce spune regulamentul:

Art. 45
(1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial.
(2) Conducătorul vehiculului care se angajează în depăşire trebuie să se asigure că vehiculul care circulă în faţa sau în spatele lui nu a iniţiat o asemenea manevră.
(3) Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separă sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul şi că dispun de spaţiu suficient pentru a reintra pe banda iniţială, unde au obligaţia să revină după efectuarea manevrei de depăşire.

Detalii: https://legeaz.net/o...i-de-circulatie


1. Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial.

Unde scrie de banda de circulatie?

si 3:
Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separă sensurile de circulaţie,...

Ahaaaa, deci se poate depasi si FARA a trece peste axa, daca se aplica "1"

Ia la citit regulamentul.
EU nu mai sunt in tara de 4 ani jumate si stiu mai bine ca zmeii care conduc de sute de ani, nu?

Deci esti pe banda 1 si in fata ai alt vehicul care merge mai incet, daca treci pe banda 2 si TRECI INAINTEA LUI se numeste conform codului rutier, DEPASIRE.

E bine sa stiti sa intelegeti de ce va ia permisul Garcea

#285
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007

 Tsunnnami, on 13 februarie 2019 - 15:09, said:



Atunci inseamna ca esti analfabet functional
Pentru ca
1. Nu stii ce e ala regulament (tu ai pus un link cu intrebari facute pe un site de ambliopi)
2. Nu intelegi ce spune regulamentul:

Art. 45
(1) Depășirea este manevra prin care un vehicul trece Ăźnaintea altui vehicul ori pe lĂąngă un obstacol, aflat pe același sens de circulație, prin schimbarea direcției de mers și ieșirea de pe banda de circulație sau din șirul de vehicule Ăźn care s-a aflat inițial.
(2) Conducătorul vehiculului care se angajează Ăźn depășire trebuie să se asigure că vehiculul care circulă Ăźn fața sau Ăźn spatele lui nu a inițiat o asemenea manevră.
(3) Atunci cĂąnd prin manevra de depășire se trece peste axa care separă sensurile de circulație, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul și că dispun de spațiu suficient pentru a reintra pe banda inițială, unde au obligația să revină după efectuarea manevrei de depășire.

Detalii: https://legeaz.net/o...i-de-circulatie


1. Depășirea este manevra prin care un vehicul trece Ăźnaintea altui vehicul ori pe lĂąngă un obstacol, aflat pe același sens de circulație, prin schimbarea direcției de mers și ieșirea de pe banda de circulație sau din șirul de vehicule Ăźn care s-a aflat inițial.

Unde scrie de banda de circulatie?

si 3:
Atunci cĂąnd prin manevra de depășire se trece peste axa care separă sensurile de circulație,...

Ahaaaa, deci se poate depasi si FARA a trece peste axa, daca se aplica "1"

Ia la citit regulamentul.
EU nu mai sunt in tara de 4 ani jumate si stiu mai bine ca zmeii care conduc de sute de ani, nu?

Deci esti pe banda 1 si in fata ai alt vehicul care merge mai incet, daca treci pe banda 2 si TRECI INAINTEA LUI se numeste conform codului rutier, DEPASIRE.

E bine sa stiti sa intelegeti de ce va ia permisul Garcea



Tu ai citit tot articolul 45?

4) Nu constituie depășire, în sensul alin. (1), situația în care un vehicul circulă mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circulă pe altă bandă în același sens de circulație.

Aliniatul 4 l-ai ratat.
Scrie in linkul pus de tine.


Partea cu analfabet functional ti se aplica. Nu mai insista ca te faci complet de ras.


Nu e nicio problema sa inveti chiar si la varste mai inaintate.
Esti complet in eroare. aia nu e depasire drumul din poza aia e cu 2 benzi.
e bine sa intelegi si tu. Poate vei evita sa omori pe cineva crezandu-te destept.

Edited by remvirg, 13 February 2019 - 15:27.


#286
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Tsunnnami, on 13 februarie 2019 - 14:25, said:


Daca conduci, eu zic sa revezi regulamentul ca altfel iei amendutza, si e pacat.
Eu tot timpul ies cu fruntea sus. Pentru ca eu stiu, tu, mai ai pana sa ajungi acolo
Regulamentul...
cand faci prostioara si arati ca nu stii e pacat sa o mai comiti si cu pacatul trufiei... ti s-a raspuns si cu citatul din regulament.

#287
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,898
  • Înscris: 20.10.2015

 remvirg, on 13 februarie 2019 - 15:18, said:

Tu ai citit tot articolul 45?

4) Nu constituie depăşire, în sensul alin. (1), situaţia în care un vehicul circulă mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circulă pe altă bandă în acelaşi sens de circulaţie.

Aliniatul 4 l-ai ratat.
Scrie in linkul pus de tine.


Partea cu analfabet functional ti se aplica. Nu mai insista ca te faci complet de ras.


Nu e nicio problema sa inveti chiar si la varste mai inaintate.
Esti complet in eroare. aia nu e depasire drumul din poza aia e cu 2 benzi.
e bine sa intelegi si tu. Poate vei evita sa omori pe cineva crezandu-te destept.

Ba stiu art 4, e corect, dar tu ai spus:

 remvirg, on 12 februarie 2019 - 21:47, said:

Nu e depasire daca sunt 2 benzi.

Si eu spun "poate fi depasire si la 2 benzi daca se indeplinesc conditiile de depasire"

Nu m-am legat de art4.
In care daca nu iesi din banda de circulatie nu se consider depasire
Stiam foarte bine asta

Repet, m-am legat doar de propozitia ta de mai sus

:lol:
Tu nu pctul 4 trebuia sa mi-l arati daca te consideri istet, ci sa spui doar ca definitia depasirii pe care am scris-o nu indeplineste conditiile depasirii.
Sau ti-a scapat?
:lol:

 unbrutus, on 13 februarie 2019 - 16:11, said:

cand faci prostioara si arati ca nu stii e pacat sa o mai comiti si cu pacatul trufiei... ti s-a raspuns si cu citatul din regulament.

nu, si am si explicat de ce
trebuie sa si intelegi acum ce-am scris

#288
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007
@tsunnnami,probabil vorbim de chestii diferite, adica am plecat de la un moment initial diferit.
Sa ma explic. Eu am considerat ca masina (aia din care s-a facut poza) circula pe banda 2, nu a fost pe banda 1. In acest caz tot ce am spus este corect. A fost devansare nu depasire.
Daca, masina a fost initial pe banda 1 si a trecut pe banda 2, anterior efectuarii fotografiei (probabil ipoteza ta), este depasire.

Edited by remvirg, 13 February 2019 - 17:06.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate