Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reclamatie RDS
Ultima postare: ian 04 2019 01:22, Inițiat de
gerbil
, oct 21 2017 09:13
·
0
#19
Publicat: 21 octombrie 2017 - 13:46
Saptamana trecuta am facut o sesizare in Digicare, despre semnalul TV pe anumite canale, pe la 15:30. In max. 10 min. a sunat o operatoare, a cerut detalii si a intrebat cand poate veni echipa. Dupa vreo 2-3 ore, am vazut ca mergeau iar toate bine. Pe seara a sunat aceiasi operatoare - ca cica nu ne-a gasit acasa echipa, dar au rezolvat problema. N-am idee daca au rezolvat remote sau chiar au venit pana la cutia de pe scara.
Asa ca citeste cineva... |
#20
Publicat: 21 octombrie 2017 - 14:33
Cum aveti probleme cu ei si nu va raspund nu pot sa-nteleg. De cate ori am avut probleme tehnice sau vreo neintelegere de servicii in contract mi-au raspuns cu amabilitate si in cateva ore imi era rezolvata defectiunea tehnica. Mai mult de 2-3 minute n-am stat NICIODATA in telefon pana am fost preluat de un operator.
Ori esti vreun dinala care in plm cand raspunde operatorul nici nu se recomanda, nici nu spune unde sta si incepe ca este mare si tare, ca nu-i merge aia si aia fara sa stie sa explice EXACT ce problema are de se sinchisesc si aia sa-i raspunda la telefon???? Am mai fost eu odata la un taran dinasta care suna la call-center si fara sa se recomande si sa spuna dracu adresa unde locuieste incepe cu basinile ca ce peleu' lui are de nu-i merg serviciile si ce dracu le-a mai zis ca i-a inchis operatorul acela telefonul prostului in nas Editat de iulian160380, 21 octombrie 2017 - 14:39. |
#26
Publicat: 02 noiembrie 2017 - 19:10
La capitolul raspuns la sesisari RDS ramane in continuare o companie extrem de slaba. Operatorii call center nu sunt capabili de nici un raspuns coerent. Se limiteaza la "am preluat sesizarea, verificam si revenim.
Evident nu revine nimeni. Soliciti rezolutie pe email. Evident nimic. Cand suni inapoi operatorul spune nonsalant : s-a incercat contactarea dumneavoastra repetata insa fara succes. cand intrebi: cand? unde, pe mail sau telefon? pe ce numar ati sunat? evident apar balbe. INFECTI la capitulul asta. |
#27
Publicat: 02 noiembrie 2017 - 20:01
Uite cam asa au instalat domnii S. Burcea (Cod 24839 ) si F. Basturea (cod 23238) evident de la RDS, Fiberlink 300.
Super meseriasi, nu? Am depus sesizare, evident de la RDS nici un raspuns. Poate voi reusiti sa ii dati afara daca vin sa va instaleze ei. La mine au facut dezastru si la interior si la exterior. Fișiere atașateEditat de Cxxc, 02 noiembrie 2017 - 20:25. |
#29
Publicat: 02 noiembrie 2017 - 21:54
Percutia e sfanta.
Doar niste idioti ca cei doi folosesc percutie la perete de caramida. Poate ca oferta RDS trebuie completata: " RDS iti dam net, tu iti chemi mesterii, cumperi ipsos si lavabila.E la pachet - fiberlink 1000". sau "RDS are atatia Dorei in echipa de nici nu-ti dai seama cat de repede lasa dezastrul dupa ei si pleaca - fiberlink 1000" |
#31
Publicat: 03 noiembrie 2017 - 15:47
Faptul ca ai o gaura denota ca macar ai servicii.. sau ca cineva a incercat sa le instaleze. Eu am renuntat dupa mai mult de o saptamana de la comanda, dupa ce nu a venit nimeni sa instaleza. La call center mi s-a spus (politicos, e drept) ca in contract spune sa astept pana la 90 zile...
Cum in Magurele (Ilfov) au monopol, singura alternativa este internet 4G. Macar merge.. Ca fapt divers - cei care au locuit inainte la dresa au avut (inca functiona) internet si TV de la Digi.. |
#32
Publicat: 06 noiembrie 2017 - 12:04
Mhaor - esențialul era altul. Calitatea oamenilor de la rds care și au bătut joc de o lucrare simpla doar ca era vineri seara (ii sunau nevestele din 5 in 5 minute sa ajungă mai repede acasă. )
Nu are importantă gaura. E inacceptabil sa lași dezastru după tine la o lucrare relativ simpla. Sau dacă s a întâmplat sa faci cumva sa repari sau sa-l compensezi pe client cu ceva- o luna gratis la ceva. Ca dacă idioții aia doi își dădeau silință sigur nu apăreau mesajele astea. |
#33
Publicat: 06 noiembrie 2017 - 12:59
Cred că nu ai înțeles. Echipa RCS te ajută să dai gaură, dacă nu ai, ca să îți bage firul în casă. Scopul lor este să îți instaleze serviciul. „Floarea” rezultată la ieșirea burghiului este frecvent întâlnită, iar în cazul tău este mică și ușor de reparat. Când vei da găuri, vei ști și tu asta. Când echipa dă gaura în casa clientului, o face cu acceptul clientului, iar clientul își asumă rezultatul. Dacă rezultă praf și mizerie, și le asumă. Crapă sau cade tencuiala, la fel. Armatura de fier sau cabluri electrice în calea burghiului? Idem. RCS nu se ocupă cu lucrări de amenajare și reparații de imobile, deci nu poți avea pretenția să vină să îți repare peretele. Data viitoare fă-ți singur gaură în perete, ca să fii sigur că-i așa cum vrei tu.
|
|
#34
Publicat: 06 noiembrie 2017 - 14:35
Ne-am depărtat de la subiect.
Dacă pentru tine e OK o astfel de situație foarte bine. Pentru mine amatorismul celor 2 indivizi nu e acceptabil. Ei sunt responsabili de instalarea unui sevici și nu sa genereze vreo problema la client. Din punctul meu de vedere era ideal sa nu avem problemele astea. Era relativ simplu sa nu se întâmple.Dar cei 2 gigei au făcut treaba de mântuială și au plecat. Am cerut instalarea unui serviciu de internet. Asta se pare ca la rds vine la pachet cu Meșteri, materiale alt disconfort și alți bani aruncați din cauza unor idioți. Închidem polemica ca nu are rost. Editat de Cxxc, 06 noiembrie 2017 - 14:51. |
#35
Publicat: 13 decembrie 2017 - 18:38
Surprize suprize de la RDS.
Dupa ce am facut plangeri peste tot se mai misca lucrurile. Probabil vreo institutie le-a dat una in bot. O sa continui oricum... De o saptamna ma suna tot un domn care zice ca e de la RDS ca vrea sa faca reparatiile. Evident ca nu am stat dupa ei doua luni ca sa-mi repar casa la interior. La exterior la fatada distrusa o sa fac inca o plangere. Nu-i lasati de capul lor. Faceti plangeri, dureaza 10 min, doar asa se profesionalizeaza. Nu semnati receptiile la instalari pana nu va asigurati ca totul e ca la manual. |
#36
Publicat: 12 ianuarie 2018 - 12:06
buna ziua .
oare exista cineva pe aici sa ma ajute si pe mine? am facut acum vreo doua luni de zile o comnada la un Samsung s8+ violet deja pe contul digicare nu ma mai lasa sa fac sesizari. timp de o luna de zile am tot primit mail-uri ca momentan produsul comandat nu exista pe stoc si ca o sa revina cu alt mesaj sau mail dar deja nici macar asta nu se mai intampla, oare ce e de facut? va multumesc ptr ajutor. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi