Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masini cu cat mai putina electronica
Ultima postare: ian 09 2019 00:18, Inițiat de
Aldulescu
, dec 29 2018 11:44
·
0
#37
Publicat: 30 decembrie 2018 - 14:43
Sabinatu, on 29 decembrie 2018 - 13:04, said:
Deci îmi luam țeapă, că nici nu funcționa ceasul, zici? Deci rămâneam și fără un rinichi și fără să știu cât e ora? Poți dovedi că nu funcționează? Motorul e tot ,,element de design"? Apropo, un prieten avea un Mondeo MK3. Nu-i plăcea deloc ceasul analog din bord. Mie îmi plăcea, chiar mi s-a părut că arăta bine. A, era funcțional. In 2006 nu mi-am luat Koenigsegg CCX din cauza schimbătorului. Koenigsegg-CCX-2006-800-13.jpg Lucra taică-meu pe autobuz în anii '80 și avea schimbător la fel. Îmi amintesc cum se chinuia să schimbe vitezele și înjura, transpira, trăgea de manetă, iar autobuzul cârâia, dar nu se lăsa...era o bătălie titanică, dar tata reușea până la urmă să schimbe. |
#40
Publicat: 30 decembrie 2018 - 19:53
Sabinatu, on 30 decembrie 2018 - 15:41, said:
Să fi avut bani, prin 2006 Koenigsegg ar fi fost pe lista scurtă. Postările mele gen „maneta prea lungă” sau „dar de ce are Rolls Royce ceas analogic” au legătură cu proverbul acela cu vulpea care n-ajunge la struguri. |
#41
Publicat: 30 decembrie 2018 - 22:39
Paz, on 30 decembrie 2018 - 19:53, said:
Vai, n-am stiut ! Eram convinsi ca nu ti-ai cumparat masinile alea fiindca nu ti-au placut detaliile. Si ca de-asta ai preferat un Passat de doi'spe ani. Toti ca tine, suntem. Și ești neatent: Civic de noășpe ani, fără prea multă electronică. Tu? Tot cu Volga? (apropo, nu-s deloc fan VW) |
#42
Publicat: 30 decembrie 2018 - 23:16
Ce-i Sabine, te ofensasi ?
Sabinatu, on 30 decembrie 2018 - 22:39, said: (apropo, nu-s deloc fan VW) Kakaia Volga ? Sunt prea sarac pt asa ceva. |
#43
Publicat: 01 ianuarie 2019 - 20:39
Aldulescu, on 29 decembrie 2018 - 11:44, said:
Cam toate modelele de automobile in ziua de azi au foarte multa electronica in ele, procesoare, display-uri cu cristale lichide, touch-screen-uri, etc. care se pot strica si nu mai poti folosi apoi masina. Cam ce modele din clasa de varf sau de mijloc au electronica putina si folosesc cadrane indicatoare clasice, butoane fizice, etc.? |
#45
Publicat: 09 ianuarie 2019 - 00:18
cristyz, on 29 decembrie 2018 - 12:02, said:
Degeaba are cadrane analogice. Ele tot elecronic sunt controlate. Daca doresti masina fara electronica recomand Dacia 1300. YOUR_GOD, on 29 decembrie 2018 - 12:02, said:
Este bine. Hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Imagineaza-ti un Bentley de 500000 E. Cum vezi tu bordul masinii? 11037517144_38c1cfd2b3_b.jpg 463,93K 10 download-uri djl, on 29 decembrie 2018 - 12:52, said:
Azi noapte, privind pe YouTube un motor de "B.M.W." 502 (aveau motoare V8) mă gândeam că azi maşinile au electronică. Electronica este necesară, dar uneori se ajunge în situaţia în care conduci un computer, nu o maşină. Ceea ce va duce inevitabil la dotarea lor cu un zgomot de motor... E fain ca se va putea downloada ce zgomot de motor vei vrea (il vei lua de pe enginetoones.com...). Va fi super o masina electrica care sa sune cam asa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pm4AtvMKRXE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi