![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Last Updated: Sep 17 2019 19:04, Started by
mirabcd
, Mar 08 2019 01:07
·
0

#37
Posted 08 March 2019 - 14:49

Desi juridic majorarile sunt acoperite in contract, totusi care este valoarea unui contract (valabil 2 ani) dac el poate fi modificat unilatelar de catre operator, dar invers in care eu sa le propun o scadere a abonamentului in periada contractuala cu rezerva rezilierii contractului ?. Obiectiv vorbind la mobil 5 (TVA inclus) nu prea ai alternative de a rezilia.
Edited by crispolux, 08 March 2019 - 14:50. |
#38
Posted 08 March 2019 - 14:52

În noiembrie am primit mail ca îmi fac reducere. Și chiar am primit-o. M-au sunat tot prin 2018 când cerusem reziliere la terminare contract. Și am primit un STB HD moka. Pai da .. si acu daca nu reziliezi, reducerea se anuleaza.. ti-au dat 2 euro sau cat ti-au dat si acu revii la vechea valoare a abonamentului, deci bonusul este zero pentru prelungirea contractului. Trimite totusi un e-mail, comunicand dezacordul cu majorarea de tarife (am facut si eu acelasi lucru).. chiar daca nu reziliezi.. daca stam asa ca vitele, Telekom Romania ne va lua in continuare de prosti.
Desi juridic majorarile sunt acoperite in contract, totusi care este valoarea unui contract (valabil 2 ani) dac el poate fi modificat unilatelar de catre operator, dar invers in care eu sa le propun o scadere a abonamentului in periada contractuala cu rezerva rezilierii contractului ?. Obiectiv vorbind la mobil 5 (TVA inclus) nu prea ai alternative de a rezilia. Egala cu ZERO.. pentru ca tu cand ai negociat ai primit un avantaj client minuscul de vreo 2 EURO... care a durat 3 luni si acum se anuleaza prin cresterea tarifului.. Clientul e pus intr-o situatie imposibila... el practic a negociat ceva. Edited by rosix, 08 March 2019 - 15:04. |
#39
Posted 08 March 2019 - 15:02

Are cineva un model de cerere de reziliere? Mi se pare aiurea procedura de reziliere prin posta .. cine stie cand ajunge, cum ajunge si ce fac ei cu ea cand ajunge. Nu am incredere in ei
![]() |
#40
Posted 08 March 2019 - 15:10

Are cineva un model de cerere de reziliere? Mi se pare aiurea procedura de reziliere prin posta .. cine stie cand ajunge, cum ajunge si ce fac ei cu ea cand ajunge. Nu am incredere in ei ![]() Numai prin posta se face ca asa e legea.. cu confirmare de primire... Termenul e de 30 de zile. Vezi in prima postare ca e o cerere de reziliere. Numai prin posta si numai pe adresa de acolo, sa fii acoperit. Daca ti-au dat telefon va trebui sa-l platesti integral (ratele ramase). Uite, asta e cererea https://forum.softpe...tach_id=2204919 Care vreti sa faceti sesizare la ANPC pentru nerespectarea contractului in derulare puteti sa faceti..(eu voi face o sesizare)... am incheiat contract acu 2luni cu ei.. am negociat o chestie.. care acum pica. Cum sa mai tin contractul activ 24 de luni in noile conditii? Edited by rosix, 08 March 2019 - 15:12. |
#41
Posted 08 March 2019 - 15:23

Pai da .. si acu daca nu reziliezi, reducerea se anuleaza.. ti-au dat 2 euro sau cat ti-au dat si acu revii la vechea valoare a abonamentului, deci bonusul este zero pentru prelungirea contractului. Pe alt cont am reducere la TV analogic 100%. TV dat de Telekom prin Nextgen. Și acolo am notificat ca nu sunt de acord cu mărirea. |
#42
Posted 08 March 2019 - 15:25

Am gasit doua adrese de mail ( [email protected],[email protected]) si articolul asta http://telekomro.cus...varea-automata?
Voi trimite si prin posta, dar pentru o reclamatie la ANPC daca sunt probleme vreau si ceva electronic. |
#43
Posted 08 March 2019 - 15:27

#44
Posted 08 March 2019 - 15:47

Am gasit doua adrese de mail ( [email protected],[email protected]) si articolul asta http://telekomro.cus...varea-automata? Voi trimite si prin posta, dar pentru o reclamatie la ANPC daca sunt probleme vreau si ceva electronic. Poti trimite pe rezilieri, adresa aia e buna, dar renuntarea la contract, daca te hotarasti, numai prin posta cu confirmare de primire. N-as avea nimic cu aceste majorari daca in cursul anului 2018 n-ar fi facut praf grila si au mai umblat de cateva ori la preturi.
Am mai multe reduceri pe cont. Nu s-au anulat niciodată. Ba chiar s-au înmulțit reducerile la mine. La fel va fi și acum. Pe alt cont am reducere la TV analogic 100%. TV dat de Telekom prin Nextgen. Și acolo am notificat ca nu sunt de acord cu mărirea. Pai da mai @dorin.. dar tu pentru reducerile astea ai semnat o prelungire de contract.. Ai citti o oferta, ai fost de acord cu ea si ai semnat... Acum cum ramane cu restul de contract, ca bonusurile nu mai au aceeasi valoare? Practic ai semnat ca sa iei o tzeapa. Fa-le mail cum iti spun eu.. asta daca tii la demnitatea ta... Edited by rosix, 08 March 2019 - 15:45. |
#45
Posted 08 March 2019 - 16:23

Atentie mare nu se accepta rezilierea decat prin posta, trebuie sa fie scrisoare cu confirmare de primire (nu recomandata !).
Vremurile Romtelecom se intorc Edited by mirabcd, 08 March 2019 - 16:23. |
#46
Posted 08 March 2019 - 16:24

#47
Posted 08 March 2019 - 16:25

Nu incercati pe email, termenul legal trece si nu se mai poate face nimic.
|
|
#48
Posted 08 March 2019 - 17:44

Mie mi-au șters mailul vara trecuta. Cu câteva zile înainte de 30, am sunat la ei sa ii întreb, au zis ca au primit și e în atenția lor. Când mai erau 3 zile, am sunat iar și mi-au zis ca nu au primit. Am trimis mail iar, cu antet la cel inițial, de data asta la CC m-am trecut și pe mine și reclamație la ANPC. Drept bonus, am fost băgat în preventel, ca i-am deranjat. În final am reziliat TVS, ca ma trecuseră pe M.
|
#49
Posted 08 March 2019 - 17:54

Mie mi-au șters mailul vara trecuta. Cu câteva zile înainte de 30, am sunat la ei sa ii întreb, au zis ca au primit și e în atenția lor. Când mai erau 3 zile, am sunat iar și mi-au zis ca nu au primit. Am trimis mail iar, cu antet la cel inițial, de data asta la CC m-am trecut și pe mine și reclamație la ANPC. Drept bonus, am fost băgat în preventel, ca i-am deranjat. În final am reziliat TVS, ca ma trecuseră pe M. Eu am patit o poveste similara. Dar chiar ei nu inteleg ca traim alte vremuri acum ? |
#50
Posted 08 March 2019 - 18:06

Mai, chiar daca nu vreti sa reziliati, trimiteti-le un mail in care sa va exprimati nemultumirea ca ne-au luat de prosti, asta e realitatea.
Si RDS a majorat tarifele dar erau aceleasi din 2008 si calculate in lei, nu mai umblasera la ele.. dar astia de la Telekom sunt chiar nesimtiti nene.. Imi pare rau ca n-am Facebook ca ii faceam de bafta in tot satul.. sa-i stie lumea.. poate reziliaza cat mai multi si se cara drku de unde au venit. In 2018 au umblat de 4 ori in pachete.. de 3x la programe si o data la preturi in noiembrie.. Acu o luam de la capat.. Pai ce fel de treaba e asta bai nenica.. ?? Cine a negociat cu ei prelungirea contractului in iarna, n-a negociat o pola ??? |
#51
Posted 08 March 2019 - 18:50

Mai, chiar daca nu vreti sa reziliati, trimiteti-le un mail in care sa va exprimati nemultumirea ca ne-au luat de prosti, asta e realitatea. Si RDS a majorat tarifele dar erau aceleasi din 2008 si calculate in lei, nu mai umblasera la ele.. dar astia de la Telekom sunt chiar nesimtiti nene.. Imi pare rau ca n-am Facebook ca ii faceam de bafta in tot satul.. sa-i stie lumea.. poate reziliaza cat mai multi si se cara drku de unde au venit. In 2018 au umblat de 4 ori in pachete.. de 3x la programe si o data la preturi in noiembrie.. Acu o luam de la capat.. Pai ce fel de treaba e asta bai nenica.. ?? Cine a negociat cu ei prelungirea contractului in iarna, n-a negociat o pola ??? Am trimis email, chiar daca vreau sa reziliez. Am contract la ei din 2008 sau 2009, si am trecut prin multe, inlcusiv reclamatie la ANPC solutionata in favoarea mea, dar acum m-am cam saturat. Am cacut diverse combinatii cu numele d-lui Andreas Elsner care semenaza notificarea, si am vazut ca [email protected] nu a dat eroare la trimitere, asa ca sper ca scrisoarea mea sa fi ajuns la el. Am contractul reinnoit de aproximativ un an. Probabil voi trece la UPC, pt ca m-au enervat rau cei de la RDS inainte de a trece la Telekom, si nu mai vreau sa am de-a face cu ei. |
#52
Posted 08 March 2019 - 19:10

Și NU, nu doar prin posta se pot trimite notificările. Tot timpul am trimis prin mail. Și în noiembrie, când au mărit prețul la unii (mie nu) și tot au zis ca prin posta se trimite. Doua? ![]() ![]() Dar am vazut si oameni care au trimis recomandate de cateva ori si nimic ... |
|
#53
Posted 08 March 2019 - 22:23

Depinde și de om
Doar prin mail am comunicat și a fost ok. Cei ce zic altceva sunt doar zvoneri sau răspândaci. Și am cel puțin 4 solicitări rezolvate doar pe mail. |
#54
Posted 08 March 2019 - 23:56

Tot pe mail, am rezolvat de 2x cu ei. Cu cerere în magazin, nu m-a mai sunat nimeni.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users