Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Apple nu-ti repara produsele !

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Cum isi fraiereste cumparatorii aceasta companie cand vine vorba de vreo defectiune.
Un pin care nu mai face contact nu este pus la locul lui de catre service, iar cumparatorul este indrumat spre un produs nou, deoarece o reparatie banala de maxim 3  - 5 dolari, la ei costa 1200 de dolari.
Detalii sunt in filmuletul de mai jos, realizat de CBC News, urmariti pana la capat.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o2_SZ4tfLns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by notrust, 13 October 2018 - 12:18.


#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta.
De la service a primit un telefon nou.

#3
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012
Șoc și oroare!

De-aia mai bine dai o mică sumă de bani pe AppleCare/alte asigurări pentru telefoane mobile și lași prostiile deoparte. Se ocupă ei de restul.

(Sau îți iei ceva mai ieftin, poate chiar un telefon disposable cu 450 lei.)

#4
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 britneysbitch, on 13 octombrie 2018 - 12:19, said:

De-aia mai bine dai o mică sumă de bani pe AppleCare/alte asigurări pentru telefoane mobile și lași prostiile deoparte. Se ocupă ei de restul.
Asta e alta inventie de marketing.
O reparatie de cativa dolari nu se poate ridica la 1200 de dolari, doar daca in ochii vanzatorului nu esti o gasca, ca atunci cand cumperi masini de la bijnitari.

#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,276
  • Înscris: 30.10.2003
Clientii Apple sunt oameni cu bani. Au de unde da.
Daca cumpara un telefon premium pentru niste poze si internet, atunci nu e nici o problema sa-si cumpere altul daca s-a stricat o mufa.

#6
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței.

#7
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

 dan1980_25, on 13 octombrie 2018 - 12:16, said:

Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta.
De la service a primit un telefon nou.

Cat nu ii suport eu pe astia de la apple , dar aici sunt de acord.

In garantie ai sanse mari sa iti schimbe produsul nu sa-l repare.

Banuiesc ca initiatorul e iesit din garantie si atunci ...you're pretty much screwed :)

Edited by -Jinx-, 13 October 2018 - 12:32.


#8
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,276
  • Înscris: 30.10.2003

 YOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 12:25, said:

O să fiu sincer și o să-mi iau dislike. Apple te tratează cum meriți. Ți-ai luat telefonul lor pentru că este făcut de ei, nu pentru că este bun. Clienții iPhone sunt de nișă. Poți să le pui în cutie %#^$&$, dacă are Apple pe ei, sunt fericiți. Stau la cozi interminabile pentru ultimul iPhone. Ideea este că ești al lor. Și fac ce vor cu tine, pentru că "efectul Stockholm" și tu te vei întoarce. Cam ca Samsung, dar aceștia chiar trebuie să facă față concurenței.
Asa fac eu cu HTC. Am avut de la inceput HTC si urmatorul tot HTC vreau. Dar la ce oferta au posibil sa schimb marca. Poate Apple Posted Image

#9
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
asta e lucru stiut, apple nu repara,schimba produsul daca e in garantie
daca nu mai ai garantie,te descurci cum poti,mare noutate

Edited by ceanu1980, 13 October 2018 - 12:35.


#10
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Si asta ii face o companie tare in ochii cumparatorilor ?

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
În titlu e o minciună pe care clipul video o demontează.
Nicicând nu a spus angajatul ăla că Mac-ul nu poate fi reparat.
Deci mai ușor cu pianul pe scări.

#12
maxb2000

maxb2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 14.01.2011
Nu mereu schimba produsul. in acel "test" era vorba de un pin de la placa de baza care era indoit, si costa peste 1000 de dolari ca voiau sa schimbe cu totul in lco sa puna pinul la loc. De ce sa platesc atatia bani cand se poate impinge acel pin la loc ?

#13
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
daca o face sau nu,asta nu pot eu sa decid
in ochii mei o face,pana acum garantia a fost sfanta la ei
nici un mar macar nu am auzit,schimbat produs fara obiectii
de obicei la garantii in termen maj o dau cotita,ei nu,deocamdata

#14
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,545
  • Înscris: 05.12.2005
Eu am parte mereu de clienţi de genul ăsta, vin de la reprezentanţa Apple unde încearcă să-i convingă că nu mai merită reparat apoi vin la noi şi se bucură când află că se poate repara cu 2-300 Euro.
Rprezentanţele nu fac reparaţii direct ci există de obicei o formă autorizată de Apple pt. service. La magazin îţi recită doar textul standard învăţat pe de rost, nici nu contează ce are aparatul.

Edited by mihaicozac, 13 October 2018 - 12:46.


#15
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

 notrust, on 13 octombrie 2018 - 12:36, said:

Si asta ii face o companie tare in ochii cumparatorilor ?

Nu suport apple. Nu am detinut niciodata si nici nu voi cumpara vreodata un produs de-al lor deoarece le consider over-hyped si over-priced si nu suport faptul ca fara jailbreak te limiteaza pe banii tai.

Am un prieten apropiat care e fan inrait....

A avut un macbook pro cu extended warranty(zicea ceva de 5 ani parca) pe pe vremea cand inca aveau cdrom

Dupa vreo 4 ani jumate i s-a stricat Cd-Rom si pt ca nu au putut sa i-l inlocuiasca(cd-romul) i-au dat un nou macbook pro generatie noua

Banuiesc ca nu mai e nevoie sa spun ca l-au castigat de client pe viata.

Marketing inteligent... Eu nu am mai auzit de alta firma care sa mai faca asta


#16
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008

 maxb2000, on 13 octombrie 2018 - 12:44, said:

Nu mereu schimba produsul. in acel "test" era vorba de un pin de la placa de baza care era indoit, si costa peste 1000 de dolari ca voiau sa schimbe cu totul in lco sa puna pinul la loc. De ce sa platesc atatia bani cand se poate impinge acel pin la loc ?
cu acel defect daca mergi in perioada garantiei,primesti alt produs
e fain,cand pt un fleac iti da alt produs e kosher,cand nu se mai poate(in afara garantiei ) este bau bau

#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Am un prieten cu un vw lupo de 500euro... a mers in afara 2 luni la munca... primul lucru pe care il face este sa isi cumpere noul iphone... a zis sa incerc sa ii comand unul. Posted Image Posted Image Posted Image

#18
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Stai cuminte că la garanție nu primești întotdeauna un aparat nou, poate fi un refurb și tu să n-ai habar.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate