Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

De unde impresia ca benzinarele turbo sunt nefiabile ?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View PostRemicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:

Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat Posted Image daca o luam asa ?
In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ?
Pentru ca aia care spun chestia asta sunt puberi care n-au nici bicicleta.

#20
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View Postfreaka-da-disk, on 15 ianuarie 2019 - 15:58, said:


Cred ca lucrurile stau un pic diferit, din punctul meu de vedere, adica: la sfarsitul anilor '80 apar primele motoare cu benzina, twinturbo. Un exemplu clasic este un 6cil, 3L, 280 de cai. Astfel de motoare si turbinele aferente au acumulat 600-800K km si o buna parte functioneaza si astazi iar asta nu din cauza unei tehnologii extraterestre ci datorita unui foarte sanatos principiu: "turbo sau nu, there's no replacement for displacement...". Astazi platim pentru a fi "green" inclusiv pentru limitarile/problemele inerente faptului de a fi "green".
Fara a respecta viata si sanatatea ce rost mai au celelalte.

#21
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
Desi nu voi ajunge ziua aia, cand pe planeta Terra 5 masini din 10 vor fi full electrice iar taxa anuala de circulatie pentru astfel de masini va fi diferita de 0 atunci lumea, asa cum va fi ea la acel moment, va fi intruchiparea cocalarului pur...

#22
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View PostRemicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:

Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat Posted Image daca o luam asa ?
In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ?

De unde impresia asta?
Pai inca nu ti-ai dat seama ca 95% din "expertii" comentatori de pe acest forum sunt in totalitate pe dinafara,preluand fara sa discearna zvonuri si pareri de la alti habarnisti?
Fiecare dintre ei stie cu siguranta ceva,dar nu stiu niciodata sa explice cu cuvintele si experienta lor.Pentru simplul fapt ca acestea lipsesc cu desavarsire.

ps.
Cred ca cea mai notorie aberatie este aia cu discurile ovalizate.

#23
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Discurile ovalizate se trag de la tamburii ovalizati.
E mai greu sa spuna omul discul are bataie axiala...

#24
Music-Box

Music-Box

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,971
  • Înscris: 16.02.2017
Turatii ridicate la benzinar fata de diesel,temperatura de functionare mai mare la benzinar fata de diesel mai ales ca in ultimii ani (dupa 2005) nu mai exista ulei special de diesel si special de benzina.

#25
tibi_72

tibi_72

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 30.09.2007
De obicei, ma informez pe forumuri despre anumite produse inainte sa cumpar ceva. In cazul masinilor nu am tinut cont de acest lucru.
Am cumparat un Sandero Stepway cu motor de 0,9 turbo 90CP in anul 2015 despre care pot zice ca a mers foarte bine pana acum si nu am avut probleme.
In 2018 am casat, prin programul Rabla, un Opel astra diesel si mi-am mai luat inca un Renault Clio cu motor de 0,9 turbo 75CP.
Impozitul anual este mic, CASCO imi permit la ambele masini, reviziile sunt acceptabile ca pret, motoarele nu sunt poluante (poate ca ar trebui sa ne gandim, pe viitor, si la acest lucru).
Am luat in calcul si faptul ca, in curand, vor fi introduse noi taxe pentru masinile diesel.
Probabil acesta idee (ca masinile pe benzina turbo nu sunt fiabile) este data si de faptul ca noi, romanii, suntem reticenti la tot ce este nou si refuzam, uneori, sa evoluam.
Parerea mea!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate