Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Tesla depaseste producatorii europeni pe segmentul de lux

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

 dan1980_25, on 22 februarie 2018 - 16:30, said:

si totusi inca nu am vazut vreo Tesla prin oras. Seria 7 si S am vazut noi.

In Romania sunt extrem de rare. In Olanda m-am plictisit de ele, sunt si multe taxi-uri Tesla. Mai mult ma bucur cand vad un Logan aici Posted Image

#20
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

 Neaceasca85, on 22 februarie 2018 - 17:03, said:

Eu cand am incercat sa-mi urc Golf 5 pe un taluz de zapada, am ramas suspendat.

Aicișa e vorba de un Caddy Maxi cu Michelin CrossClimate.

#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 dan1980_25, on 22 februarie 2018 - 16:30, said:

si totusi inca nu am vazut vreo Tesla prin oras. Seria 7 si S am vazut noi.
Mai iesi si tu din oras. Posted Image

 Geth, on 22 februarie 2018 - 16:55, said:

Vanzarile sunt facute mai mult ca sigur in SUA, ca in europa n-are sanse
Serios? Inseamna ca eu am zilnic vedenii cu Tesle S si X, ba cu numere de Germania, ba de Elvetia.Posted Image

#22
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

 tehnics, on 22 februarie 2018 - 17:22, said:

Iar daca ai impresia ca o electrica e un gunoi...nu stiu ce sa zic, dar am mari dubii in privinta modului tau de gandire...
Da. Gunoi. De ce? Pentru ca nu prea e masina, ci o imitatie nasparlie. Maretul Model S care chipurile concureaza S-Class&co., la inceput nu avea nici senzori de parcare sau oglinzi rabatabile electric... si acum ii lipsesc o multime de chestii ce se pot gasi pe un C-Class sau Passat. Insa problema nu e doar la Tesla ci si la producatorii clasici. Daca e model existent gen Golf, e "castrat"(adica lipsesc dotari diverse)  din diverse motive, probabil sa nu consume prea mult curent, sa nu cantareasca prea mult. Sau glumite naspa precum BMW i3 sau i8, scumpe in draci si exagerat de minimaliste.

Cand or sa faca masini electrice cu preturi si dotari identice sau echivalente celor curente convetionale, cu o autonomie decenta(macar vreo 500km), mai discutam. Dar se pare ca inca e drum lung pana acolo. Nici macar niste scaune normale, confortabile, nu pot pune, ca se pare ca-s prea grele. De rasul curcilor.

#23
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Geth, on 22 februarie 2018 - 18:39, said:

....la inceput nu avea nici senzori de parcare sau oglinzi rabatabile electric... si acum ii lipsesc o multime de chestii ce se pot gasi pe un C-Class sau Passat.
Cam asa ceva?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-jyPkg0yXzM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Tesla S este in clasa cu A6, E, 5er.
Clasa S, A8 si seria 7 sunt cu o clasa mai sus, mai scumpe, alt segment de piata.

In clasa in care concureaza Tesla S e abia pe locul 5 iar ca numar e MULT sub primele locuri.
Si daca mai luam in calcul ca Mercedes, BMW si Audi au cate doua linii de modele in aceasta clasa atunci dominatia este totala.

Clasa mare
1  Mercedes-Benz E-Class  127.638
2  BMW 5-series  109.953
3  Audi A6 / S6 / RS6 / Allroad  78.944
4  Volvo S90/V90  55.193
5  Tesla Model S  16.026
6  Jaguar XF  12.501
7  Audi A7 / S7 / RS7 6.111
8  BMW 6-series  5.610
9  Mercedes-Benz CLS  5.116
http://carsalesbase....-large-segment/

In segmentul de lux nu vad nimic de la Tesla
1  Mercedes-Benz S-Class  14.757
2  BMW 7-series  11.533
3  Porsche Panamera  10.478
4  Audi A8 / S8  5.887
http://carsalesbase....ousine-segment/

Edited by Kroghy, 22 February 2018 - 18:57.


#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 Geth, on 22 februarie 2018 - 17:33, said:

Ati inteles despre ce vorbim, da? Posted Image
Nu. Nu am priceput ce vrei sa imi spui cu pozele alea. Ca un Merc e mai scump ca un Tesla ? Da, e mai scump. Si in Romania Mercul ala e mai scump ca Tesla.
Deci nu iti inteleg problema.

Stai linistit ca din 2016 masinile electrice nu mai beneficiaza de nici o subventie, dar posibil asta ti-a scapat. Ups. De ce ?  Pentru ca incepusera norvegienii sa cumpere numai electrice in draci si nu mai veneau bani la buget...
Un link asa rapid
Inca unul. Te las pe tine sa traduci ca te vad istet cand pui poze cu preturi de masini in NOK.

 Geth, on 22 februarie 2018 - 18:39, said:

Da. Gunoi. De ce?
Colegul, diferenta dintre noi doi este ca eu m-am urcat intr-un Model X ca sa imi dau cu parerea...tu inca nu.

Edited by tehnics, 22 February 2018 - 19:11.


#26
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said:

Colegul, diferenta dintre noi doi este ca eu m-am urcat intr-un Model X ca sa imi dau cu parerea...tu inca nu.
Electricele inca par masini de fitze . Nu te poti aventura la drum lung, risti sa fii tractat dupa cateva sute de kilometri.
La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru.

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 19:10, said:

Electricele inca par masini de fitze . Nu te poti aventura la drum lung, risti sa fii tractat dupa cateva sute de kilometri.
La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru.
Electricele, indiferent de gama, sunt deocamdata doar pentru oras. Asta-i clar. Si mi se pare normal cand ai o densitate mare de masini...sa treci pe electric.
Ca stai la cucuietul in deal cum e prin Norvegia, clar un diesel sau benzina...

#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 19:10, said:

Electricele inca par masini de fitze . Nu te poti aventura la drum lung, risti sa fii tractat dupa cateva sute de kilometri.
La oras mai merge, intri in garaj si nu poluezi aerul din inlauntru.
Paco, stai linistit. Astazi (ca tot sunt in tara) m-a depasit o Tesla S, avea numere de Norvegia.
Crezi ca si-a parasutat ala masina pana aici?
Cu astea electrice e ca si cu smartphone-ul, seara il pui la incarcat.
S-au dus vremurile alea cand incarcam telefoanele o data la saptamana, nu?

 Kroghy, on 22 februarie 2018 - 18:52, said:

Tesla S este in clasa cu A6, E, 5er.

Corect, incadrarea e gresita, dar asta nu e vina lui Tesla.
E vina jurnalistilor aia idioti.

 Kroghy, on 22 februarie 2018 - 18:52, said:

Clasa mare
1  Mercedes-Benz E-Class  127.638
2  BMW 5-series  109.953
3  Audi A6 / S6 / RS6 / Allroad  78.944
4  Volvo S90/V90  55.193
5  Tesla Model S  16.026
6  Jaguar XF  12.501
7  Audi A7 / S7 / RS7 6.111
8  BMW 6-series  5.610
9  Mercedes-Benz CLS  5.116
http://carsalesbase....-large-segment/

Se duce in cap Volvo, nu crezi?
Ba, ce ti-e si cu chinezii astia! Posted Image

Edited by ericmario, 22 February 2018 - 19:42.


#29
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

 tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said:

Un link asa rapid
Inca unul. Te las pe tine sa traduci ca te vad istet cand pui poze cu preturi de masini in NOK.

Sa fi gresit google translate aici?

VAT exemption for electric cars continues until 2020.
[..]
Exemption for a one-time fee is also continued, but this can be re-assessed once the power tax for cars has been removed.
https://www.tu.no/ar...til-2020/358957

Deci cum e?

Edited by Dany_Darke, 23 February 2018 - 15:16.


#30
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 tehnics, on 22 februarie 2018 - 19:01, said:

Ca un Merc e mai scump ca un Tesla ? Da, e mai scump. Si in Romania Mercul ala e mai scump ca Tesla.
Nu pot sa cred ca un Mercedes S Klasse e mai scump ca o Tesla Model S... LOL

Prietene, preturile de pornire stau cam asa: Posted Image
- Tesla Model S = 538 820 NOK
- Mercedes S Klasse= 1 119 759 NOK
- Audi A8 = 1 134 500 NOK

Zici ca un S Klasse mai scumpa ca un Model S?
Ce rost are sa compari S Klasse/A8 cu Model S cand dimensiunile Tesla sunt mai mici ca la A6, iar luxul... este, probabil, de A4/C Klasse?
P.S. Daca am gresit cu preturile, astept corectii. Nu inteleg limba...

 mkdan2004, on 22 februarie 2018 - 16:36, said:

Este adevarat ca cel mai ieftin E-klasse incepe de la 43 000 deci Tesla este undeva la mijloc ca pret.
Gresesti. Ia compara Model S cu un A6/A7 la o putere similara, sau cat de cat apropiata si ai sa vezi ca masinile A6/E Klasse/A7 nu sunt mai ieftine

Edited by valitudor, 22 February 2018 - 20:47.


#31
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 ericmario, on 22 februarie 2018 - 19:48, said:


S-au dus vremurile alea cand incarcam telefoanele o data la saptamana, nu?

nu, din contra sunt mai aproape ca niciodata

#32
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 ericmario, on 22 februarie 2018 - 19:48, said:

Paco, stai linistit. Astazi (ca tot sunt in tara) m-a depasit o Tesla S, avea numere de Norvegia.
Crezi ca si-a parasutat ala masina pana aici?
Cu astea electrice e ca si cu smartphone-ul, seara il pui la incarcat.
S-au dus vremurile alea cand incarcam telefoanele o data la saptamana, nu?
Mare lucru sa o puna pe o remorca si o aduce aici. Tu ai crezut ca a venit pe rotile ei ? Pai facea cel putin o saptamana daca ar fi avut la fiecare descarcare si "pompa" electrica.
O incarcare completa  tot dureaza cateva ore . Si autonomia e problema, viteza mare, dealuri, greutate si scade autonomia cu 50%. Deci ala sa ajunga din Norvegia in Ro se cam plictiseste .
Asa cum a spus cineva mai sus, e doar masina de oras, nu te aventurezi sa traversezi tara sau continente . Ai accelerat de 2-3 ori cu plecarea de pe loc si s-a golit acumulatorul.
Mai degraba se preteaza sistemul asta electric la taxiuri iar acumulatorul sa fie schimbat si nu sa stai la incarcat.

#33
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Ce-mi plac desteptii care stiu totul despre Tesla dar nu ca n-au vazut una in viata lor, nici macar nu stiu nimic despre cum au fost calculati cei 500 km autonomie si nici cat dureaza o incarcare. Anul trecut a mai fost un articol despre un BMW i3 si ala spunea ca a gasit un incarcator la Pitesti ocupat tot de o Tesla S cu numere de Elvetia. Probabil ca si aia venise tot pe platforma. In curand o sa fie plina Europa de platforme care cara Tesla :) !
Cel putin faza cu ai accelerat de 2-3 ori si s-a golit acumulatorul arata clar cat stie asat despre Tesla. Se pare ca devin tot mai multi cei care vor sa accelereze numai de 2-3 ori :) !

#34
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 16.07.2008
O dati in extreme, judecati dupa ce si cat ati vazut. Eu am vazut o Tesla Model S pe platfoma in Germania, intre Munchen si Stuttgart, ce concluzie sa trag? Ca o aducea in RO ca sa se "dea cu Tesla prin Bucuresti", ca i s-a stricat si toate sunt proaste sau ca a accelerat o data si a ramas ca prostu' fara curent? Adevarul este ca habar nu am ce avea, pur si simplu "shit happens". Acelasi lucru si aici, daca ati vazut o Tesla cu numere de Elvetia sau Norvegia, nu puteti sa trageti nici o concluzie relevanta.

#35
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 Geth, on 22 februarie 2018 - 20:05, said:

Nu e doar "mai scump", e aproape DUBLU!

Deci cum e?
Hai sa iti spun eu cum e: Din media toata viata este roz in Norvegia. Daca citesti, peste tot, norvegienii sunt cei mai fericiti oameni de pe pamant.
Realitatea e total opusa. Asa ca nu stau iti dau apa la moara in discutii. Ma crezi bine, nu ma crezi, iar bine.

Iar daca consideri ca nu ma pricep la masini si sunt atehnic, asta e, eu ma opresc aici si te las pe tine sa ne explici cum este.

#36
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 pacopaco1967, on 22 februarie 2018 - 22:40, said:


Mare lucru sa o puna pe o remorca si o aduce aici. Tu ai crezut ca a venit pe rotile ei ? Pai facea cel putin o saptamana daca ar fi avut la fiecare descarcare si "pompa" electrica.
O incarcare completa  tot dureaza cateva ore . Si autonomia e problema, viteza mare, dealuri, greutate si scade autonomia cu 50%. Deci ala sa ajunga din Norvegia in Ro se cam plictiseste .
Asa cum a spus cineva mai sus, e doar masina de oras, nu te aventurezi sa traversezi tara sau continente . Ai accelerat de 2-3 ori cu plecarea de pe loc si s-a golit acumulatorul.
Mai degraba se preteaza sistemul asta electric la taxiuri iar acumulatorul sa fie schimbat si nu sa stai la incarcat.
E greu tare sa dai un google search in care sa scrii Tesla supercharger? Vezi ca au in toata europa civilizata puncte de incarcare ultra-rapide care incarca in 30-40min necesarul pentru a parcurge vreo 300km. Sunt zeci de video time-lapse pe youtube cu cetateni care parcurg mii de km folosind reteua Supercharger. Dar voi nu, batman batman

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate