De unde impresia ca benzinarele turbo sunt nefiabile ?
Ultima postare: ian 15 2019 19:05, Inițiat de
Remicade
, ian 15 2019 11:58
·
0
#19
Publicat: 15 ianuarie 2019 - 17:25
Remicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ? In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? |
#20
Publicat: 15 ianuarie 2019 - 17:59
freaka-da-disk, on 15 ianuarie 2019 - 15:58, said: Cred ca lucrurile stau un pic diferit, din punctul meu de vedere, adica: la sfarsitul anilor '80 apar primele motoare cu benzina, twinturbo. Un exemplu clasic este un 6cil, 3L, 280 de cai. Astfel de motoare si turbinele aferente au acumulat 600-800K km si o buna parte functioneaza si astazi iar asta nu din cauza unei tehnologii extraterestre ci datorita unui foarte sanatos principiu: "turbo sau nu, there's no replacement for displacement...". Astazi platim pentru a fi "green" inclusiv pentru limitarile/problemele inerente faptului de a fi "green". |
#22
Publicat: 15 ianuarie 2019 - 18:43
Remicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ? In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? De unde impresia asta? Pai inca nu ti-ai dat seama ca 95% din "expertii" comentatori de pe acest forum sunt in totalitate pe dinafara,preluand fara sa discearna zvonuri si pareri de la alti habarnisti? Fiecare dintre ei stie cu siguranta ceva,dar nu stiu niciodata sa explice cu cuvintele si experienta lor.Pentru simplul fapt ca acestea lipsesc cu desavarsire. ps. Cred ca cea mai notorie aberatie este aia cu discurile ovalizate. |
#25
Publicat: 15 ianuarie 2019 - 19:05
De obicei, ma informez pe forumuri despre anumite produse inainte sa cumpar ceva. In cazul masinilor nu am tinut cont de acest lucru.
Am cumparat un Sandero Stepway cu motor de 0,9 turbo 90CP in anul 2015 despre care pot zice ca a mers foarte bine pana acum si nu am avut probleme. In 2018 am casat, prin programul Rabla, un Opel astra diesel si mi-am mai luat inca un Renault Clio cu motor de 0,9 turbo 75CP. Impozitul anual este mic, CASCO imi permit la ambele masini, reviziile sunt acceptabile ca pret, motoarele nu sunt poluante (poate ca ar trebui sa ne gandim, pe viitor, si la acest lucru). Am luat in calcul si faptul ca, in curand, vor fi introduse noi taxe pentru masinile diesel. Probabil acesta idee (ca masinile pe benzina turbo nu sunt fiabile) este data si de faptul ca noi, romanii, suntem reticenti la tot ce este nou si refuzam, uneori, sa evoluam. Parerea mea! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi