Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
#4087
Posted 15 August 2022 - 15:41
jeff48, pe 15 august 2022 - 15:39, a scris:
E ceva normal returul produsului comandat dacă nu este pe placul tău. Nu trebuie sa aduci elogii ieftine comerciantului care oricum își scoate parleala |
#4088
Posted 15 August 2022 - 15:53
razvan2k5, pe 15 august 2022 - 15:19, a scris:
La mine coletul a venit taiat intrun mare fel , cutia taiata pe toata inaltimea si lungimea ei , aprox 80 cm cu 30 cm . Taieturi adanci , au trecut prin carton si a taiat si produsul . Cineva a dat cu scotch "emag"pe taieturi , foarte prost . Review ul nici vorba sa il acepte , au dat vina pe firma de transport "sameday" . greu de crezut ca a patit ceva in masina.... pui mei AncutaD, pe 15 august 2022 - 15:23, a scris:
Este ciudat modul asta "nu este vina nimanui". andrew_zx, pe 15 august 2022 - 15:41, a scris: stiu ca e normal, insa multi comerciant nu respecta dreptul la retur sau incearca sa gaseasca tot felul de tactici sa descurajeze returul jeff48, pe 15 august 2022 - 15:47, a scris:
Nici nu te mai gândi, retur!!! Dacă ești slab de înger, merge. eMAG accepta returul numai sa știi sa-ți aperi dreptul de consumator Dacă nu est stăpân pe situație, invoca apelarea la ANPC și chiar sa mergi pana in capăt dacă nemernicii te ignora! Am avut multe retururi și la Emag, in valoare de peste 15000 lei in decursul anilor. Întotdeauna am biruit, dar atenție, numai pe dreptate!!! |
#4089
Posted 15 August 2022 - 16:25
Parca au devenit nesimtiti rau , nu imi publica review-ul nici sai ii bati , nu mai poti spune nimic rau despre ei ...
Coletul a venit jalnic , Taiat cu ceva ascutit , pe 2 laturi . Taieturile au fost atat de adanci incat au taiat cartonul si produsul !!! Ideea e ca cineva a vazut asta si a dat cu scotch , dar nu a verificat produsul . Asa a primit curierul produsu |
#4091
Posted 15 August 2022 - 16:58
emag , o masa de infasat cu cadita . A primit o taietura de aprox 15 cm . pe masa de infasat , fiind din burete...
|
#4092
Posted 15 August 2022 - 18:43
saimarica, pe 10 august 2022 - 11:53, a scris:
Ce ati facut voi a fost din nepasarea curierului, procedual nu se accepta asa ceva, ce se intampla daca un produs este schimbat? Voi stiti ce proceduri se fac la o sesizare de schimbare a unui produs? Acum nu mai conteaza, a trecut cu bine. Am facut intre timp comanda de scut la masina si mi-au garantat 100% ca e compatibil cu seria talonului etc , cu ala ce puteam face cand l-a adus, nu-l puteam proba in 5 min ? S-a chinuit mecanicul 30 min si tot nu putea pune suruburile din fata, mi-a zis clar ca nu e compatibil. Concluzie : nu te poti lua dupa comercianti, ei vor doar sa vanda cu orice pret. Si la fel este cam peste tot, am intrebat de 3 ori la o banca - in centrala - daca un transfer interbancar - anume - e necomisionat, azi am fost in sucursala si fara reclamatie nu le-am putut convinge ca este necomisionat, vroiau sa-mi vanda un pachet promotional de internet banking. Toti sunt disperati sa vanda cat mai mult, nu conteaza daca este calitativ sau daca este compatibil cu nevoile tale. Au target ucigator la vanzari, cine lucreaza in PR stie asta. |
#4093
Posted 15 August 2022 - 22:35
Malineanu, pe 15 august 2022 - 18:43, a scris:
Concluzie : nu te poti lua dupa comercianti, ei vor doar sa vanda cu orice pret. [...] Si la fel este cam peste tot [...] Toti sunt disperati sa vanda cat mai mult, nu conteaza daca este calitativ sau daca este compatibil cu nevoile tale. "comerciantul vrea sa vanda" => Pai ce ne asteptam sa vrea? Sa nu vanda? #gluma "cu orice pret" => de fapt, comerciantul cauta clientul ideal, si anume pe "prostul satului", caci astuia poti sa-i vinzi orice... Si nu-i foarte rau ca-l cauta, foarte rau e ca gaseste multi, caci e plin satul... Interesant este altceva: consumatorul se tot asteapta ca comerciantul sa actioneze in interesul consumatorului. Da' de ce ar face comerciantul asta? Stie cineva? Edited by darkangel2, 15 August 2022 - 22:36. |
#4094
Posted 15 August 2022 - 23:13
darkangel2, pe 15 august 2022 - 22:35, a scris: "comerciantul vrea sa vanda" => Pai ce ne asteptam sa vrea? Sa nu vanda? #gluma "cu orice pret" => de fapt, comerciantul cauta clientul ideal, si anume pe "prostul satului", caci astuia poti sa-i vinzi orice... Si nu-i foarte rau ca-l cauta, foarte rau e ca gaseste multi, caci e plin satul... Interesant este altceva: consumatorul se tot asteapta ca comerciantul sa actioneze in interesul consumatorului. Da' de ce ar face comerciantul asta? Stie cineva? Or sa și piardă mușterii cu timpul... Mai bine cumpăr de la un prost cinstit decât de la șmecheri de competiție care te mint și te îngroapă... |
#4095
Posted 16 August 2022 - 08:10
Malineanu, pe 15 august 2022 - 23:13, a scris:
Or sa și piardă mușterii cu timpul... Mai bine cumpăr de la un prost cinstit decât de la șmecheri de competiție care te mint și te îngroapă... 2 observatii: 1 Cei care gandesc ca tine sunt extrem de putini, deci nu conteaza 2 Din experienta mea: destul de repede, pare ca "prostul cinstit" se transforma in "smecheri de competitie care te mint si te ingroapa" (sau poate sunt eu ghinionist) Deci nu! |
#4096
Posted 16 August 2022 - 10:22
razvan2k5, pe 15 august 2022 - 16:25, a scris:
Parca au devenit nesimtiti rau , nu imi publica review-ul nici sai ii bati , nu mai poti spune nimic rau despre ei ... Coletul a venit jalnic , Taiat cu ceva ascutit , pe 2 laturi . Taieturile au fost atat de adanci incat au taiat cartonul si produsul !!! Ideea e ca cineva a vazut asta si a dat cu scotch , dar nu a verificat produsul . Asa a primit curierul produsu |
|
#4097
Posted 16 August 2022 - 13:25
tu vrei sa spui ca courierul a taiat cutia in halu ala si dupa ia dat cu ceva schotch ? serios ? si in mail am ceva cu verde care scrie ambalarea produselor !!!! si inca eu fac la seller nu la produs
Attached FilesEdited by razvan2k5, 16 August 2022 - 13:28. |
#4098
Posted 18 August 2022 - 09:16
Salutări,
După returnarea unui produs unde am folosit și un voucher, pe lângă suma plătită returnată se reactivează voucherul? Sau primesc pe card suma plus valoarea voucherului? Sau îl pierd? Edited by aiulianctin, 18 August 2022 - 09:17. |
#4099
Posted 18 August 2022 - 09:23
Cica daca faci returul in perioada de valabilitate a voucherului, o sa primesti banii platiti si alt voucher: https://www.emag.ro/help/cardul-cadou/
Acolo e sectiunea Carduri cadou & vouchere, or fi avand aceleasi conditii de utilizare. |
#4100
Posted 18 August 2022 - 12:43
Emag se pare ca se comport corect ref. la retururi, sau cel putin in cazul meu procedura a decurs f. bine ... in 4 h de la depunerea formularului am predat produsul curierului si dupa 1h am avut banii in cont, toata suma platita inclusiv taxa de curierart. Se comporta execrabil ref. la rewiew-uri, habar nu am avut de asta, am constatat pe propria-mi piele. Nu inteleg de ce n-au vrut cu niciun chip sa-mi publice rewiew-ul, am vazut si alte rewiew-uri negative ! Le-am trimis 100k de e-mailuri, m-am certat 10 min. la tel. cu ei ... si tot n-au vrut ! Marea majoritate a postarilor sunt niste vrajeli, nu se poate pune nicio baza in ele. Asta cred ca e valabil pt. toti e-comerciantii, am incercat o postare si la Altex, nici vb. sa publice ceva negativ !
|
#4101
Posted 18 August 2022 - 13:03
Eu am primit voucherul înapoi săptămâna trecută...
Edited by dansysro, 18 August 2022 - 13:04. |
|
#4102
Posted 18 August 2022 - 15:06
in reviewuri trebuie sa scrii de caracteristici in general la produse.
nu mai accepta referiri la pret. acceptau, dar au dreptate. io cautam in comentarii cat au platit altii, daca vedeam ca unul a dat 2 lei si acum costa 3, nu mai cumparam, ca mi se parea ca's fraierul de serviciu. nu te referi la livrare. ca a ajuns curierul dupa o saptamana, injurand. ca probabil la altul ajunge la timp, zambind. nu te referi la un defect al produsului tau. de exemplu nu spui ca ti-a ajuns crapat. dar poti spune ceva de genul "ë din plastic fragil/casant/subtire" |
#4103
Posted 18 August 2022 - 15:12
Subscriu la tot ce spune Slai.
Review-ul trebuie sa fie despre produs, despre cum funcționează el, calitatea lui, etc. Știu ca în trecut mulți scriau despre preț, am scris și eu odată și am primit reject. Cum sunt livrate produsele, iarăși reject, strict despre produs. |
#4104
Posted 18 August 2022 - 15:41
crazykiller, pe 18 august 2022 - 15:12, a scris:
Review-ul trebuie sa fie despre produs Am patit-o cu un produs, una dintre caracteristicile afisate atat in poza produsului cat si in descrierea produsului pe eMag era diferita fata de ce era pe produs. Am scris asta si nu au aprobat review-ul pe motiv ca e de fapt o sesizare. Am facut apoi sesizare, le-am trimis inclusiv poze si s-a rezolvat altcumva. Nu au modificat pe site de atunci. Produsul a fost vandut de eMag. Am discutat cu unul dintre parteneri care are acolo acelasi produs si era cu caracteristicile afisate pe site, cel mai probabil doar eMag a vandut un produs diferit. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users