Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Daimler si Mitsubishi primul camion electric din lume.

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#37
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View PostTorquemada-666, on 15 septembrie 2017 - 13:06, said:

...
Testele au arătat că a doua generație eCanter aduce economii de 1.000 de euro la 10.000 de kilometri în comparație cu versiunea sa diesel. Dacă ținem cont și de reducerea costurilor de întreținere cu aproape 30%, Mitsubishi Fuso eCanter poate să fie o soluție economică pentru cumpărătorii săi."
Imi place acest ultim citat, parca e o reclama pentru prosti (scuzati expresia).
Nu de alta dar sa zici ca: "1.000 de euro la 10.000 de kilometri în comparație cu versiunea sa diesel" cand acesta are o autonomie de 100 km si toti stim ca daca vorbim de transport si logistica, timpul inseamna bani !
Cu exceptia cazului in care face deplasari scurte de sub 100Km, la 10000km ar insemna ca acel camion s-ar opri de 100 de ori pentru reincarcarea bateriilor, pe cand un camion diesel are un consum de 30-35l la 100km si un rezervor de 7-8-900 litri, deci despre ce vorbim.
Timpul e cel mai important pentru o firma de logistica, apoi intretinerea si restul....
Deci daca face economie, in acest hal ar da si faliment repede, parca aud: Stai domnle ca nu ajunge marfa la timp ca am luat un camion electric si in loc de livrare in 2-3 zile acum facem livrarea in 20-30 de zile.

#38
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Alea nu s camioane, sunt niste dubite mai mari.
E posibil sa aibă locul lor pe piata in nisa distributiei urbane
Si numarul de unitati vândute  arata ca se face un test,cum a mai zis cineva anterior pe topic .
In rest ai dreptate,1000 de euro la 10.000 km e infim. Adică se merge cu 2 soferi pentru reducerea timpilor de stationare chit ca se plateste inca un salariu. Ce sa faci cu sărăcia aia ? Mergi o ora apoi stai o ora sa o încarci ?

#39
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tot germanii dau lovitura.

http://m.automarket....pide-79845.html

Bravo lor chiar daca sunt electrice, dar vin de la nemti. Vedet ce putere imensa trebuie pt.cele 144 puncte incarcare. Care retele vor face fata la muuulte astfel de puncte?

#40
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Ti-am dat un like pentru articol :

"În acest fel se economisesc circa 30 de milioane de litri de carburant, ceea ce înseamnă că reducerea emisiilor de CO2 va ajunge la 60.000 de tone pe an."

Vad ca ai inteles in sfarsit de ce trebuie sa dispara masinile cu motor termic :) !

#41
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostFord3, on 21 septembrie 2017 - 14:23, said:

Ti-am dat un like pentru articol :

"ĂŽn acest fel se economisesc circa 30 de milioane de litri de carburant, ceea ce Ă®nseamnă că reducerea emisiilor de CO2 va ajunge la 60.000 de tone pe an."

Vad ca ai inteles in sfarsit de ce trebuie sa dispara masinile cu motor termic :) !

Nu dispar la cum cresc vanzarile. Sa vedem cand o buhni reteaua electricz. Dar nu pot sa nu.i sustin pe nemti, cand o iau insintea altora, care doar se cred, Universul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate