Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De unde impresia ca benzinarele turbo sunt nefiabile ?
Last Updated: Jan 15 2019 19:05, Started by
Remicade
, Jan 15 2019 11:58
·
0
#1
Posted 15 January 2019 - 11:58
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ?
In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? |
#2
Posted 15 January 2019 - 12:08
problema sunt ascutitorile de 0.8litri
la sh problema e ca sunt prea complicate. Edited by arg, 15 January 2019 - 12:09. |
#3
Posted 15 January 2019 - 12:08
aci trebuie tu sa faci o introspectie sa vezi de unde vine impresia aia...
|
#4
Posted 15 January 2019 - 12:09
In tara unde anul trecut s-au vandut mai multe masini cu motoare Euro 4 mai multe decat Euro5 si Euro 6 la un loc, ce ai vrea sa se spuna.
|
#5
Posted 15 January 2019 - 12:09
eu am benzinara cu turbo la 85.000km (dupa 6 ani) am schimbat turbo-ul. Am avut si diesel cu turbina care ma tinut 150-160.000km pana la primul schimb. Acum na poate am avut si ghinion nu stiu ce sa zic.
|
#6
Posted 15 January 2019 - 12:10
E mult de explicat si realativ dificil de inteles pentru cineva care nu prea le are cu mecanica
Foarte pe scurt - un motor aspirat este ceva mai fiabil si mai ieftin de intretinut pentru ca are mai putine piese in miscare deci mai putine elemente care se pot defecta iar materialele sunt supuse la o tensiune mai mica. Ati vazut vreun benzinar turbo cu 1 milion de kilometri ? Nici nu o sa vezi Edited by Naijax, 15 January 2019 - 12:11. |
#7
Posted 15 January 2019 - 12:10
Sunt multe de mentionat aici . In primul rand , oamenii nu prea stiu sa mearga cu masini cu turbina , indiferent ca-s diesel sau benzina. La benzina se acutizeaza fenomenul. In al doilea rand , chestia asta cu uleiurile " long life " si cu scoaterea sulfului din carburanti si uleiuri dauneaza ca la ungere . In al treilea rand ...filtrele de ulei sunt subdimensionate , motiv pentru care , dupa imbibarea acestora cu reziduuri , pompa nu mai poate asigura debitul corect si constant si apar uzuri .
Turbinele functioneaza la sute de mii de turatii pe minut . Au nevoie de ulei calitativ tot timpul . Proprietarii de masini sport ( pe benzina ) schimba uleiul si la 5000 km , pentru ca stiu ce inseamna oxidarea acestuia in timp si rulaj . Aia care cred povestea cu " long lilfe " sunt doar niste idioti spalati pe creier ...sau sunt fierari betonisti , bucatarese sau economisti . In alta ordine de idei , o masina cu motorizare turbo pe benzina te va impulsiona sa o calci . Ea se simte bine in turatii ridicate. Asta se traduce intr-o uzura mecanica mult mai mare si intr-un consum de carburant si ulei mult mai mare decat la o masina aspirata normal . Plajele de turatie pe care se obtine cuplul maxim sunt diferite la dieselul turbo fata de benzinara turbo . La diesel sunt mai domoale ...la benzina sunt aproape duble . De aici si uzura suplimentara si consumurile tehnologice de ulei mai mari ( chiar duble cateodata ) .Benzinara turbo este placuta la exploatare dar din cauza turatiilor ridicate se uzeaza mai repede decat aspirata pe benzina . cum la noi apar masini uzate gata , multe sunt deja "bolnave " de unde si legenda ca toate au probleme. Nu-i asa . Sunt destule masini pe benzina cu turbina care sunt OK . |
#8
Posted 15 January 2019 - 12:13
@Remicade -Motorizarile turbo sunt ceva mai sensibile la factorul utilizare neconforma. Daca se respecta cateva reguli simple, turbina tine cat motorul. 1.8 TSi generatie veche (caci la el faci probabil referire) avea probleme care nu aveau nici o legatura cu faptul ca era turbo. La fel si 1.2 TSI, care avea probleme cu distributia, deci nu derivate din faptul ca e turbo.. Mizeria de marketing cu intervalul extins de schimb ulei este o alta cauza generatoare de uzuri enorme...
