Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masini cu cat mai putina electronica
#19
Posted 29 December 2018 - 12:52
Azi noapte, privind pe YouTube un motor de "B.M.W." 502 (aveau motoare V8) mă gândeam că azi maşinile au electronică. Electronica este necesară, dar uneori se ajunge în situaţia în care conduci un computer, nu o maşină.
Electronica ţine şi de normele de poluare - trebuie controlată cât mai strict injecţia. Problema e însă când maşinile au prea mulţi senzori şi apare o problemă - să vezi distracţie atunci. Geamurile electrice nu au nevoie de electronică, iar închiderea centralizată se poate realiza şi cu releu electric. La A.B.S. e nevoie de electronică, deşi există şi sisteme non-electronice de A.B.S. (ştiaţi că vagoanele de cale ferată au un fel de A.B.S.?). Electronica e necesară, dar în afară de unele chestii ce ţin de siguranţă, ar trebui s-o poţi dezactiva fără nici o problemă. |
#20
Posted 29 December 2018 - 12:55
#21
Posted 29 December 2018 - 12:58
Aldulescu, on 29 decembrie 2018 - 12:27, said:
Cu din astea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fMAl8DyuVzs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tot ce vezi pe masini acum, si mai ales, tot ce nu vezi, este controlat de vreun senzor si toate, de ceva calculatoare. Si felul in care curge combustibilul sau iese fumul, este controlat. Totul este smart acum. Mie imi place asta. Masinile viitorului vor 100% electronice si mai destepte. Asta va elimina carutasii de la volan. |
#22
Posted 29 December 2018 - 13:02
Sa stiti ca prin Africa la safari-uri se folosesc in special jeep-uri de prin anii '80-'90, e plin acolo de masini moderne care au crapat, le-a cedat electronica din cauza caldurii si nu mai sunt apoi bune de nimic, cei care vor sa se intoarca in viata merg cu masini vechi.
|
#23
Posted 29 December 2018 - 13:03
Initiator, ia-ti un Ferrari F40. Electronica canci. Pana si geamurile sint cu manivela.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7mZdkfEeJH4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 29 December 2018 - 13:04
Ann0nyym0us, on 29 decembrie 2018 - 12:31, said:
Ai treaba cu masinile cum am eu cu oja de unghii. Ceasul ala e element de design, nu functional. Ce vrei tu nu exista, si ca si in cazul altui troll care abera pe aici, bine ca inginerii care deseneaza masinile moderne au suficienta minte sa nu se ia dupa voi. Deci îmi luam țeapă, că nici nu funcționa ceasul, zici? Deci rămâneam și fără un rinichi și fără să știu cât e ora? Poți dovedi că nu funcționează? Motorul e tot ,,element de design"? Apropo, un prieten avea un Mondeo MK3. Nu-i plăcea deloc ceasul analog din bord. Mie îmi plăcea, chiar mi s-a părut că arăta bine. A, era funcțional. In 2006 nu mi-am luat Koenigsegg CCX din cauza schimbătorului. Koenigsegg-CCX-2006-800-13.jpg 93.64K 47 downloads Lucra taică-meu pe autobuz în anii '80 și avea schimbător la fel. Îmi amintesc cum se chinuia să schimbe vitezele și înjura, transpira, trăgea de manetă, iar autobuzul cârâia, dar nu se lăsa...era o bătălie titanică, dar tata reușea până la urmă să schimbe. Edited by Sabinatu, 29 December 2018 - 13:05. |
#25
Posted 29 December 2018 - 13:18
Sabinatu, on 29 decembrie 2018 - 13:04, said:
Deci îmi luam țeapă, că nici nu funcționa ceasul, zici? Deci rămâneam și fără un rinichi și fără să știu cât e ora? Poți dovedi că nu funcționează? Motorul e tot ,,element de design"? Ann0nyym0us, on 29 decembrie 2018 - 12:55, said: Am vrut sa spun ca nu are un rol in functionalitatea masinii. |
#26
Posted 29 December 2018 - 13:28
Mr_nobody_, on 29 decembrie 2018 - 11:55, said:
Dacia are puține chestii electronice. Are o lae putine! La astea noi si daca vrei sa faci o diagnosticare trebuie sa mergi in service agreat Dacia/Renault deoarece doar cu testerul legat in reteaua interna Renault poti sa faci diagnosticarea corecta. Nici Solenza nu mai avea bord clasic, totul era deja electronic de la ea, indicatoarele cu MPP. |
#27
Posted 29 December 2018 - 13:34
Sabinatu, on 29 decembrie 2018 - 12:29, said:
Păi cine ar vrea să nu aibă electronică în ziua de azi? Eu știți de ce am renunțat să-mi iau un Rolls Royce Wraith? Din cauza ceasului: Poate aș fi trecut peste faptul că e ceas analogic dacă ar fi avut măcar alarmă. Dar așa, cum să mă trezesc să merg la serviciu? |
#28
Posted 29 December 2018 - 15:06
Paz, on 29 decembrie 2018 - 13:34, said:
In locul tau ii montam un desteptator rusesc cu doua buloane pe bord si rezolvam problema. Ce zici de asta? Lada.jpg 72.52K 40 downloads Aldulescu, on 29 decembrie 2018 - 13:02, said:
Sa stiti ca prin Africa la safari-uri se folosesc in special jeep-uri de prin anii '80-'90, e plin acolo de masini moderne care au crapat, le-a cedat electronica din cauza caldurii si nu mai sunt apoi bune de nimic, cei care vor sa se intoarca in viata merg cu masini vechi. Într-un almanah Cutezătorii din anii 80 scria despre cum ARO câștiga raliuri prin Africa. https://www.promotor...-video-16970805 Cred că un răspuns la întrebarea ta ar fi ăsta: https://suchen.mobil...4c-569220428028 |
|
#29
Posted 29 December 2018 - 15:57
Aldulescu, on 29 decembrie 2018 - 12:00, said: Acelea sunt branduri, nu modele de varf. In BS de marketing exista denumirea premium brand, dar sper ca nu vrei sa asculti BS... Dintre cele mentionate, intr-o masura mai mare doar Bentley este intentionat cap-coada ca brand premium, fiind detinut de VW care are si Porsche, Audi, Lamborghini, Skoda, Seat si altele. VW a avut si RR, dar au fost tepuiti de englezi care aveau dreptul pt denumirea brandului luat de alta firma decat cea cu fabricile, si care au vandut brandul catre BMW, astfel ca VW a vandut catre BMW si fabrica. Insa a facut Phaeton care e chiar peste RR si la tehnica si la design - asa stealth cum e, e mai OK decat hidoseniile facute de RR de multi ani incoace. E depasit ca platforma si phaeton, si din pacate a fost amanata o noua versiune pe platforma ultimului A8 sau alta noua, deoarece fabrica e utilizata pt E-golf care a crescut productia de 3 X in 2018. Bentley are multa plasticaraie pe el, asa ca si aici conceptul de premium este diluat... In rest nu compari BMW seria 7 cu seria 1 sau chiar 3 fie ea cheala sau full. Nu compari seria S, CLS, SL, AMG GT-R, G cu modele oarecare Mercedes. Nu compari A8, R10, R8, RS6 cu orice model Audi. Masini rezistente se fac noi doar custom sau de firme mici. Dar de ce ai vrea sa iei o masina noua oricum - cu exceptia unor modele Porsche, cam la toate brandurile masinile din ziua de azi sunt fie oribile, hidoase, foarte kitschoase, sau in cel mai bun caz anoste, inexpresive si insipde. Compara designul sublim al unui McLaren F1 ( '93 - '98 ) care era asa cum vrei cu putina electronica - din pacate lipsa ESP duce des la accidente cu dauna mare sau totala - a patit asta nu doar Elon Musk ci si Rowan Atkinson care e pilot de raliu experimentat si foarte bun, cu aratarile lor de acum care arata ca niste jucarii de copii cu dezabilitati intelectuale... Compara designul rafinat si sublim al unui Jaguar XJ din anii '80, cu kitshurile lor de acum... Compara rafinamentul unui Ferrari BB 512 cu kitshurile de acum ( si F40 care era spartan arata ca o jucarie la design...) La calitate si interior Aston Martin e tata lor, insa designul exterior nu e reusit la toate, fie ele vechi sau noi, insa au avut si cateva faine. La Aston te uiti la interior si constructie ca sa vezi ce inseamna premium, si sa ai un etalon. Revenind la masini fiabile si cu putina electronica, fie te uiti la modele vechi, de genul Toyota Land Cruiser din anii '70 ( cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai putin ce au fost atunci la performanta si fiabilitate), Lancia Delta Integrale, Toyota Celica din anii '80, '90, Subaru din anii '90, Honda diverse modele tot asa mai vechi, Mercedes din anii '80 si inceputul anilor '90, BMW la fel, Porsche la fel, si alte asemenea, fie cauti un producator mic care face custom sau cu serie mica modele spartane la electronica si mai putin spartane la alte atribute premium. Edited by loock, 29 December 2018 - 15:57. |
#31
Posted 29 December 2018 - 16:16
underb, on 29 decembrie 2018 - 16:04, said:
LOL! Electronica multa sau putina nu consta in numarul de displayuri. Un BMW seria 7 de acum 20 de ani are mai multa electronica decat 90% dintre masinile noi vandute acum in Ro. Exact, din cauza asta ii recomandam modele din anii '70, '80 si inceputul anilor '90, deci mai vechi de 20 de ani. Desigur, asa cum au atras si altii atentia, si asa cum am atras si eu, renuntrea la ABS, ESP, airbaguri, nu e o idee buna... Edited by loock, 29 December 2018 - 16:16. |
#32
Posted 29 December 2018 - 17:55
#33
Posted 29 December 2018 - 23:24
Nu mai știu pe ce topic aveai o poziție filorusă, iar aici mi-ai recomandat un deșteptător rusesc.
Eu, având în vedere că detest tribul respectiv, am făcut remarca. Doar nu o să te superi, nu? Mai ales că am arătat mai sus că Lada e mașina perfectă. |
|
#34
Posted 30 December 2018 - 00:25
Pe nici un topic nu am avut vreodata pozitie filororusa. Am o pozitie antibelicoasa, pragmatica si... recunosc, sunt ciudat, iubesc pacea. In cazul de fata, nu promovam produsul rusesc (chiar daca rusii au facut candva ceasuri superbune), dimpotriva.
Dar cred ca am fost prea subtil pentru tine. |
#35
Posted 30 December 2018 - 01:27
Nu prea subtil, ci mult prea subtil.
Dar să nu gavarim offtopic, am găsit că ... rușii fac mașini din astea care nu au electronică. Uite, pacifistul Putin arată lumii o nouă mașină militară pacificatoare (probabil acum aduce pacea prin estul Ucrainei, la noi, din păcate nu va ajunge din cauza belicoșilor yankei) Mânerul detașabil e geniu rus pur, ce mai... Nu-ți mai trebuie alarme și senzori sofisticați, electronică americană. Ai scos mânerul, l-ai pus în buzunar și ai plecat. Clever, nu? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g7MlsS8kvLs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Sabinatu, 30 December 2018 - 01:41. |
#36
Posted 30 December 2018 - 02:38
Si de ce-mi spui mie toate astea, esti orfan cumva ? Crezi ca e o informatie utila initiatorului ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users