Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Limitarea vitezei. Propunere controversatã UE
Last Updated: Feb 17 2019 17:09, Started by
Adm
, Feb 12 2019 10:30
·
0
#1
Posted 12 February 2019 - 10:30
Quote
Automatizarea maşinilor vine cu mari dileme. Una mare este limitarea în ceea ce priveşte controlul asupra propriei maşini pentru respectarea regulilor de circulaţie. Cum viteza este principala cauză pentru accidentele mortale de pe drumuri, oficialii europeni vor să impună producătorilor auto să introducă în noile modele de maşini un sistem inteligent care să limiteze viteza, chiar dacă şoferii nu vor acest lucru. Este o propunere controversată, criticată atât de producătorii auto, cât şi de şoferi. Sistemul inteligent care ar urma să fie montat pe toate maşinile care circulă în Europa, va utiliza camere video care să recunoască semnele de circulaţie sau date legate de GPS. Astfel va putea limita automat viteza maşinii și să o adapteze limitei legale în vigoare, potrivit propunerii oficialilor europeni, citaţi de Euractiv. Sistemul nu va pune însă frână bruscă, dar va limita puterea motorului, împiedicând vehiculul să accelereze peste limită. Maşinile complet autonome pot fi la câţiva ani distanţă, însă noua lege a Uniunii Europene, dezbătută de parlamentari, ar urma să impună anumite caracteristici semi autonome în maşinile noi. Industria auto este însă îngrijorată de reacţia şoferilor europeni. Acum când vehiculele în sine devin automate, o mare întrebare este dacă şoferii europeni vor accepta acest lucru. Dacă nu au dorit să renunțe la controlul schimbării vitezelor, este foarte puţin probabil să accepte să renunţe la controlul asupra frânării sau accelerării. Întocmai această problemă de acceptare a determinat o dezbatere aprinsă la Bruxelles în ceea ce priveşte siguranţa rutieră şi conducerea automatizată. Unii spun însă că tehnologia nu este pregătită pentru desfășurarea în masă şi mai ales pentru a deveni obligatorie. Reprezentanţii industriei auto sunt de părere că sistemul ar trebui să fie opţional, astfel încât să nu îi încurce mai mult pe şoferi decât să îi ajute. Totuşi, sistemul propus de Comisia Europeană care îi va împiedica pe şoferi să accelereze mai mult decât permite legea este deja montat pe un număr mic de maşini. Noul Ford Focus, de exemplu, vine echipat cu această tehnologie, care ar urma să devină obligatorie potrivit oficialilor europeni, pentru că ar reduce accidentele cu până la 30%. Producătorii de automobile spun însă că propunerea Comisiei nu le acordă suficient timp pentru implementarea sistemului. În prezent, proiectul se află în dezbatere în faţa Parlamentului European şi a statelor membre, şi ar urma să intre în vigoare în 2022. Digi24 Parerea mea? inca o cretinatate politically correct dar care nu va trece niciodata dintr-un singur si simplu motiv: ar baga in pamant industria auto. Si bugetele locale ar avea de suferit, iar politia ar trebui sa concedieze radarul, adica ratiunea lor de a fi. Automobilele se cumpara adesea emotional, nu doar sa aiba 4 roti sa se numeasca Logan => ar ucide tot ce inseamna masini decente, ca sa nu mai zic de cele premium. Daca tot esti limitat la 130 Km/h, atunci cred ca se descurca si un Opel, nu e nevoie de BMW... Deja pe masini sunt din ce in ce mai multe sisteme autonome, iar unele sunt excelente pt evitarea accidentelor, insa sa transformi soferul intr-un simplu "tiitor de colac", e deja o mare porcarie. |
#2
Posted 12 February 2019 - 10:36
Vreau sa vad Dacia cu sistemul asta...Cand ei nu sunt in stare sa puna clima pe masini!Abia au reusit sa puna pe Duster o clima...
Si oricum noi cred ca suntem una din tarile care au inceput sa implementeze sistemul asta de ceva vreme... Attached FilesEdited by george_eu25, 12 February 2019 - 10:39. |
#3
Posted 12 February 2019 - 10:37
Pai in afara de Germania (si nici acolo pe toate autostrazile) unde mai ai voie sa circuli cu peste 130 km/h ?
Tu o masina premium ti-o iei pentru liniute ? |
#4
Posted 12 February 2019 - 10:38
#5
Posted 12 February 2019 - 10:39
A, da? Dar ce-ar fi ca masinile pentru sosele sa fie facute sa respecte vitezele de pe sosele? Chiar nu m-ar deranja ca pe drum uri de 50 sa nu se duca la 51. Sunt prea multi conducatori auto iresponsabili in trafic. Producatorii auto sa concureze in calitatea produselor, (ca au ajuns masini scumpe, niste carute din tabla moarta si plastic PET) stiti voi, in chestii care chiar conteaza. O masina produsa pentru sosele nu are de ce sa aiba 300 km in bord, decat pentru live-uri pe Facebook.
|
#6
Posted 12 February 2019 - 10:39
E o ipocrizie, si banuiesc ca stramba a fost bagata de aia cu TGV-uri
[ https://static.adweek.com/adweek.com-prod/wp-content/uploads/files/news_article/chickfila-outdoor-hed-2016.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 12 February 2019 - 10:40
In Franta au redus de la 90 la 80 le unele drumuri si asta e unul din motivele pentru care protesteaza vestele galbene
O sa tot avem decizii controversate... |
#8
Posted 12 February 2019 - 10:44
#9
Posted 12 February 2019 - 10:45
Camioanele sunt deja si acum limitate electronic, toate .Inca sunt unele limitate la 88 din exces de zel de catre unele firme .
Euro 6 mai au o limitare, pe care nu stiu cati o stiti .Daca ai ramas fara Ad Blue, iti limiteaza puterea motorului la 20 % . De asta soferii verifica intotdeauna Ad Blue si dupa aia motorina .Am vazut rar asta, dar exista .Se tarasc cu 10 la ora pe banda de urgenta pana ii zapseste politia . Care instant contacteaza firma ce are contract pe autostrada, de service .Si care vine cu viteza luminii cu 5 kile de Ad Blue pe care le iei obligatoriu . La un pret care cert alta data te face sa verifici intai rezervorul de Ad Blue ! Asa ca nu m-ar surprinde sa faca asta si la autoturisme . |
#10
Posted 12 February 2019 - 10:45
Am eu asa ceva
Doar ce mi-am luat un SsangYong XLV - super masina Asistent schimbare benzi de circulație. Controlul automat al direcției în caz de părăsire bandă circulație fără semnalizare. Recunoașterea și afișarea indicatoarelor de circulație. Sunt niste "jucarii" extrem de interesante Urmeaza copy-paste varianta V.A.G dar care va costa + 1500% ca de ... |
|
#11
Posted 12 February 2019 - 10:48
andreic, on 12 februarie 2019 - 10:40, said:
In Franta au redus de la 90 la 80 le unele drumuri si asta e unul din motivele pentru care protesteaza vestele galbene Așa, și să vezi cum te depășesc când mergi cu 100 pe drumurile alea. Francezii nici nu cred că au auzit că li s-au schimbat limitele de viteză. Cum de altfel nu au auzit de semnalizatul când ieși din sensul giratoriu. Eu sunt pentru. Când limita e 80, să mergi cu 79. Oricum niciodată nu am de ajuns undeva cu mașina (munca se transmite online). Iar la cum conduc toți francezii ăștia, când ajung acasă îmi ia o zi să-mi revin. Edited by RedDev, 12 February 2019 - 10:49. |
#12
Posted 12 February 2019 - 10:50
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla in situatia cand depasesti o masina pe un drum cu o singura banda pe fiecare sens si masina "recunoaste" limita de viteza. Asta mai ales pe plaiurile mioritice unde multi sunt asa de idioti incat accelereaza cand esti in dreptul lor, ca sa nu-i poti depasi usor.
Edited by Hider141, 12 February 2019 - 10:50. |
#13
Posted 12 February 2019 - 10:51
Următorul pas va fi să-ţi tragă automat amenda din cont, când treci pe roşu sau depăşeşti pe linie continuă, nu? pare logic.
|
#14
Posted 12 February 2019 - 10:51
Dă Doamne!
Hider141, on 12 februarie 2019 - 10:50, said:
Sunt asa de idioti incat accelereaza cand esti in dreptul lor, ca sa nu-i poti depasi usor. Lumea se bagă în depășire când:
Edited by RedDev, 12 February 2019 - 10:59. |
#15
Posted 12 February 2019 - 10:55
Hider141, on 12 februarie 2019 - 10:50, said:
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla in situatia cand depasesti o masina pe un drum cu o singura banda pe fiecare sens si masina "recunoaste" limita de viteza. Asta mai ales pe plaiurile mioritice unde multi sunt asa de idioti incat accelereaza cand esti in dreptul lor, ca sa nu-i poti depasi usor. Ai vazut meseriasa aia saptamana trecuta care a luat criblura de pe sensul opus ? Desi avea loc berechet pe langa camion sa treaca linistita, a luat enorm de mult stanga . |
|
#16
Posted 12 February 2019 - 10:56
Eu va zic de acuma sa stiti. Daca va vad pe careva cu masina din asta limitata va claxonez si va injur in draci pana va dati la o parte.Nu e problema mea ca va luati masini noi handicapate
|
#18
Posted 12 February 2019 - 10:58
Nu mai e mult si vine masina fara sofer! Citeam!
Edited by arab, 12 February 2019 - 10:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users