Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Apple nu-ti repara produsele !
Last Updated: Dec 13 2021 21:41, Started by
notrust
, Oct 13 2018 12:10
·
0
#1
Posted 13 October 2018 - 12:10
Cum isi fraiereste cumparatorii aceasta companie cand vine vorba de vreo defectiune.
Un pin care nu mai face contact nu este pus la locul lui de catre service, iar cumparatorul este indrumat spre un produs nou, deoarece o reparatie banala de maxim 3 - 5 dolari, la ei costa 1200 de dolari. Detalii sunt in filmuletul de mai jos, realizat de CBC News, urmariti pana la capat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o2_SZ4tfLns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by notrust, 13 October 2018 - 12:18. |
#2
Posted 13 October 2018 - 12:16
Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta.
De la service a primit un telefon nou. |
#3
Posted 13 October 2018 - 12:19
Șoc și oroare!
De-aia mai bine dai o mică sumă de bani pe AppleCare/alte asigurări pentru telefoane mobile și lași prostiile deoparte. Se ocupă ei de restul. (Sau îți iei ceva mai ieftin, poate chiar un telefon disposable cu 450 lei.) |
#4
Posted 13 October 2018 - 12:21
britneysbitch, on 13 octombrie 2018 - 12:19, said:
De-aia mai bine dai o mică sumă de bani pe AppleCare/alte asigurări pentru telefoane mobile și lași prostiile deoparte. Se ocupă ei de restul. O reparatie de cativa dolari nu se poate ridica la 1200 de dolari, doar daca in ochii vanzatorului nu esti o gasca, ca atunci cand cumperi masini de la bijnitari. |
#5
Posted 13 October 2018 - 12:24
Clientii Apple sunt oameni cu bani. Au de unde da.
Daca cumpara un telefon premium pentru niste poze si internet, atunci nu e nici o problema sa-si cumpere altul daca s-a stricat o mufa. |
#6
Posted 13 October 2018 - 12:25
O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței.
|
#7
Posted 13 October 2018 - 12:26
dan1980_25, on 13 octombrie 2018 - 12:16, said:
Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta. De la service a primit un telefon nou. Cat nu ii suport eu pe astia de la apple , dar aici sunt de acord. In garantie ai sanse mari sa iti schimbe produsul nu sa-l repare. Banuiesc ca initiatorul e iesit din garantie si atunci ...you're pretty much screwed Edited by -Jinx-, 13 October 2018 - 12:32. |
#8
Posted 13 October 2018 - 12:31
YOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 12:25, said:
O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței. |
#9
Posted 13 October 2018 - 12:34
asta e lucru stiut, apple nu repara,schimba produsul daca e in garantie
daca nu mai ai garantie,te descurci cum poti,mare noutate Edited by ceanu1980, 13 October 2018 - 12:35. |
#10
Posted 13 October 2018 - 12:36
Si asta ii face o companie tare in ochii cumparatorilor ?
|
|
#11
Posted 13 October 2018 - 12:43
În titlu e o minciună pe care clipul video o demontează.
Nicicând nu a spus angajatul ăla că Mac-ul nu poate fi reparat. Deci mai ușor cu pianul pe scări. |
#12
Posted 13 October 2018 - 12:44
Nu mereu schimba produsul. in acel "test" era vorba de un pin de la placa de baza care era indoit, si costa peste 1000 de dolari ca voiau sa schimbe cu totul in lco sa puna pinul la loc. De ce sa platesc atatia bani cand se poate impinge acel pin la loc ?
|
#13
Posted 13 October 2018 - 12:45
daca o face sau nu,asta nu pot eu sa decid
in ochii mei o face,pana acum garantia a fost sfanta la ei nici un mar macar nu am auzit,schimbat produs fara obiectii de obicei la garantii in termen maj o dau cotita,ei nu,deocamdata |
#14
Posted 13 October 2018 - 12:45
Eu am parte mereu de clienţi de genul ăsta, vin de la reprezentanţa Apple unde încearcă să-i convingă că nu mai merită reparat apoi vin la noi şi se bucură când află că se poate repara cu 2-300 Euro.
Rprezentanţele nu fac reparaţii direct ci există de obicei o formă autorizată de Apple pt. service. La magazin îţi recită doar textul standard învăţat pe de rost, nici nu contează ce are aparatul. Edited by mihaicozac, 13 October 2018 - 12:46. |
#15
Posted 13 October 2018 - 12:46
notrust, on 13 octombrie 2018 - 12:36, said:
Si asta ii face o companie tare in ochii cumparatorilor ? Nu suport apple. Nu am detinut niciodata si nici nu voi cumpara vreodata un produs de-al lor deoarece le consider over-hyped si over-priced si nu suport faptul ca fara jailbreak te limiteaza pe banii tai. Am un prieten apropiat care e fan inrait.... A avut un macbook pro cu extended warranty(zicea ceva de 5 ani parca) pe pe vremea cand inca aveau cdrom Dupa vreo 4 ani jumate i s-a stricat Cd-Rom si pt ca nu au putut sa i-l inlocuiasca(cd-romul) i-au dat un nou macbook pro generatie noua Banuiesc ca nu mai e nevoie sa spun ca l-au castigat de client pe viata. Marketing inteligent... Eu nu am mai auzit de alta firma care sa mai faca asta |
|
#16
Posted 13 October 2018 - 12:52
maxb2000, on 13 octombrie 2018 - 12:44, said:
Nu mereu schimba produsul. in acel "test" era vorba de un pin de la placa de baza care era indoit, si costa peste 1000 de dolari ca voiau sa schimbe cu totul in lco sa puna pinul la loc. De ce sa platesc atatia bani cand se poate impinge acel pin la loc ? e fain,cand pt un fleac iti da alt produs e kosher,cand nu se mai poate(in afara garantiei ) este bau bau |
#17
Posted 13 October 2018 - 12:56
Am un prieten cu un vw lupo de 500euro... a mers in afara 2 luni la munca... primul lucru pe care il face este sa isi cumpere noul iphone... a zis sa incerc sa ii comand unul.
|
#18
Posted 13 October 2018 - 12:57
Stai cuminte că la garanție nu primești întotdeauna un aparat nou, poate fi un refurb și tu să n-ai habar.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users