![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ghid Reziliere Telecom - aprilie 2019 - majorare tarife pentru toate serviciile
Last Updated: Sep 17 2019 19:04, Started by
mirabcd
, Mar 08 2019 01:07
·
0

#55
Posted 09 March 2019 - 07:58

Eu administrez 2 conturi Telekom. Pt unul am trimis mail la [email protected]
La celalalt am trimis sesizare direct din cont. Am primit ieri mesajul asta Quote
Solicitarea dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii. |
#56
Posted 09 March 2019 - 09:31

Faptul ca Telekom e o companie de cacat, neinteresata de client, e indicat chiar de faptul ca nu au o adresa de email publica la care lumea sa le poata transmite ca e o compane de cacat.
Asa ca Facebook e cea mai buna solutie de propagare in masa a nemultumirii fata de aceasta companie. Sa-i stie toata lumea, iar cei care voiau sa faca contract nou cu ei, sa nu mai faca. E inadmisibil ca in numai 1.5 ani sa faci atatea modificari pe contract in defavoarea clientului... iar clientul sa stea ca oaia proasta la taiere. |
#57
Posted 09 March 2019 - 12:39

Pai si de pe facebook te blocheaza, asa mi-au facut mie.
|
#58
Posted 09 March 2019 - 20:00

rich1974, on 09 martie 2019 - 12:39, said:
Pai si de pe facebook te blocheaza, asa mi-au facut mie. Nu pot ei bloca cat putem noi raspandi vestea in bloguri si mediile sociale ca cei de la Telekom sunt niste cacanari.. Au facut praf grila, au scos NAT GEO si alte posturi bune, au mutat posturi de sport gratuite in pachet separat platit si sunt la a doua scumpire cu 2 EURO in numai 6 luni. Plus curs de schimb dubios.. Iar cei care si-au negociat contractele in ultimele 3-4 luni si au incheiat pe 24 de luni, constata acum ca au negociat degeaba si ca au primit o lula in schimbul celor 24 de luni de contract. Edited by rosix, 09 March 2019 - 20:01. |
#59
Posted 09 March 2019 - 21:18

Atentie mare !!!
\Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale). In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ? |
#60
Posted 09 March 2019 - 21:37

Vezi mesajul #55 de sus al meu.
Se face rapid online. Nu magazin, nu sunat. |
#61
Posted 09 March 2019 - 22:49

Probabil ca nu se mai primește in magazin, ca să nu se mai blocheze activitățile de vânzare.
|
#62
Posted 10 March 2019 - 00:03

mirabcd, on 09 martie 2019 - 21:18, said:
Atentie mare !!! \Azi am fost in magazin Telekom sa depun cererile pentru reziliere. Primul soc a fost ca magazinul era aproape plin (in general stiti ca magazinele tuturor operatorilor sunt mai mult goale). In fata mea erau 8 persoane care voiau sa rezilieze, nu au vrut sa primeasca cererile, sustin ca trebuie sa le trimitem prin posta. Sa fie asa si in Germania ? Da mai.. din punct de vedere juridic, asa se procedeaza corect si legal - notificare firmei pe adresa de sediu sau pe cea din contract prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Nu ca nu s-ar putea face si altfel.. dar asa e forma oficiala de denuntare a unui contract. Daca vreti sa fiti siguri ca rezolvati, completati formularul si puneti-l la posta... Pe mail, poate au primit, poate nu... nu aveti o siguranta, pe cand, prin posta e optiunea clara a clientului de reziilere trimisa asa cum spune legea. Edited by rosix, 10 March 2019 - 00:04. |
#63
Posted 10 March 2019 - 08:38

Nu mai bine, dacă vreți sa reziliat nu le mai plătiți serviciile?
Când am vrut sa scap de Akta i-am zis ăluia care venea sa ia banii ca vrem sa renunțăm la cablu. A lungit-o vreo 2 luni și eu încă eram abonat. Nu le-am mai plătit factura iar în 2 săptămâni au venit și ne-au deconectat. Asta e valabil doar daca vreți sa renunțați la toate serviciile lor. Edited by heinz, 10 March 2019 - 08:38. |
#64
Posted 10 March 2019 - 09:21

aris86, on 09 martie 2019 - 22:49, said:
Probabil ca nu se mai primește in magazin, ca să nu se mai blocheze activitățile de vânzare. Care vanzare? Am pus eu in magazin cerere de reziliere si toti cei prezenti faceau la fel. Trei reziliau si un pensionar platea factura, probabil telefon fix... Procesul de vanzarea nu mai exista in perioada asta. Ar trebui sa bage in magazine spanac sau altceva de sezon ca sa mai vanda ceva... Edited by wantsome, 10 March 2019 - 09:36. |
|
#65
Posted 10 March 2019 - 20:24

vad ca fac reclama la abonamentul de 5€ in continuare... daca daci acum abonament iti da si notificarea cu marirea de la 15.04, sa poti rezilia in 30 zile?
![]() daca modifica Liviu oug oare mai maresc? ![]() Edited by rzv74, 10 March 2019 - 20:25. |
#66
Posted 11 March 2019 - 14:29

N-are rost sa mai negociezi nimic cu astia.. contract pe 12 sau 24 de luni... ca ce negociezi azi, maine pica.. te trezesti cu o notificare ca au marit tarifele cu cat vrea muschii lor...
|
#67
Posted 11 March 2019 - 21:14

A mai ajuns cineva cu cererea de reziliere pe parte de servicii fixe in magazin zilele astea? O primesc?
|
#68
Posted 12 March 2019 - 09:24

Trimiteti, frate, prin posta. Va e chiar asa de greu sa puneti o recomandata cu confirmare de primire la posta?
Va e mai usor sa mergeti in magazine sa vorbiti cu toti terminatii, fara a avea garantia ca se rezolva cu rezilierea? Cererea de reziliere e aici: https://forum.softpe...tach_id=2204919 trebuie doar sa bifati serviciile la care doriti sa renuntati |
#69
Posted 12 March 2019 - 10:32

rosix, on 12 martie 2019 - 09:24, said:
Trimiteti, frate, prin posta. Quote Va multumim pentru utilizarea serviciilor oferite de Telekom! Solicitarea dumneavoastra a fost transmisa departamentului rezilieri. In maxim 30 zile, un consultant va va contacta in vederea solutionarii. |
|
#70
Posted 12 March 2019 - 12:00

dorin_2k, on 12 martie 2019 - 10:32, said:
Mai simplu: direct din cont. Vine mesaj in 2 zile scris de om (nu e automat) ca solicitarea a fost preluata. Faci asa daca vrei sa te sune cineva sa te abureasca cu niste servicii de telefonie mobila... Daca optiunea de a iesi din contract e clara, atunci trimiti prin posta, nene, o hartie.. ce rost mai are sa te sune cineva sa incerce sa negocieze cu tine dupa ce ti-a marit preturile si cursul de schimb la care se plateste factura ? |
#71
Posted 12 March 2019 - 12:06

Oricum te suna si in cazul ca trimiti prin posta (unde ai de platit si trimiterea)
|
#72
Posted 12 March 2019 - 19:51

Eu nu am primit notificare contract incheiat in februarie 2019 voce fixa.
Sms, email, factura... pe niciuna nu am primit notificare ?! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users