Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Reclamatie RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
Stie cineva cum se poate vorbi cu cei de la rds? Nu imi merge cablul si nu gasesc nimic. Sunt cateva numere insa raspunde robotul care zice doar doua optiuni pe tasta 1 si 2 dar nimic de reclamatii. Le-am dat email dar nu raspunde nimeni.

Edited by gerbil, 21 October 2017 - 09:13.


#2
gheorg1975

gheorg1975

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 28.08.2004
Fa sesizare din contul MyDigi.

#3
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Ce judet? http://www.rcs-rds.r...istenta/contact

Edited by arab, 21 October 2017 - 09:16.


#4
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
03xx 400 401 pentru comercial, 03xx 400 414 asistenta tehnica. pentru Bucuresti 031 400 4414.

#5
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
Am facut din contul My Digi mersi de sugestie. La acel telefon zice doua optiuni despre informatii abonament si nimic altceva.

#6
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 gerbil, on 21 octombrie 2017 - 09:21, said:

Am facut din contul My Digi mersi de sugestie. La acel telefon zice doua optiuni despre informatii abonament si nimic altceva.

Pentru Bucuresti suna la 031 4004401 si navigheaza prin meniul ala la "probleme tehnice", ca iti da un operator.
Fara sesizare pe My Digi ca nu raspunde nimeni la ea, se fac ca ploua...

Vezi ca, la prima interactiune cu operatorul or sa-ti spuna ca apari conectat la ei si ca "ceea ce vezi nu e adevarat". Nu te lasa aburit.  Explica-le ca ai vazut si singur ca routerul se tot conecteaza si reconecteaza, nu e nevoie sa afli de la ei.

Edited by rosix, 21 October 2017 - 09:33.


#7
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
CARE telefon ca ai vreo 18 mai sus.
Mie mi-au raspuns intotdeauna la .....400 414 si am sunat de m-am plictisit pina acum.
Intra pe oricare ramura, pina la urma tot ai optiune de operator.
Incearca mai ales alea cu prelungire sau abonament nou ;)

#8
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
E vorba de cablul tv scuze ca nu am specificat. Internetul merge.  incerc acum. Da, de acel telefon ziceam 031 400 4414.

Am incercat acum si cand am ajuns la situatii tehnice sau ceva de genul a raspuns robotul ca au identificat numarul de abonat in baza lor si ca le pare rau dar este o defectiune si ca ora de solutionare ar fi azi la 13:40 si ceva nu am retinut exact.

Edited by gerbil, 21 October 2017 - 09:43.


#9
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Presupun ca esti din Bucuresti - 031.....
Robotul care spunea de defectiune l-ai gasit inainte sau dupa ce ai intrebat/primit numarul aici pe forum ?

#10
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,049
  • Înscris: 10.09.2005
Dupa ce am intrebat aici, nu am stiut ca trebuie sa aleg la nimereala pana ajung la suport tehnic sau ceva de genul.

#11
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005
La astia totul e perfect , de aia nu mai au nevoie de un numar de telefon special pentru reclamatii .

Edited by ndor, 21 October 2017 - 09:56.


#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 gerbil, on 21 octombrie 2017 - 09:48, said:

Dupa ce am intrebat aici, nu am stiut ca trebuie sa aleg la nimereala pana ajung la suport tehnic sau ceva de genul.

Ba da.. .Numai la nimereala dupa ce suni la 031 4004401
Aproape toti operatorii au scos din meniul legatura directa cu call-centerul ca nu au oameni in call-center si toata lumea doar acolo sunta. Asa, te aburesc cu meniul, poate renunti.

 ndor, on 21 octombrie 2017 - 09:56, said:

La astia totul e perfect , de aia nu mai au nevoie de un numar de telefon special pentru reclamatii .

Nu au niciun interes sa raspunda cu operatori umani la reclamatii. De abureala e capabil si un robot, de aceea, in loc sa-ti raspunda un om in carne si oase, te pun sa butonezi meniul.

#13
Smarty23

Smarty23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.12.2007
Eu am scris aici la Digi helper si s-a rezolvat ff repede - in 1-2 zile... Initial am sunat, apoi am facut reclamatie pe My Digi dar nu am primit raspuns nici in ziua de azi ( dupa aproape 3 ani)...Incearca la Digi helper.

#14
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Smarty23, on 21 octombrie 2017 - 10:43, said:

apoi am facut reclamatie pe My Digi dar nu am primit raspuns nici in ziua de azi ( dupa aproape 3 ani)...Incearca la Digi helper.

Nu trebuie sa faci reclamatie acolo - nu le citeste nimeni

#15
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005
Le citeste, seara am sesizat problema cu cablul TV, a doua zi la 10.30 m-au sunat sa stabilim cand poate sa vina un tehnician iar la 18.30 problema era rezolvata - schimbat amplificatorul de semnal TV de pe scara.

#16
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

 rosix, on 21 octombrie 2017 - 11:31, said:

Nu trebuie sa faci reclamatie acolo - nu le citeste nimeni
Mi-ai amintit ca am facut o reclamatie acum vreo 2 ani.... si n-am primit vreodata raspuns.

#17
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 gerbil, on 21 octombrie 2017 - 09:48, said:

Dupa ce am intrebat aici, nu am stiut ca trebuie sa aleg la nimereala pana ajung la suport tehnic sau ceva de genul.
What the hell, la nimereala, serios ?!
Hai mah frate, da-o-ncolo de treaba.

#18
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 buyonevideo, on 21 octombrie 2017 - 12:45, said:

What the hell, la nimereala, serios ?!
Hai mah frate, da-o-ncolo de treaba.

Da, la nimereala. Ca si la terminatii de la Vodafone, in meniul principal si in primul nivel nu e niciun link catre call-center.. Il poti gasi doar butonand 30 min telefonul..

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate