Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Apple nu-ti repara produsele !

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#37
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postxeleron, on 13 octombrie 2018 - 12:57, said:

Stai cuminte că la garanție nu primești ĂŽntotdeauna un aparat nou, poate fi un refurb și tu să n-ai habar.
99% dintre utilizatorii de iPhone "știu" că Apple nu repară, schimbă telefoanele direct. Owned!

View PostBursul, on 13 octombrie 2018 - 12:31, said:

Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci împrumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine.

#38
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008

View Postro_explorer, on 13 octombrie 2018 - 15:13, said:

Din cand in cand, cam o data la 1-2 luni (dar mai des in perioada lansarilor generatiilor noi de produse de la marul muscat, tot mai apare cate un topic din asta cu "ce de cacat sunt produsele apple".
Baieti, e simplu: cumparti-va ce va place si va intra in buget. Acceptati faptul ca unora le plac produsele Apple. Asta e realitatea. Oricum, mi se pare o tampenie sa denigrezi produse pe care nu le ai, nu le utilizezi dar "ai vazut pe altii cum le denigreaza".

Spor la dezbatut cum "Apple nu iti repara produsele" Posted Image
Cui crezi că-i pasă defapt de ce își cumpără unul și altul? Problema e alta, atât Apple, cât și ceilalți coloși din această sferă, tind să creeze aceste precedente periculoase împotriva consumatorului, de la care nu mai e decât un pas până la instalarea acestor tehnici ca „de facto” pentru toți. Apple nu a inventat acel firmware lock-down pentru electronice, era de mai demult prezent și pe alte device-uri (în special pe pc-uri unde sunt whitelist-uri pe wifi), și era prezent și în alte domenii economice (vezi John Deere în SUA).

#39
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005

View PostYOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 15:18, said:


99% dintre utilizatorii de iPhone "știu" că Apple nu repară, schimbă telefoanele direct. Owned!


Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci Ă®mprumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine.

Corect, 99% stiu asta. La service cred ca doar se uita sa nu aiba apa prin el sau socuri mecanice si il schimba imediat. Ce contează ca e refurbished sau nou? Arata si funcționează ca unul nou.

Eu nu vad ca tine, ca un împrumut, ci altfel, ma uit, imi place, mi-l permit fara eforturi, ma întreb daca "alea pe care nu le face" ma afectează cu ceva, și dacă iese pe plus la toate îl iau.
Nu inteleg de ce tb sa murim atat de grija altora si a banilor lor, ce îmi pasa mie ca unul are sau nu iphone sau lamborghini, ca are Samsung sau mercedes, ca are logan sau ca merge cu tramvaiul si are nu știu ce? Fiecare facem cat ne duce capul si e loc pt toți.

#40
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Nici Apple și nici alții nu ar vinde dacă nu ar avea cui. Cat timp exista o piață și un scop mijloacele se scuză.

#41
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Exact pentru oameni ca tine s-a inventat actul Magnuson-Moss.

#42
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Adică socialism.

#43
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,808
  • Înscris: 10.12.2006
Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara.

#44
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Nu e socialism, îi zice contract  echitabil.

View PostMizu, on 13 octombrie 2018 - 15:37, said:

Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara.
Eh, nu neapărat, depinde de defect. La un defect minor (nu vibrează, nu sună, nu merg difuzoarele), unde piesa e separată de PCB se înlocuiește altfel nu ar fi fezabil pentru ei. La orice altceva, cam da. Ar fi culmea să reșapeze un modem de 10 mm2 în service.

#45
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Contract echitabil se semnează sau nu se semnează intre partenerii care sunt implicați. O autoritate terță care decide ce echitabil și ce nu se cheamă sistem socialist.

#46
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Sper că îți dai seama că acest act a fost creat atât pentru a proteja consumatorul de producător, cât și producătorul de consumator.

#47
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Da, sistem de protecție. Adică exact ce face socialismul.

Edited by ro_explorer, 13 October 2018 - 15:55.


#48
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Păi cealaltă alternativă ar fi fost un capitalism sălbatic, adică așa cum era înainte de actul antitrust, când tu ca și client aveai doar opțiunea de a te aplica în față la „oferta” companiei. Stai liniștit, că oameni mai deștepți ca noi au făcut asta.

#49
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010

View PostMizu, on 13 octombrie 2018 - 15:37, said:

Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara.

Pe vremea cand am avut un S5 mini . tocmai de aparuse atunci de cateva luni pe piata , am fost nevoit sa ma duc in service-ul Samsung cu el dupa o perioada scurta de utilizare , la cel din Militari. Se pierdea semnalul , se auzea slab in difuzor etc , mai multe chestii din ce imi amintesc fiind in garantie. In prima faza s-a reinstalat soft-ul crezand ca problema de acolo era. Tot aceleasi probleme. Am revenit la ei. Dupa cateva zile l-am ridicat. Soft reinstalat din nou si schimbat antena , difuzorul si inca o piesa nu mai stiu care.

Iti schimba telefonul in garantie daca este ceva mai grav sau serios din fabrica si nu din vina ta dar cazurile sunt rare. In cazul meu cu acel S5 mini trebuia din start sa imi dea altul nou , s-au schimbat totusi 3 piese destul de importante dar au schimbat doar acele piese. Nu stiu acum cum se mai procedeaza.

#50
zakhischneur

zakhischneur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 16.08.2018
Asta se intampla pentru ca sediul Apple din Romania are angajati romani.

#51
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postzakhischneur, on 14 octombrie 2018 - 10:33, said:

Asta se intampla pentru ca sediul Apple din Romania are angajati romani.
Filmarea e din SUA.

#52
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Fake news :lol:

View PostYOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 15:18, said:

Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci împrumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine.
Serios, ce nu poti face cu un iPhone, cartofi prajiti? :lol:

#53
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005

View Posteolianu, on 14 octombrie 2018 - 08:20, said:


Soft reinstalat din nou si schimbat antena , difuzorul si inca o piesa nu mai stiu care.
s-au schimbat totusi 3 piese destul de importante dar au schimbat doar acele piese. Nu stiu acum cum se mai procedeaza.
Cu antena nu ştiu, însă difuzorul sun convins că nu l-au schimbat. După multă folosire cu telefonul la ureche intră ceară şi mizerie în fanta de la difuzor şi sunetul scade în intensitate. Se curăţă rapid cu o scobitoare de lemn şi puţin alcool şi e ca nou, nici nu trebuie desfăcut.

#54
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Am patit si eu, l-am sters doar cu un servetel umed si s-a triplat volumul. Dupa care am scris in jurnal "Ar trebui sa-mi mai curat din cind in cind urekile".

Ce-am mai patit a fost sa umplu mufa de alimentare cu scame din buzunar si nu se mai incarca. Dupa ce-am injurat Apple de m-am plictisit, am curatat-o cu un ac, am scos juma de crac de pantalon din ea. De-atunci il bag cu capu-n jos in buzunar :w00t:

Acuma referitor la aceasta investigatie fascinanta si la concluzia fulminanta, oare s-a gindit cineva ca poate

1) tipul ala e incompetent
2) tipul ala n-are chef de lucru
3) tipul ala are un prieten care are nevoie de niste piese
4) tipul ala voia sa obtina prin vrajeala ceva bonificatii care se dau pentru vinzare

Probleme de genul asta se rezolva contactind Apple direct, nu urlind ca Apple are o schema prin care fura oamenii. E ca si cum ai spune ca daca CEO-ul CBS a hartuit sexual enspe femei, CBS hartuieste femei :roflmao:

Mai  mult, daca vrei sa faci investigatie nu te duci la cel mai infocat Apple hater de pe iutub, ala pe care io-l numesc "de most unfunny guy on iutub", pentru ca si un capac de buda e mai amuzant decit el :first:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate