Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Autoturismele din germania NU parcurg 50.000 de km pe an(mit raspandit la noi), ci doar vreo 14.000(2016)

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 07:00, said:


Eu si ceilalti nu pricepem care iti este problema. Ce vrei mai exact cu topicul asta? Vrei sa te certi sau ce? Pt ca vad ca asta faci.  Ai chef de cearta?

Edited by MembruAnonim, 04 June 2018 - 07:17.


#38
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Sunt o gramada de atotstiutori care "au fost in Germania" si care-ti povestesc ca nemtii fac naveta 200 km zilnic.Practic nici un neamt nu-si gaseste de lucru in orasul lui+babele nemtesti care la pensie isi iau masini doar sa care ceapa acasa de la piata.

Edited by daniMMM, 04 June 2018 - 07:22.


#39
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 02:38, said:

...Cum deschide careva topic ca vrea o masina de vreo 8-10 ani, cum ii sar unii in cap ca trebuie sa aiba peste 200.000, probabil 300-400.000 sau chiar si 500.000 ... ca nah, nemtii "merg", "fac naveta" ,"au autostrazi". etc. Nimeni nu ar prezuma ca kilometrajul mediu al unei masini de 10 ani e 140.000! se incep imediat mistocarelile cu "batranele" care merg doar la piata...
Ai scos mesajul meu rau, rau de tot din context. Te rog sa recitesti subiectul in care am postat, si poate vei intelege de ce am scris de batrane, mers la piata si 50k kilometri in 5 ani.
In rest sunt perfect de acord cu tine.

L.E.: ca sa-ti reamintesc, despre asta era vorba in subiectul de unde mi-ai pescuit mesajul:

View Postclaudiuandrei2010, on 13 august 2017 - 12:03, said:

Locuiesc in Munchen si trebuie sa vin in tara de odata la 2 luni, asa ca m-am gandit ca as putea sa fac afacerea astea. Cumpar masini de aici apoi taicamiu le vinde..
- Masina trebuie sa fie cel putin anul 2000
...
- Sa nu aibe mai mult de 200.000 km
- Sa cumpar de la un neamt, fara turci sau alte natii
...
Ma gandeam sa ma axez pe bmw seria 3, volkwagen golf 4.
Nu am foarte multi bani, nu as putea sa dau pe o masina mai mult de 1000.

Edited by Hider141, 04 June 2018 - 07:24.


#40
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostMembruAnonim, on 04 iunie 2018 - 07:17, said:

Eu si ceilalti nu pricepem care iti este problema. Ce vrei mai exact cu topicul asta? Vrei sa te certi sau ce? Pt ca vad ca asta faci.  Ai chef de cearta?
Scopul acestui topic este acela de a arata ca:
- este un mit ideea ca majoritatea masinilor germane parcurg foarte multi kilometri
- este un mit ideea ca nu se gasesc masini SH cu nr de km decenti si pret decent(in special cele cat de cat recente) - vedeti exemplul cu Audi A4, poti sa-l iei pe la jumate de pret fata de ce ar costa de nou si ai si garantie

Evident, topicul asta nu este pe placul celora care destesta masinile germane si importul de astfel de masini in ro. :)

View PostJurasikMan, on 04 iunie 2018 - 07:00, said:

Matematica asta din articol nu are legatura cu realitatea. În țările UE forța de muncă este nevoită să fie foarte flexibilă. Asta obliga la navete foarte lungi care pot insemna si 500 km pe zi.
Ihi. Realitatea virtuala. :yes:

View PostJurasikMan, on 04 iunie 2018 - 07:00, said:

Aceleasi masini cu rulaje mai mici de junatate , costa si dublu. Cine nu a participat la o licitatie nu intelege dinamica preturilor in Germania.
Tocmai ce am demonstrat contrariul.

#41
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,362
  • Înscris: 21.06.2016

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 05:35, said:

Avem si astfel de defalcari:
[ https://i.imgur.com/QC2huLV.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
tabul Tabelle: Jahresfahrleistung (Teil 1)
https://www.kba.de/D...etern_node.html
De remarcat ca 0-3 ani include masini pe aproape 4 ani(0 - 3.99), pe cand 4 to 5, 6 to 7, 8 to 9 - include segmente de cate doi(4 to 5.99, 6 to 7.99 etc) ... intelegeti voi care-i treaba cu .99(procent din an)
Media e mai mare, dar nu mult mai mare. Daca impartim 214 la  2(pt. a avea numar de ani echivalenti), avem 107 vs 85(urmatorii doi ani), vs 78 etc. Abia la cele peste 10 ani vechime lucrurile se schimba mai radical.

Insa dincolo de aceste date, 14.000 e media confirmata de sondaje ca fiind facuta de sofer. Pur si simplu cam atat conduce in medie soferul german pe an.


Dar mai e un filtru aici pe care nu le-ai luat in considerare:
1. P-asta sa zicem ca l-am lamurit, media de km a masinilor puse la vinzare
2. Media de km a masinilor care sint cumparate pentru revindute in Romania (sau cumparate de romani). Dat fiind ca km se pot minari dar visrta masinii nu, e normal ca cineva care se ocupa de asemenea comert sa aiba o inclinatie spre masinile cu numar mare de km.

#42
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Gethule ,nu te supara ....cate masini ai vandut anul asta ?
Nimeni nu detesta masinile germane. Sunt masini bune. Problema este ca la noi ajung foarte rulate si dupa un numar de km nu mai beneficiezi de " fiabilitatea " germana ci doar de  " costurile de mentenanta " germane . Masinile putin rulate costa mult. Masinile bune , de la persoana fizica , costa mult. Daca aduci in Romania asa ceva esti cu 60-70% deasupra pietei ....rad de tine si vanzatoarele de seminte din targuri. am mai explicat cum sta treaba cu evaluarea unei masini SH. Km in sine sutn relevanti dar nu chiar asa relevanti ...insa costurile la anumite intervale sunt ucigatoare de-a dreptul. DAca ai o masina cu DSG la 25.000 km nu iti faci proibleme. Daca o ai la 200.000 km ...si neamtul a mers cu ea doua ture de volant cu bataie , sunt sanse mari sa o pui de un dsg si costa jumatate din valoarea masinii. Este aiurea sa faci generalizari. Fiecare masina este unica , este exploatata diferit , are istoric diferit . La noi problema este ca oamenii vor masini noi ca model si ieftine ....ceea ce are o rezultanta logica ==> rulaje mari . Nu toate masinile din Germania au rulaje mari ...dar majoritatea care au ajung la noi. Eu am recomandat intotdeauna masini de model mai vechi , pe solutii tehnice mai putin complicate , mai putin smechere , dar mai fiabile si pe care le poti lua la un pret decent , tocmai pentr uca nu-s de fitze . Uite , pe OLX este o Octavia tour ...una rosie , care din descriere arata bine de tot. Daca descrierea este reala ( ramane de vazut ) masina este o afacere buna , desi este un model peste care s-au mai facut 2 modele si un facelift . Rulaj ...96.000 km , masina din Romania . Eu am cumparat asa ceva .Multe , de la proprietar de acasa. Sigur , daca spun cuiva ca masina aia face 5000 euro ...un sutzan fitzos o sa zica " tataie ....din era noastra nu ai" ? El , copchilul , isi va lua un BMW din 2011 , cu 350.000 km si la prima intrare in servis o sa faca stop cardiac. Cand va vedea devizul o sa o dea la schimb pe un iphone 7 . numai sa scape de ea . Si cu iphone-ul va intra pe net si va spune la toti prietenii lui de pe FB ca masinile germane "sucks "

Edited by JurasikMan, 04 June 2018 - 08:00.


#43
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postvrajitoruldinoz, on 04 iunie 2018 - 07:41, said:




Dar mai e un filtru aici pe care nu le-ai luat in considerare:
1. P-asta sa zicem ca l-am lamurit, media de km a masinilor puse la vinzare
2. Media de km a masinilor care sint cumparate pentru revindute in Romania (sau cumparate de romani). Dat fiind ca km se pot minari dar visrta masinii nu, e normal ca cineva care se ocupa de asemenea comert sa aiba o inclinatie spre masinile cu numar mare de km.

Și e și foarte logic.
Sar Loganurile de 500.000 km și n au nici pe dracu, de ce ar fi un criteriu mai important rulajul decât vârsta mașinii ?

#44
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,292
  • Înscris: 07.02.2003

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 02:18, said:

DOAR 17% parcurg mai mult de 20.000 km. Aproape jumate(49%) parcurg pana in 10.000 km/an(incredibil, nu? Posted Image )
Si la noi e la fel, nu toata lumea are o placere din a sta aiurea pe sosele... doar ca tot cazane sunt :)

#45
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,573
  • Înscris: 14.08.2007

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 02:18, said:

Foarte multi pseudo-cunoscatori au impresia ca masinile in germania parcurg undeva la 50.000-60.000 de km/an, iar o masina mai veche de 4 ani "sigur" are peste 200.000 km reali parcursi... numai ca realitatea e alta!
Babutele alea care tin masina doar in garaj si au foarte mare grija de ea trag statistica in jos :)

#46
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 07:26, said:

- este un mit ideea ca nu se gasesc masini SH cu nr de km decenti si pret decent(in special cele cat de cat recente) - vedeti exemplul cu Audi A4, poti sa-l iei pe la jumate de pret fata de ce ar costa de nou si ai si garantie

Masini cu putini (si ridicol de putini) km se gasesc. Da, normal se poate face mare economie fata de o masina noua. Intrebarea e cite din cele care se afla la samsari (in Romania si nu numai) au asa putini km la pret asa bun, nu care-i media la masinile care sint in general pe strada si in garaje.

#47
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Puține. De asta cel mai bine e să ți deplasezi personal fizicul până în Germania, Benelux și să o alegi tu, nu un oarecare.

#48
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Treaba e ca masinile care duc media in jos sunt masinile alea pe care proprietarii le tin pana fac dauna totala sau pana mor.
Cele care duc media in sus sunt cele vandute rapid.

Eu am vazut masini premium cu peste 300.000 km in bord desi modelele erau lansate cu maxim 2 ani in urma.

#49
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,362
  • Înscris: 21.06.2016

View Postirulan_corrino, on 04 iunie 2018 - 07:57, said:

Și e și foarte logic.
Sar Loganurile de 500.000 km și n au nici pe dracu, de ce ar fi un criteriu mai important rulajul decât vârsta mașinii ?

Nici nu am zis ca este.
O masina nerulata de 10 ani tot 10 ani are, multe chestii de plastic/caciuc trebuie inlocuite.

#50
Cobr@18

Cobr@18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 14.08.2007
Si nemti duc kilometrajul inapoi,  pentru asigurare.  Acolo cu cat mergi mai mult,  cu atat platesti mai mult.  Stiu caz concret,  o cunostinta a luat o masina,  primul proprietar,  in anunt 160000 km,  ai cand a mers sa vada proprietarul a zis ca are vreo 400000 km reali.. . Masina personala,  varsta 8 ani

Edited by Cobr@18, 04 June 2018 - 09:33.


#51
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Cred ca e mit, n-am auzit pana acum sa existe vreun sistem in care in functie de ce spune odometrul sa platesti mai mult. Tocmai din cauza ca se poate manipula in 3 secunde.

View Postvrajitoruldinoz, on 04 iunie 2018 - 09:11, said:

O masina nerulata de 10 ani tot 10 ani are, multe chestii de plastic/caciuc trebuie inlocuite.
O masina nerulata de 10 ani nu mai poate fi adusa in stadiul de a fi rulata fara sa bagi bani in ea cat nu face masina toata.

Edited by lexis1, 04 June 2018 - 09:47.


#52
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 07:00, said:

Acum am aflat ca ministerul transporturilor din germania e de fapt condus de samsari
Asa si este, aia sunt mai corupti si mai rromi la buzunar decat rromii nostri.

#53
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008

View PostA10Warthog, on 04 iunie 2018 - 02:45, said:

Gata, ai descoperit miezul din Fanta.



Asta aș vrea să aflu și eu. Sursa?

Mașinile care fac 25.000+ km pe an sunt aduse în România strict pentru că sunt ieftine. Piața pentru epave cu emblemă e îndeajuns de mare, samsarii se adaptează.

Exact! Iar pentru ca o masina cu o anumita prestanta si dotari bune sa fie accesibila, de obicei indeplineste una din urmatoarele conditii sau chiar amandoua: ori e f rulata, ori a fost lovita zdravan.  Nu cred ca un neamt care da 20000 de euro pe un Golf de 150 CP cu DSG, piele, navigatie etc. il vinde la 10000 de euro dupa 3-4 ani pentru ca asa e piata. Un asemena golf, cu un rulaj de max 70-80000 de km, care se incadreaza in rulajul din primul comentariu, este cu maxim 25-30% mai ieftin fata de cand era nou. Si e cat se poate de firesc. Nimeni nu renunta usor la o masina in "mintile ei", ingrijita si cu o uzura mica spre medie.

Edited by LauCalin, 04 June 2018 - 09:56.


#54
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Pentru asigurare nu știu,ceva logică ar fi, crește riscul la rulaj mai mare, dar pentru revânzare sigur o fac.
Ce mare lucru să dai niște kilometri înapoi înainte să faci revizia ?
Mai ales când știi că sunt destui care la asta se uită prima dată când cumpără.
Când cumperi o mașină sh la altele trebuie sa te uiți,nu la kilometrii din bord.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate