Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Reclamatie RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
Serpent

Serpent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,218
  • Înscris: 09.01.2004
Saptamana trecuta am facut o sesizare in Digicare, despre semnalul TV pe anumite canale, pe la 15:30. In max. 10 min. a sunat o operatoare, a cerut detalii si a intrebat cand poate veni echipa. Dupa vreo 2-3 ore, am vazut ca mergeau iar toate bine. Pe seara a sunat aceiasi operatoare - ca cica nu ne-a gasit acasa echipa, dar au rezolvat problema. N-am idee daca au rezolvat remote sau chiar au venit pana la cutia de pe scara.

Asa ca citeste cineva...

#20
iulian160380

iulian160380

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 20.09.2017
Cum aveti probleme cu ei si nu va raspund nu pot sa-nteleg. De cate ori am avut probleme tehnice sau vreo neintelegere de servicii in contract mi-au raspuns cu amabilitate si in cateva ore imi era rezolvata defectiunea tehnica. Mai mult de 2-3 minute n-am stat NICIODATA in telefon pana am fost preluat de un operator.

Ori esti vreun dinala care in plm cand raspunde operatorul nici nu se recomanda, nici nu spune unde sta si incepe ca este mare si tare, ca nu-i merge aia si aia fara sa stie sa explice EXACT ce problema are de se sinchisesc si aia sa-i raspunda la telefon???? Posted Image Am mai fost eu odata la un taran dinasta care suna la call-center si fara sa se recomande si sa spuna dracu adresa unde locuieste incepe cu basinile ca ce peleu' lui are de nu-i merg serviciile si ce dracu le-a mai zis ca i-a inchis operatorul acela telefonul prostului in nas

Edited by iulian160380, 21 October 2017 - 14:39.


#21
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
Au reparat pe la ora 16:00. Acum au dat sms (pusesem numarul in My Digi cand am facut reclamatia) ca problema a fost remediata.

#22
Vlad2702

Vlad2702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.10.2017
In zona Stefan cel Mare nu functioneaza cablul tv de cca 48 ore.
La cele trei reclamatii de pana acum mi-au spus ca se cunoaste problema si o sa se remedieze...
Marea companie RCS !!!!
Daca in centrul Bucurestiului este asa....

#23
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Si ti-ai facut cont doar ca sa fii hater? O fi o problema mai complexa....

#24
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
Iar nu merge si la mine.

#25
Vlad2702

Vlad2702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.10.2017
S-a reparat la mine dupa 3zile si jumate de lucrari complexe

#26
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
La capitolul raspuns la sesisari  RDS ramane in continuare o companie extrem de slaba. Operatorii call center nu sunt capabili de nici un raspuns coerent. Se limiteaza la "am preluat sesizarea, verificam si revenim.

Evident nu revine nimeni. Soliciti rezolutie pe email. Evident nimic. Cand suni inapoi operatorul spune nonsalant : s-a incercat contactarea dumneavoastra repetata insa fara succes. cand intrebi: cand? unde, pe mail sau telefon? pe ce numar ati sunat? evident apar balbe.

INFECTI la capitulul asta.

#27
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
Uite cam asa au instalat domnii S. Burcea (Cod 24839 )  si F. Basturea (cod 23238)  evident de la RDS,  Fiberlink 300.

Super meseriasi, nu?
Am depus sesizare, evident de la RDS nici un raspuns.

Poate voi reusiti sa ii dati afara daca vin sa va instaleze ei. La mine au facut dezastru si la interior si la exterior.

Attached Files


Edited by Cxxc, 02 November 2017 - 20:25.


#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Asa e cand dai cu percutie, se face o chestie dinasta cand iese burghiul.
N-ai ce-i face, e ori la tine in casa ori afara...

Edited by MembruAnonim, 02 November 2017 - 20:14.


#29
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
Percutia e sfanta. Posted Image

Doar niste idioti ca cei doi folosesc percutie la perete de caramida.

Poate ca oferta RDS trebuie completata:
" RDS iti dam net,  tu iti chemi mesterii, cumperi ipsos si lavabila.E la pachet - fiberlink 1000".
sau
"RDS are atatia Dorei in echipa de nici nu-ti dai seama cat de repede lasa dezastrul dupa ei si pleaca - fiberlink 1000"Posted Image

#30
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Așa-i că n-ai dat găuri în viața ta?

#31
worf_68

worf_68

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.11.2017
Faptul ca ai o gaura denota ca macar ai servicii..  sau ca cineva a incercat sa le instaleze. Eu am renuntat dupa mai mult de o saptamana de la comanda, dupa ce nu a venit nimeni sa instaleza. La call center mi s-a spus (politicos, e drept) ca in contract spune sa astept pana la 90 zile... Posted Image
Cum in Magurele (Ilfov) au monopol, singura alternativa este internet 4G. Macar merge..

Ca fapt divers - cei care au locuit inainte la dresa au avut (inca functiona) internet si TV de la Digi..

#32
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
Mhaor - esențialul era altul.  Calitatea oamenilor de la rds care și au bătut joc de o lucrare simpla doar ca era vineri seara  (ii sunau nevestele din 5 in 5 minute sa ajungă mai repede acasă. )

Nu are importantă gaura. E inacceptabil sa lași dezastru după tine la o lucrare relativ simpla.

Sau dacă s a întâmplat sa faci cumva sa repari sau sa-l compensezi pe client cu ceva- o luna gratis la ceva.

Ca dacă idioții aia doi își dădeau silință sigur nu apăreau mesajele astea.





#33
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Cred că nu ai înțeles. Echipa RCS te ajută să dai gaură, dacă nu ai, ca să îți bage firul în casă. Scopul lor este să îți instaleze serviciul. „Floarea” rezultată la ieșirea burghiului este frecvent întâlnită, iar în cazul tău este mică și ușor de reparat. Când vei da găuri, vei ști și tu asta. Când echipa dă gaura în casa clientului, o face cu acceptul clientului, iar clientul își asumă rezultatul. Dacă rezultă praf și mizerie, și le asumă. Crapă sau cade tencuiala, la fel. Armatura de fier sau cabluri electrice în calea burghiului? Idem. RCS nu se ocupă cu lucrări de amenajare și reparații de imobile, deci nu poți avea pretenția să vină să îți repare peretele. Data viitoare fă-ți singur gaură în perete, ca să fii sigur că-i așa cum vrei tu.

#34
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
Ne-am depărtat de la subiect.

Dacă pentru tine e OK o astfel de situație foarte bine.

Pentru mine amatorismul celor 2 indivizi nu e acceptabil.

Ei sunt responsabili de instalarea unui sevici și nu sa genereze vreo problema la client. Din punctul meu de vedere era ideal sa nu avem problemele astea. Era relativ simplu sa nu se întâmple.Dar cei 2 gigei au făcut treaba de mântuială și au plecat.

Am cerut instalarea unui serviciu de internet. Asta se pare ca la rds vine la pachet cu Meșteri, materiale alt disconfort și alți bani aruncați din cauza unor idioți.

Închidem polemica ca nu are rost.

Edited by Cxxc, 06 November 2017 - 14:51.


#35
Cxxc

Cxxc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 04.12.2001
Surprize suprize de la RDS.

Dupa ce am facut plangeri peste tot se mai misca lucrurile. Probabil vreo institutie le-a dat una in bot. O sa continui oricum...

De o saptamna ma suna tot un domn care zice ca e de la RDS ca vrea sa faca reparatiile. Evident ca nu am stat dupa ei doua luni ca sa-mi repar casa la interior.
La exterior la fatada distrusa o sa fac inca o plangere.

Nu-i lasati de capul  lor. Faceti plangeri, dureaza 10 min, doar asa se profesionalizeaza.
Nu semnati receptiile la instalari pana nu va asigurati ca totul e ca la manual.

#36
crainics

crainics

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.01.2018
buna ziua .
oare exista cineva pe aici sa ma ajute si pe mine?
am facut acum vreo doua luni de zile o comnada la un Samsung s8+ violet deja pe contul digicare nu ma mai lasa sa fac sesizari.
timp de o luna de zile am tot primit mail-uri ca momentan produsul comandat nu exista pe stoc si ca o sa revina cu alt mesaj sau mail dar deja nici macar asta nu se mai intampla, oare ce e de facut?
va multumesc ptr ajutor.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate