Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Volvo limiteaza viteza maxima la 180kmph din 2020

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#37
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 abac, on 10 martie 2019 - 10:29, said:

E OK sa reduci viteza la 180, mai ales cand vorbim de 2.4D care prinde 260 kmph fara sa transpire.

Am mers cu 260 kmph (Audi A6 - 3.0 tdi) pe autostrada in Germania cu un coleg idiot la volan (eu in dreapta) pe langa camioane care mergeau cu 100 pe prima banda. Nu cred ca am fost in vreo situatie mai riscanta in viata mea. De cate ori ma duc in Germania si ma intalnesc cu colegul ala idiot, imi inchiriez masina. Nu mai merg cu el.
Nu exista camion care sa mearga cu 100 km h .Camionele sunt limitate electronic la 90 .Ba sunt inca limitate si la 87, dar asta e alta poveste .

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 giovani_x7, on 10 martie 2019 - 11:52, said:

O sa moara milioane de oameni in depasiri din cauza lor.
Te trezesti in mijlocul depasirii fara putere.
Mai multi mor acum fara limitari.
O fi ca la camioane, unu merge cu 88 si altu il depaseste cu 90.

Cel mai tare o fi ala cu BMW de 300 cp ca n-o sa mai poata depasi un frustrat cu 129,9 cp
Care o fi mai frustrat in cazu asta? :))))

Acuma nu stiu prin ce studii elaborate a ajuns Volvo la suspecta vireza max limitata la 180/h.
Bmw si Mercedes pt ca sunt mai bengosi o sa limiteze la 220 (daca nu va fi o regula comuna) .

E bine ca astia cu trotinete nu trebe sa-si faca probleme, si eu sunt linistit :)))




#39
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017
Ar putea limita și Dacia și Ford că oricum nu avem autostrăzi să depășim 150 km.

#40
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003

 Hunor_66, on 10 martie 2019 - 11:24, said:

Pai si masinile de politie, de ambulanta, ale serviciilor speciale etc., nu vor putea fi modificate ? Posted Image
Probabil ca nu modificate ci vor fi comandate ca atare.

#41
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,844
  • Înscris: 24.04.2013
Parca vad niste spargatori de banci tulind-o intr-o rabla, dupa ce in prealabil au plantat in zona indicatoare de 10km/h pe care masinile nou-noute ale politiei sa le respecte ‘ca-s cu senzori, geofencing si  AI’. Posted Image

#42
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 andreic, on 10 martie 2019 - 13:05, said:

Probabil ca nu modificate ci vor fi comandate ca atare.

In vestul europei ambulanta nu depaseste viteza legala. Singurele lucruri pe care le fac ambulantele sunt:

- intra pe rosu in intersectie cu viteza foarte mica, gen 20-30kmph ca sa ai timp sa o vezi si sa reactionezi.
- vin pe contrasens cu toate semnalele acustice si optice pornite, dar fara sa depaseasca viteza legala, ca sa ai timp sa o vezi si sa reactionezi.

Ambulanta nu castiga timp incalcand viteza legala, castiga timp mergand pe contrasens si prin ne-oprirea la semafoare. Este extrem de periculos sa mergi cu o ambulanta peste limita legala de viteza sau cu o masina de pompieri (eventual si incarcata cu 20 de tone de apa). Drept pentru care soferilor in vestul europei le este interzis sa mearga peste viteza maxima legala cu masinile de interventie.

Singurii pe care i-am vazut sa incalce limitele de viteza in vestul europei sunt masinile de politie.

 sags, on 10 martie 2019 - 13:17, said:

Parca vad niste spargatori de banci tulind-o intr-o rabla, dupa ce in prealabil au plantat in zona indicatoare de 10km/h pe care masinile nou-noute ale politiei sa le respecte ‘ca-s cu senzori, geofencing si  AI’. Posted Image

Doar daca esti infiorator de idiot vei avea limitare de viteza vreodata pe masinile politiei. Eu prezic ca in viitorul foarte apropiat, politia va avea la dispozitie mijloace sa iti opreasca motorul masinii de la distanta daca alegi sa fugi de ei.

Edited by abac, 10 March 2019 - 13:20.


#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Foarte bună decizia asta a Volvo.
Va rezolva exact nimic.

