Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Daimler si Mitsubishi primul camion electric din lume.

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
De unde presupunerea că se va dubla autonomia fara a se creste greutate,volum cost la acumulatori ?
La fel ca în cazul motoarelor electrice tehnologia acumulatorilor este veche iar gurile rele spun că nu sunt preconizate progrese substanțiale.
In definitiv la toate EV acumulatorul se poate înlocui. De ce ar fi produs numai 500 unități ? Apărea acumulatorul minune,doar ii schimbau pe cei vechi și gata.
+1 pentru autobuze electrice. Traseu fix, posibilitatea de încărcare rapidă la superchargere in baza,aia da.

#20
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,861
  • Înscris: 14.08.2007
Dimpotrivă, majoritatea firmelor prevăd progrese substantiale in viitorul apropiat. Acum vreo 6 ani o baterie costa 1000$ pe kwh, acum e 150$ de peste 6 ori mai ieftina, deci deja progresul a fost foarte mare si ca si cost, si ca si autonomie (deja s-a ajuns la autonomii de 400-500 km in vehicule relativ ieftine).

Uite cam cu ce vine Toyota in 2021-2022: https://jalopnik.com...elec-1797294724

Teoretic in viitor ai putea schimba bateria fara sa schimbi masina, de obicei la cativa ani de la aparitia unui model apar noi baterii de capacitate mai mare/cost pe kwh mai mic, dar aceleasi dimensiuni. Renault ZOE in 2012 avea baterie de 22 kwh, acum are de 41 kwh, adică aproape s-a dublat capacitatea/autonomia.

#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
utopium, esti pe langa subiect.
Transportatorii ameninta cu proteste de amploare din cauza supraaccizei si tu vorbesti de trompete care au progresat?
Treziti-va din somn oameni buni!

#22
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,861
  • Înscris: 14.08.2007
Pai asta e solutia viitorului pentru accize, electricele :)

#23
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Loool,dar cum poți fi așa copil sa crezi că nu vor apărea accize și pt energia electrică atunci când EV vor atinge un procent semnificativ ?
Acum nu are rost, sunt prea puține, ba se oferă și încărcare gratuita doar doar se înmulțesc :)
Hai,ce naiba, credeam că sunteți serioși și realiști...

#24
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Postutopium, on 16 septembrie 2017 - 11:46, said:

Dimpotrivă, majoritatea firmelor prevăd progrese substantiale in viitorul apropiat. Acum vreo 6 ani o baterie costa 1000$ pe kwh, acum e 150$ de peste 6 ori mai ieftina, deci deja progresul a fost foarte mare si ca si cost, si ca si autonomie (deja s-a ajuns la autonomii de 400-500 km in vehicule relativ ieftine).

reducerea de cost vine din subvenții.
Ia spune-ne cât a crescut densitatea de energie în intervalul pe care-l consideri?

Edited by DaculScoril0, 16 September 2017 - 21:16.


#25
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View PostRdaneel, on 16 septembrie 2017 - 21:12, said:

Loool,dar cum poți fi așa copil sa crezi că nu vor apărea accize și pt energia electrică atunci când EV vor atinge un procent semnificativ ?
Acum nu are rost, sunt prea puține, ba se oferă și încărcare gratuita doar doar se înmulțesc :)
Hai,ce naiba, credeam că sunteți serioși și realiști...

Este clar că vor apărea, dar ideea era sa scăpăm de sursele de poluare din aglomerările urbane, reprezentate de mașinile ICE.

View PostDaculScoril0, on 16 septembrie 2017 - 21:15, said:



reducerea de cost vine din subvenții.
Ia spune-ne cât a crescut densitatea de energie în intervalul pe care-l consideri?

Si ce subvenții au fost pentru baterii ?

#26
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postutopium, on 16 septembrie 2017 - 20:10, said:

Pai asta e solutia viitorului pentru accize, electricele Posted Image
Corect, accizele si supraaccizele vor migra catre electrice. Logic.

View PostFord3, on 16 septembrie 2017 - 23:18, said:

Este clar că vor apărea, dar ideea era sa scăpăm de sursele de poluare din aglomerările urbane, reprezentate de mașinile ICE.
Gresit, ideea e bani la buget.

ps. Daca vrei sa scapam de masinile ICE, caseaza-ti Ecoboost-ul. Fii un exemplu. Posted Image

#27
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postericmario, on 17 septembrie 2017 - 08:58, said:


ps. Daca vrei sa scapam de masinile ICE, caseaza-ti Ecoboost-ul. Fii un exemplu. Posted Image

Si zici ca daca-mi casez numai eu masina o sa dispara noxele si poluarea fonica din orase Posted Image ?

#28
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Nop,dar vei fi un deschizator de drum. Cineva trebuie sa fie primul,nu ?

#29
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Nope, treburile nu se facă prin exemplu propriu fiindcă oile merg doar in turmă. Trebuie doar o legislație adecvată

#30
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Oile merg in turma dupa măgarul ciobanului domne.  Fii ala si gata.
Ce legislatie ? Iar vrei impuneri si interdictii ??

#31
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Ai văzut oi care se iau după măgar? Se pare că și la asta te pricepi ca și la electrice :) !

#32
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Iaca ca nu e Tesla primul camion din lume.

#33
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Nu a fost nici primul autoturism din lume, doar ca are cele mai bune performante din lume Posted Image !
Se pare ca si la camioane e la fel :) !

Edited by Ford3, 18 September 2017 - 09:09.


#34
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostFord3, on 18 septembrie 2017 - 09:09, said:

Nu a fost nici primul autoturism din lume, doar ca are cele mai bune performante din lume Posted Image !
Se pare ca si la camioane e la fel :) !

Din Univers, nu din lume. Zeii se bat sa o cumpere. Dovedeste ca e cea mai performanta din lume. Nu la acceleratie, ca valoric nu e. Asa ca masina, ca un tot.
Pana una alta, minciuni.

#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord3, on 17 septembrie 2017 - 16:27, said:

Nope, treburile nu se facă prin exemplu propriu fiindcă oile merg doar in turmă. Trebuie doar o legislație adecvată
Tu te consideri oaie? Posted Image

#36
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Adevarul e undeva la mijloc, clar trebuie o legislatie care sa faca mai atractiva achizitia unei masini electrice, idem si pentru infrastructura si nu ma refer doar la parcari cu incarcatoare auto ci la intreaga retea a energiei electrice (parca vad ca ai 50 de parcari cu alimentare fast charge si vine vara creste consumul de energie, temperaturile si pusca transformatoarele...).
Tehnologia clar evolueaza, insa pana nu avem baterii care ofera o autonomie mare, ieftine si cu o durata mare de viata (un numar mare de incarcari), masinile electrice vor ramane o himera pentru o mare parte a populatiei.
Timpul le va rezolva pe toate, insa la noi trece mai greu ca la altii...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate