Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De unde impresia ca benzinarele turbo sunt nefiabile ?
Last Updated: Jan 15 2019 19:05, Started by
Remicade
, Jan 15 2019 11:58
·
0
#19
Posted 15 January 2019 - 17:25
Remicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ? In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? |
#20
Posted 15 January 2019 - 17:59
freaka-da-disk, on 15 ianuarie 2019 - 15:58, said: Cred ca lucrurile stau un pic diferit, din punctul meu de vedere, adica: la sfarsitul anilor '80 apar primele motoare cu benzina, twinturbo. Un exemplu clasic este un 6cil, 3L, 280 de cai. Astfel de motoare si turbinele aferente au acumulat 600-800K km si o buna parte functioneaza si astazi iar asta nu din cauza unei tehnologii extraterestre ci datorita unui foarte sanatos principiu: "turbo sau nu, there's no replacement for displacement...". Astazi platim pentru a fi "green" inclusiv pentru limitarile/problemele inerente faptului de a fi "green". |
#21
Posted 15 January 2019 - 18:23
Desi nu voi ajunge ziua aia, cand pe planeta Terra 5 masini din 10 vor fi full electrice iar taxa anuala de circulatie pentru astfel de masini va fi diferita de 0 atunci lumea, asa cum va fi ea la acel moment, va fi intruchiparea cocalarului pur...
|
#22
Posted 15 January 2019 - 18:43
Remicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ? In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? De unde impresia asta? Pai inca nu ti-ai dat seama ca 95% din "expertii" comentatori de pe acest forum sunt in totalitate pe dinafara,preluand fara sa discearna zvonuri si pareri de la alti habarnisti? Fiecare dintre ei stie cu siguranta ceva,dar nu stiu niciodata sa explice cu cuvintele si experienta lor.Pentru simplul fapt ca acestea lipsesc cu desavarsire. ps. Cred ca cea mai notorie aberatie este aia cu discurile ovalizate. |
#23
Posted 15 January 2019 - 18:47
Discurile ovalizate se trag de la tamburii ovalizati.
E mai greu sa spuna omul discul are bataie axiala... |
#24
Posted 15 January 2019 - 18:55
Turatii ridicate la benzinar fata de diesel,temperatura de functionare mai mare la benzinar fata de diesel mai ales ca in ultimii ani (dupa 2005) nu mai exista ulei special de diesel si special de benzina.
|
#25
Posted 15 January 2019 - 19:05
De obicei, ma informez pe forumuri despre anumite produse inainte sa cumpar ceva. In cazul masinilor nu am tinut cont de acest lucru.
Am cumparat un Sandero Stepway cu motor de 0,9 turbo 90CP in anul 2015 despre care pot zice ca a mers foarte bine pana acum si nu am avut probleme. In 2018 am casat, prin programul Rabla, un Opel astra diesel si mi-am mai luat inca un Renault Clio cu motor de 0,9 turbo 75CP. Impozitul anual este mic, CASCO imi permit la ambele masini, reviziile sunt acceptabile ca pret, motoarele nu sunt poluante (poate ca ar trebui sa ne gandim, pe viitor, si la acest lucru). Am luat in calcul si faptul ca, in curand, vor fi introduse noi taxe pentru masinile diesel. Probabil acesta idee (ca masinile pe benzina turbo nu sunt fiabile) este data si de faptul ca noi, romanii, suntem reticenti la tot ce este nou si refuzam, uneori, sa evoluam. Parerea mea! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users