Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Mar 27 2024 07:27, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#4105
Posted 18 August 2022 - 15:52
carolineheiner, on 18 august 2022 - 12:43, said:
Emag se pare ca se comport corect ref. la retururi, sau cel putin in cazul meu procedura a decurs f. bine ... in 4 h de la depunerea formularului am predat produsul curierului si dupa 1h am avut banii in cont, toata suma platita inclusiv taxa de curierart. Se comporta execrabil ref. la rewiew-uri, habar nu am avut de asta, am constatat pe propria-mi piele. Nu inteleg de ce n-au vrut cu niciun chip sa-mi publice rewiew-ul, am vazut si alte rewiew-uri negative ! Le-am trimis 100k de e-mailuri, m-am certat 10 min. la tel. cu ei ... si tot n-au vrut ! Marea majoritate a postarilor sunt niste vrajeli, nu se poate pune nicio baza in ele. Asta cred ca e valabil pt. toti e-comerciantii, am incercat o postare si la Altex, nici vb. sa publice ceva negativ ! Sa stii ca publica si review negativ, am facut unul pentru un laptop, a durat 10 zile, este adevarat, dar a aparut la produs asa cum l-am scris. In alta ordine de idei, daca-mi fac Genius si comand 3 ciudatenii care nu stiu daca-s ok, am transport si retur gratuit la ele prin curier fara sa dau explicatii pt retur ? Si daca nu vreau sa pastrez Genius, in 30 de zile ei sterg datele cardului de pe serverele lor sau - din ce am auzit - raman acolo ? Sa stiu ce card folosesc ....Ca una e o plata cu cardul scurta prin procesatorul de plati si alta sa ramana stocate datele cardului pt Genius acolo ... |
#4106
Posted 18 August 2022 - 17:45
Malineanu, on 18 august 2022 - 15:52, said:
Si daca nu vreau sa pastrez Genius, in 30 de zile ei sterg datele cardului de pe serverele lor sau - din ce am auzit - raman acolo ? Sa stiu ce card folosesc ....Ca una e o plata cu cardul scurta prin procesatorul de plati si alta sa ramana stocate datele cardului pt Genius acolo ... Teoretic Oriunde ramane stocat cardul tau (la procesator sau la eMag care, probabil, il stocheaza tot la procesator), ceea ce se stocheaza nu sunt datele reale ale cardului tau, ci un cod unic generat la momentul stocarii cardului si care are sens doar pentru reteaua Mastercard (sau Visa) si poate fi folosit doar de catre comerciantul care ti-a stocat cardul. Deci chiar daca cineva pune mana pe acest cod, nu poate sa faca nimic cu el. Deci totul e foarte sigur........... teoretic. Apoi intervine homo sapiens => nimic nu e sigur! Deci practic Considera ca orice card ai folosit cel putin o data la o plata pe internet este compromis si este posibil sa-ti dispara oricand bani de pe el cu toate securitatea teoretica a lu' peste prajit. Deci foloseste intotdeauna carduri diferite pentru plata offline (cu prezenta fizica) fata de plata online (pe internet). Si nu tine bani pe cardurile pe care le folosesti pe internet decat atunci cand stii ca urmeaza sa platesti ceva. Edited by darkangel2, 18 August 2022 - 17:46. |
#4107
Posted 18 August 2022 - 22:52
darkangel2, on 18 august 2022 - 17:45, said: Teoretic Oriunde ramane stocat cardul tau (la procesator sau la eMag care, probabil, il stocheaza tot la procesator), ceea ce se stocheaza nu sunt datele reale ale cardului tau, ci un cod unic generat la momentul stocarii cardului si care are sens doar pentru reteaua Mastercard (sau Visa) si poate fi folosit doar de catre comerciantul care ti-a stocat cardul. Deci chiar daca cineva pune mana pe acest cod, nu poate sa faca nimic cu el. Deci totul e foarte sigur........... teoretic. Apoi intervine homo sapiens => nimic nu e sigur! Deci practic Considera ca orice card ai folosit cel putin o data la o plata pe internet este compromis si este posibil sa-ti dispara oricand bani de pe el cu toate securitatea teoretica a lu' peste prajit. Deci foloseste intotdeauna carduri diferite pentru plata offline (cu prezenta fizica) fata de plata online (pe internet). Si nu tine bani pe cardurile pe care le folosesti pe internet decat atunci cand stii ca urmeaza sa platesti ceva. Zici tu așa dar că sa și tragă banii lunar trebuie să stocheze datele, devine ordonator către procesator, practic se substituie mie deoarece își trage banii lunar fara sa mai autorizez ceva Ai dreptate cu mai multe carduri însă n au vrut sa mi le schimbe și am unul singur non contactless. Restul sunt sigilate in seif pt că s contactless și se fura la greu pe aici pe contactless. Și sa le folosesc că pe pușculița, n am timp incarca descarcă card. Până la urmă la Genius mă scutește de preț transport și preț retur ? |
#4108
Posted 18 August 2022 - 23:14
Malineanu, on 18 august 2022 - 22:52, said:
Zici tu așa dar că sa și tragă banii lunar trebuie să stocheze datele, devine ordonator către procesator, practic se substituie mie deoarece își trage banii lunar fara sa mai autorizez ceva Asa este; eu am zis ca doar Emag poate sa faca asta, nimeni altcineva (care pune mana pe datele salvate). Deci riscul este mai mic. Cel putin teoretic; practic cardul e compromis oricum deci vorbim despre nimic..... Malineanu, on 18 august 2022 - 22:52, said:
Până la urmă la Genius mă scutește de preț transport și preț retur ? Doar pentru produsele marcate Genius: - livrare gratuita la EasyBox pentru orice valoare a comenzii - livrare gratuita si prin curier pentru valoare mai mare decat 100 lei - returul este gratuit daca livrarea s-a facut la EasyBox si returul tot la EasyBox; mai sunt si alte situatii in care returul e gratuit da' sunt greu de retinut, deci consider ca nu exista... |
#4109
Posted 19 August 2022 - 09:22
#4110
Posted 19 August 2022 - 11:11
#4111
Posted 19 August 2022 - 11:24
Malineanu, on 19 august 2022 - 11:11, said:
Nu gasesc cat te asteapta easy box sa ridici ? Daca comand 3 produse diferite de la 3 market places sa nu merg in fiecare zi acolo ... Ma gandesc sa merg cand a ajuns si cel de pe urma Deci cat timp asteapta produsul in easy-box ? https://www.emag.ro/...-de-la-easybox/ |
#4112
Posted 19 August 2022 - 12:44
Dacă o comandă e spartă în mai multe colete, oricum de cele mai multe ori, coletele sunt livrate în sertare separate. Pentru fiecare colet ai 36 ore să-l ridici. Iar dacă se întâmplă să alimieze mai multe colete într-un sertar, timpul decurge de la prima alimentare.
Vrei, nu vrei, ai șanse să faci mai multe drumuri. Așteptând să se adune mai multe colete te expui și riscului de a fi ocupate toate sertarele, iar alimentarea ultimului colet să fie întârziată. |
#4113
Posted 25 August 2022 - 05:48
Pentru Malineanu, daca tot vrei sa fentezi sistemul sa testezi gratuit de la 3 parteneri emag + easybox.. (fara abonament genius si carduri salvate)
Exista in Genius "family sharing". Cauta pe cineva care are Genius (ruda), te pune ca family .. faci retururi pe banii si activitatea/reputatia lor. Ca la netflix unde te ajuta un prieten.. Pe urma ne zici ce raspuns are ANPC cand ai returnat toate 3 produsele, ai shared genius, dar partenerii refuza retur sau banii nu mai ajung. For science! Edited by solitaryman, 25 August 2022 - 05:50. |
#4114
Posted 29 August 2022 - 13:17
Emag nu mai oferă 10% reducere în marketplace pt clienți GENIUS ?
Mi a expirat vechiul cod, voucher de ieri și vad ca nu emit, generează altul. |
|
#4115
Posted 29 August 2022 - 19:50
solitaryman, on 25 august 2022 - 05:48, said:
Pentru Malineanu, daca tot vrei sa fentezi sistemul sa testezi gratuit de la 3 parteneri emag + easybox.. (fara abonament genius si carduri salvate) Exista in Genius "family sharing". Cauta pe cineva care are Genius (ruda), te pune ca family .. faci retururi pe banii si activitatea/reputatia lor. Ca la netflix unde te ajuta un prieten.. Pe urma ne zici ce raspuns are ANPC cand ai returnat toate 3 produsele, ai shared genius, dar partenerii refuza retur sau banii nu mai ajung. For science! Deja pare complicata treaba , emag gandeste mult sa conceapa strategiile de piata si utilizatorii vad ca sunt pe urma lui, sa gaseasca punctle slabe |
#4116
Posted 29 August 2022 - 20:13
Se poate returna un produs comandat prin tazz emag (showroom)? Tot in showroom se returneaza fizic sau trebuie neaparat prin curier?
|
#4117
Posted 30 August 2022 - 06:59
Razvan319, on 29 august 2022 - 19:50, said:
Deja pare complicata treaba , emag gandeste mult sa conceapa strategiile de piata si utilizatorii vad ca sunt pe urma lui, sa gaseasca punctle slabe |
#4118
Posted 30 August 2022 - 07:04
#4119
Posted 05 September 2022 - 23:39
Buna,
Nu stiu de ce, dar eu nu mai pot sa vad comentariile la produse. A mai avut cineva problema asta? |
|
#4120
Posted 06 September 2022 - 02:14
Din pagina web nu se mai pot vedea, doar din aplicația de mobil merg.
|
#4121
Posted 06 September 2022 - 03:51
Eu nu vad sectiunea reviews pe PC firefox 104.0.1 (curat fara ad`block sau extensii). Se incarca si dispare aproape instantaneu.
Pe firefox ESR 91 si FF105.0b7 (beta), chrome, opera, edge vad reviews (indiferent de serverele dns sau addons) Edited by solitaryman, 06 September 2022 - 03:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users