Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trepidatii motor Golf 5
Last Updated: Feb 17 2018 16:18, Started by
Qipper
, Jan 15 2018 16:59
·
0
#1
Posted 15 January 2018 - 16:59
Bună ziua tuturor .Dețin un VW Golf 5 1,9 TDI si de ceva timp , intre 900 -1400 rpm în timpul mersului , are mașina niște zgâlțâieturi sau cum sa le zic , un fel de trepidații. Dacă merg la ralanti nu face , la fel și de la 1400 rpm în sus.
Acuma cu frigul ăsta (la Baia Mare au fost -11,5°C azi dimineață ) , smanceste motorul la pornirea la rece, un fel de zdruncinat . Bucsa de la cadru/ jug motor e cam uzata, am vazut-o eu când eram la un mecanic . O fi aia de vina ? Trebuie sa mai schimb și alte bucșe sau suporti la motor , tampoane motor și cutie ca sa scap de toate trepidațiile? Mulțumesc anticipat |
#2
Posted 15 January 2018 - 17:10
Injectoare, verifica compensatiile la cald 75 grade +.
|
#3
Posted 15 January 2018 - 17:39
Probabil e ceva mai normal cand e motorul rece, face si dupa ce e cald asa ? Daca zici ca era uzata, trebuie schimbata.
|
#4
Posted 15 January 2018 - 17:42
TruculMagic, on 15 ianuarie 2018 - 17:39, said:
Probabil e ceva mai normal cand e motorul rece, face si dupa ce e cald asa ? Daca zici ca era uzata, trebuie schimbata. La cald nu smanceste la pornire. Dar trepidatiile în plaja de turații amintită sunt prezente mereu și la rece și la când . Doar când mașina e scoasa din viteza nu face |
#5
Posted 15 January 2018 - 17:53
Probabil ca e pe duca volantul bi-masic. Cu masina oprita si capota ridicata , trage frana de mana , baga in treapta intai si joaca-te din ambreiaj putin. Daca este dusa bieleta antiruliu o sa vezi - motorul de Golf 5 este montat transversal si o sa se miste fata-spate ( sau inainte-inapoi ) . De obicei este o cauzalitate intre cele doua. Volantul se strica , la plecarea de pe loc smuceste si asta distruge in timp bieleta antiruliu ( sau altfel spus suportul dintre cutie si caroserie ) . Daca nu te pricepi , du-te la un servis bun .
Edited by JurasikMan, 15 January 2018 - 17:54. |
#6
Posted 15 January 2018 - 18:10
#7
Posted 15 January 2018 - 18:17
Da , bieleta antibalans ... si balansul este tot un fel de ruliu .
|
#8
Posted 14 February 2018 - 19:22
Update : am schimbat cu o ora în urma bucșele de la suportul antibalans motor și vibrațiile respective sunt prezente între 1000-1300 rpm indiferent dacă motorul e în sarcină ( merg pe drum ) sau mașina e scoasă din viteză. S-a uitat mecanicul și la tampoanele motor și sunt acceptabile . Mai merg încă .
Precizez ca vibrațiile le aud pe partea șoferului și e ceva asemănător cu vibrațiile de plastic de la VW dar puțin mai evidente , ceva de genul vibrațiilor când mergi cu motorul subturat și accelerezi brusc , fiind intr-o treaptă superioară de viteză . În partea dreaptă nu se aude ca și cum ar fi de acolo , deci exclud motorul . Nu ma prea deranjează dar când merg prin parcări trebuie sa turez motorul un pic ca sa nu vibreze și așa prind viteza și trebuie sa merg ori din ambreiaj ori la ralanti. În rest motorul merge exceptional . Nu are fluctuații de accelerație , trage foarte bine Aștept sfaturi . Mulțumesc! Edited by Qipper, 14 February 2018 - 19:24. |
#10
Posted 17 February 2018 - 16:10
Deenman, on 15 februarie 2018 - 08:57, said:
Ambreiajul. Cand il turezi se centreaza. Deci stau cu mașina scoasă din viteză și accelerez ușor . Intre 900-1000-1300 rpm vibreaza ceva dincolo de bord.Pestejar 1300 rpm totul e ok . Pe partea stângă aud mai tare Edited by Qipper, 17 February 2018 - 16:12. |
|
#11
Posted 17 February 2018 - 16:18
Pai ce sa vibreze daca e scoasa din viteze? e motorul naibii.
Desfa capota, apuca motorul cu doua maini, trage sus jos/stanga dreapta, daca se misca tare, is duse tampoanele. Sau stai si uita-te la motor in timp ce cineva il accelereaza si vezi ce se misca. Motorul la acceleratie se misca, dar nu se deplaseaza tare, maxim 0.5-1cm. Motorul poate sa vibreze de la urmatoarele: injectoare infundate/blocate. axa cu came uzata - motorul bate si se aude unsunet infundat cu bas. tampoane motor uzate sau bieleta antirasturnare uzata excesiv (ea leaga cutia de viteze si motorul de caroserie) i se mai zice si dogbone. De ce nu pui tu o filmare cu motorul si capota deschisa sa vedem si noi cat de tare vibreaza. Edited by Deenman, 17 February 2018 - 16:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users