Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Apple nu-ti repara produsele !
Ultima postare: dec 13 2021 21:41, Inițiat de
notrust
, oct 13 2018 12:10
·
0
#1
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:10
Cum isi fraiereste cumparatorii aceasta companie cand vine vorba de vreo defectiune.
Un pin care nu mai face contact nu este pus la locul lui de catre service, iar cumparatorul este indrumat spre un produs nou, deoarece o reparatie banala de maxim 3 - 5 dolari, la ei costa 1200 de dolari. Detalii sunt in filmuletul de mai jos, realizat de CBC News, urmariti pana la capat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o2_SZ4tfLns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de notrust, 13 octombrie 2018 - 12:18. |
#4
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:21
britneysbitch, on 13 octombrie 2018 - 12:19, said:
De-aia mai bine dai o mică sumă de bani pe AppleCare/alte asigurări pentru telefoane mobile și lași prostiile deoparte. Se ocupă ei de restul. O reparatie de cativa dolari nu se poate ridica la 1200 de dolari, doar daca in ochii vanzatorului nu esti o gasca, ca atunci cand cumperi masini de la bijnitari. |
#6
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:25
O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței.
|
#7
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:26
dan1980_25, on 13 octombrie 2018 - 12:16, said:
Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta. De la service a primit un telefon nou. Cat nu ii suport eu pe astia de la apple , dar aici sunt de acord. In garantie ai sanse mari sa iti schimbe produsul nu sa-l repare. Banuiesc ca initiatorul e iesit din garantie si atunci ...you're pretty much screwed Editat de -Jinx-, 13 octombrie 2018 - 12:32. |
#8
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:31
YOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 12:25, said:
O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței. |
#14
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:45
Eu am parte mereu de clienţi de genul ăsta, vin de la reprezentanţa Apple unde încearcă să-i convingă că nu mai merită reparat apoi vin la noi şi se bucură când află că se poate repara cu 2-300 Euro.
Rprezentanţele nu fac reparaţii direct ci există de obicei o formă autorizată de Apple pt. service. La magazin îţi recită doar textul standard învăţat pe de rost, nici nu contează ce are aparatul. Editat de mihaicozac, 13 octombrie 2018 - 12:46. |
#15
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:46
notrust, on 13 octombrie 2018 - 12:36, said:
Si asta ii face o companie tare in ochii cumparatorilor ? Nu suport apple. Nu am detinut niciodata si nici nu voi cumpara vreodata un produs de-al lor deoarece le consider over-hyped si over-priced si nu suport faptul ca fara jailbreak te limiteaza pe banii tai. Am un prieten apropiat care e fan inrait.... A avut un macbook pro cu extended warranty(zicea ceva de 5 ani parca) pe pe vremea cand inca aveau cdrom Dupa vreo 4 ani jumate i s-a stricat Cd-Rom si pt ca nu au putut sa i-l inlocuiasca(cd-romul) i-au dat un nou macbook pro generatie noua Banuiesc ca nu mai e nevoie sa spun ca l-au castigat de client pe viata. Marketing inteligent... Eu nu am mai auzit de alta firma care sa mai faca asta |
|
#16
Publicat: 13 octombrie 2018 - 12:52
maxb2000, on 13 octombrie 2018 - 12:44, said:
Nu mereu schimba produsul. in acel "test" era vorba de un pin de la placa de baza care era indoit, si costa peste 1000 de dolari ca voiau sa schimbe cu totul in lco sa puna pinul la loc. De ce sa platesc atatia bani cand se poate impinge acel pin la loc ? e fain,cand pt un fleac iti da alt produs e kosher,cand nu se mai poate(in afara garantiei ) este bau bau |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi