Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla depaseste producatorii europeni pe segmentul de lux
#19
Posted 22 February 2018 - 18:08
#20
Posted 22 February 2018 - 18:11
#21
Posted 22 February 2018 - 18:29
dan1980_25, on 22 februarie 2018 - 16:30, said:
si totusi inca nu am vazut vreo Tesla prin oras. Seria 7 si S am vazut noi. Geth, on 22 februarie 2018 - 16:55, said:
Vanzarile sunt facute mai mult ca sigur in SUA, ca in europa n-are sanse |
#22
Posted 22 February 2018 - 18:39
tehnics, on 22 februarie 2018 - 17:22, said:
Iar daca ai impresia ca o electrica e un gunoi...nu stiu ce sa zic, dar am mari dubii in privinta modului tau de gandire... Cand or sa faca masini electrice cu preturi si dotari identice sau echivalente celor curente convetionale, cu o autonomie decenta(macar vreo 500km), mai discutam. Dar se pare ca inca e drum lung pana acolo. Nici macar niste scaune normale, confortabile, nu pot pune, ca se pare ca-s prea grele. De rasul curcilor. |
#23
Posted 22 February 2018 - 18:50
Geth, on 22 februarie 2018 - 18:39, said:
....la inceput nu avea nici senzori de parcare sau oglinzi rabatabile electric... si acum ii lipsesc o multime de chestii ce se pot gasi pe un C-Class sau Passat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-jyPkg0yXzM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 22 February 2018 - 18:52
Tesla S este in clasa cu A6, E, 5er.
Clasa S, A8 si seria 7 sunt cu o clasa mai sus, mai scumpe, alt segment de piata. In clasa in care concureaza Tesla S e abia pe locul 5 iar ca numar e MULT sub primele locuri. Si daca mai luam in calcul ca Mercedes, BMW si Audi au cate doua linii de modele in aceasta clasa atunci dominatia este totala. Clasa mare 1 Mercedes-Benz E-Class 127.638 2 BMW 5-series 109.953 3 Audi A6 / S6 / RS6 / Allroad 78.944 4 Volvo S90/V90 55.193 5 Tesla Model S 16.026 6 Jaguar XF 12.501 7 Audi A7 / S7 / RS7 6.111 8 BMW 6-series 5.610 9 Mercedes-Benz CLS 5.116 http://carsalesbase....-large-segment/ In segmentul de lux nu vad nimic de la Tesla 1 Mercedes-Benz S-Class 14.757 2 BMW 7-series 11.533 3 Porsche Panamera 10.478 4 Audi A8 / S8 5.887 http://carsalesbase....ousine-segment/ Edited by Kroghy, 22 February 2018 - 18:57. |
#25
Posted 22 February 2018 - 19:01
Geth, on 22 februarie 2018 - 17:33, said:
Ati inteles despre ce vorbim, da? Deci nu iti inteleg problema. Stai linistit ca din 2016 masinile electrice nu mai beneficiaza de nici o subventie, dar posibil asta ti-a scapat. Ups. De ce ? Pentru ca incepusera norvegienii sa cumpere numai electrice in draci si nu mai veneau bani la buget... Un link asa rapid Inca unul. Te las pe tine sa traduci ca te vad istet cand pui poze cu preturi de masini in NOK. Geth, on 22 februarie 2018 - 18:39, said:
Da. Gunoi. De ce? Edited by tehnics, 22 February 2018 - 19:11. |
#26
Posted 22 February 2018 - 19:10
tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said:
Colegul, diferenta dintre noi doi este ca eu m-am urcat intr-un Model X ca sa imi dau cu parerea...tu inca nu. La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru. |
#27
Posted 22 February 2018 - 19:14
pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 19:10, said:
Electricele inca par masini de fitze . Nu te poti aventura la drum lung, risti sa fii tractat dupa cateva sute de kilometri. La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru. Ca stai la cucuietul in deal cum e prin Norvegia, clar un diesel sau benzina... |
#28
Posted 22 February 2018 - 19:48
pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 19:10, said:
Electricele inca par masini de fitze . Nu te poti aventura la drum lung, risti sa fii tractat dupa cateva sute de kilometri. La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru. Crezi ca si-a parasutat ala masina pana aici? Cu astea electrice e ca si cu smartphone-ul, seara il pui la incarcat. S-au dus vremurile alea cand incarcam telefoanele o data la saptamana, nu? Kroghy, on 22 februarie 2018 - 18:52, said:
Tesla S este in clasa cu A6, E, 5er. E vina jurnalistilor aia idioti. Kroghy, on 22 februarie 2018 - 18:52, said:
Clasa mare 1 Mercedes-Benz E-Class 127.638 2 BMW 5-series 109.953 3 Audi A6 / S6 / RS6 / Allroad 78.944 4 Volvo S90/V90 55.193 5 Tesla Model S 16.026 6 Jaguar XF 12.501 7 Audi A7 / S7 / RS7 6.111 8 BMW 6-series 5.610 9 Mercedes-Benz CLS 5.116 http://carsalesbase....-large-segment/ Ba, ce ti-e si cu chinezii astia! Edited by ericmario, 22 February 2018 - 19:42. |
|
#29
Posted 22 February 2018 - 20:05
tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said: Sa fi gresit google translate aici? VAT exemption for electric cars continues until 2020. [..] Exemption for a one-time fee is also continued, but this can be re-assessed once the power tax for cars has been removed. https://www.tu.no/ar...til-2020/358957 Deci cum e? Edited by Dany_Darke, 23 February 2018 - 15:16. |
#30
Posted 22 February 2018 - 20:45
tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said:
Ca un Merc e mai scump ca un Tesla ? Da, e mai scump. Si in Romania Mercul ala e mai scump ca Tesla. Prietene, preturile de pornire stau cam asa: - Tesla Model S = 538 820 NOK - Mercedes S Klasse= 1 119 759 NOK - Audi A8 = 1 134 500 NOK Zici ca un S Klasse mai scumpa ca un Model S? Ce rost are sa compari S Klasse/A8 cu Model S cand dimensiunile Tesla sunt mai mici ca la A6, iar luxul... este, probabil, de A4/C Klasse? P.S. Daca am gresit cu preturile, astept corectii. Nu inteleg limba... mkdan2004, on 22 februarie 2018 - 16:36, said:
Este adevarat ca cel mai ieftin E-klasse incepe de la 43 000 deci Tesla este undeva la mijloc ca pret. Edited by valitudor, 22 February 2018 - 20:47. |
#31
Posted 22 February 2018 - 20:50
#32
Posted 22 February 2018 - 22:40
ericmario, on 22 februarie 2018 - 19:48, said:
Paco, stai linistit. Astazi (ca tot sunt in tara) m-a depasit o Tesla S, avea numere de Norvegia. Crezi ca si-a parasutat ala masina pana aici? Cu astea electrice e ca si cu smartphone-ul, seara il pui la incarcat. S-au dus vremurile alea cand incarcam telefoanele o data la saptamana, nu? O incarcare completa tot dureaza cateva ore . Si autonomia e problema, viteza mare, dealuri, greutate si scade autonomia cu 50%. Deci ala sa ajunga din Norvegia in Ro se cam plictiseste . Asa cum a spus cineva mai sus, e doar masina de oras, nu te aventurezi sa traversezi tara sau continente . Ai accelerat de 2-3 ori cu plecarea de pe loc si s-a golit acumulatorul. Mai degraba se preteaza sistemul asta electric la taxiuri iar acumulatorul sa fie schimbat si nu sa stai la incarcat. |
#33
Posted 22 February 2018 - 23:40
Ce-mi plac desteptii care stiu totul despre Tesla dar nu ca n-au vazut una in viata lor, nici macar nu stiu nimic despre cum au fost calculati cei 500 km autonomie si nici cat dureaza o incarcare. Anul trecut a mai fost un articol despre un BMW i3 si ala spunea ca a gasit un incarcator la Pitesti ocupat tot de o Tesla S cu numere de Elvetia. Probabil ca si aia venise tot pe platforma. In curand o sa fie plina Europa de platforme care cara Tesla !
Cel putin faza cu ai accelerat de 2-3 ori si s-a golit acumulatorul arata clar cat stie asat despre Tesla. Se pare ca devin tot mai multi cei care vor sa accelereze numai de 2-3 ori ! |
|
#34
Posted 23 February 2018 - 10:26
O dati in extreme, judecati dupa ce si cat ati vazut. Eu am vazut o Tesla Model S pe platfoma in Germania, intre Munchen si Stuttgart, ce concluzie sa trag? Ca o aducea in RO ca sa se "dea cu Tesla prin Bucuresti", ca i s-a stricat si toate sunt proaste sau ca a accelerat o data si a ramas ca prostu' fara curent? Adevarul este ca habar nu am ce avea, pur si simplu "shit happens". Acelasi lucru si aici, daca ati vazut o Tesla cu numere de Elvetia sau Norvegia, nu puteti sa trageti nici o concluzie relevanta.
|
#35
Posted 23 February 2018 - 10:57
Geth, on 22 februarie 2018 - 20:05, said:
Nu e doar "mai scump", e aproape DUBLU! Deci cum e? Realitatea e total opusa. Asa ca nu stau iti dau apa la moara in discutii. Ma crezi bine, nu ma crezi, iar bine. Iar daca consideri ca nu ma pricep la masini si sunt atehnic, asta e, eu ma opresc aici si te las pe tine sa ne explici cum este. |
#36
Posted 23 February 2018 - 11:11
pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 22:40, said: Mare lucru sa o puna pe o remorca si o aduce aici. Tu ai crezut ca a venit pe rotile ei ? Pai facea cel putin o saptamana daca ar fi avut la fiecare descarcare si "pompa" electrica. O incarcare completa tot dureaza cateva ore . Si autonomia e problema, viteza mare, dealuri, greutate si scade autonomia cu 50%. Deci ala sa ajunga din Norvegia in Ro se cam plictiseste . Asa cum a spus cineva mai sus, e doar masina de oras, nu te aventurezi sa traversezi tara sau continente . Ai accelerat de 2-3 ori cu plecarea de pe loc si s-a golit acumulatorul. Mai degraba se preteaza sistemul asta electric la taxiuri iar acumulatorul sa fie schimbat si nu sa stai la incarcat. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users