Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Autoturismele din germania NU parcurg 50.000 de km pe an(mit raspandit la noi), ci doar vreo 14.000(2016)
#73
Posted 04 June 2018 - 11:45
#74
Posted 04 June 2018 - 11:46
In ciuda faptului ca lucreaza cu cifre, statistica este una din cele mai inexacte stiinte pe care o cunosc.
Sa te bazezi pe o astfel de statistica este exact ca la loterie unde sansele de castig sunt una la sute de mii. Nemtii nu prea lucreaza aproape de casa - sunt colegi care au spus asta deja si au dreptate. Colegul meu este neamt din Dresden - acum l-am intrebat - lucra la aprox. 50km distanta de casa iar cum in Germania sunt cam 220 zile lucratoare an, rezulta ca facea pe an cam 26~27 mii km. Nevasta-sa lucreaza cam la vreo 60 km distanta de casa - faceti socoteala statistica Taica-su este constructor si se invarte pe o raza de 100~150 km in jurul sediului - ajustati statistica Daca nemtii merg doar vreo 14 mii km/an - conform statisticii (sic !) - de ce se manaresc kilometrajele la masini ? |
#75
Posted 04 June 2018 - 12:45
mariovrs, on 04 iunie 2018 - 04:47, said:
Daca e diesel masina...sigur a facut km.. In orice caz nu ce scrie in statisticile lu' peste.. Am luat eu Audi de 2 ani si 6 luni cu 196.000 km. Crezi ca cineva e tampit sa dea 3-4 mii de euro in plus pe o masina diesel si sa mearga la piata cu ea? Stii treaba aia.. Daca eu mananc 2 paini si tu mori de foame, statistica spune ca mancam fiecare o paine... E un grup de baieti care troleaza cu masinile din germania ca au toate sute de mii de km indiferent ca sint benzina sau diesel Acum tu ai adus brusc dieselul in discutie... Deci la benzina e ok, putem gasi si masini de 10 ani cu doar 14000 km pe an? MembruAnonim, on 04 iunie 2018 - 05:55, said:
Omule, ti s-a explicat ca acea medie nu are nicio relevanta in discutia noastra. Te prefaci ca nu intelegi sau care ti-e problema? Citeste bine ce ti-au scris mihalexmihalex si oaspetele "In general, cine face 5000-10 000 km/an, nu isi vinde masina dupa 3 ani, sa zicem. De aceea majoritatea masinjilor scoase la vanzare au rulat peste media de 14 000km/an." Peste media de 14000 pe an? 14.500 adica sau ce? Important e ca exista si masini cu km decenti, si ca e un grup de troleri care la fiecare topic in care cineva incearca sa discute o masina second hand sar unii de fund in sus ca mai bine Logan nou decat audi cu 500.000 km la bord... de parca ei stiu ca toate audiurile alea au 500.000 ai inteles ideea nu ne intereseaza aici ca "majoritatea masinilor nu stiu ce"... fiecare alege una, nu cumpara la en-gros, insa postarile trolerilor includ generalizari 100% din timp mihalexmihalex, on 04 iunie 2018 - 06:15, said:
Mie mi-e mila de cei care cumpara "recent aduse" avind principal "suport" aceasta statistica... Deci, dupa tine e normal ca la 5-6000 euro sa iei un Audi A4 2.0 TDI din 2008 cu 140.000km in bord. De, statistica asa zice... edy_wheazel, on 04 iunie 2018 - 11:12, said:
Ok. Ai la vanzare ceva BeMWeu' de pe Germania cu ceva sute de mii de km la bord? Full option? are deci niste argumente... tu atat ai putut? chiar daca ar avea la vanzare, a inventat el statisticile alea sau ce anume vrei sa insisnuezi? |
#76
Posted 04 June 2018 - 13:43
unbrutus, on 04 iunie 2018 - 12:45, said:
... E un grup de baieti care troleaza cu masinile din germania ca au toate sute de mii de km indiferent ca sint benzina sau diesel ... ah, deci chiar tu esti unu din trolerii aia cu "toate masinile din De au milioane de km la bord, mai bine Logan nou"... asa se explica acum de ce te simti vizat ... Si da, mie imi plac mainile noi! N-am zis nimic de Logan, in fond e o masina cinstita, te duce din A in B cum o fac toate... Avem pe forum mai multi oameni cinstiti care au pus botul la "recent aduse" premium si au avut destul de decartat. Acum ma vei lua cu senzatii, alea-alea, premium... Baga un ochi aici: https://forum.softpe...5/page__st__162 |
#77
Posted 04 June 2018 - 13:47
mihalexmihalex, on 04 iunie 2018 - 13:43, said:
Acum ma vei lua cu senzatii, alea-alea, premium... Baga un ochi aici: https://forum.softpe...5/page__st__162 tot cu trolatul cu loganul nou ca e mai bun pt ca exista si un caz cu un sofer care spune clar ca nu rata nici o groapa cu o masina din 2005 care a schimbat ceva la ea? mai lasa si tu trolatul, zau acum |
#78
Posted 04 June 2018 - 13:50
Geth, on 04 iunie 2018 - 07:26, said:
Scopul acestui topic este acela de a arata ca: - este un mit ideea ca majoritatea masinilor germane parcurg foarte multi kilometri - este un mit ideea ca nu se gasesc masini SH cu nr de km decenti si pret decent(in special cele cat de cat recente) - vedeti exemplul cu Audi A4, poti sa-l iei pe la jumate de pret fata de ce ar costa de nou si ai si garantie ... unbrutus, on 04 iunie 2018 - 13:47, said:
da, senzatii premium, daca nu te-ai dat jos din Logan, o sa zici ca nu te intereseaza, dar dupa ce le incerci, o sa zici ca nu mai vrei sa te dai jos tot cu trolatul cu loganul nou ca e mai bun pt ca exista si un caz cu un sofer care spune clar ca nu rata nici o groapa cu o masina din 2005 care a schimbat ceva la ea? mai lasa si tu trolatul, zau acum Man, eu n-am Logan... Am masina noua, de la aia de sunt pe primul loc nu zic numele... |
#79
Posted 04 June 2018 - 17:19
Geth, on 04 iunie 2018 - 02:18, said:
Foarte multi pseudo-cunoscatori au impresia ca masinile in germania parcurg undeva la 50.000-60.000 de km/an, iar o masina mai veche de 4 ani "sigur" are peste 200.000 km reali parcursi... numai ca realitatea e alta! Autoritatea Federala pentru Transport Rutier(KBA) are statistici in aceasta privinta. Die Gesamtfahrleistung der Pkw belief sich 2016 auf insgesamt 625,5 Milliarden Kilometer (+1,1 % zum Vorjahr). Jeder Pkw fuhr dabei durchschnittlich 14.015 Kilometer (-0,4 % zum Vorjahr). Lkw bis 3,5 Tonnen zulĂ€ssiger Gesamtmasse legten 2016 insgesamt 44,7 Milliarden Kilometer zurĂŒck (+5,0 % zum Vorjahr), die durchschnittliche Fahrleistung je Fahrzeug blieb dabei auf Vorjahresniveau. https://www.kba.de/D...etern_node.html Numarul total de km parcursi de autoturisme(pkw*) a fost in 2016 de 625.5 miliarde. "Fiecare" autoturism a parcurs in medie 14.015 km. Sondaje independente confirma ideea in mare: DOAR 17% parcurg mai mult de 20.000 km. Aproape jumate(49%) parcurg pana in 10.000 km/an(incredibil, nu? ) Mehr als 20.000 Kilometer pro Jahr fĂ€hrt fast jeder FĂŒnfte (17 Prozent), wie eine reprĂ€sentative forsa-Umfrage im Auftrag von CosmosDirekt zeigt. Die HĂ€lfte aller befragter Kfz-Besitzer (49 Prozent) bleibt allerdings demnach bei einer jĂ€hrlichen Fahrleistung unter 10.000 Kilometern. [ https://i.imgur.com/ttXGgG9.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://www.tz.de/au...zr-7134604.html Alta chestie interesanta, cam 10% din masini sunt la modul real pe firme, desi statisticile tind sa arate de obicei mai multe inmatriculari noi pe firme decat pe persoane fizice. Exista o explicatie: in germania inmatricularea de o zi(tageszulassung) permite acordarea de discounturi mai mari. Multe masini care sunt vandute catre privati sunt inmatriculate pt. o zi pe firma dealerului si astfel apar ca fiind inmatriculari noi pe firme chiar daca se face transferul imediat pe privat. Evident ca la reinmatriculare pe privat nu va mai fi inmatriculare noua(neuzulassung). Si uite asa niste detalii dau statisticile peste cap daca nu stii despre ce e vorba. 89,3 Prozent der Pkw waren auf private Halterinnen beziehungsweise Halter zugelassen (+1,3 %). Der Anteil der gewerblichen Halter stieg um +3,0 Prozent. Der Kfz-Handel konnte einen Zuwachs von +2,9 Prozent auf 463.379 Einheiten aufweisen. FĂŒr die Kfz-Vermietung waren 238.122 Fahrzeuge zugelassen. Hier belief sich der Anstieg auf +6,3 Prozent. https://www.kba.de/D....html?nn=644526 google translate: 89.3 percent of cars were registered with private owners (+1.3 percent). The share of commercial owners increased by +3.0 percent. The car -Handel recorded an increase of +2.9 percent to 463,379 units. For the vehicle rental, 238,122 vehicles were registered. Here, the increase amounted to +6.3 percent. Si o curiozitate oarecare: varsta medie a unei masini in germania in ian 2018 a fost de 9,4 ani(tot link-ul de mai sus, durchschnittliche Alter der am 1. Januar 2018 zugelassenen Pkw erreichte 9,4 Jahre (Vorjahr: 9,3 Jahre)) ps. * - e vorba in toate cazurile de PKW - adica masini "mici" de persoane, in contrast cu masinile comerciale pentru marfa sau transport persoane(autobuze/microbuze) |
#80
Posted 04 June 2018 - 17:47
Si atunci cum se face ca dovedit, samsarii dau km inapoi pentru ca masina are sute de mii?
Alea cu km putini nici nu prea le vinde neamtul. |
#81
Posted 04 June 2018 - 18:22
#82
Posted 04 June 2018 - 19:32
vrajitoruldinoz, on 04 iunie 2018 - 07:41, said:
2. Media de km a masinilor care sint cumparate pentru revindute in Romania (sau cumparate de romani). Dat fiind ca km se pot minari dar visrta masinii nu, e normal ca cineva care se ocupa de asemenea comert sa aiba o inclinatie spre masinile cu numar mare de km. JurasikMan, on 04 iunie 2018 - 07:42, said:
Gethule ,nu te supara ....cate masini ai vandut anul asta ? JurasikMan, on 04 iunie 2018 - 07:00, said:
Matematica asta din articol nu are legatura cu realitatea. În țările UE forța de muncă este nevoită să fie foarte flexibilă. Asta obliga la navete foarte lungi care pot insemna si 500 km pe zi. Naijax, on 04 iunie 2018 - 11:46, said:
Colegul meu este neamt din Dresden - acum l-am intrebat - lucra la aprox. 50km distanta de casa iar cum in Germania sunt cam 220 zile lucratoare an, rezulta ca facea pe an cam 26~27 mii km. Nevasta-sa lucreaza cam la vreo 60 km distanta de casa - faceti socoteala statistica Taica-su este constructor si se invarte pe o raza de 100~150 km in jurul sediului - ajustati statistica [ https://i.imgur.com/zim3NOd.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] legenda: Arbeitsweg - drum catre munca, Entfernung - distanta, Wohnort - locul de rezidenta(locuinta), Arbeitsstatte - locul de munca 54% dintre nemti au o distanta pana la munca de pana in 10 km! inca 27 intre 10 si 25km, doar 16% peste 25 km si doar 4% peste 50 km! Deci pica lejer si miturile potrivit carora nemtii conduc mult la munca, fac navete lungi. Eh, uite ca nu-i asa. Cum se merge la munca: [ https://i.imgur.com/MKoKB9K.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Stanga aglomerarile urbane(zone metropolitane), dreapta zone rurale. https://www.zeit.de/...-ballungsraeume Naijax, on 04 iunie 2018 - 11:46, said:
Daca nemtii merg doar vreo 14 mii km/an - conform statisticii (sic !) - de ce se manaresc kilometrajele la masini ? |
|
#83
Posted 04 June 2018 - 19:47
LauCalin, on 04 iunie 2018 - 18:22, said: Asta incercam sa spun si eu. Sau daca le vinde, nu le vinde la pret de dumping. Motiv pentru care nici samsarul nu e interesat de ele, pentru ca profitul lui ar tinde spre 0. De asta am și recomandat cumpărarea directă, fără intermediari. Poate părea mai scumpă la început,dar e mai profitabilă. |
#84
Posted 04 June 2018 - 20:20
LauCalin, on 04 iunie 2018 - 11:29, said:
Nu o zic eu, o "zice piata". Uite ceva ce poate ajunge si la 30000 de euro (cum zici tu), si se poate vinde la noi cu max. 12000 de euro: LauCalin, on 04 iunie 2018 - 09:54, said:
Nu cred ca un neamt care da 20000 de euro pe un Golf de 150 CP cu DSG, piele, navigatie etc. il vinde la 10000 de euro dupa 3-4 ani pentru ca asa e piata. Un asemena golf, cu un rulaj de max 70-80000 de km, care se incadreaza in rulajul din primul comentariu, este cu maxim 25-30% mai ieftin fata de cand era nou. iar eu ti-am aratat un golf vechi de 4 ani, cu 60k la bord, cu garantie oficiala VW pentru sh, la mai putin de jumatate din pretul de noua! Un golf configurat cam ca respectivul e 33.500 eur... jumate ar veni 16.750, dar ala e 13.950 (adica cu 60% mai ieftina decat una noua) Vad ca multi inca nu stiti decat de trolleala, contradictii fara argumente, generalizari de exceptii, vesnica mistocareala cu "batranele ce merg la piata", in ciuda dovezilor contrare... Torquemada-666, on 04 iunie 2018 - 17:47, said:
Si atunci cum se face ca dovedit, samsarii dau km inapoi pentru ca masina are sute de mii? Alea cu km putini nici nu prea le vinde neamtul. Si de ce se gasesc de vanzare, daca "nu prea le vinde neamtul"? Edited by Geth, 04 June 2018 - 20:24. |
#85
Posted 04 June 2018 - 21:42
Ati uitat sa luati in considerare masinile de flote, alea sint primele cumparate si aduse. Apoi masinile lovite bine, reparate in ro si vindute apoi drept "fete mari". Abia apoi vin masinile vechi, unde deja kilometrajul e mai mult informativ, mai importanta fiind starea generala a atelajului.
Iar kilometrajele se minaresc la greu, in special la masini mai scumpe. Caz real: Audi a5, 2011, 3 litri diesel quattro. Kilometraj afisat 165000, in vara 2016. Kilometraj oficial 385000 la ultima revizie prin 2014. Plus motor schimbat. Airbag pasager lipsa, pacalit in bord, plansa bord ok. Masina de franta. Naiba stie cine a alergat atita cu un a5, dar uite ca se poate. |
#86
Posted 04 June 2018 - 21:56
dan78rom, on 04 iunie 2018 - 21:42, said:
Ati uitat sa luati in considerare masinile de flote |
#87
Posted 04 June 2018 - 22:12
....pana la urma tot starea generala a masinii conteaza!
Degeaba cumperi una cu 100k, rulata de 10 soferi intr-o zona rece, cu zapada 6 luni pe an, sau in zona rurala, comparativ cu una cu 250k, rulata numai autostrada si naveta de 200km/zi! |
|
#88
Posted 04 June 2018 - 22:15
Da, dar alea de firma se cam schimba la un numar fix de ani/kilometri. In general mult mai repede decit isi schimba Hans masina personala.
Hans poate schimba masina odata la 8 ani, firma la care lucreaza Hans le schimba la 3 ani. |
#89
Posted 04 June 2018 - 22:18
#90
Posted 04 June 2018 - 22:19
dar, hans, a mers doar el, a avut grija de masina.
de masina firmei au tras mai multi hanshi... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users