Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
#55
Posted 06 December 2017 - 21:02
Si eu sper sa treaca pentru ca e o lege buna si pentru Romania in general dar si pentru mine in special.
|
#56
Posted 06 December 2017 - 21:02
Quoriah, on 06 decembrie 2017 - 12:30, said:
Ignorand stilul imbecil al autorului - https://www.4tuning....u-nu-36950.html Stirea se regaseste si pe site-ul Antena3 totusi - https://www.antena3....ile-445304.html Am gasit sursa pe Avocat.net: https://www.avocatne...ite-cazuri.html "În esență, propunerea legislativă ar modifica modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, și anume impozitul s-ar calcula prin înmulțirea numărului de centrimetri cubi ai autovehiculului cu o valoare specifică fiecărei limite a capacității cilindrice (până la 2.000 cm3, peste 2.001 cm3 etc)." Impozitul scade cu 90%??? Dar creste impozitul la masinile care merg cu perfuzii Mai exact impozitele de 40-60 RON risca sa creasca ceea ce va aduce un surplus de bani incasati de primarii care va suplini pierderea din scaderea impozitelor pt masini cu cilindree de +2,000 cc. O fi bine? O fi rau? Eu personal ma bucur ca prea era japca de prost gust si fara noima. Ca exemplu, California (parca) avea cel mai mare impozit auto din USA si era plafonat la 1,000 USD pentru masini extrem de scumpe. In Romania, 800 RON pt motor de 2,179, adica de 5 ori mai mult de cat o masina cu motor de 2L, doar din cauza unei cesti de cafea diferenta. Postati si ce v-ati lua daca s-ar adeveri. Incep eu cu: - Pajero (vine cu motor de 3.2L) - Ford Ranger Wildtrack (motor de 3.2L) PS: multam pt teleport in sectiunea corecta |
#57
Posted 06 December 2017 - 21:04
E nasol cu utilitarele. Taxa de drum mare, asigurare mare, ITP anual. Nu merita. E mult mai bine sa inscrii masina ca autoturism si nu ca utilitara.
|
#58
Posted 06 December 2017 - 21:07
Sa nu exageram. Era vb de motor de 3.2.
Alea de care zici tu palesc in fata impozitului pt un autoturism de 3.2 si sunt acceptabile pt o utilitara tinand cont de diferenta de impozit. E 100% mai rentabila inmatricularea ca utilitara la masini cu astfel de motoare. Edited by underb, 06 December 2017 - 21:08. |
#60
Posted 06 December 2017 - 21:09
AndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:02, said:
Ce parere aveti? Am vazut multe pareri impartite in principal care blamau faptul ca va creste impoztul pana-n 1.6 cu fabuloasa suma de 30 lei/an (2.5lei/luna pe care oricum il lasa la casierie pe tejgea prin maruntis.) Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit. Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament. |
#61
Posted 06 December 2017 - 21:10
Titlul topicului ar trebui sa fie: reaseazarea impozitului auto pe baze echitabile.
|
#62
Posted 06 December 2017 - 21:12
#63
Posted 06 December 2017 - 21:12
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said: cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - Pentru putin! |
#64
Posted 06 December 2017 - 21:14
Totul se invarte in jurul banilor, nu are nici o legatura cu binele romanului de rand. Cum numarul de masini cu motoare mici este in crestere iar cele cu motoare mari se presupune ca or sa scada mai ales ca probabil or sa fie taxate mai mult de noua taxa de mediu ce se pregateste ar scadea incasarile la buget de aici si calculul noului impozit, in crestere pentru motorizarile mici care se presupune ca or sa fie in procent majoritar.
|
|
#66
Posted 06 December 2017 - 21:18
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said:
Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit. Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament. Exista masini de 10k euro cu motoare de peste 3000cmc, asa cum exista si Jaguar F-Pace de 60.000 euro cu motor de 2.0. Asta nu inseamna ca ala care va plati de 25 ori mai mult impozit decat pe Jaguarul de 60k euro este mai bogat. Mai bine recunoaste ca-ti saliveaza gura ca la un pitbull cand vezi o masina cu motor V8 si ti-ai dori sa vezi macar simti cum este intr-una, ce sa mai zic de condus? Si in plus daca are... mai ales ca din afara de-aia din parlament, de obicei lumea le au din munca cinstita, parerea ta e ca tre casapiti, nu? Ai dracu.... cum indraznesc sa munceasca pe salariu mai mare decat minimul pe economie? Edited by AndyM, 06 December 2017 - 21:20. |
#67
Posted 06 December 2017 - 21:19
O masina cu motoe mare nu e neaparatuna scumpa sau de lux
Si daca ar fi, care e pb? Calul moare de drum lung si prostul de grija altuia. Per total, statul pierd infinit mai multi bani prin inmatricularile in Bg decit incaseza din aceste impozite aberante. |
#68
Posted 06 December 2017 - 21:22
AndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:18, said:
Si in plus daca are... mai ales ca din afara de-aia din parlament, de obicei lumea le au din munca cinstita, parerea ta e ca tre casapiti, nu? Ai dracu.... cum indraznesc sa munceasca pe salariu mai mare decat minimul pe economie? Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul.... Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica... Aceasta lege oricum nu va trece de Parlament pentru ca conducerea social-democrata are cu totul alte interese, respectiv sa ia de la bogati, sa dea la saraci. Nu-si va taia singura craca de sub picioare. Edited by rosix, 06 December 2017 - 21:25. |
#69
Posted 06 December 2017 - 21:26
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:22, said:
Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul.... Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica... Nu sunt chiabur iar banii ii am din munca cinstita in IT (Salariu de ITist + Proiecte personale ce functioneaza). Pentru faptul ca sunt un pic mai inteligent decat tine si castig mai mult tre sa fiu casapit? Asta era problema Romaniei. Fraierii ce castiga peste salariul minim trebuie impuscati, a? BTW, daca n-o sa-mi mai permit impozitul, o sa pot foarte simplu sa trec masina pe BG sau sa o scot de la impozit cu toate ca nu o voi mai vinde vreodata. Uite, o pastrez ca sa-ti fac tie-n ciuda.
Edited by Dany_Darke, 07 December 2017 - 02:31.
|
|
#70
Posted 06 December 2017 - 21:27
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:22, said:
Vreau sa-i vad pe chiaburii care conduc masini puternice pusi la pamant, asta e ideea.... Tot ce sare de 2500cmc, sa se tripleze impozitul.... Plus adaugat un impozit special pe bizon cu masina puternica... Edited by dan1980_25, 06 December 2017 - 21:29. |
#71
Posted 06 December 2017 - 21:30
loock, on 06 decembrie 2017 - 21:21, said:
Eu sunt de acord cu conditia sa existe echipaje in trafic care fac atat teste si prin sondaj random cat si teste pe afumatori vizibile, si cei care nu au catalizator in stare buna sau polueaza peste euro 5 sa primeasca o amenda de un milion de euro + blocarea conturilor + inchisoare pt genocid din culpa si in faza agravanta si costul incarcerarii sa fie platit tot din banii lor, iar daca nu au bani sa plateasca atunci munca silnica, iar daca nu pot sa plateasca sa le fie prelevate organele, si daca organele nu sunt bune sau au HIV/etc. atunci sa primeasca 1000 de bice ude date motorizat de un ax vertical cu bice prinse perimetral. AndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:26, said:
Uite, eu am un 3.8 ... (benzinare, of course) Sau vom ajunge sa importam direct din State... dan1980_25, on 06 decembrie 2017 - 21:27, said:
chiar si la ARO? |
#72
Posted 06 December 2017 - 21:32
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said:
Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit. Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament. Din contra judeci gresit, ca om care nu prea are habar despre masini. Actuala legislatie daca vrei ceva mai vioi te forteaza sa cumperi mizerii de motoare 2.0 turbo, masini noi dar in general foarte putin fiabile, capabile de ~300 cp, mai nou se aproapie de 400 cp. Pe de alta parte un 5.0 litri american de 200 de cai putere merge la fel de bine din 1970 incoace fara nevoie de reparatii, lucreaza la presiune mica. In principiu cu cat iei un motor mai mic cu putere mai multa, mai ales unul turbo cu atat sfarsesti prin a arunca banii prin service. Acum insa nu stiu cum e cu impozitele de poluare, dar legislatia actuala e de cacao si limiteaza dreptul cetateanului de rand de a detine o masina cu motor de peste 3 litri. Sunt destule masini cu motoare mari fara prea multa putere. Iar legislatia e chiar un pic nedreapta, ia de exemplu BMW M4 sau Audi RS5, ~450 de cai cu motor de 3 litri. Sau Mercedes A45 AMG, Audi RS3, ~360 cai putere cu 2 litri. Astea is masini noi de peste 40.000 de euro. Sunt o groaza de masini mai vechi, super fiabile care sunt absolut inacesibile romanilor din cauza taxarii. De exemplu la americani e clasicul Ford Crown Victoria, masina de taxi si de politie, trece milioane de kilometri fara interventii la motor, motor de 5 litri si 200 de cai. In timp ce la un cotet de 1.4 turbo pana la 200k km deja te imprietenesti ca fratii cu aia de la service. Legislatia actuala e menita sa de faca sa cumparam fie masinile moderne lipsite de fiabilitate umplute de electronica avantajandui doar pe cei cu bani multi sa detina o masina puternica. Cu o impozitare mai ok si-ar permite si omul de rand o masina mai buna. Momentan pt 3 litri dai bani la bulgar si la 3 litri ce economisesti avand o masina fiabila care nu te lasa pe marginea drumului dai partial la stat. Raman la parerea ca intretinerea unui 2.0 turbo poate fi mai costisitoare decat impozitul pt un 3 litri natural aspirat. Impozitarea corecta a masinilor ar trebui sa se faca dupa preturi de catalog, si aici ar mai fi ceva metode de fentare dar in esenta un impozit anual de 0,5% din valoarea masinii ar fi ok. Dar asta chit s-ar zice ca descurajeaza vanzarea de masini noi. Edited by SpeedDemon, 06 December 2017 - 21:32. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users