Până la urmă cred că a fost o mișcare de marketing, reclamă gratuită.
Băieți deștepți.

#44
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018
Da, si atunci cand au introdus prima oara centura de siguranta in autoturisme au fost destui care considerau ideea absolut cretina.

#45
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003
Da, vor sa-si mentina faima de safety inainte de toate :)

#46
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 17.09.2007

 abac, on 10 martie 2019 - 10:51, said:

Sa nu ne miram daca Uniunea Europeana nu va instaura o limitare globala pe toate masinile la 140kmph de exemplu. Adica niciunde in Europa nu poti circula legal cu peste 130kmph cu exceptia Germaniei, care cred ca se va alinia la legislatia europeana daca o astfel de lege va fi votata.
La vehiculele de marfa/pasageri am aratat aici ca exista deja reglementare europeana privind limita de viteza https://forum.softpe...0#entry24246107

 abac, on 10 martie 2019 - 11:00, said:

Succes cu masluirea/spargerea/transcodarea unui procesor hard coded (gen Apple Axx Bionic)
Daca se doreste e simplu de implementat. Sa oblige producatorii ca in manualul masinii pe prima pagina sa spuna ca orice interventie neautorizata/tampering conduce la anularea garantiei, politei Casco.
Dupa care producatorii pot face simplu un sistem online care in cazul in care umbla cineva neautorizat sa puna in modul bricked ECU.
Daca la telefoane pentru unii nu e mare nenoricire sa aibe o caramida moarta dupa resoftare, la o masina peste 20000 euro cred ca multi s-ar gandi daca vor sa riste asta.

Edited by Hansolo, 10 March 2019 - 13:37.


#47
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Da, cum am mai zis, reclamă gratuită.
Băieți deștepți.

#48
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
În peste 20 de ani și peste juma' de milion de km de condus am depășit 180km/h o singura data, pe autobahn și aia mai mult de curiozitate. În rest top speed cred ca e de 140 cu mici vârfuri de 150 acolo unde drumul permite. Poate ca sunt eu defect, nu știu.

#49
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Hansolo, on 10 martie 2019 - 13:36, said:

Daca se doreste e simplu de implementat. Sa oblige producatorii ca in manualul masinii pe prima pagina sa spuna ca orice interventie neautorizata/tampering conduce la anularea garantiei, politei Casco.

Ce treabă are producătorul cu polița Casco?

#50
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010
Limitari! Uraaaaaaaaaaaaaaaa striga cativa in cor! Cate accidente se intampla intr-un an la +180km/h?...dar hai sa ne bucuram de limitari!

Masina e periculoasa si la 10 km/h! Cautati desteapta care a reusit sa rastoarne o Skoda cand o baga in curte.

O sa ajungem ca niste legume carora le curge saliva din gura pentru ca a ajuns un bob de nisip sa gandeasca pentru noi!

#51
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 ro_explorer, on 10 martie 2019 - 13:36, said:

În rest top speed cred ca e de 140 cu mici vârfuri de 150 acolo unde drumul permite. Poate ca sunt eu defect, nu știu.

Depinde. Daca ai dat 140-150 pe drumuri nationale/judetene/europene, esti intr-adevar defect.

 ccf_cristi, on 10 martie 2019 - 13:47, said:

O sa ajungem ca niste legume carora le curge saliva din gura pentru ca a ajuns un bob de nisip sa gandeasca pentru noi!

Du-te de curiozitate pe strada si vezi cati soferi sunt cu telefonul in mana, atat opriti la semafor cat si in timp ce conduc. Ai sa intelegi atunci de ce trebuiesc limitari. De ce bobul de nisip are IQ de cateva zeci de ori mai mare decat neuronul singuratic.

#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 abac, on 10 martie 2019 - 13:52, said:

Depinde. Daca ai dat 140-150 pe drumuri nationale/judetene/europene, esti intr-adevar defect.
Chiar e nevoie sa specific ca e vorba de autostrada?

#53
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018
Pai de ce trebuie sa specifici pentru autostrada "acolo unde drumul permite"?

#54
daybreak246

daybreak246

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 668
  • Înscris: 05.07.2014
Aceste limitari exista de mult timp, a mea spre ex este limitata la 250 dar am reusit sa ii dau aproape 260 :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate