Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kia Ceed SW 2018 - Perla Neagra
Last Updated: Jul 08 2022 18:56, Started by
Frankie
, May 09 2018 19:18
·
0
#19
Posted 10 May 2018 - 22:05
Foarte bun pretul, ai ales bine raportat la dotari !
Sa o stapaniti sanatosi ! |
#20
Posted 12 May 2018 - 08:47
Va multumesc tuturor pentru gandurile bune
Saptamana ce urmeaza voi fi in concediu si o sa incerc sa accesez internetul cat mai putin spre deloc Asa ca o sa revin cu raspunsurile la intrebarile voastre dar si alte pareri/poze referitoare la masina incepand cu 21 Mai. Sanatate! Edited by Frankie, 12 May 2018 - 08:50. |
#21
Posted 26 May 2018 - 10:17
Am revenit in Bucuresti Luni, 21 Mai dar pana astazi nu am avut timp sa postez.
ODO: 2.500 KM O sa incerc sa raspund punctual curiozitatilor voastre: MMike, on 09 mai 2018 - 19:37, said:
Apropo, cati caluti motoru ? ericmario, on 09 mai 2018 - 20:02, said:
LE. Scaunul șoferului are deja o cută??? unbrutus, on 09 mai 2018 - 20:10, said:
Si ar fi util si sa ne spui de pe ce masina vii (ce ai avut inainte) ca sa stim cu ce compari. Asa ti-au zis, ca jantele nu intra la programul rabla? Pare putin ciudat, de ce ar fi niste restrictii... poti cumpara absolut orice masina Jantele nu intrau la rabla pt ca se depaseau cele 130g CO2 / km de emisii. Cu jante mai mari, masina consuma mai mult. NU poti cumpara absolut orice masina cu programul rabla .... din pacate. TruculMagic, on 09 mai 2018 - 20:14, said:
(nu as fi luat 1.4 aspirat pe o masina combi). Ce as face eu: -neaparat jante din aliaj (originale daca se poate) -folie pe geamuri (tine de gusturi) -leduri / lampi led la numere cu lumina alba (4000-6500k) ca sa aibe un aspect modern si sa se asorteze cu ledurile de la faruri. Rama cromata la geamuri nu-i poti pune ? - jante o sa-i pun anul viitor - are geamuri fumurii spate din fabrica - leduri la numere probabil o sa-i pun in viitor, nu stiu - rama cromata la geamuri nu o sa ii pun Saptamana trecuta in decursul a 7 zile am facut un mini tur de tara pe traseul: Bucuresti - Constanta - Retur - Valea Prahovei - HR & CV - Lacul Sf. Ana - Sighisoara - Salina Turda - Alba Iulia - Valea Oltului - Bucuresti. Am fost 3 persoane adulte si portbagajul full. Masina a trecut prin absolut toate variantele de drum posibile: autostrada, DN, serpentine cu dealuri si vai abrupte, drumuri de tara & pietruite, drumuri pline de gropi ( ex. vezi traseul catre lacul Sf. Ana ) iar comportamentul a fost unul ireprosabil. La peste 2700-3000 de turatii, cu masina incarcata, am putut face depasiri lejere in urcare abrupta pe serpentine, acolo unde drumul avea 2 benzi pe sens - evident. Pana in momentul de fata nu exista probleme / nemultumiri , masina este exact asa cum mi-am dorit sa fie in clasa si banii pe care i-am platit. OFFTOPIC: Partea buna este ca avem o tara foarte frumoasa cu nenumarate obiective turistice. Partea proasta este ca atunci cand te apropii de un obiectiv turistic - drumul devine un cosmar: gropi, cratere, terasament surpat, lipsa marcaje, lipsa parcari s.a.m.d.. Pe DN1 am prins zilnic accident si am pierdut ore bune din concediu stand ca prostii in coloana, in bataia soarelui. Lipsa autostrazilor in Romania is spune cuvantul, exista foarte multe masini si foarte putine drumuri. Este o bataie de joc incomensurabila din partea autoritatilor catre populatia tarii. Si cateva poze random: Attached FilesEdited by Frankie, 26 May 2018 - 10:31. |
#22
Posted 29 July 2018 - 06:38
ODO: 6.200 KM
Cel mai lung drum a fost Bucuresti - Sunny Beach (Bulgaria) si retur, masina incarcata la maxim de oameni si bagaje. Restul drumurilor au fost facute prin Bucuresti si imprejurimi. Alte detalii mai mult sau mai putin importante: - am inmatriculat masina - asigurarea rca m-a costat 300 lei pe 12 luni - casco m-a costat 850 lei pe 12 luni ( cu oferta 50% reducere in primul an) - am folosit numai benzina 95, nu cred ca o sa bag 98 sau 99 vreodata in ea... nu vad rostul - consumul mixt este la 6,7%, cu AC pornit tot timpul - motorul 1.4 benzina aspirat este foarte ok pentru ceea ce aveam nevoie, doar in anumite depasiri parca imi doream 1.6 insa o turez mai mult si compenseaza Totul functioneaza in parametri, nici o obiectie/plangere pana in momentul de fata. |
#24
Posted 29 July 2018 - 09:58
Da, vreo 2.000 - 2.500 euro din pretul de lista.
Edited by Frankie, 29 July 2018 - 10:13. |
#25
Posted 29 July 2018 - 19:52
Sa o stapanesti sanatos! Foarte faina si practica masina.
|
#26
Posted 23 September 2018 - 00:05
ODO: 9.471 KM
Intre timp am mai facut cateva drumuri pe litoral plus mers prin Bucuresti si imprejurimi. Am condus pe o portiune scurta de A2 cu viteza peste limita legala si masina este foarte stabila si silentioasa, nu prea ma asteptam de la o Kia .. mai ales ca si vantul sufla destul de tare. M-am simtit linistit si in siguranta Consumul mixt a crescut un pic la 7,3 dupa cum se vede si in poza datorita faptului ca ultimii ~700km i-am facut numai in Bucuresti, cu AC pornit si aglomeratie horror. Nu am de ce sa ma plang pana acum de masina asta, nu mi-a facut nici o faza nasoala, momentan toate bune si frumoase. Poate singurul lucru pe care mi l-as fi dorit de la ea si nu-l are, este garda la sol mai inalta si asta pentru ca drumurile din Romania sunt absolut imprevizibile iar o garda inalta este indispensabila. Bagatelă 1: prima revizie este la 2 ani sau 30.000 km Bagatelă 2: trebuie sa ma interesez de jante, cauciucuri de iarna + senzori TPMS Reactor2015, on 29 iulie 2018 - 19:52, said:
Sa o stapanesti sanatos! Foarte faina si practica masina. Attached FilesEdited by Frankie, 23 September 2018 - 00:08. |
#27
Posted 23 September 2018 - 06:46
Mergi pe set separat ? Eu ma gandeam sa iau doar cauciucuri , tot atat ma costa montatul si demontatul ...in zece ani
Singura dilema este la grosimea cauciucului, cele de 15 au guma mai multa si amortizeaza mai bine ! Pe de alta parte sunt o gramada cu roti de iarna pe 16.... Edited by M0sGerila, 23 September 2018 - 06:46. |
#28
Posted 23 September 2018 - 07:34
Ia-ti jante aliaj aftermarket de la alcar, sunt ieftine si f bune, dupa 30k km cu ele inca nu m-au prins urarile "pretenilor" spart,crapat,scorojit,zgariat,deformat, coafura rezista, date cu ceara si aia e, AEZ arata ca noi. Vezi poate prinzi vreo promotie, chiar si in alte tari, acolo sunt si ai ieftine.
|
|
#29
Posted 23 September 2018 - 14:10
150 ron bucata, tabla neagra, o bucata o am
Raman cauciucurile conti/michel sau goodridge/kleber mai vedem , diferenta e de 2 jante la 4 cauciucuri si in autobuid au scor mai mare decat conti/michel dar sunt pe pozitia 4-6 ! |
#30
Posted 30 September 2018 - 16:35
ODO: 10.320 km
Inca nu m-am decis ce si cum fac cu anvelopele de iarna, probabil saptamana aceasta... In noaptea de 23 spre 24 Septembrie cand m-am intors de la un eveniment de la aprox 60 km de Bucuresti, mi s-a aprins senzorul TMPS in bord, 3 roti cu presiune scazuta, din cauza ca a fost cea mai racoroasa noapte de cand am cumparat masina. A 2-a zi am urcat presiunea in roti de la 2.2 la 2.4 si am scapat de eroare. Week-endul aceasta am facut un drum Bucuresti-Slobozia-Braila-Macin-Luncavita (jud. TL)-Horia-Topolog-Tortoman-Medgidia si back to Bucuresti via A2-Fetesti-Tandarei-Slobozia-A2 De remarcat drumul din judetul Tulcea dintre Luncavita si Topolog ce traverseaza Muntii Macin... peisajul iti taie respiratia, este unul de poveste. O padure deasa si frumoasa de zici ca mergi prin tunel, carosabilul acoperit pe alocuri aproape complet cu frunze galbene ce se ridicau in urma masinii, serpentine, dealuri si vai abrupte, luminisuri, lacul Horia care este minunat ... dar si multe altele. Starea asfaltulu este de nota 8 - 9, marcaje rutiere prezente pe toata lungimea drumului. Aici este link-ul de pe maps: https://goo.gl/maps/... Din pacate nu am putut face poze, nu am avut timp sa ne oprim. Doar ceva asa din mers dar care nu este aproape deloc relevant. Weekend-ul viitor imi doresc sa repet un traseu cel putin la fel de frumos ca cel de mai sus, de data aceasta in sudul Dobrogei: Mangalia-Adamclisi. Traseul este acesta https://goo.gl/maps/8gqTxUox2Wx si peisajele oferite sunt unice in Romania, neexistand cuvinte pentru descriere. La intoarcerea spre Bucuresti pe A2, fiind prins intr-o discutie captivanta cu pasagerii din masina pur si simplu nu mi-am dat seama ca ajunsesem la viteza de 185 km/h. Diferenta de zgomot si vibratii dintre 140km/h si 185km/h fiind practic insesizabila. Bine ca inca mai am permisul in portofel.... Si ceva poze random: Attached FilesEdited by Frankie, 30 September 2018 - 17:02. |
#31
Posted 13 May 2019 - 20:52
ODO: 18.070 km
Iacata am ajuns si la prima revizie. Pana acum absolut nici o problema/nici o neplacere legate de masina. Toate au functionat ca unse, inauntru inca "miroase a nou" Doar benzina si pedala. Costul primei revizii a fost de 831,75 lei pentru ulei, 3 filtre si manopera. E jecmaneala pe fata dar nu am ce face.... deh, garantia. La urma urmei n-a costat nici o avere. Deasemenea am prelungit si casco inca un an, cost aproximativ 1.700 lei. Atasat gasiti detaliile legate de revizie. Cheers Attached Files |
#33
Posted 13 May 2019 - 22:14
Autonet sunt in Giulesti, IMG sunt in Jilava, MIT sunt in Baneasa
|
|
#34
Posted 13 May 2019 - 22:25
Frankie, on 13 mai 2019 - 20:52, said:
Costul primei revizii a fost de 831,75 lei pentru ulei, 3 filtre si manopera. E jecmaneala pe fata dar nu am ce face.... deh, garantia. P.S. Daca ai 7 ani garantie, s-au scos astia pe partea de service ! Revizia generala adica o nenorocita de inspectie vizuala ar trebui sa fie gratis , ca si la japoneze , mari marlani astia ... |
#35
Posted 13 May 2019 - 22:39
Baxon, on 13 mai 2019 - 22:25, said:
Enorm dar nu ma mir , la coreene astea-s preturile P.S. Daca ai 7 ani garantie, s-au scos astia pe partea de service ! Revizia generala adica o nenorocita de inspectie vizuala ar trebui sa fie gratis , ca si la japoneze , mari marlani astia ... Eu pe revizie identica cu ce scrie pe factura aia am dat 550 in vara la Kia Baneasa dar am si card de fidelitate la ei si continuitate din 2008; in plus am facut si alte reparatii decat revizie la ei la preturi ok, altii nu-si permit sa faca nimic la reprezentanta in afara de reviziile impuse de garantie (si aia scurta) si pe urma ajung la service-uri rromesti revizia in factura e manopera+verificari, nu e gratis la nicio marca asa ceva |
#36
Posted 25 April 2020 - 12:09
ODO: 31.500 km
Coafura rezista fara nici o problema. Ieri i-am facut revizia la Kia Baneasa, n-am mai fost la cei din Giulesti deoarece au cele mai mari preturi. Cost total a 2-a revizie: 800 lei (cu schimbat lichid de frana) Cost total asigurare pe un an la Citi Insurance 269 lei Cost total full Casco pe 1 an (la suma asigurata de 10.000 euro) aprox. 1500 lei Nimic altceva de obiectat / adaugat / comentat. Atasez si devizul de la service. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users