Edited by paultt, 15 January 2019 - 12:15. |
#9
Posted 15 January 2019 - 12:19
#10
Posted 15 January 2019 - 12:23
Pai cred ca de pe la primele masini turbo care au aparut in numar mai mare pe piata, SAAB 99T care aveau probleme cu turbina, neaparat trebuia
lasata la relanti citeva minute daca ai venit tare cu ea. Apoi temperaturile la care lucreaza turbina sint mai mari bine decit la motorina. Motorul mai complicat si avind componente mecanice supradimensionate, uneori nu indeajuns, fata de un aspirat. Pretentie de uleiuri mai bune. In momentul de fata ca fiabilitate se apropie de cele aspirate. |
|
#11
Posted 15 January 2019 - 12:26
Ion_Bumbu, on 15 ianuarie 2019 - 12:23, said:
Pai cred ca de pe la primele masini turbo care au aparut in numar mai mare pe piata, SAAB 99T care aveau probleme cu turbina, neaparat trebuia lasata la relanti citeva minute daca ai venit tare cu ea. A Asta e valabil si acum la orice motor turbo, indiferent ca vorbim de diesel sau benzina. Multe turbine crapa prematur din cauza nerespectarii acestei reguli banale (nici macar nu trebuie lasata cateva minute)... Nici motorului aspirat nu ii face bine sa fie oprit instantaneu dupa un drum solicitant. Edited by paultt, 15 January 2019 - 12:28. |
#12
Posted 15 January 2019 - 12:43
#13
Posted 15 January 2019 - 13:38
Remicade, on 15 ianuarie 2019 - 11:58, said:
Pe fiecare topic despre achizitionari auto vad aceeasi poveste, nu lua benzina cu turbina "ca cade". De unde povestea asta ? La benzina cade si la diesel nu ? De ce sa nu recomandam diesel aspirat daca o luam asa ? In afara de povestea cu 1.8 al fabricantului de masini german la care trebuie sa ai bidonul de oloi in portbagaj mai exista cazuri de turbo nefiabil la benzinare ? |
#14
Posted 15 January 2019 - 14:19
Naijax, on 15 ianuarie 2019 - 12:10, said:
E mult de explicat si realativ dificil de inteles pentru cineva care nu prea le are cu mecanica Foarte pe scurt - un motor aspirat este ceva mai fiabil si mai ieftin de intretinut pentru ca are mai putine piese in miscare deci mai putine elemente care se pot defecta iar materialele sunt supuse la o tensiune mai mica. Ati vazut vreun benzinar turbo cu 1 milion de kilometri ? Nici nu o sa vezi |
#15
Posted 15 January 2019 - 14:21
r3dstar, on 15 ianuarie 2019 - 13:38, said:
se revine usor la motoarele pe benzina, mai putin poluante. |
|
#16
Posted 15 January 2019 - 14:44
JurasikMan, on 15 ianuarie 2019 - 12:10, said:
Sunt multe de mentionat aici . In primul rand , oamenii nu prea stiu sa mearga cu masini cu turbina , indiferent ca-s diesel sau benzina. La benzina se acutizeaza fenomenul. In al doilea rand , chestia asta cu uleiurile " long life " si cu scoaterea sulfului din carburanti si uleiuri dauneaza ca la ungere . In al treilea rand ...filtrele de ulei sunt subdimensionate , motiv pentru care , dupa imbibarea acestora cu reziduuri , pompa nu mai poate asigura debitul corect si constant si apar uzuri . Turbinele functioneaza la sute de mii de turatii pe minut . Au nevoie de ulei calitativ tot timpul . Proprietarii de masini sport ( pe benzina ) schimba uleiul si la 5000 km , pentru ca stiu ce inseamna oxidarea acestuia in timp si rulaj . Aia care cred povestea cu " long lilfe " sunt doar niste idioti spalati pe creier ...sau sunt fierari betonisti , bucatarese sau economisti . In alta ordine de idei , o masina cu motorizare turbo pe benzina te va impulsiona sa o calci . Ea se simte bine in turatii ridicate. Asta se traduce intr-o uzura mecanica mult mai mare si intr-un consum de carburant si ulei mult mai mare decat la o masina aspirata normal . Plajele de turatie pe care se obtine cuplul maxim sunt diferite la dieselul turbo fata de benzinara turbo . La diesel sunt mai domoale ...la benzina sunt aproape duble . De aici si uzura suplimentara si consumurile tehnologice de ulei mai mari ( chiar duble cateodata ) .Benzinara turbo este placuta la exploatare dar din cauza turatiilor ridicate se uzeaza mai repede decat aspirata pe benzina . cum la noi apar masini uzate gata , multe sunt deja "bolnave " de unde si legenda ca toate au probleme. Nu-i asa . Sunt destule masini pe benzina cu turbina care sunt OK . in rest, total de acord cu ce scrie in postarea citata. Toate bune! |
#18
Posted 15 January 2019 - 15:58
codesmm, on 15 ianuarie 2019 - 14:19, said:
...nu mai sunt erorile de proiectare si de executie care au fost la primele benzinare turbo. Cred ca lucrurile stau un pic diferit, din punctul meu de vedere, adica: la sfarsitul anilor '80 apar primele motoare cu benzina, twinturbo. Un exemplu clasic este un 6cil, 3L, 280 de cai. Astfel de motoare si turbinele aferente au acumulat 600-800K km si o buna parte functioneaza si astazi iar asta nu din cauza unei tehnologii extraterestre ci datorita unui foarte sanatos principiu: "turbo sau nu, there's no replacement for displacement...". Astazi platim pentru a fi "green" inclusiv pentru limitarile/problemele inerente faptului de a fi "green". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users