Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ambreaj golf 4 alh
Last Updated: Mar 15 2018 18:23, Started by
lari_90
, Mar 15 2018 15:10
·
0
#1
Posted 15 March 2018 - 15:10
Salutare. Cred ca dupa 4 ani ambreajul meu de pe golf 4 a inceput sa dea mici semne de oboseala..volanta a inceput sa aiba cateva trepidatii la rece. Banuiesc ca oe masina se afla kitul de ambreaj cu masa dubla. Mam uitat si preturile sunt destul de mari .daca se monteaza volanta cu masa simpla in trebuie vreo adaptare la prindere?? E vreo diferenta la putere intre cele 2?
|
#2
Posted 15 March 2018 - 15:23
Pai nu se schimba doar volanta, se schimba si placa de prresiune, rulmentul si discul de ambreiaj.
La volanta cu masa dubla, amortizarea vibratiilor se face in volanta, are niste arcuri in interior. La volanta cu masa simpla vibratiile sunt preluate de discul de ambreiaj care e diferit decat in primul caz si are arcurile pe el. Daca pui volanta cu masa simpla o sa ai vibratii suplimentare cand masina e pe liber. Eu am pus asa ceva si m-a costat cam tot cat un kit cu masa dubla. Am pus volanta origianala de G60 (luata de la PBN) si kit ambreiaj de VR6 Sachs. Sunt pe piata multe seturi din astea, LUK stiu ca avea unul, Valeo, dar rezultatele conversiei sunt diferite, diferenta fiind data in primul rand de masa volantei. Tot ALH am. P.S. Daca tot schimbi kitul de ambreiaj verifica si semeringul de palier ca sa nu desfaci de 2 ori. |
#3
Posted 15 March 2018 - 15:25
ti se pare mult 1200 de lei set ambreiaj si volanta cu masa dubla?
Ca setul cu volanta simpla e 1050 de lei. Diferenta e prea mica pentru a te complica. |
#4
Posted 15 March 2018 - 15:28
Diferenta e data si de intervalul de schimbare. Alea cu volanta simpla tin 10 ani minim la o ulilizare normala. Ala cu masa dubla i-a cedat dupa 4 ani.
Ambreiajul meu are 180.000 de km si inca nu are nici o problema. Ala cu masa dubla cu greu ajunge la 100.000. Edited by PoeOvidiu, 15 March 2018 - 15:29. |
#5
Posted 15 March 2018 - 15:34
Pune cu volant bimasic . Cat mai tii tu masina va functiona fara probleme . Este putin cam scumpa combinatia dar merita . Pe ALH volantele bimasice au functionat frumos , peste 200.000 km daca masina s-a utilizat corespunzator. Volant simplu face doar Valeo si ai nevoie de tot ambreiajul dedicat . Daca vrei un sfat intelept asculta aici ...vinde masina ! In cateva luni masinile Euro 3 vor deveni imposibil de vandut din cauza noii taxe auto. Scapa de ea .
Edited by JurasikMan, 15 March 2018 - 15:35. |
#6
Posted 15 March 2018 - 15:43
Sau poti cauta volanta cu masa dubla dar si cu arcuri pe disc. Sachs face asa ceva. Nu stiu daca exista pentru motorul tau. Astfel ai doua seturi de arcuri, unul pe volanta, unul pe disc si face ca socurile sa fie minime iar volanta tine mai mult...bine, acum daca pleci cu scart de la semafor nu tine mult.
|
#7
Posted 15 March 2018 - 15:52
Bre , eu nu am vazut asa ceva. Nu sustin ca nu ar exista doar pentru ca nu am vazut eu ...dar sincer , cunosc toate variantele si asta nu este printre ele . Ai vazut tu cu ochiul sau doar din poze , ca pozele de pe siturile de profil nu sunt relevante ? Daca stii mai mult pune , rugu-te, un link sa vaz' si eu .
|
#8
Posted 15 March 2018 - 15:57
JurasikMan, on 15 martie 2018 - 15:52, said:
Bre , eu nu am vazut asa ceva. Nu sustin ca nu ar exista doar pentru ca nu am vazut eu ...dar sincer , cunosc toate variantele si asta nu este printre ele . Ai vazut tu cu ochiul sau doar din poze , ca pozele de pe siturile de profil nu sunt relevante ? Daca stii mai mult pune , rugu-te, un link sa vaz' si eu . Uite aici, cica asta ar fi exact cum spuneam eu si s-ar potrivi la ALH desi nu il vad in lista. Google m-a dus acolo Sau poate ca nu exista Acum am cautat mai bine si intr-adevar nu am vazut pentru ALH cu arcuri pe disc. Pacat. Edited by tehnics, 15 March 2018 - 16:17. |
#9
Posted 15 March 2018 - 16:13
vezi daca tot desface sa iti schimbe semeringu de la volanta si de la cutie (preferabil)
|
#10
Posted 15 March 2018 - 16:14
PoeOvidiu, on 15 martie 2018 - 15:28, said:
... Ala cu masa dubla cu greu ajunge la 100.000. Eu la rabla mea cu motor ASV, fabricata in 2003, am schimbat prima data kitul in 2016 si eram trecut de prin 2014 de 210.000km. (nu stiu cit aveam la bord in 2016, dar stiu ca prin 2014 am trecut de 210.000) |
|
#11
Posted 15 March 2018 - 16:24
Ovidiu , alea cu masa dubla ajung greu la 60.000 km pe Octavia 2 si pe Passat B6 . Pe Octavia 1 , golf 4 si Passat B5 - 5.5 ( alea cu PD-uri de prima generatie sau cu injectie directa ) tin si peste 200.000 km . Sunt mai mici , de aia tin mai mult , pentru ca fortele implicate nu afecteaza asa tare mijlocul volantei si ajung sa falfaie mult mai greu. Am avut in fata . Cele de pe 1.9 de la BJB in sus si de 2.0 au avut mari probleme. Astea mai vechi au tinut mult mai mult .
Edited by JurasikMan, 15 March 2018 - 16:25. |
#12
Posted 15 March 2018 - 18:23
eu am avut pe alh cu masa simpla pus de fostul proprietar , am schimbat kit volana+ disc cu masa dubla 1700 lei + manopera LUk daca retin bine
nu simt diferenta intre ele , bine ca ala era uzat bine de tot si acum prinde jos |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users