Daimler si Mitsubishi primul camion electric din lume.
Ultima postare: sep 21 2017 14:30, Inițiat de
Torquemada-666
, sep 15 2017 13:06
·
0
#19
Publicat: 16 septembrie 2017 - 10:14
De unde presupunerea că se va dubla autonomia fara a se creste greutate,volum cost la acumulatori ?
La fel ca în cazul motoarelor electrice tehnologia acumulatorilor este veche iar gurile rele spun că nu sunt preconizate progrese substanțiale. In definitiv la toate EV acumulatorul se poate înlocui. De ce ar fi produs numai 500 unități ? Apărea acumulatorul minune,doar ii schimbau pe cei vechi și gata. +1 pentru autobuze electrice. Traseu fix, posibilitatea de încărcare rapidă la superchargere in baza,aia da. |
#20
Publicat: 16 septembrie 2017 - 11:46
Dimpotrivă, majoritatea firmelor prevăd progrese substantiale in viitorul apropiat. Acum vreo 6 ani o baterie costa 1000$ pe kwh, acum e 150$ de peste 6 ori mai ieftina, deci deja progresul a fost foarte mare si ca si cost, si ca si autonomie (deja s-a ajuns la autonomii de 400-500 km in vehicule relativ ieftine).
Uite cam cu ce vine Toyota in 2021-2022: https://jalopnik.com...elec-1797294724 Teoretic in viitor ai putea schimba bateria fara sa schimbi masina, de obicei la cativa ani de la aparitia unui model apar noi baterii de capacitate mai mare/cost pe kwh mai mic, dar aceleasi dimensiuni. Renault ZOE in 2012 avea baterie de 22 kwh, acum are de 41 kwh, adică aproape s-a dublat capacitatea/autonomia. |
#23
Publicat: 16 septembrie 2017 - 21:12
Loool,dar cum poți fi așa copil sa crezi că nu vor apărea accize și pt energia electrică atunci când EV vor atinge un procent semnificativ ?
Acum nu are rost, sunt prea puține, ba se oferă și încărcare gratuita doar doar se înmulțesc Hai,ce naiba, credeam că sunteți serioși și realiști... |
#24
Publicat: 16 septembrie 2017 - 21:15
utopium, on 16 septembrie 2017 - 11:46, said:
Dimpotrivă, majoritatea firmelor prevăd progrese substantiale in viitorul apropiat. Acum vreo 6 ani o baterie costa 1000$ pe kwh, acum e 150$ de peste 6 ori mai ieftina, deci deja progresul a fost foarte mare si ca si cost, si ca si autonomie (deja s-a ajuns la autonomii de 400-500 km in vehicule relativ ieftine). reducerea de cost vine din subvenții. Ia spune-ne cât a crescut densitatea de energie în intervalul pe care-l consideri? Editat de DaculScoril0, 16 septembrie 2017 - 21:16. |
#25
Publicat: 16 septembrie 2017 - 23:18
Rdaneel, on 16 septembrie 2017 - 21:12, said:
Loool,dar cum poți fi așa copil sa crezi că nu vor apărea accize și pt energia electrică atunci când EV vor atinge un procent semnificativ ? Acum nu are rost, sunt prea puține, ba se oferă și încărcare gratuita doar doar se înmulțesc Hai,ce naiba, credeam că sunteți serioși și realiști... Este clar că vor apărea, dar ideea era sa scăpăm de sursele de poluare din aglomerările urbane, reprezentate de mașinile ICE. DaculScoril0, on 16 septembrie 2017 - 21:15, said: reducerea de cost vine din subvenții. Ia spune-ne cĂąt a crescut densitatea de energie Ăźn intervalul pe care-l consideri? Si ce subvenții au fost pentru baterii ? |
#26
Publicat: 17 septembrie 2017 - 08:58
utopium, on 16 septembrie 2017 - 20:10, said:
Pai asta e solutia viitorului pentru accize, electricele Ford3, on 16 septembrie 2017 - 23:18, said:
Este clar că vor apărea, dar ideea era sa scăpăm de sursele de poluare din aglomerările urbane, reprezentate de mașinile ICE. ps. Daca vrei sa scapam de masinile ICE, caseaza-ti Ecoboost-ul. Fii un exemplu. |
#34
Publicat: 18 septembrie 2017 - 09:44
Ford3, on 18 septembrie 2017 - 09:09, said:
Nu a fost nici primul autoturism din lume, doar ca are cele mai bune performante din lume ! Se pare ca si la camioane e la fel ! Din Univers, nu din lume. Zeii se bat sa o cumpere. Dovedeste ca e cea mai performanta din lume. Nu la acceleratie, ca valoric nu e. Asa ca masina, ca un tot. Pana una alta, minciuni. |
#36
Publicat: 18 septembrie 2017 - 14:26
Adevarul e undeva la mijloc, clar trebuie o legislatie care sa faca mai atractiva achizitia unei masini electrice, idem si pentru infrastructura si nu ma refer doar la parcari cu incarcatoare auto ci la intreaga retea a energiei electrice (parca vad ca ai 50 de parcari cu alimentare fast charge si vine vara creste consumul de energie, temperaturile si pusca transformatoarele...).
Tehnologia clar evolueaza, insa pana nu avem baterii care ofera o autonomie mare, ieftine si cu o durata mare de viata (un numar mare de incarcari), masinile electrice vor ramane o himera pentru o mare parte a populatiei. Timpul le va rezolva pe toate, insa la noi trece mai greu ca la altii... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi