Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
164 replies to this topic

#55
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Eu administrez 2 conturi Telekom. Pt unul am trimis mail la [email protected]
La celalalt am trimis sesizare direct din cont. Am primit ieri mesajul asta

Quote

Solicitarea  dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii.


#56
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Faptul ca Telekom e o companie de cacat, neinteresata de client, e indicat chiar de faptul ca nu au o adresa de email publica la care lumea sa le poata transmite ca e o compane de cacat.
Asa ca Facebook e cea mai buna solutie de propagare in masa a nemultumirii fata de aceasta companie.  Sa-i stie toata lumea, iar cei care voiau sa faca contract nou cu ei, sa nu mai faca.

E inadmisibil ca in numai 1.5 ani sa faci atatea modificari pe contract in defavoarea clientului... iar clientul sa stea ca oaia proasta la taiere.

#57
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
Pai si de pe facebook te blocheaza, asa mi-au facut mie.

#58
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postrich1974, on 09 martie 2019 - 12:39, said:

Pai si de pe facebook te blocheaza, asa mi-au facut mie.

Nu pot ei bloca cat putem noi raspandi vestea in bloguri si mediile sociale ca cei de la Telekom sunt niste cacanari..

Au facut praf grila, au scos NAT GEO si alte posturi bune, au mutat posturi de sport gratuite in pachet separat platit si sunt la a doua scumpire cu 2 EURO in numai 6 luni.
Plus curs de schimb dubios..

Iar cei care si-au negociat contractele in ultimele 3-4 luni si au incheiat pe 24 de luni, constata acum ca au negociat degeaba si ca au primit o lula in schimbul celor 24 de luni de contract.

Edited by rosix, 09 March 2019 - 20:01.


#59
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019
Atentie mare !!!

\Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale).
In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ?

#60
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Vezi mesajul #55 de sus al meu.
Se face rapid online. Nu magazin, nu sunat.

#61
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,816
  • Înscris: 26.02.2010
Probabil ca nu se mai primește in magazin, ca să nu se mai blocheze activitățile de vânzare.

#62
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postmirabcd, on 09 martie 2019 - 21:18, said:

Atentie mare !!!

\Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale).
In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ?

Da mai.. din punct de vedere juridic, asa se procedeaza corect si legal - notificare firmei pe adresa de sediu sau pe cea din contract prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
Nu ca nu s-ar putea face si altfel.. dar asa e forma oficiala de denuntare a unui contract.


Daca vreti sa fiti siguri ca rezolvati, completati formularul si puneti-l la posta...  Pe mail, poate au primit, poate nu... nu aveti o siguranta, pe cand, prin posta e optiunea clara a clientului de reziilere trimisa asa cum spune legea.

Edited by rosix, 10 March 2019 - 00:04.


#63
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Nu mai bine, dacă vreți sa reziliat nu le mai plătiți serviciile?
Când am vrut sa scap de Akta i-am zis ăluia care venea sa ia banii ca vrem sa renunțăm la cablu. A lungit-o vreo 2 luni și eu încă eram abonat. Nu le-am mai plătit factura iar în 2 săptămâni au venit și ne-au deconectat.

Asta e valabil doar daca vreți sa renunțați la toate serviciile lor.

Edited by heinz, 10 March 2019 - 08:38.


#64
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017

View Postaris86, on 09 martie 2019 - 22:49, said:

Probabil ca nu se mai primește in magazin, ca să nu se mai blocheze activitățile de vânzare.

Care vanzare? Am pus eu in magazin cerere de reziliere si toti cei prezenti faceau la fel. Trei reziliau si un pensionar platea factura, probabil telefon fix...
Procesul de vanzarea nu mai exista in perioada asta. Ar trebui sa bage in magazine spanac sau altceva de sezon ca sa mai vanda ceva...

Edited by wantsome, 10 March 2019 - 09:36.


#65
rzv74

rzv74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 30.09.2014
vad ca fac reclama la abonamentul de 5€ in continuare... daca daci acum abonament iti da si notificarea cu marirea de la 15.04, sa poti rezilia in 30 zile? Posted Image

daca modifica Liviu oug oare mai maresc? Posted Image

Edited by rzv74, 10 March 2019 - 20:25.


#66
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
N-are rost sa mai negociezi nimic cu astia.. contract pe 12 sau 24 de luni... ca ce negociezi azi, maine pica.. te trezesti cu o notificare ca au marit tarifele cu cat vrea muschii lor...

#67
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
A mai ajuns cineva cu cererea de reziliere pe parte de servicii fixe in magazin zilele astea? O primesc?

#68
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Trimiteti, frate, prin posta.  Va e chiar asa de greu sa puneti o recomandata cu confirmare de primire la posta?  
Va e mai usor sa mergeti in magazine sa vorbiti cu toti terminatii, fara a avea garantia ca se rezolva cu rezilierea?

Cererea de reziliere e aici:
https://forum.softpe...tach_id=2204919

trebuie doar sa bifati serviciile la care doriti sa renuntati

#69
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001

View Postrosix, on 12 martie 2019 - 09:24, said:

Trimiteti, frate, prin posta.  
Mai simplu: direct din cont. Vine mesaj in 2 zile scris de om (nu e automat) ca solicitarea a fost preluata.

Quote

Va multumim pentru utilizarea serviciilor oferite de Telekom!

Solicitarea  dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii.
Nu posta, nu plic, nu magazin. In 60 secunde totul a fost rezolvat de acasa.

#70
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postdorin_2k, on 12 martie 2019 - 10:32, said:

Mai simplu: direct din cont. Vine mesaj in 2 zile scris de om (nu e automat) ca solicitarea a fost preluata.

Faci asa daca vrei sa te sune cineva sa te abureasca cu niste servicii de telefonie mobila... Daca optiunea de a iesi din contract e clara, atunci trimiti prin posta, nene, o hartie.. ce rost mai are sa te sune cineva sa incerce sa negocieze cu tine dupa ce ti-a marit preturile si cursul de schimb la care se plateste factura ?

#71
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Oricum te suna si in cazul ca trimiti prin posta (unde ai de platit si trimiterea)

#72
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Eu nu am primit notificare contract incheiat in februarie 2019 voce fixa.
Sms, email, factura... pe niciuna nu am primit notificare ?!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate