Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Sfat achiziționare auto, buget in jur de 5000 de euro!

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
AlexandruAlex99

AlexandruAlex99

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.07.2018
Bună. Menționez ca sunt începător in ale condusului, tocmai ce am trecut cu brio examenul practic. Vreau un sfat in legătura cu achiziția unei masini, berlina obligatoriu. In ciuda vârstei mele nu ma dau in vânt după viteza sau după impresionat fete și alte cocălărisme de genul asta. Caut doar o mașina cu un motor fiabil(1.9, 2.0)  cu 140-170 de cai și care sa mi fie plăcută ochiului, sa ma simt ca acasă in ea. Ma interesează in intervalul 2006-2008, din ce am căutat eu ma atrag modelele VW Passat, Audi A6 și BMW seria 320d, dar aștept și alte păreri, poate am omis vreun model. In legătura cu diesel sau benzina, aștept părerile voastre pro și contra fiecăreia. Mașina o voi folosi in mare parte in oraș, odată pe luna voi face un drum pitesti-tg mures dus întors. Va mulțumesc și aștept orice mic sfat!

Edited by AlexandruAlex99, 18 July 2018 - 00:16.


#2
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,915
  • Înscris: 27.04.2010
In bugetul asta nu cred sa gasesti ceea ce vrei tu.
Poate vreo Skoda Octavia 2 ... si nici aia cu km prea putini.
Pentru oras (si nu numai) ia benzinara, eventual ii pui un gpl pe ea, ca sa iesi la sub jumatate cu pretul carburantului (fata de benzina sau motorina).