Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reclamatie RDS
Last Updated: Jan 04 2019 01:22, Started by
gerbil
, Oct 21 2017 09:13
·
0
#37
Posted 12 January 2018 - 16:34
Salut, crainics,
Astept PM sa verific situatia comenzii tale. |
#38
Posted 14 January 2018 - 13:57
Cxxc, on 06 noiembrie 2017 - 14:35, said:
Ne-am depărtat de la subiect. Dacă pentru tine e OK o astfel de situație foarte bine. Pentru mine amatorismul celor 2 indivizi nu e acceptabil. Ei sunt responsabili de instalarea unui sevici și nu sa genereze vreo problema la client. Din punctul meu de vedere era ideal sa nu avem problemele astea. Era relativ simplu sa nu se întâmple.Dar cei 2 gigei au făcut treaba de mântuială și au plecat. Am cerut instalarea unui serviciu de internet. Asta se pare ca la rds vine la pachet cu Meșteri, materiale alt disconfort și alți bani aruncați din cauza unor idioți. Închidem polemica ca nu are rost. Deranjul ti-l asumi, in momentul in care ai contractat un serviciu. Probabil nu ai dat gauri in viata ta, bormasinile functioneaza cu PERCUTIE si in orice perete la iesire, ramane floare...sau daca ai ghinion chiar si gaura. Nu e vina lor ca tu ai tencuiala de 2 lei. Iar de dat cu o matura poti sa dai si tu, ca nu iti cade mana!!! Deci unde e deranjul ca nu am inteles?! PS: Daca eram in locul RDS, eu iti reziliam pe loc contractul )) si te lasam sa iti faci tu instalarea la o alta firma!! Edited by electragrup, 14 January 2018 - 14:00. |
#39
Posted 14 January 2018 - 15:44
#40
Posted 14 January 2018 - 21:35
dalu364, on 14 ianuarie 2018 - 15:44, said:
Ce ti-ar place sa ai putere !!! Reziliai contractul si-l obligai pe om sa-si faca gauri in pereti prin ,, electragrup " !! Spre deosebire de tine AM )))) Si da, refuz oricand popandai de astia care vin cu pretentii absurde! Mai invatati cum e cu instalarile si luati o bormasina in mana si dupa aceea sa comentati, ca pana acum o faceti mult si prost!!! Edited by electragrup, 14 January 2018 - 21:35. |
#41
Posted 31 December 2018 - 22:53
Ca sa nu deschid alta discutie...
Avantajul suprem de a fi abonat DIGI: NU ai nici TV nici internet in noaptea de Revelion! La mai mare! A, n-au nici echipa de interventie in noaptea asta. Si cica sunt lideri de piata, super, extra, nemaipomeniti. Asa le doresc si responsabililor lor. Tuturor celorlalti, La multi ani! |
#42
Posted 01 January 2019 - 13:34
Ce firma de cablu intervine la deranjamente după ora 22 ?
|
#43
Posted 03 January 2019 - 13:23
Off topic: In Bucuresti nici ENEL nu mai are echipe de noapte. Si daca furnizorul zice ca trimite echipa la 0100 noaptea sa vad cine le da drumul in bloc sau cine le deschide usa sau cine accepta sa se lucreze pe scara la ora aia. Dar e greu sa gandim cand e mai usor sa zici de rau.
|
#44
Posted 03 January 2019 - 14:01
@Kagaroth, totusi e vorba de ENEL. Punem pariu ca se gaseste cine sa le deschida usa si sa accepte deranjul facut la orele alea mici?
|
#45
Posted 03 January 2019 - 14:18
Off-topic: In cazul ENEL da, dar deobicei ENEL nu vine in miez de noapte sa verifice ceva in bloc asa cum nici ISP-ul nu o face. Pe timp de noapte ENEL aveau echipa sau echipe care sa se ocupe de incidente ce afectau zone intregi, acum nu mai au pe nimeni, deh trebuia sa ii plateasca in plus ca era vorba de noapte asa ca au redus costurile. Acum daca RDS sau orice alt furnizor de servicii ar trimite o echipa pentru un singur client in miez de noapte sa lucreze prin scara cate persoane crezi ca vor suna;la politie pentru deranjarea linistii? Si cand esti patit mai ales ca ai patit-o cand era vorba de zeci de clienti afectati parca nu vrei sa platesti amenda pentru un client. Nici tu ca si companie si nici tu ca si angajat al unei companii sau mai bine zis al acelei companii.
Deci... Managementul unei companii nu are de unde sa stie ca un client X permite sau nu accesul in locatie dupa ora 2200 si nici nu are de unde sti ca ceilalti locatari nu vor suna la politie sa reclame ca cineva lucreaza pe scara dupa ora magica, 2200, asa ca orice management prefera sa mearga pe mana sigura si sa nu trimita echipe la clientii finali intre 2200 si 0800 dimineata. Spre exemplu stiu ca la RDS sunt echipe de nopte dar sunt pentru incidente care apar in core / backbone si care stiu ca au acces in locurile unde sunt tinute acele echipamente de core / backbone. |
#46
Posted 04 January 2019 - 01:22
problema cu instalarea serviciilor, la bloc, de catre echipele RCS este ca pozarea cablurilor pe pereti se face haotic ,sa fie cat mai usor pt echipa ,se prind de cablurile vechi care desi ar trebui dezafectate sunt lasate in continuare pe pereti sub pretextul ca va mai veni o echipa ulterior in acest scop!?.
Am avut personal 2 experiente de instalare servicii RCS , la una prezent si le-am solicitat expres dezafectarea cablurilor vechi si pozarea fibrei cat de cat drept; la a 2-a locatie au dezafecat doar cablul catv dar cel utp l-au lasat sub pretextul ca nu stiau ce este cu el desi iesea din cutia lor de pe scara blocului( l-am taiat eu mai tarziu ) In rest au lucrat ok si nu au solicitat nici o stimulare... |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users