Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Apple nu-ti repara produsele !
Last Updated: Dec 13 2021 21:41, Started by
notrust
, Oct 13 2018 12:10
·
0
#37
Posted 13 October 2018 - 15:18
xeleron, on 13 octombrie 2018 - 12:57, said:
Stai cuminte că la garanție nu primești ĂŽntotdeauna un aparat nou, poate fi un refurb și tu să n-ai habar. Bursul, on 13 octombrie 2018 - 12:31, said:
Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci împrumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine.
|
#38
Posted 13 October 2018 - 15:22
ro_explorer, on 13 octombrie 2018 - 15:13, said:
Din cand in cand, cam o data la 1-2 luni (dar mai des in perioada lansarilor generatiilor noi de produse de la marul muscat, tot mai apare cate un topic din asta cu "ce de cacat sunt produsele apple". Baieti, e simplu: cumparti-va ce va place si va intra in buget. Acceptati faptul ca unora le plac produsele Apple. Asta e realitatea. Oricum, mi se pare o tampenie sa denigrezi produse pe care nu le ai, nu le utilizezi dar "ai vazut pe altii cum le denigreaza". Spor la dezbatut cum "Apple nu iti repara produsele" |
#39
Posted 13 October 2018 - 15:27
YOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 15:18, said: 99% dintre utilizatorii de iPhone "știu" că Apple nu repară, schimbă telefoanele direct. Owned! Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci Ă®mprumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine. Corect, 99% stiu asta. La service cred ca doar se uita sa nu aiba apa prin el sau socuri mecanice si il schimba imediat. Ce contează ca e refurbished sau nou? Arata si funcționează ca unul nou. Eu nu vad ca tine, ca un împrumut, ci altfel, ma uit, imi place, mi-l permit fara eforturi, ma întreb daca "alea pe care nu le face" ma afectează cu ceva, și dacă iese pe plus la toate îl iau. Nu inteleg de ce tb sa murim atat de grija altora si a banilor lor, ce îmi pasa mie ca unul are sau nu iphone sau lamborghini, ca are Samsung sau mercedes, ca are logan sau ca merge cu tramvaiul si are nu știu ce? Fiecare facem cat ne duce capul si e loc pt toți. |
#40
Posted 13 October 2018 - 15:29
Nici Apple și nici alții nu ar vinde dacă nu ar avea cui. Cat timp exista o piață și un scop mijloacele se scuză.
|
#41
Posted 13 October 2018 - 15:32
Exact pentru oameni ca tine s-a inventat actul Magnuson-Moss.
|
#43
Posted 13 October 2018 - 15:37
Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara.
|
#44
Posted 13 October 2018 - 15:40
Nu e socialism, îi zice contract echitabil.
Mizu, on 13 octombrie 2018 - 15:37, said:
Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara. |
#45
Posted 13 October 2018 - 15:42
Contract echitabil se semnează sau nu se semnează intre partenerii care sunt implicați. O autoritate terță care decide ce echitabil și ce nu se cheamă sistem socialist.
|
#46
Posted 13 October 2018 - 15:46
Sper că îți dai seama că acest act a fost creat atât pentru a proteja consumatorul de producător, cât și producătorul de consumator.
|
|
#47
Posted 13 October 2018 - 15:55
Da, sistem de protecție. Adică exact ce face socialismul.
Edited by ro_explorer, 13 October 2018 - 15:55. |
#48
Posted 13 October 2018 - 16:01
Păi cealaltă alternativă ar fi fost un capitalism sălbatic, adică așa cum era înainte de actul antitrust, când tu ca și client aveai doar opțiunea de a te aplica în față la „oferta” companiei. Stai liniștit, că oameni mai deștepți ca noi au făcut asta.
|
#49
Posted 14 October 2018 - 08:20
Mizu, on 13 octombrie 2018 - 15:37, said:
Toti producatorii iti cam schimba telefonul in garantie, nu e Apple mai special. Centrele de service la care le trimiti sunt mai mult de constatare, prea putin repara. Pe vremea cand am avut un S5 mini . tocmai de aparuse atunci de cateva luni pe piata , am fost nevoit sa ma duc in service-ul Samsung cu el dupa o perioada scurta de utilizare , la cel din Militari. Se pierdea semnalul , se auzea slab in difuzor etc , mai multe chestii din ce imi amintesc fiind in garantie. In prima faza s-a reinstalat soft-ul crezand ca problema de acolo era. Tot aceleasi probleme. Am revenit la ei. Dupa cateva zile l-am ridicat. Soft reinstalat din nou si schimbat antena , difuzorul si inca o piesa nu mai stiu care. Iti schimba telefonul in garantie daca este ceva mai grav sau serios din fabrica si nu din vina ta dar cazurile sunt rare. In cazul meu cu acel S5 mini trebuia din start sa imi dea altul nou , s-au schimbat totusi 3 piese destul de importante dar au schimbat doar acele piese. Nu stiu acum cum se mai procedeaza. |
#50
Posted 14 October 2018 - 10:33
Asta se intampla pentru ca sediul Apple din Romania are angajati romani.
|
#51
Posted 14 October 2018 - 11:00
|
#52
Posted 14 October 2018 - 11:10
Fake news
YOUR_GOD, on 13 octombrie 2018 - 15:18, said:
Eu nu am vizat niciodată iPhone. Și asta pentru că eu văd telefoanele acestea nu ca pe achiziții, ci împrumuturi. Plătești cât cere, dar deși este pe numele tău, nu poti face cu el aia, aia etc. Apple decide pentru tine. |
#53
Posted 14 October 2018 - 11:30
eolianu, on 14 octombrie 2018 - 08:20, said: Soft reinstalat din nou si schimbat antena , difuzorul si inca o piesa nu mai stiu care. s-au schimbat totusi 3 piese destul de importante dar au schimbat doar acele piese. Nu stiu acum cum se mai procedeaza. |
#54
Posted 14 October 2018 - 12:16
Am patit si eu, l-am sters doar cu un servetel umed si s-a triplat volumul. Dupa care am scris in jurnal "Ar trebui sa-mi mai curat din cind in cind urekile".
Ce-am mai patit a fost sa umplu mufa de alimentare cu scame din buzunar si nu se mai incarca. Dupa ce-am injurat Apple de m-am plictisit, am curatat-o cu un ac, am scos juma de crac de pantalon din ea. De-atunci il bag cu capu-n jos in buzunar Acuma referitor la aceasta investigatie fascinanta si la concluzia fulminanta, oare s-a gindit cineva ca poate 1) tipul ala e incompetent 2) tipul ala n-are chef de lucru 3) tipul ala are un prieten care are nevoie de niste piese 4) tipul ala voia sa obtina prin vrajeala ceva bonificatii care se dau pentru vinzare Probleme de genul asta se rezolva contactind Apple direct, nu urlind ca Apple are o schema prin care fura oamenii. E ca si cum ai spune ca daca CEO-ul CBS a hartuit sexual enspe femei, CBS hartuieste femei Mai mult, daca vrei sa faci investigatie nu te duci la cel mai infocat Apple hater de pe iutub, ala pe care io-l numesc "de most unfunny guy on iutub", pentru ca si un capac de buda e mai amuzant decit el |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users