Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Ultima postare: sep 17 2019 19:04, Inițiat de
mirabcd
, mar 08 2019 01:07
·
0
#55
Publicat: 09 martie 2019 - 07:58
Eu administrez 2 conturi Telekom. Pt unul am trimis mail la [email protected]
La celalalt am trimis sesizare direct din cont. Am primit ieri mesajul asta Quote
Solicitarea dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii. |
#56
Publicat: 09 martie 2019 - 09:31
Faptul ca Telekom e o companie de cacat, neinteresata de client, e indicat chiar de faptul ca nu au o adresa de email publica la care lumea sa le poata transmite ca e o compane de cacat.
Asa ca Facebook e cea mai buna solutie de propagare in masa a nemultumirii fata de aceasta companie. Sa-i stie toata lumea, iar cei care voiau sa faca contract nou cu ei, sa nu mai faca. E inadmisibil ca in numai 1.5 ani sa faci atatea modificari pe contract in defavoarea clientului... iar clientul sa stea ca oaia proasta la taiere. |
#58
Publicat: 09 martie 2019 - 20:00
rich1974, on 09 martie 2019 - 12:39, said:
Pai si de pe facebook te blocheaza, asa mi-au facut mie. Nu pot ei bloca cat putem noi raspandi vestea in bloguri si mediile sociale ca cei de la Telekom sunt niste cacanari.. Au facut praf grila, au scos NAT GEO si alte posturi bune, au mutat posturi de sport gratuite in pachet separat platit si sunt la a doua scumpire cu 2 EURO in numai 6 luni. Plus curs de schimb dubios.. Iar cei care si-au negociat contractele in ultimele 3-4 luni si au incheiat pe 24 de luni, constata acum ca au negociat degeaba si ca au primit o lula in schimbul celor 24 de luni de contract. Editat de rosix, 09 martie 2019 - 20:01. |
#59
Publicat: 09 martie 2019 - 21:18
Atentie mare !!!
\Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale). In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ? |
#62
Publicat: 10 martie 2019 - 00:03
mirabcd, on 09 martie 2019 - 21:18, said:
Atentie mare !!! \Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale). In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ? Da mai.. din punct de vedere juridic, asa se procedeaza corect si legal - notificare firmei pe adresa de sediu sau pe cea din contract prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Nu ca nu s-ar putea face si altfel.. dar asa e forma oficiala de denuntare a unui contract. Daca vreti sa fiti siguri ca rezolvati, completati formularul si puneti-l la posta... Pe mail, poate au primit, poate nu... nu aveti o siguranta, pe cand, prin posta e optiunea clara a clientului de reziilere trimisa asa cum spune legea. Editat de rosix, 10 martie 2019 - 00:04. |
#63
Publicat: 10 martie 2019 - 08:38
Nu mai bine, dacă vreți sa reziliat nu le mai plătiți serviciile?
Când am vrut sa scap de Akta i-am zis ăluia care venea sa ia banii ca vrem sa renunțăm la cablu. A lungit-o vreo 2 luni și eu încă eram abonat. Nu le-am mai plătit factura iar în 2 săptămâni au venit și ne-au deconectat. Asta e valabil doar daca vreți sa renunțați la toate serviciile lor. Editat de heinz, 10 martie 2019 - 08:38. |
#64
Publicat: 10 martie 2019 - 09:21
aris86, on 09 martie 2019 - 22:49, said:
Probabil ca nu se mai primește in magazin, ca să nu se mai blocheze activitățile de vânzare. Care vanzare? Am pus eu in magazin cerere de reziliere si toti cei prezenti faceau la fel. Trei reziliau si un pensionar platea factura, probabil telefon fix... Procesul de vanzarea nu mai exista in perioada asta. Ar trebui sa bage in magazine spanac sau altceva de sezon ca sa mai vanda ceva... Editat de wantsome, 10 martie 2019 - 09:36. |
|
#68
Publicat: 12 martie 2019 - 09:24
Trimiteti, frate, prin posta. Va e chiar asa de greu sa puneti o recomandata cu confirmare de primire la posta?
Va e mai usor sa mergeti in magazine sa vorbiti cu toti terminatii, fara a avea garantia ca se rezolva cu rezilierea? Cererea de reziliere e aici: https://forum.softpe...tach_id=2204919 trebuie doar sa bifati serviciile la care doriti sa renuntati |
#69
Publicat: 12 martie 2019 - 10:32
rosix, on 12 martie 2019 - 09:24, said:
Trimiteti, frate, prin posta. Quote Va multumim pentru utilizarea serviciilor oferite de Telekom! Solicitarea dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii. |
|
#70
Publicat: 12 martie 2019 - 12:00
dorin_2k, on 12 martie 2019 - 10:32, said:
Mai simplu: direct din cont. Vine mesaj in 2 zile scris de om (nu e automat) ca solicitarea a fost preluata. Faci asa daca vrei sa te sune cineva sa te abureasca cu niste servicii de telefonie mobila... Daca optiunea de a iesi din contract e clara, atunci trimiti prin posta, nene, o hartie.. ce rost mai are sa te sune cineva sa incerce sa negocieze cu tine dupa ce ti-a marit preturile si cursul de schimb la care se plateste factura ? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi